Als wij naar centerparcs gaan boeken wij altijd mysterypark. Toch altijd leuk dat je niet weet waar je terecht komt, iig bij boeken hahaha Maar welke parken zijn jullie al terecht gekomen? Wij zijn in de Eemhof, de kempervennen en het meerdal geweest. Waar we over 4 weken zitten weten we natuurlijk nog niet
Wij gaan toevallig einde van de maand naar centerparcs dus hier ook een verrassing nog Wlke datum gaan jullie? ps op het centerparcs forum kan je zien waar je het meeste terrecht komt
Wij gaan 3 tot 7 oktober! Jullie??? En centerparcs forum? Klinkt interessant!!! Waar kan ik die vinden???
Wij hebben het vorig jaar 2x gedaan. De eerste keer was super! Het Meerdal. Maar die tweede keer was Port Zélande, vroeger vond ik dat een mooi park, maar nu erg achteruit gegaan jammer genoeg.
wij gaan volgende week naar kempervennen gisteren gehoord! 8 persoons huisje. Ik ben heel benieuwd...
Wij hebben het pas 1x gedaan en kregen het Meerdal. Ik vind het super leuk om te doen maar toch boeken we liever een park dat we echt willen. Port zelande zou ik bijv echt niet willen.
Port Zelande zie ik ook niet zo zitten maar dat is meer omdat dat maar een half uurtje rijden bij ons vandaan is... Heb het gewoon bij de boeking bij opmerkingen erbij gezet! Vorig jaar op die manier ook een voorkeur doorgegeven... We gingen met mn schoonouders in een 4 persoonshuisje en ik was zwanger, dan is een stapelbed niet heel erg handig! Dus of het geholpen heeft weet ik niet maar we hadden gewoon 4 normale bedden haha
Hoe boeken jullie dit dan met kinderen?? Noemen jullie hen niet bij het boeken? Bij ons lukte het namelijk niet...
@siepie, wat lukt er niet? Want heb een paar weken geleden geboekt voor mij, mn man en de 2 kleine heertjes... 2 volwassen + 2 baby's tm 1 jaar. Zelfs een extra bedje en kinderstoel besteld!