Ja dat is goed, leuk! Ik ga alleen eerst nu 2,5 week op vakantie, dus daarna kom ik kletsen . Hoe gaat het tot nu toe met de zwangerschap??
Gezellig Iris! Fijne vakantie! Waar gaan jullie heen? Hier gaat alles naar wens! Weinig klachten en ukje doet t goed!! Tot snel!
@Iris: Gefeliciteerd en alvast een fijne vakantie gewenst! Waar ga je naar toe? @Hier: Gister een bruiloft gehad, vrijdagavond een verjaardag. Gister ook heel veel schoongemaakt. Ben nu best wel gesloopt haha. Op de bruiloft veel gedanst, daar betaal ik nu een beetje de prijs voor. Harde buiken heb ik nog 1 keer gehad, maar dat was echt heel kort. De baby was de afgelopen dgn heel druk, maar vond de harde muziek denk ik niet zo leuk gister. Sinds gisteravond nl een stuk rustiger. Maandag mn 6 mndn voortgangsgesprek. Ben er echt gespannend voor! We hebben het gister even over onze trouwerij gehad. Wrs wordt het vroeg in de middag trouwen, dan taart, champagne in besloten kring. Wij gaan daarna foto's maken, gasten krijgen nog koffie/thee. Vervolgens een receptie. Daarna een diner in besloten kring en dan het feest. Met muziek, dansvloer, maar ook een rustig gedeelte waar je lekker kan zitten en praten.
Jeetje, waar zijn jullie??? Inge; Hoe ging je gesprek? Klinkt leuk, je bruiloft, ik zal je mijn adres pb-en voor de uitnodiging.. Hier: Manlief wil ineens toch een paar daagjes weg deze zomer!! Whoohoooo!! Loop m al maanden/weken aan zn kop te zeuren, maar nu kwam hij er ineens zelf mee!! Dus ben nu natuurlijk druk op zoek naar een leuk adresje! Splits ik m gelijk 2wk Griekenland door de maag!
Haha Marr, je krijgt 1 vinger en je neemt meteen zijn hele hand Geef je groot gelijk! Mijn gesprek ging goed! 2 kleine aandachtspuntjes. En omdat ik nog geen 9 mndn in dienst ben als ik met verlof ga vonden ze het net een beetje te om me meteen een vast contract te geven. Dus ik krijg per 1 jan weer een jaarcontract en als ik blijf werken/functioneren zoals ik nu doe, dan krijg ik daarna een vaste aanstelling Ben helemaal blij en opgelucht dus
Hello ladies, @Iris: Jeej, gefeliciteerd ! En natuurlijk ken ik je nog . Jij bent nu lekker op vakantie . Waar ben je naar toe geweest (leest dit ws toch pas als je terug bent)? Hoe voel je je? @Marrr: Oe, jij ook al een vakantie in het vooruitzicht...lekker hoor ! Wanneer gaan jullie? Waar ik ben....ik was een paar daagjes weg. Dit was het inhaal-weekendje-weg...hihi. We hebben gelukkig goed weer gehad, die paar daagjes. @Inge: Jij gefeliciteerd met je verlenging ! En je hebt je bruiloft al helemaal uitgestippeld...hihi. Gaan jullie nog trouwen voordat de kleine komt?? Vast wel eens verteld of gevraagd, maar ja dat weet ik niet meer . Hier zijn we 30 juni naar de vk geweest en deze keer geen echo . De stagiair ging voelen en mijn baarmoedergrootte was conform de termijn (gelukkig maar) en zij was heel voorzichtig. Komt de vk ook nog eens voelen, maar mijn god wat heb ik daar een pijn van gehad zeg...pfff. Steken naderhand (de rest van de dag) en pijn in allebei mijn billen...schoten echt op slot bij elke stap auw. Heb wederom aangegeven dat ik me zo duizelig voel en ze hebben mijn hb weer gemeten....6,8. De vorige keer (10 mei) was ie nog 7,8 dus ik mag aan de floradix....gatver blegh. Daarna zijn we meteen doorgereden naar onze bestemming (maar 1 uur en een kwartier rijden) en pas afgelopen dinsdagavond laat thuisgekomen. Hebben we geen