Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Ja, we hebben 2 kleurenfoto's, 6 zwartwitfoto's, een dvd en een cd met zo'n 106 foto's erop. Alleen heeft vriend die weer mee naar z'n werk genomen om te kopiëren ;). Ik vond het wel wennen, hoor, ze lijkt niet op mij of vriend :$;). Maar het is maar een beeld van hoe ze er ongeveer uitziet hè!? Ben benieuwd naar straks :D.
    Gaan jullie nog een pretecho laten doen?
    O, maar ik heb me nog niet zo lang geleden aangemeld voor die boxen dus moet nog effe geduld hebben dan :D.
    Wij hebben nog geen kdv geregeld, vriend is zelfstandige en ik ben parttime werkzaam bij hem dus denk dat we het zo wel een tijdje kunnen opvangen.
    Buikfoto volgt nog...hihi...probeer er zo wel ééntje te maken. Vorige week zat ik op 11,4 kg (sinds 20 feb.) maar vind het zelf niet zo'n reëel beeld, aangezien we tijdens ons weekend (5 dagen) weg alleen maar uiteten zijn geweest en sinds we thuis zijn ook weer een paar keer. Daarnaast vorige week ook een paar keer slecht gedaan qua snoep en koek ;). Zal me morgen nog eens wegen.

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Leuk Moon! Ben benieuwd naar de fotoos! Wij willen opzich wel een pretecho, maar alleen als ik een echobon voor mn verjaardag krijg en ze kunnen garanderen dat we t geslacht niet te zien krijgen.. Dus is nog even afwachten.. :)

Wel makkelijk dat jullie alles zelf wel kunnen opvangen, wij t grootste gedeelte wel, maar zitten dus met 1 dag.. Maar mn moeder is daarbij ook zojuist te hulp geschoten, dus mss hoeven we die ene dag niet eens.. :)

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Oma is idd wel een handige en goedkope oplossing :D! O, bij onze pretecho vroeg ze vooraf of we het geslacht wisten en/of wilde weten en of het op de film mocht. Wij dus in koor: nee mag niet (niet iedereen weet het namelijk) dus zou ze hem stopzetten en dan kijken. Wij waren € 120,- euro kwijt.

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Het is rustig hier :(!

Dames, hebben jullie regelmaat in het voelen van de baby? Is dat elke dag hetzelfde ongeveer, of kan het echt compleet variëren?? Dus de momenten waarop en de kracht zeg maar??

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Bij mij absoluut niet Moon.. De ene dag is het ADHD springuur met echte schoppen en de andere dag zit hzij onder in mn buik wel wat te frummelen, maar minder of zachter.. Wou me er ook al druk om maken, maar mocht niet van mezelf.. ;) dus zal wel kloppen! Hoop oik... :)

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: O, bij jou dus ook?? Donderdag met de 3d-echo best nog druk geweest en vanaf vrijdag is het dus rustiger en zachter qua trappen, ook de momenten waarop de baby beweegt zijn anders....zucht waarom moet zwanger zijn nou zo moeilijk zijn :(.

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Tja.. Om t spannend te houden denk ik.. ;) Mijne is altijd erg druk tijdens yoga, dus toen ik haam laatst wat minder voelde ging ik wat van die oefeningen doen.. En idd t werkte :D.. Wrs hebben ze nog wat teveel ruimte en zul je t niet overal in je buik even hard voelen.. Vandaag gelukkig weer lekker aanwezig :) Merk wel dat t er heel erg aan ligt wat ik doe op een dag.. Of ik aan t werk ben of relaxdagje heb... Morgen is je meisje vast weer helemaal terug :)

8. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: Ik heb de felicitas box ook 2 keer gehad! Precies hetzelfde verhaal.
    Kinderopvang is hier helemaal geregeld. di-wo-do naar kdv tegenover het werk van mijn vriend en op loopafstand van mijn werk :)

@Lottie: De moddersloten heb ik niet meer zo'n behoefte aan...heb eigenlijk geen verslavingen momenteel...

@Moon: Onze kinderkamer komt donderdag! Bij mij varieert het met de dag wanneer en waar ik het kindje voel. Ook hoe ik het voel. De ene keer echt trapjes de andere keer meer gewoon beweging.
    Mijn VK zei dat het kindje nu minder ruimte heeft en dat het daardoor anders aan kan voelen.

@Hier: Rug varieert per minuut. Het ene moment gaat het goed, andere moment verga ik weer van de pijn. Het zwemmen was wel lekker.
    Vandaag de schommelstoel afgemaakt, eindelijk klaar!!! Wil alleen nog figuurtjes op de bovenste lat van de rugleuning schilderen.

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Nog ff een vraagje meiden: Ik heb de laatste dagen veel harde buiken, maar binnen het toegestane aantal van 10 er dag denk ik en ze doen ook geen pijn.

Nu ga ik al een uur lang van de ene harde buik naar de andere en helemaal bovenin aan de linker kant is het zo nu en dan ook wat gevoelig, a la mensturatiekramp achtge pijn...
    Nu vraag ik me af, wanneer is het punt om hiervoor in het weekend/avond/nacht de VK te bellen...
    Ik maak me op zich niet druk, maar ik weet dat ik soms te makkelijk kan zijn....

