Tja ik snap je reactie wel, het zou ook niet mijn keuze zijn. Maar met tweedehands kunnen er natuurlijk ook een kots/poep/pies incidentjes gebeurd zijn waar jij als koper niks van weet als het weer keurig uitgewassen is.
Als ik echt geen badpakje zou kunnen vinden zou ik een leuk onderbroekje gebruiken om te zwemmen of romper. Zo ben ik makkelijk in gesteld. Haha. Of creatief dat kan ook.
Ik heb ook nog 2 badpakjes in die maat.. Pb maar als je een foto wilt.. Je kunt ze hebben voor de verzendkosten
nah, wat is dat nou voor raars. net of ik iets zou verkopen wat vies is? ik had er altijd netjes een wegwerp zwemluier onder hoor, had em meer gekocht omdat ik zoń klein maatje niet kon vinden en dit handiger was met aan en uittrekken omdat er klittenband aan de zijkanten zit.
Dat valt toch wel mee? En volgens mij poepen de meeste kindjes niet als ze in het water liggen. En plassen, ach het is toch allemaal wasbaar. Als je naar het zwembad gaat zwem je ook tussen de urine alleen is het niet zichtbaar