Oeps Moon; geen blauwe plekken hoop ik?! Klunzig ben ik sowieso al, heb ik geen zws voor nodig.. Ik heb de fotoos nog niet ge-upt.. Mss morgen even als ik tijd heb.. Vandaag gekeken naar zwscursussen.. Wil wel naar yoga, maar daar is elke maand een partneravond en denk niet dat ik manlief zover krijg... Tips? Iemand?
@Marrr: Ja, een blauwe knie . De vk zei dat ik wel moest opletten dat de baby goed bewoog en wat denk je, juist gisteren was ze minder druk en dan maak ik me natuurlijk weer druk...pfff. Vanmorgen al wel weer wat gevoeld ...mss dat ze uitslaapt hihi. Ikzelf zat te denken aan de cursus samen bevallen, dat is samen met je partner. Dat vind ik dan weer leuker en gezelliger, dan alleen een yogacursus met 1x in de maand een partneravond. Mijn vriend wil dat ook graag . Maar als jouw man in 1x in de maand niet wil, dan wil hij dit ws ook niet . Ik geloof dat het "maar" 9x is hoor, dus dat valt mee toch?! Wordt ook bij jou in de buurt gegeven zag ik . Ben benieuwd naar je hummel !
Even snel een berichtje meiden Gister zat ik niet zo lekker in mn vel...was mn uitgerekende datum van de vorige zwangerschap Lag al om 20.30u in bed. Voelde me down en zooo moe. De baby heeft gister ook bijna niet bewogen, maakte me alweer zorgen. Vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter en de beeb is lekker druk Vanmorgen wel wakker met mega kramp in mn rechter kuit. Ik voel het nu nog!! @Moon: Ik ben een mega kluns, maar ben gelukkig nog niet gevallen. Doe je wel voorzichtig?
Whahahaha Moon; Nee samen bevallen hoef ik echt niet mee aan te komen!! Zie zijn gezicht al voor me.. Whahahaha!!! Is hij een beetje te Drents voor denk ik.. Wel jammer, hoop wel dat ie 1x pm akkoord vindt, maar dan vraag ik al echt t uiterste hoor.. Leuk dat jouw vent dat wel wil! Inge; Die dag had ik vorige week.. Maar mijn beebje heeft me die dag gelukkig goed gezelschap gehouden.. Blij dat je je nu wat beter voelt!
@Inge: Ahhhh een dikke vette knuffel! Beebje was gisteren gewoon een beetje verdrietig samen met mama. En die kramp...tja echt irri is dat hè!? Ik heb het voornamelijk als ik me 's ochtends lekker wil uitrekken in bed. Ik las net dat bananen eten ook kan helpen...zit ook magnesium in. Mss een idee?? Heb je én fruit én mss een hulpmiddel tegen de kramp. Ik wil wel voorzichtig doen hoor ! Heb het alleen niet altijd in de hand haha . Ik liep de trap op en bovenaan bleef mijn linkervoet hangen achter de rand van de overloop dus ik ging voorover op mijn knieën . @Marrr: Ja, lief hè?! Jij ook nog een dikke vette knuffel! Maar wat is het dan, dat hij dat niet wil? Dit is voor hem toch ook een manier om er meer bij betrokken te zijn?? Mijn vriend is blij dat ie eindelijk (mijn woorden in het berichtje van zondagavond waren nog niet koud) de baby voelt bewegen . Kreeg eergister- en gisteravond met het luisteren een knal voor z'n kop...hihi ....en wat is ie daar blij mee. Hij voelt zich namelijk buitengesloten omdat hij er niets van meekrijgt . En heeft ie dat dan echt niet voor jou over? Als je hem lief aankijkt ofzo ?? Jaja, zekker een lekker ding . Ik denk een jongen. Wat denk je zelf? @rest: Wat zijn jullie stil? Alles goed?
Awwww thanks Moon, heerlijk zo'n knuffel! Manlief is heel betrokken hoor.. Sleept de echo's mee naar zn werk en legt braaf 's avonds zn hand op mn buik, ook krijgt de baby al hele verhalen van hem te verwerken. Dus geen idee wrom hij geen cursus wil? Zijn letterlijke woorden: "Vreselijk, ik zie er het nut niet van in. Ik vind een heleboel dingen grappig en leuk, maar dit vind ik gewoon dom" Whaha, das weer duidelijk Denk dat t stukje schaamte en onzekerheid is. Bang dat t zo'n pufcursus wordt. Hij zegt nu toe 1x yoga te willen proberen. Maar als hij t niks vindt, wil hij wel de vrijheid de maand erna thuis te blijven... Whaha schatje! Maar heb iig iets nu.. Rest manipuleer ik er later wel bij.. Deze week feestweek hier.. Ben benieuwd hoeveel avonden ik t volhou..
