nu ik de klamboe voor veiligheids redenen heb weggehaald heb ik een grote lege hoek boven het bed... wie heeft een idee voor de opvulling? het moet hem natuurlijk niet uit zn slaap houden en er zit een haak.. iets leuks om op te hangen?? de foto is met klamboe maar je kunt ong voorstellen hoe het zonder is. gr marieken
waarom maak je de klamboe niet vast onder het ledikantje. werkt hier ook nog steeds in wilde hem echt niet kwijt hahaha
Ik had van iemand een ovaal doorzichtige vorm (soort ei) gekregen met ons geboortekaartje als schoentje erin verwerkt. Die hangt nu mooi aan een lintje de show te stelen. Misschien een persoonlijk dingetje verwerken tot iets hangends. Overigens is het ook gewoon even wennen als de klamboe weg is, heb hem toevallig gister wel weer opgehangen vanwege de muggen.
bij de Ikea kun je leuke luchtballonnen kopen van stof, aan een elastiekje aan de haak hangen dan kan 'ie wat op en neer stuiteren. vind mijn zoontje erg leuk. toen we laatst bij de Ikea waren zag hij er een hangen. en maar wijzen: die,die,die. huilen toen we doorliepen...
zo iets zoek ik inderdaad sweet amber, thanks! kleinwondertje, wij hebben ook zn schoentje in een ei gekregen. echt super mooi, hangt trots in de woonkamer anders ook thanks.
Ik heb het muziekdoosje van de mobile van woezel&pip boven het bedje gehangen. Niet meer de stang waar hij normaal gesproken mee aan de box vast zit, maar het muziekdoosje aan een touwtje aan het haakje van de klamboe. Wellicht ook een idee?
Hier hadden we ook de luchtballon na de klamboe alleen vond mijn dochtertje het niets haha, dus maar weer weggehaald misschien weer eens proberen
Wij hebben een gekleurde windgong van de wereldwinkel opgehangen. Staat echt heel leuk en is nu onderdeel van het slaapritueel, een pingel aan de windgong .