Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Iris
    gefeliciteerd!!! Haha geweldig, jij dus ook op t randje gefietst:D blijf gezellie hier kletsen, je bent welkom:)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    waren met de auto naar zuid Frankrijk. Argeles sur met (1350km).
    Daar was t lekker warm:)

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Ja, wij zijn ook helemaal niet blij met ziggo maar ja. Ik ga ook eens een kijkje nemen bij de Hema. Ik heb hem van de Zeeman ook iets van 5 euro ofzo.
    Jeetje, da's wel heel veel werken....blegh. Kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt en tegenop ziet.

@Inge: Ja, ik heb ook genoeg vulling van mezelf hoor hahaha, dat is het ook niet. Ik heb vulling nodig voor euh...als het koud is :):D:):D zeg maar. Begrijp je?!
    Fijn dat Thermae lekker was. O, da's minder dat beeb nu rustig is. Kan me voorstellen dat je ongerust wordt, heb ik ook als het een dagje minder is dan de andere. Ben je wel gewend om naar de sauna te gaan? En mss is beeb ook gewoon lekker tot rust gekomen :).
    Gebeurt er ook niets als je je hand op je buik legt, of zachtjes klopt?? Of als je vriend (sorry verloofde ;)) tegen je buik praat?
    Maar als je het niet vertrouwt zou ik toch de vk bellen, of anders hier bij de vk een berichtje plaatsen. Heb je niet effe zelf kunnen spieken vandaag op het werk??
    Hoop dat de kleine snel weer druk wordt.
    Balen van je rug, hoop dat de fysio gaat helpen. Ik heb al een paar jaar een zenuwbeknelling bij mijn linkerschouderblad, waardoor ik veel pijn aan mijn arm heb (oa tintelingen) en de fysio hielp helaas niet. Ben ook bij de neuroloog geweest, maar die kon niets voor me betekenen. Nu had ik al een tijd geen "last", maar sinds een weekje ongeveer begint het weer :(. Ik las dat bij 24 weken ook tintelingen in handen en voeten kunnen ontstaan, door carpaal tunnelsyndroom. Dus houdt het wel goed in de gaten hè!?

@Lottie: Hee, welkom terug :D! Hoe was de vakantie? Toch een beetje tot rust kunnen komen van alle verhuisstress? En hoe is het met buikkie?

@hier: Dinsdagavond dus de eerste cursusavond van Samen Bevallen gehad. We zijn met 6 stellen en ongeveer wel van dezelfde leeftijd. We hebben een introductie gehad van wat de cursus inhoudt en onszelf voor moeten stellen. Vanaf volgende week gaat het dus echt beginnen...theorie en praktijk. Oefeningen enzo, dus ben benieuwd hihi. Voelt wel goed om iig iets te doen.
    Beeb is vandaag heel druk...ben ik niet gewend maar wel heel leuk :).

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey!

@Moon: Niet alles verklappen he? Wij beginnen in sept met samen bevallen!

@Hier: vandaag idd ff met echo gekeken. Hartje klopt mooi, ligt alleen verkeerd om! Met het koppie tegen mn maag. Maar nog tijd zat om te draaien....

5. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hey Chick's!

Kom ff vertellen dak op vakantie ga vanavond! Zeeën van tijd dus! Ik ga van de week even bij lezen en reageren! ;)

Liefs Suzy!

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Haha, nee zal verder niets vertellen. Beginnen jullie pas in september? Wij hebben in sept de laatste cursus en dan komen we nog een keertje samen als iedereen bevallen is.
    O, gelukkig dat alles goed is met beeb :). Ik las het effe verkeerd...hihi....je zei hartje klopt mooi maar zit verkeerd om. Ik dacht het hartje haha, maar het is beeb :p. Die van mij vliegt volgens mij alle kanten op haha. Ik vind het zo jammer dat je niet kunt zien hoe dat beeb ligt/hangt.

@Suzy: O lekker, waar gaan jullie naar toe? Hoe lang heb je vakantie? Nou, fijne vakantie iig :). Hoe is het met buikkie? Ik moet echt weer eens een foto maken, maar het komt er niet van :(. De tijd terugdraaien gaat ook niet en heb nu al spijt ;).

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lottie: Welkom terug :D Heb je een fijne vakantie gehad?

Inge: Idd nog tijd genoeg om te draaien, tis alleen lastig voor je maag en blaas he;)

Suzy: Fijne vakantie meid.

Wij zouden een lang weekend centerparcs doen vanaf vandaag, maar dat hebben we maar geannuleerd.

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lottie; Welkom terug!

Suzy; fijne vakantie!

Inge; Fijn dat alles goed is! Die van mij draait ook alle kanten op hoor.. Zal wel weer goedkomen ;)

Moon; Fijn dat de cursus leuk is! Verbaas me er nog steeds over dat jou vriend dat ook wil (en die van Inge). Zou mijne echt met geen 12 paarden heen krijgen.. Ben nu al benieuwd wat hij zegt van die ene les yoga.. Hihi..

Caruli; hoe ist nou met Mitchell? Al enige verbetering?

Hier; Vanmiddag mn hondje zelf geknipt.. Hihi.. Is beetje hakkerig geworden, maar niet geheel mislukt.. Lijkt nog wel netjes ook.. Jammer dat ik maar eens per half jaar hoef te knippen, heb er nl wel lol aan...

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zijn energie begint wel steeds meer terug te komen alleen eten nog niet.
    Ook blijft de koorts maar terug komen en tja daardoor voelt hij zich ook weer niet goed. Tis nu elke keer maar afwachten hoe het gaat.
    Volgende week ergens weer een gesprek met de arts en dan maar kijken wat ze dan willen...

