Mijn vriend heeft binnenkort zijn 1e vaderdag en ik wil iets leuks maken/kopen vanuit onze dochter! Iemand ideeën? Ben erg benieuwd!!
Ik heb ook erg lang moeten nadenken.. een man maak je toch niet zo snel blij met een mooie bos bloemen ze hebben het ook maar makkelijk Ik heb uiteindelijk een 'spreuktegel' besteld bij CADEAUS SPREUKTEGEL Met een foto van Mees en de tekst 'De beste papa is mijn papa' erop. Erg mooi geworden en snel geleverd! Binnen 3 dagen!
Oh leuk idd! Toevallig heb ik voor moederdag zoiets gekregen met een foto van mij en me dochter en een tekst eronder haha! Dus die wordt hem niet ik wil ook graag iets knutselen
Ik heb een canvas doek besteld met mozaiek foto... ben benieuwd wat er van geworden is! Een grote foto dus met allemaal kleine fotootjes erin. En ga misschien nog een leuke tegel maken met zijn voetjes (idee in het andere topic over vaderdag!)
Ik heb bij de action een canvas doek gekocht en heb hier de handjes en voetjes van onze zoon op geverfd. Ook krijgt hij nog een broodtrommel met foto van onze zoon
Omdat hij hier het geld verdient en ik hier geen uitkering krijg, koop ik geen cadeautje voor hem, vind ik altijd zo stom, een cadeautje kopen van zijn verdiende geld haha Ik ga 10 redenen waarom de kleine zo van papa houdt op kleine rode post-its schrijven en overal waar mijn vriend vaak komt opplakken (dingen als ik houd van papa omdat hij elke dag voordat hij naar zijn werk gaat een half uurtje met me speelt). Daarnaast ga ik voor hem een uitgebreid ontbijt maken! En ik doe de kleine een rompertje aan met I love daddy
uhm... wij hebben nog (witte) tegels liggen van de badkamer. Maar anders kun je ze ook bij een bouwmarkt krijgen! Wij hadden voor onze keuken ook bij de praxis lossen tegels gehaald, zijn wel wat klein maar neem aan dat er ook grotere tegels tussen zitten die je per stuk kunt kopen!
Hier een mooie armband voor papa gekocht. Een zwarte brede leren met een rvs sluiting. En dan zoonlief z'n naam er in gegraveerd + datum. Ben er zo blij mee! (nu papa nog best benieuwd!
Stukje verder hier n heel.toppic over.. Zal m ff voor je zoeken. Staan heeeel veel tips! Edit: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/440486-geven-jullie-de-papas-voor-vaderdag-idee-n-op-doen-topic.html