wie speelt er hidden chronicles op facebook? ik ben al helemaal verslaafd maar zou het wel leuk vinden om nog meer buurtjes ofzo te hebben. voor de mensen die het niet zo prettig vinden om onbekenden in je fb ik maak verschillende vrienden groepen aan zo kan ik precies bepalen wie wat wel en niet kan zien.
nou ik heb tig keer geprobeerd het op te starten maar het blijft hier altijd hangen, helaas kan ik het dus niet spelen, wie weet dat iemand weeet waar het door komt.
mij toevoegen doe ik ook via pb. ga hem ook niet zo hier posten. maar ik zal bouncytigger ook even een verzoekje sturen na het eten.
Je mag mij ook toevoegen! Stuur me maar een pb! Dan gaat het voltooien van opdrachten ook wat sneller, want ik heb niet zoveel buurtjes. @dobbel, vandaag heeft HC bij mij ook kuren. Ik kom wel in 't spel, maar vervolgens loopt ie geregeld vast en ik krijg ook Engelse en Nederlandse teksten door elkaar. Heel vreemd!
Ja, dat klopt. Ik start HC even op...eens kijken of ik jou toe kan voegen (of misschien sta je er al bij).
nee hij doet het niet alleen vandaag niet, heb de laatste 2 wekene al heel vaak geprobeerd. maar helaas nog nooit gelukt bij het laden loopt ie vast.