Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hoe is het met jullie? Hier gaat alles goed! Weer druk weekend gehad en veel gewerkt! Mag vnvnd ook weer!

@ Marr: tis idd veel te rustig hier!

Ik heb morgen de 20 weken echo! Vind t wel weer spannend hoor!

@ IngeG: Hoe is het met jou?

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Suzy: Wat leuk dat je wederhelft de baby nu ook kan voelen :)

@Marr: Heel herkenbaar! Ik voelde de baby een paar dagen elke dag veel en duidelijk en toen ineens een paar dagen helemaal niet! Nu ook weer een paar dagen heel duidelijk gevoeld, zelfs aan de buitenkant en in de vakantie een dag bijna niet meer. Niet stressen dus!

@Moon: Gefeli met de goede echo!!!! Wat is er aan de hand met de poes? Ik kan er ook nooit tegen als mn beestjes ziek zijn :(

@Caruli: Nog gecondoleerd en sterkte.

@Lottie: Hoe is het met je???

Zo, sorry voor wie ik ben vergeten!!! Wij hebben een lekkere vakanti egehad. Heb alleen last gekregen van Ischias achtige klachten. Hopelijk gaat het over en blijft het niet zo.
    Ik heb alleen een foutje gemaakt met de papieren voor de belasting. 1 brief van 2010 was bij de brieven van 2009 terecht gekomen en die is dus nooit naar onze belastingconsulent gegaan.
    We zouden dik 3000 euro terug krijgen op mijn naam. Gister thuis gekomen, een blauwe brief, die maak ik dus gulzig open: ja hoor. Dik 2300 euro betalen op naam van mijn vriend! Ik helemaal over de rooie en in paniek. Ben nu weer wat rustiger...vond het al raar dat we zoveel terug zouden krijgen en dat klopt dus ook niet. Maar wrs krijgen we nog steeds wel iets terug, alleen niet zo veel (hoogst wrs die dikke 3000 minus het geld wat de belastingdienst nu in rekening brengt).

Ik voel me nu zoooooo schuldig naar mn vriend, want die had ook gerekend op dat geld.....zucht...

Anyway, de vakantie was dus perfect! De baby is lekker druk en vanmorgen zagen we met het geschop zelfs mijn buik bewegen haha. Echt heel grappig!

@Hyves: IngeGL...voor wie wil :)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suzy
    Spannend!!

Inge
    Vandaag gaat het wel;).
    Wat fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad!
    Oeiii niet leuk zulke blauwe brieven als je terug komt. Balen!

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Suzy; Spannend!!! Heel veel succes!

Inge; Thanks! ;) Inmiddels hartje weer gehoord dus ben weer even rustig.. :)

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suzy: Heel veel succes morgen met de 20wk echo.

Marr: Fijn dat je weer wat gerustgesteld bent.

Ik probeer het stiekem ook al met de angelsound maar nog niet echt gehoord. Maar goed kan nog komen he ;)

Afgelopen vrijdag was de echo weer goed, kindje goed gegroeid. Nu volgende week maandag terug komen voor exacte termijnmeting en intakegesprek voor combitest.
    Zal een lange ochtend in het zh worden... Snap nog steeds niet waarom het zolang moet duren maar goed we zullen het zien.

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Goejemorgen!!!
    Lekker geslapen allemaal??

Pfff gisteravond nog even geprobeerd een meisjesnaam te bedenken, maar t moet maar een jochie worden geloof ik, want ik geloof niet dat we binnen nu en een paar maand de perfecte meisjesnaam gaan vinden.. Wat moeilijk zeg!!

Straks aan de shop voor een kinderwagen.. :D Nog tips???

7. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo allemaal!

Kom jullie even vertellen dat de 20 weken echo super was! Alles was zo duidelijk te zien en het zag er allemaal prima uit! Kindje groeit goed en tis nu al zo'n knapperd! Ik reageer vnvnd even uitgebreider! Thnx voor alle gelukswensen! ;)

Liefs Suzy

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Marr: Moeilijk he om een leuke naam te vinden, maar ach je hebt nog een aantal maanden ;)

Suzy: Wow super meid, fijn dat alles goed is met jullie kindje.

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Suzy: Top!! Gefeliciteerd!! Nu ben ik zeker de eerstvolgende... IIIIEEEEEHHHHH...!!!

Yaay we hebben een kinderwagen!! Wat een keus zeg.. Pfffff!!! Maar t is de Stokke Xplory geworden.. Weer een stapje dichterbij... :D:D

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    #190 LIX, 14 jun 2011
    Laatst bewerkt: 14 jun 2011
    @Suzy: Gefeli!!!

@Marr: Nope, ik ben de eerst volgende....morgen om 15.15 uur Pfff, vind het wel erg spannend hoor!

Vandaag alles geregeld voor het KDV, ze hebben plotseling toch meteen plek voor 3 dgn. Ben er erg blij mee!

11. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon en Lottie: Hoe is het met jullie?
    En hoe is t met de poes Moon?

