Dag ladies,Wat is jullie ervaring met de Bugaboo Cameleon. Zijn dit goede wagens? Ik ben namelijk op zoek naar de Denim uitvoering..
Ik heb de bugaboo cameleon grijs/zand besteld ik vond het de fijnste wagen die er bij de winkel stond. Hij is lekker licht rijd heerlijk en ziet er mooi uit. Of het een goede wagen is hoop ik maar voor dat geld haha maar daar heb ik dus nog geen ervaring mee
Heerlijke wagen!! Goed klein opvouwbaar, rijdt lekker licht en lange bak zodat je kindje er een tijd in kan. Ik raad m zeker aan!
Goed om te horen! Ik vind ze ook heel mooi! Bij onze dochter hadden we een XAdventure, maar deze was zo log en robuust dat we nu voor een andersoortige wagen willen gaan...
Het is een prima kinderwagen. Wij hebben hem ook, en zijn zeer tevreden. Rijdt lekker, lekker snel inklapbaar en neemt niet veel ruimte in beslag (in de kofferbak).
Super fijne wagen ! Wij hebben hem nu bijna 2 jaar in gebruik en ben er erg tevreden mee. Hier echt een bugaboo fan hihi
Wij hadden die dus ook en idd log en lomp. Plus dat ik t buggy gedeelte nooit fijn heb gevonden. Dus vorige week is mijn nieuwe Bugaboo Cameleon geleverd en ik ben helemaal trots! T was ook nog eens een megakoopje vond ik
Ik ga ook voor de Bugaboo Cameleon. Hij rijd licht, hij is compact en ik vind hem mooi. Ook kwalitatief is ie heel erg goed. Ik las dat jij de Bugaboo Denim graag wil, maar die is uit de collectie. Je moet dan echt geluk hebben als een winkel hem toevallig nog heeft staan, want bestellen gaat niet meer helaas.
Klopt, ik hoorde dat die denim er uit gaat.. Zo jammer! Ik heb 'em via online warenhuizen nog wel te koop gezien. Dus dan ga ik daar maar voor...
fijne wagen!! ik zou 'm niet kunnen missen, heb er al heel erg veel plezier van gehad. makkelijk in gebruik, rijdt fijn..
Waar ik mijn wagen heb besteld, staat ie heel af en toe er tussen. Is wel een model uit 2007, maar scheelt wel veel geld voor een nieuwe wagen... Als je t wil weten moet je maar ff pben
Ik heb deze wagen besteld toen ik 11 weken zwanger was.. Toen was de denim uitvoering al zeer beperkt leverbaar.. Babydump had de uitvoering niet meer, maar babyplanet in groningen nog wel. Ik zou er snel bij zijn als ik jou was als je de denim uitvoering wilt. Want ze hebben toen gebeld met bugaboo en daar stonden er ook nog maar een paar op voorraad en er werden geen nieuwen meer gemaakt! Ik vind het een supermooie wagen! Vooral omdat je denim niet vaak ziet, ik ben er nog maar eentje tegengekomen en dat was in Italie!
Je betaald niet minder voor de denimuitvoering hoor.. Was het maar waar! De denimuitvoering is in 2007 uitgekomen, maar van de wagen krijg je wel het allernieuwste model!
@Anneke, heb je een pb gestuurd met waar ik die van mij heb gekocht en waar die uitvoering dus wel minder kost als in een zaak. Hier in Den Bosch stond er van de week wel 1tje bij de Prental opgesteld trouwens.
Ik heb ook de Bugaboo Denim! Ben er erg tevreden over. Rijdt lekker, makkelijk in gebruik en ik heb al veel complimenten gekregen over de kleur.
Bo, je moet echt rap zijn als je m nog wilt. Babymax in Veenendaal had er afgelopen maandag nog een paar op voorraad. Ze houden er voor mij 1tje vast, dus ik heb geluk. Bij heel veel andere winkels zijn ze al niet meer te krijgen. Helaas, want ik vind dit nu juist de leukste bugaboo versie van allemaal.
Wij vinden het ook echt een super fijne wagen! Hij rijdt heerlijk, is erg makkelijk in en uit te vouwen, is erg licht en een ruime bak. Zou echt geen andere wagen willen! We krijgen er trouwens ook veel complimentjes over!