Hoi Ejtnelle, Je had voor mij gependeld zwanger in januari. Helaas dat is niet gelukt. Wel bedankt voor het pendelen. Hartelijke groet.
Je hebt voor mij op positieve test gependeld voor november dit jaar, maar ik heb vanochtend al een positieve cb in mijn handen gehad. Geslacht laat ik nog weten.
Hey! Je hebt voor mij Januari gependeld... en je had gelijk!!! Geslacht is natuurlijk nog even afwachten! Nogmaals bedankt!!
Hey Meiden, Ik heb een tijdje wat minder gependeld door onder andere tijdsgebrek. ik ga er terug invliegen dus de antwoorden zullen snel volgen. Bedankt voor jullie geduld. Groetjes
Ik zie trouwens dat me banner niet meer klopt,heb in januari een miskraam gehad,even snel veranderd nu
Hoi hoi, je had voor mij juni gependeld, maar ik ben gelukkig nu al zwanger! Geslacht laat ik tegen die tijd aan je weten! Bedankt in ieder geval!
Hoi Meiden, Ik sta inderdaad een beetje achter. dit door de drukte de afgelopen weken op prive en werk vlak. ik heb nu dus al de aanvragen gedaan tot en met 19.02.2014. dus al je een aanvraag hebt gestuurd VOOR die datum dan mag je mij deze terug sturen (en mijn excuses voor jou berichtje over het hoofd te hebben gezien) als je na 19.02.2014 hebt gestuurd gelieve dan nog even geduld te hebben. de antwoordjes volgen. Groeten,