internet, tv (ook geen analoog) en vaste telefoon. Woensdag kl*te ziggo gebeld (na 1,5 uur proberen eindelijk iemand aan de lijn), komt maandag a.s. pas de monteur langs grrrrr :x. Via de Iphone van vriend lukt het me niet zo goed om op internet te gaan haha. Heb wel een paar keer gespiekt hier, maar dat duurt allemaal zo lang en dat gaat gewoon niet zo lekker bij mij . Ik snap niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen hoor . Dinsdag a.s. beginnen we met "samen bevallen" en ben benieuwd hoe dat zal zijn. Komt allemaal wel heel dichtbij ineens. O ja, donderdagnacht (eerste nacht op onze "vakantiebestemming") is het begonnen hoor...heb een lekkende linkerboob (lig voornamelijk op links, mss dat het rechts ook wel is maar nog niet geconstateerd) en dat met toen nog maar ruim 22 weken . Gelukkig is het alleen 's nachts, maar toch. Op 21 juli hebben we de pretecho....ben zo benieuwd hihi. Fijn weekend allemaal !
Whahaha Moon! Moest hard lachen om je boob!! Wel makkelijk als je vriend snachts dorst heeft! Fijn dat je je vakantie in hebt kunnen halen! Kun je er weer even tegenaan.. Wij gaan 23 augustus heen en komen dan 6 sept terug.. Alleen heb nog geen officiele vakantie kunnen krijgen.. Whaha.. Oeps! Jammer dan hoor, ik ben er gewoon niet dan, moeten ze maar vervanging zoeken.. Is ook onze laatste kans op vakantie dit jaar... Succes met je pilletjes! Hopelijk werkt t! En veel plezier bij de cursus! Laat je weten hoe t was?! Inge; Gefeliciteerd met je verlenging!
@Moon: Jeej! Je bent er weer Neen wij gaan niet trouwen voordat de kleine er is. Dat doen we daarna. Waarschijnlijk september 2012. Over lekkende boobs gesproken; ik heb telkens een soort witte tja, korstjes achtige dingen uit mn tepels. Zo eens in de 3 a 4 dgn. Ik heb zelf het idee dat mn boobs een heeeeeeeeel klein beetje lekken, maar niet genoeg voor echte druppels en dat dat beetje dan opdroogt en zo'n korreltje/korstje wordt wat ik dan 'verlies'. Iemand ervaring mee? Dat van Ziggo is echt irri! Ik heb alleen maar slechte ervaringen met Ziggo. Echt niet dat ik daar ooit nog klant van word! Floradix is idd erg vies! Misschien helpt het om het te mengen met appelsap, limo of sinasappelsap ofzo. Iig niet met een melkproduct mengen, want dan werkt het niet meer! @Marr: Nog maar ruim een maand, dan ga je ook lekker op vakantie! Waar gaan jullie naar toe? Ik heb vandaag geshopt. Ik heb bij de zeeman (LOL) 2 shirtjes gekocht. 1 voor 4 en 1 voor 5 euro. Jammer dan als het na 4 keer wassen niet meer mooi is. Verder hadden ze bij de Vero Moda leuke shirtjes voor 5 euro. Heb er 1 met korte mouwen en 1 zonder mouwen gekocht. Is mega stretch en mega lang, dus die kan ik voorlopig nog wel aan. Bij de Etam hadden ze ook uitverkoop. Hebben ze echt leuke positiebroeken voor 15 euro! De lange broeken waren voor mij helaas te kort, maar de 3/4 broeken zitten echt goed. Ze hadden ook nog een leuk shirt (geen positiemode) dat heel lang en stretchie was, dacht dat het 10 euro zou kosten, maar bleek maar 6 euro te zijn. Dat shirt kan ik denk ik wel tot het einde aan. Ben helemaal happy Heb alleen zo'n problemen met ondergoed. Ik draag normaal hoog uitgesneden strings, maar die zitten nu te strak om mn buik. Gewone onderbroeken snijden in mn liezen en de zwangerschapsbroekjes van de hema zitten wel goed, maar zijn zoooo duur. Net zoals alle andere zwangerschapsonderbroeken Iemand tips?
