hey dames Ik zit hier nog niet zo heel lang maar pendel vanaf vandaag op aangegeven tijden. buiten die tijden wordt de aanvraag verwijderd en niet beantwoord. Alleen dames die zelf ook pendelen mogen mij buiten de aangegeven tijden een prive bericht sturen voor een aanvraag om te pendelen, inruil dat ze dan ook voor mij pendelen. soms krijgen jullie meteen reactie maar het kan ook een paar dagen duren ik heb natuurlijk ook nog een gezin en een leven ik pendel op wanneer een positieve test en het geslacht stuur daarom je volledige naam en geboorte datum omdat veel dames overdag vaak werken en die ook een kans wil geven kunnen jullie vandaag een pendel aanvraag doen van 15.00 tot 16.00 en van 19.00 tot 20.00
vandaag 31 januari mogen jullie weer een pendel verzoek aanvragen van 11.00 tot 12.00 en van 19.00 tot 20.00 ik heb je volledige naam en geboorte datum nodig. en natuurlijk je vraag ik pendel niet op bevaldatum. buiten deze tijden geen prive berichten sturen want die worden gelijk verwijderd en niet beantwoord. want ik krijg nog steeds elke dag pendelverzoeken. dus dames eerst goed lezen anders heb ik er straks genoeg van en is het pendelen snel afgelopen.
vandaag 2 februari mogen jullie een pendel aanvragen tot 12.30 stuur je volledige naam en geboorte datum en je vraag ik pendel niet op bevaldatum. Dit weekend heb ik het druk dus je zal dan pas volgende week antwoord krijgen. maar om iedereen een beetje een kans te geven aangezien de meeste mensen vrij zijn op zaterdag kunnen jullie dus wel een pendel aanvraag doen.
vandaag 8 februari mogen jullie weer een pendel verzoek aanvragen van 13.30 tot 15.30 stuur je volledige naam en geboorte datum en je vraag. ik pendel niet op bevaldatum
hallo dames morgen mogen jullie weer een pendelverzoek aanvragen van 10.00 tot 12.00 en van 18.00 tot 20.00 en ik reageer niet op pendelverzoeken buiten die tijden, helaas zijn er dames die mij de heletijd een prive bericht of krabbel gaan sturen of ik voor hun wil pendelen en wanneer ik weer pendel. neem maar een abbo op mijn topic dan zie je het vanzelf.
Ik was ook tussen die tijd, maar nog geen reactie gehad. Maarja we moeten even geduld hebben krijgen vanzelf wel een reactie hoop ik.
Geduld meiden, als je op tijd een pb het gestuurd krijg je echt wel antwoord! Ps hoop dat je idd wel snel weer pendelt
Duurt wel lang ja... maar het is vast gewoon in orde! Zij heeft natuurlijk ook nog een leven naast het forum. Liefs,