en hier al het 3e topic over de maansteen. het leek me leuk om bij te houden wie hem hier allemaal dragen, soort van NOD - maansteen forum hoelang dragen jullie hem al? hoop dat er heel veel roze namen hier op komen te staan! ik begin alvast... aanvullen!! voor diegene met maansteentje! - LiittleOne october 2011, ronde 1.
even in een berichtje neerzetten net als de mijne ziet er leuk uit als daar over een tijdje allemaal roze namen bijstaan toch!
LiittleOne oktober 2011, ronde 1. Rosa5 oktober 2011, ronde 1. Draag je een maansteentje? Graag aanvullen!
Leuk! En die rondes he, zijn dat de rondes van hoelang je probeert zwanger te worden of hoelang je de maansteen al draagt? Voor mij is dat dan ronde 1 (dat ik hem draag) LiittleOne -oktober 2011, ronde 1. Rosa5 -oktober 2011, ronde 1. Fluff88 - oktober 2011 ronde 1.
yes, that's it girl! misschien ook leuk om erbij te schrijven hoeveel rondes er hiervoor al zijn geweest zonder steentje? bij deze mijn aanvulling.
LiittleOne -oktober 2011, ronde 1. Rosa5 -oktober 2011, ronde 1. Fluff88 - oktober 2011 ronde 1 mamavanAmarylli.;6rondes 1ste ronde maansteen ik ben de eerste roze naam dan als dat mag van jullie
zie het al staan, ik vul het even aan LiittleOne oktober 2011, ronde 16 - ronde 1. Rosa5 oktober 2011, ronde 1. Fluff88 Ronde 22 "zonder" - Ronde 1 "met" zoiets?
LiittleOne -oktober 2011 - ronde 16, ronde 1. Rosa5 -oktober 2011, ronde 1. Fluff88 - oktober 2011 - ronde 22, ronde 1 mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1
tuurlijk wel, we moesten even zien hoe dit het meest duidelijke uitziet! heel erg mooi, die roze naam!!
liitleone vindhem zo goed ja ik hoop dat jullie allemaal zwanger mogen worden en even snel als ik en als jullie zwanger zijn heb ik een tip KOOP EEN NIEUWE MAANSTEEN haha als ik hem niet draag geef ik heeeel vaak over draag ik hem wel heb ik het minder en doet men maag minder pijn na het overgeven
jaa misschien kunnen we dat weglaten, bij mij staat het voor het moment van beginnen met de maansteen. maar goed, misschien is het aantal rondes wel genoeg?