Haha Inge; We zouden wel samen geshopt kunnen hebben! Die shirtjes van Vero Moda heb ik vrijdag ook gehaald en die 3/4 broek bij mMiss Etam wel gepast, maar niet gekocht. Daarentegen ben ik wel weer met 3 onderbroeken van de Hema thuisgekomen.. die waren afgelopen weken 2+1 gratis, en ze zitten zo heerlijk, dat ik nu een voorraad van 8 heb. Verder heb ik destijds bij H&M strings gehaald in een extra grote maat met niet zo'n draadje aan de zijkant, maar een stukje rekbaar kant. Die zitten ook nog steeds wel goed... We gaan trouwens naar Rhodos op vakantie.. Ooooohhhh zooooo'n zin in!!!!!!
Haha Marr, dat is idd heel toevallig! Daarom ben ik idd ook naar de hema gegaan, vanwege die actie LOL Lekker hoor Rhodos!
Hoi meiden, Ik verwaarloos jullie wel Hier gaat het met de zwangerschap goed, nekplooi was mooi en geen verhoogd risico. Nu over 2 weken terug komen bij de gyn. Beebje voel ik al af en toe bewegen Maar goed ik sta nu niet echt stil bij de zwangerschap, heb even genoeg aan Mitch. Wij logeren sinds woensdag in het zh. Meiden die op vakantie gaan: Veel plezier
O jee meid, gaat het neit goed of zijn jullie daar voor onderzoeken/second opinion? Sterkte! Dikke knuf voor jou
Nee hij is opgenomen en ligt nu volledig aan de sondevoeding omdat hij niet meer at.. En waarom is nog een raadsel, zelf heb ik sterk het gevoel dat er iets niet goed is met zijn slokdarm of maag maar daar hebben de artsen hier niet naar gekeken. Ze vinden de oorzaak niet belangrijk en willen hem alleen maar weer op gewicht krijgen en dat hij weer energie krijgt en ze denken dat hij dan weer kan eten.. Sinds vrijdagmorgen heeft hij nu sondevoeding en is sinds vandaag op het maximale gezet en een sterkere voeding. Morgen als het goed is weer artsgesprek.
Bah Caruli! Ik las al zoiets op hyves.. Wat ontzettend k** zeg! Arm jochie! Heel veel sterkte allemaal! Ik hoop en duim dat hij snel weer bijsterkt en weer gewoon gaat eten! Dikke knuffel meis!!
Pff...dat is niet niks zeg! Maar ze gaan toch wel op zoek naar de oorzaak als ie weer aan de beterende hand is? Sterkte iig meis!