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Caruli: Jeetje meid. Sterkte! Hoe gaat het met jou?

@Suzy: Fijne vakantie!

@Moon: Ik moet ook echt weer foto's maken! Heb ook al spijt dat ik het te weinig doe :(

@Marr: Mijn vriend vind het juist fijn om mee te gaan naar de cursussen :)

@Hier: Gister zijn de Nijmeegse 4 daagse feesten begonnen. Normaal help ik daar elk jaar 7 avonden/nachten met de hulpverlening in de stad. Dit jaar niet :(
    Ben gister wel even langs geweest om iedereen te zien, gedag te zeggen enz. Ikw eet dat het de juiste beslissing is, maar vind het wel jammer....

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Haai ladies,

Ben ik ook weer even. Heb weer een drukke werkmaand...blegh.

@Caruli: Hoop dat ze snel achterhalen wat de oorzaak is. Hebben jullie die andere uitslag(en) van begin juli niet meer gekregen? Vind het toch raar dat ze eerst willen dat ie weer (kan) eten zonder te weten wat de oorzaak is....je wilt toch de oorzaak wegnemen lijkt me?! Nou, sterkte! Voel je je qua zwangerschap wel goed?

@Marrr: Hahaha...hondje geknipt! Vond hij/zij het ook leuk? Is het mss minder hakkerig als je het met een kam en tondeuse doet? Hoe is het met jouw buikkie? Fotootje??

@Inge: Jammer van de feestweek, maar als je elke keer effe ga kijken maakt dat het dan niet een beetje goed? Haha, jouw beeb kan niet meer dansen en springen. Die van mij ook niet denk ik. Heb het idee dat ik het nu ook steeds op dezelfde plek voel. Ben dan zo benieuwd wat het is...voetjes of handjes en hoe ze zit/ligt ;).

@Lottie: Ben je weer verdwenen...nee toch :(?!? Hoe is het met buikkie en het huisje?

@hier: Donderdag, na de 3d/4d echo, gaan we eindelijk de babykamer bestellen...werd toch een beetje nerveus. Bij Baby-dump is het toch mogelijk het kamertje te bestellen (heb eindelijk antwoord gekregen) en daar zit ongeveer 6 weken levertijd op, dus begin hem toch een beetje te knijpen ;).
    Vanavond les 2 van Samen Bevallen....moet nog een matje gaan scoren vandaag. Ben benieuwd...hihi.

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Pff jij ook al zo'n drukke maand? Niks aan.. Vanavond nog werken en dan eindelijk 2 dagen vrij.. Hondje vond t niet zo heel leuk geloof ik.. Hihi.. Maar ze rende pas weg toen ik de borstel pakte, dus dat vindt ze nog erger.. Tondeuse is bij haar geen optie, er moet gewoon een stukje lengte bij haar oren en staart af en haar "broekje" moet uit, anders plast en poept ze er steeds in.. Maar rug doe ik verder niks aan...

Pff zo even baas mailen dat ik t echt niet eens ben met mn nieuwe rooster.. Wish me luck.. ;)

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: O, oké haha. Kan me voorstellen dat ze er niets aan vindt hoor! Good luck!!
    Tja, deze maand weer de kwartaalboekhoudingen verwerken, dus idd beetje druk....blegh.

14. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Hallo ben weer terug van vakantie. Zijn naar Italie (vlakbij Bolzano) geweest, was mooi daar en erg warm! Helaas op de allerlaatste dag weer een miskraam.... Straks naar de huisarts
    en morgen ziekenhuis over hoe nu verder. Ik weet niet of het door de endometriose komt. Ik baal er flink van, was zo blij. Blijkbaar is het ons nog niet gegund.
    Ik beloof jullie deze x wel op de hoogte te houden en ben ook benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat, dus blijf wel kletsen!

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Iris: Ach gossie, wat een verdrietig nieuws :(. Sterkte en succes bij de ha en zkh.

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Och Iris, wat ontzettend k*t zeg!! :( Hele dikke knuffel meis! Hopelijk levert t zkh iets op..! Ben blij dat je dit keer wel blijft plakken... :)

17. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik blijf wel plakken ja haha. De huisarts denkt niet dat ik een miskraam krijg door de endometriose, waarschijnlijk gewoon domme pech. Ga morgen wel overleggen met de gyn over wat verstandig is.
    Gaan jullie nog op vakantie???

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Iris: Wat erg meis, heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou!

@Moon: Ik ben alleen zaterdag geweest, Nijmegen is 1,5uur rijden, dus ff op en neer zit er niet in :)

@Marr: Hoe ging het gesprek met je baas?

Ik ga mn bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal!

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Iris; ja, wij gaan eind aug nog lekker twee weekjes naar Griekenland.. :)

Inge; Ging goed! :D Hij was t glad vergeten en ging t alsnog regelen. :D Hopelijk komt t nu goed.. :)

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Iris: jee meid, heel veel sterkte!:(

Moon: Hier gaat het weer wat beter, hij eet al wat dingetjes zelf. Morgen weer een gesprek met de arts. Sonde zal dan afgebouwd gaan worden denk ik. Nog steeds koorts, maar dat moet het lichaam zelf uitzieken zeggen ze...
    Ben al blij dat hij eindelijk weer zelf intresse krijgt in eten, hopelijk eet hij snel weer alles en mag hij eindelijk mee naar huis, heb het hier wel weer gezien..

Deel Deze Pagina