Gister middag valt ze ineens dood neer Mn dochter geeft haar een stukje brood en zij bijt heel zacht per ongeluk in haar vinger. Mijn man spreekt de hond aan en ze begint zacht te piepen,valt achterover en heeft een soort van aanval,man probeert haar te helpen,maar het mocht niet meer baten,ze was al dood We zijn nog naar de dierenarts toe geraced, maar het was allang te laat! Ze was pas 6 jaar, mijn Charly, mankeerde helemaal niks. De dierenarts denkt dat het een hartaanval is geweest. Mijn man voelt zich super schuldig,terwijl het absoluut niet zijn schuld was!! Onze andere hond is compleet van slag, mn dochter ook en man en ik kunnen eigenlijk alleen maar huilen,ben zo verdrietig om dit plotselinge verlies.......
Ach wat vreselijk!!! Heel veel sterkte! Misschien wel een schrale troost, ze zal niet veel pijn hebben gehad.....
Wat vreselijk!!! "gelukkig" heeft de hond een snelle dood gehad en niet dagen geleden...dat is een schrale troost. Voor je man sneu, want kan me indenken dat die zich vreselijk rot voelt. Je maatje is er plotseling niet meer....sterkte meid!!
Bedankt dames, probeer me idd te troosten met de gedachte dat ze niet geleden heeft,maar ze was nog zo jong.....
Sterkte! Wij hebben in juni precies het zelfde gemaakt. Onze cavalier zou ook 6 jaar worden. Op vakantie heeft ie ook een hartstilstand gekregen. Onze oudste heeft het er heel moeilijk mee gehad. Heel veel sterkte!
Ach jeetje, wat onverwacht, en wat naar voor jullie dat het juist op het moment waarop jullie boos waren moest gebeuren. Jullie hielden vast verschrikkelijk veel van het beestje en ze heeft het bij jullie ongetwijfeld heel goed gehad. Veel sterkte!
bah, wat vreselijk. mijn schatjes zijn ook bijna 6 en moet er niet aan denken om ze te verliezen heel erg veel sterkte
Oh wat vreselijk erg! Heb er tranen door in mn ogen, ook al ken ik je niet, wat een nachtmerrie!! Heeeel erg veel sterkte!!