@ Caruli: Wat fijn dat de echo goed was! Irritant dat t in die ziekenhuizen altijd zo lang moet duren, maar je moet maar bedenken dat t voor een goed doel is toch?

@ Marr: Wat leuk dat jullie een wagen hebben! Mooi is ie! Wanneer hebben jullie de 20 weken echo? Willen jullie weten wat t wordt?
    Hier is t precies andersom wat de namen betreft, wij hebben al een meisjesnaam waar we helemaal enthousiast over zijn! We hebben ook wel een jongensnaam waar we beiden achter staan maar was er niet zo zeker van als over de meisjesnaam.. (Was de vorige x ook al zo! ;))

@ Inge: Thnx! Jij heel veel succes morgen! No worries! Zit vast allemaal goed! Probeer er ook een beetje van te genieten!
    Wat fijn dat ze plek hebben op het KVD! Hoeveel wil je straks gaan werken?

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Oehhh Inge; is ook zo!! Spannend!!! Succes meis!!

Suzy;Ja, ben ook zeer content met mijn nieuwste aanwinst :D
    Ik mag as maandag om 1600 :D Wel weer erg spannend hoor! Wij willen niet weten wat t wordt! Hou wel van verrassingen ;) Weten jullie t?

Caruli; je had t al mooi bekend gemaakt zag ik.. Leuke reacties gehad? :)

13. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Marr: Nee, wij weten ook niet wat t wordt, als het aan mij had gelegen hadden we t wel geweten hoor! Maar manlief wilde niet, ondanks mijn ompraat pogingen.. Hij hield me stevig in de houtgreep toen we even de andere kant op moesten kijken! Haha!
    Stom dat je nu nog zo'n 21 weekjes moet wachten tot je met je nieuwste aanwinst mag gaan "touren"! ;) T staat zo gek als er nog geen baby inligt! Je kan natuurlijk best alvast binnen gaan oefenen op bochtjes enzo! ;)

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hihi.. Zie t al voor me.. ;) T staat mij alleen enorm tegen dat de vk dan wel zou weten wat t wordt.. Eigenlijk wil ik haar ook verbieden dat stukje te bekijken.. ;) Iig mag ze t niet in mijn dossier zetten..! :p

Ik gooi gewoon mn hond erin.. Haha! Nee, gelukkig krijg ik m pas in oktober.. Scheelt weer in de verleiding.. ;)

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    marr: Klopt op hyves had ik het ook neergezet, dan maar meteen iedereen ;) De familie weet het nu bijna allemaal dus..

Leuk dat je de kinderwagen al gevonden hebt.
    Jullie zijn allemaal wel vroeg met aanschaffen zeg ;)
    Wij mogen pas na 26wk.... dat duurd nog zo lang.
    Maar goed gelukkig hebben we nog veel van Mitch. Alleen nieuwe kinderwagen en tienerkamer voor Mitch. En de babykamer schuift dan door naar dit kleintje :D

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden, ff snel een berichtje. De echo was helemaal goed! Moest wel in 2 delen, want kindje lag eigenwijs en wilde niet draaien :)

Ik ben zoooo blij en opgelucht!!!

Ik ga nu snel eten, moet zo naar de eerste les zwangerschaps yoga.

17. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge en Suzy: Gefeliciteerd met de goede echo's :D!

@rest: Komt later nog wel! Ik ga zo eerst lekker slapen (hoop ik) na 2 kl*tenachten ;).

Trusten!

18. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Marr: Ik zei ook nog tegen de echoscopiste dat ik t zo frustrerend vond dat zij wel wist of t een jongetje of meisje is, maar ze zei daarop dat ze er niet naar gekeken had! Jaja, daar trap ik natuurlijk niet in, maar wel een slim antwoord! Haha!

@ IngeG: Hoe was de yoga? Helemaal zenn? ;)

@ Moon: Thnx meid! Ik wens jou vast een hele goede nachtrust toe en hoop dat je gauw echt kan gaan genieten!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hai
    eergisteren 3D echo gehad. Wat n knap koppie:D!!

Suzy
    super!!! Gefeliciteerd!

Naam
    geween idee:(:(

Geboortekaartje
    shittt ga ik vergeten!!!

Dingen aanschaffen
    euhh alleen 3 rompers:)

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden!

Yoga was leuk! Was wel erg moe daarna en heb vandaag een hele beurse buik door de echo. Ze moesten zo zoeken en duwen omdat het kindje er niet lekker voor lag. Maar goed, gaat wel weer over.

Heb vandaag weer veel last van Ischias klachten, ga straks de fysio ff bellen. Misschien kan die wat voor me betekenen. Verder gaat hier alles prima!

Wat is een beetje een normale termijn om echt op geb.kaartjes jacht te gaan en een proefdruk te bestellen? Ik heb nl. geen idee.

@Moon: Lekker geslapen? Hoe is het met de poes??

Deel Deze Pagina