Hai dames, Ben er weer ! Ziggo is gisteren langsgeweest (komt tussen 12-18 uur lekker ruim genomen) en het was binnen 2 min opgelost, moet ik daar een hele week op wachten :x?? De buren zijn verhuisd en die aansluiting moest dus afgesloten worden, ipv daarvan dus ons afgesloten...eikels :x!! @Caruli: Wat fijn dat de zw.schap goed gaat ! En wat ontzettend kl*te van Mitchell . Maar wat raar dat ze niet naar de oorzaak kijken...lijkt me niet geheel onbelangrijk, toch?! Hoe was de uitslag van zijn onderzoek(en)? Sterkte meis en hoop dat jullie snel in wat rustiger vaarwater komen. @Marrr: Hahaha...wat ben jij een vuns zeg . Ha, lekker naar Rhodos. Ben ik 8 jaar geleden ook geweest. Hoop dat je werkgever niet moeilijk gaat doen. Ik heb Floradix vloeibaar en die is echt smerig hoor, maar ik voel me de laatste 2 dagen wel wat beter, dus mss helpt het wel . Vanavond eerste cursusavond....spannend . @Inge: Ik zal eens kijken of Floradix minder vies is met een sapje. Bedankt voor de tip . Jij hebt dat spul toch ook gebruikt? Over mijn boobs: rechts doet het ook . Nu al een paar dagen geen last gehad gelukkig . Ik had 's ochtends dan wel het idee dat mijn tepel jeukte en er ook wat wittig aangedroogd (korst-idee) op zat, dus mss idd wat jij bedoelt. Ik vind het wel bizar hoor . Jeetje, jij hebt lekker geshopt . Ik kom zo weinig tegen. Ik had ook bij Zeeman 2 shirtjes gekocht, toen ik in de tussenfase zat. Te dik voor mijn eigen kleding en nog niet dik genoeg voor positiekleding . Goedkoop en tenminste iets om aan te trekken haha. Over ondergoed gesproken: ik had de zw.slips van de Hema gehaald, maar die waren te groot. Nu moet ik nog steeds erachter aan gaan, maar ik ga dan denk ik toch bij een lingeriespeciaalzaak of Prenatal kijken ofzo. Zijn idd dure slips . Hoe doen jullie het met bh's? Ik heb een grotere maat gekocht (van de bh die altijd droeg) en heb daar de beugels uitgesloopt. Maar ik ben bang dat ook deze nu toch een beetje krapjes gaat worden. Meegroeibh's hebben over het algemeen geen vulling en die wil ik wel hebben hoor . Goed, ik ga me hier weer eens aanslingeren wat te doen.
Moon; fijn dat je terug bent! Stomme sukkels daar bij Ziggo! Volgens mij heeft iedereen daar wel problemen mee (gehad).. Qua bh's koop ik ook gewoon 2 maten groter.. Ik ben ook van de vulling dus meegroei is ook voor mij niks.. Ik haal ze nu bij de Hema, standaard 5 euro. Gewoon hele simpele, zitten prima en doet me geen pijn als ze weer te klein zijn.. Pffff moet vet veel werken deze week 10 diensten in 9 dgn, dan pas weer 2 dgn vrij... Zucht.. Blij als deze week voorbij is....
@Moon: Die zw.slips van de hema zitten bij mij prima gelukkig! Ik heb 2 meegroei bh's van Anita. Idd geen vullig, maar inmiddels heb ik genoeg vulling van mezelf haha @Hier: Ik ben dinsdag en woensdag lekker naar Thermae 2000 geweest. Hebben gister daar een watsu behandeling gehad. Kan het alle zwangeren (en niet zwangeren!) echt aanraden. Wat is dat lekker en relaxed! De baby was in de sauna en de zwembaden erg rustig, dacht door de warmte. Maar vandaag was weer een gewone dag (werken enz) en de baby is nog steeds heel rustig vind het echt niet fijn Mn onderrug gaat erg goed! Maar mn rug hoger (bij en tussen schouderbladen) is een ramp! Het is niet echt felle pijn, maar heel zeurend en continue aanwezig! Echt een mega irritant pijnlijk rotgevoel Maandag was ik bij de fysio en het zit daar echt vast...we gaan ons dus nu op die plek richten...
Hey lieve dames! Hier maandag terug gekomen v vakantie. Weekje eerder dan gepland. Waren we daar nog maar wat n Hollands butweer hier!!!!!! Hihi. Alles goed hier? Ben ik nog gemist? Ik ga zo terug lezen, maar haak vanaf hier weer in xxx