Fotos graag! Ik heb het nu in een lade van onze smalle pax kast, maar die wil ik er straks uit, zodat het een volledige hangkast kan worden. Ik zoek dus iets, om enkele sieraden op te bergen, 2 armbanden, drie oorbellen (ringen), een ketting en een aantal ringen. Ben heel benieuwd!
De dure sieraden in een sieradendoos. De goedkopere in deze van SissyBoy op m’n nachtkastje Bekijk bijlage 573021
https://www.bol.com/nl/p/deluxa-sieradenbox-luxe-sieradendoos-7-compartimenten-kunstleer/9200000039410078/?Referrer=ADVNLGOO002038A-G-50111485658-S-577502016912-9200000039410078&gclid=EAIaIQobChMIncTFvo6X2wIVzbTtCh2gkwSaEAQYBCABEgLJkPD_BwE&gclsrc=aw.ds ik heb er zo eentje.
En waar laat je die doos dan? In de kast? Of juist een mooie zodat hij er bovenop kan? Sorry ik ben echt nogal een kneus betreft aankleding van je huis enzo, dus ik zou zoiets weer in de kast zetten
Ik kende dat niet eens joh, zo'n doos haha. Heb zojuist een toffe houten gevonden, die kan op ons dressoir boven. Bedankt meiden!
M’n sieradenkistje staat uit het zicht in m’n kledingkast. Het gouden kistje staat op m’n nachtkastje!
Bekijk bijlage 573041 Al mijn grote ‘hang’oorbellen hangen aan dit zwart stalen memobord. Mijn korte kettinkjes hangen er ook aan. De rest ligt in een soort stalen sieradenkoffer met allerlei vakjes. Ooit bij de V&D gekocht.
De duurste sieraden, de erfstukken e.d. bewaar ik in een schoenendoos ... tussen de andere gevulde schoenendozen (met schoenen). Tip van mijn moeder. Mogelijke inbrekers gaan regelrecht naar de kluis en sierradenkistjes. En dat bleek, bij mijn broer is een aantal jaren geleden ingebroken en die hebben zich alleen buit gemaakt aan de goedkope sierraden in het sierradendoosje. Mijn schoonzus had ook de tip van mijn moeder ter harte genomen. De schoenendozen waren niet aangeraakt.
Duurdere sieraden in de originele doosjes in de kast en sommige in de kluis en minder dure sieraden heb ik in een grote schoenendoos in de kast staan. Heb wel 50 paar oorbellen, kettings en armband setjes van max. 25 euro per stuk die ik gekocht heb omdat ze zooo leuk bij dat ene truitje of blouseje staan en die ik dan 1 malig gedragen heb omdat ik toch daarna weer mijn mooie sieraden pak.
ik heb een grote sieradendoos met verschillende vakken, lades en meeneem-etui in. daar zitten mijn sieraden in die ik niet vaak draag. Mijn dagelijkse sieraden dwalen door mijn huis heen. op mijn schoorsteen, in de kast staat een sieradenrekje, waar ook van alles op ligt en aanhangt, maar ook op mijn aanrecht, keukenlade of op mijn nachtkastje ligt wel wat....Zelfs in de caravan vond ik van de week nog een ketting die ik vergeten was de laatste keer. Tja, ik heb nu eenmaal héél veel sieraden....Mochten hier inbrekers komen, weet ik nagenoeg zeker dat niet alles gestolen wordt, omdat ik het op zoveel plekken heb liggen waar geen hond het zou zoeken