Thnx Moon Ik hoorde idd ook al de tip van bananen. Ga het zeker proberen! Meiden, ik heb nogal genant iets....maar ik maak me er een beetje zorgen over Ik heb nu al een paar dagen gehad dat als de baby bewoog ik het niet alleen in mn buik, maar ook vaginaal voelde. Ik maak me daar een beetje zorgen om...bang dat mn bmm mss te zwak is ofzo. Het voelt soms ook een beetje als zo'n luchtbel daar (sorry hoor!)...Kan iemand iets met deze omschrijving? Enig idee hoe of wat?
@Inge: O, geen idee! Ik heb wel regelmatig een soort van stroomstootje richting beneden, zeg maar, maar ik denk dat dat een aanraking van haar met mijn blaas is. Voelt ook niet echt als richting vagina aan. Maar als je het niet vertrouwt zou ik de vk toch morgen even bellen ofzo. Heb je ook al gegoogled?
Inge; Zegt mij ook niks.. Sorry.. De luchtbellen opzich wel maar niet icm babybewegingen.. Idd als je t niet vertrouwd, gewoon even bellen..
Op google staat van alles. Ik lees het wel vaak bij 21/22 wkn zwangerschap, maar lees ook horrorverhalen over cervix insufficientie, verzakkingen, kans op vroeggeboorte enz enz :s Ik moet dinsdag heen, dan vraag ik het wel. Ik heb het met name in de auto en als ik heel nodig moet plassen. Zodra ik het ook daarbuiten heb, bel ik de vk... Thnx voor het meedenken meiden
@Inge: Klinkt mss toch meer als druk op je blaas?? Mss heb je toch wel hetzelfde gevoel als ik. Euh, ik zag in je onderschrift dat je 29e naar de vk moet, da's woensdag . Ik moet namelijk donderdag de 30e weer...hihi.
Ik moest woensdag, maar heb de afspraak een dagje verplaatst Ik ga mn bedje in. Slaap lekker allemaal!
@Inge: Hahaha...oké vooruit dan maar ! Trusten, slaap lekker en ik ga ook zo. Slaap al weer dagen wat minder en ben ook wel moe....zo zie ik er trouwens ook uit . Vermoeid en helemaal niet stralend...haha.
Ik denk dat ik er na deze week ook niet meer 'stralend' uitzie hoor W avond gehad, nog 2 te gaan. En ze worden steeds langer.. Maar wel gezellig! Zag gister iemand die 25 wk zwanger was. Zij had een heeeel beschaafd buikje, schaamde me bijna voor die toeter van mij Zo raar hoe erg dat kan verschillen.. Nu even huis opruimen, want komen logees vanavond..
Hey meiden! Vlak voor en tijdens de vakantie vond ik dat ik er best goed uitzag, zelfs zonder make-up. Maar nu! O my god! Ik zie er niet uit (vind ik dan). Mn haar zit k*t, mn huid ziet er ruk uit enz enz Ach...misschien wordt ik ook wel zo'n verslonsde moeder haha
Hoi hoi, Nou, ik slaap al sinds de week van de bevruchting (hihi ) slecht. Het is even wat beter gegaan, maar de laatste dagen weer veel en lang wakker . Vannacht om 1 uur, de nacht daarvoor van 5 tot 6 uur klaarwakker en zoooo moe. Daarnaast ga ik dus ook te laat naar bed (dankzij vriend, die is niet mee te krijgen) en daardoor heb ik dus kringen onder mijn ogen en ben ook nog eens lijkbleek. Ik vermijd de zon ook ivm zwsmasker. Heb ook niet altijd zin om me helemaal met foundation op te maken ...dan ziet het er allemaal wel wat beter uit hoor . Mijn haar zit ook niet echt lekker....heb het ook een paar weken geleden laten knippen maar vind het ook niet echt leuk zitten . Komt ws omdat mijn gezicht nu dikker is . Ik loop nu thuis ook in een vest van mijn vriend....haha...zit iets ruimer en lekkerder, maar denk dat een ander het als slons zou omschrijven hahahaha. Jeej, weer een klaagzang....maar goed niet stralend zwanger dus. Blosjes? Nope, niet gehad ook. Katja Schuurman en Georgina Verbaan zagen er zo mooi uit ....wat hebben zij wat ik niet heb?? O ja, een Leco...hmmm.
@Inge: Haha...dank je ! Ik jullie ook hoor! Ik heb zo vaak een grote glimlach op mijn gezicht dankzij jullie ! Mijn vriend zit me dan echt zo aan te kijken...haha. Heb eigenlijk wel een beetje een intieme vraag, maar ja...oké komt ie: zijn jullie nog intiem?? En dan bedoel ik wel het echte werk, zeg maar !