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Pff.. Moeilijk Inge..! Ik ben ook snel te makkelijk, naar mss moet je toch even bellen? Daar worden ze voor betaald hoor! En vinden ze echt niet erg! Zie het zo; je kunt beter nu bellen dan vannacht om 3 uur... Beter 10x te vaak, dan 1x te weinig..

Overigens geen idee of t erg is hoor, maar max 7 a8 per dag heb ik ook gehoord en dat er zeker geen regelmaat in mag zitten.. Mss teveel gegeten? Of beebje druk? Bel gewoon maar even, dan ben je wqeer helemaal rustig ;)

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik heb de vk gebeld, want mn vriend maakte zich echt heel erg zorgen (stond bijna met tranen in zn ogen te smeken om de vk te bellen).

Het is wrs een reactie op het draaien van het kindje. Lig nu onder een deken met 2 hotpacks op mn buik...zolang ik geen vocht/bloed verlies is er zeer wrs niets aan de hand.

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Och, arme jongen.. Goed dat je gebeld hebt :) Hopelijk trekt t snel weg en heb je morgen nergens last meer van :) Geef je aanstaande maar een dikke knuffel voor de schrik.. En beebje, doe es rustig! Je hebt nog tijd genoeg om herrie te schoppen! ;)
    Succes meid! Rustig aan!

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Haha Marr...ja, tis een drukte maker :p

Vriendlief is ook weer helemaal gerustgesteld hoor :)

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Inge: Oh gelukkig dat er niks aan de hand is. Arm ventje van je hihi.
    Doe het maar rustig aan.

Hier morgen weer op controle bij de gyn, wel handig nu ik hier toch al in het zh ben. Hoeven we niet helemaal vanuit thuis te komen.;)

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Ik hoop dat het vandaag een drukke dag wordt (niet qua werk, want dat is het al ;)), heb haar al wel gevoeld hoor. Maar wat ik ook doe...porren, springen of wat dan ook daar reageert mevrouw niet op :$...nu al eigenwijs denk ik.
    Is jouw hubbie overigens al een keertje meegeweest naar yoga? En wat vond hij ervan? Voor herhaling vatbaar, of toch eenmalig?

@Inge: Spannend dat donderdag het kamertje komt :). Is de kamer verder al klaar? Ben wel benieuwd hoe het wordt/geworden is, dus wel effe een fotootje spammen hè?!?!
    Jeetje, ook heftig zeg. Goed dat je de vk gebeld hebt, ben trots op je :D! En wat lief dat je verloofde zo betrokken is, heb je hem nog goed geknuffeld??
    Ik vind het ook lastig wanneer je de vk belt, en of je soms niet beter de ha-post kunt bellen. Afgelopen zaterdag kreeg ik tijdens het lopen ineens pijn, rechts waar ooit mijn lever zat. Zo erg dat ik gewoon bijna niet meer kon lopen. Dan denk ik, o jee wat nu weer en wie bel ik? Het is weekend, hoe lang kijk ik het aan? Uiteindelijk is het de hele dag gevoelig geweest en ws waren het mijn darmen ;), maar toch maakte ik me wel weer zorgen...blegh.
    Heb jij de schommelstoel zelf geverfd? Heb je ook speciale verf gebruikt? Hier moet ook nog het eea gelakt worden, maar dat is op terpetinebasis (volgens mij) maar ik ben degene die altijd alles lakt, dus lastig of ik het wel doe met een mondkapje voor of het uitbesteedt ;).

@Caruli: Succes bij de gyn. Krijg je weer een echo?

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja hier is bij elke controle een echo. Helaas krijg ik niet elke keer een foto mee. Maar goed moet nog steeds een afspraak maken voor de pretecho's. Net als de vorige keren willen we dan 18wk 2d doen en 26wk 3/4d. Maar manlief wil nu niks plannen omdat we niet weten wanneer we naar huis mogen..

17. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Caruli: Elke keer een echo is wel fijn, maar jammer dat je er geen foto van meekrijgt. Ook niet als je erom zou vragen? Jammer, dat je man geen planning wil maken, want dan zou de eerste echo al over 3 weekjes zijn...mss zitten ze dan al vol gepland?! Zijn jullie echt de hele dag bij Mitchell, of kunnen jullie wel even weg (bijv. voor zo'n echo)?

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik ben 24/7 bij Mitchell en voor een echo zouden we wel weg kunnen maar liever niet.
    Morgen naar de gyn dan neem ik hem gewoon mee naar beneden.
    Komt hij ook eens uit zijn kamer he, vaak gaan we rondjes lopen enzo.
    Moet hier wat de hele dag ;)

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @VL: Heb hem helemaal stuk geknuffeld ;)

@Moon: Ja, heb de schommelstoel zelf geschilderd. Ik schilder altijd met acrylbasis verf. Vind alkyd verf zo mega stinken. Daar moet je trouwens echt niet mee werken hoor als je zwanger bent!

Net terug van controle bij de VK. Alles was goed, suiker, ijzer, bloeddruk, groei, maar ik moet rustiger aan doen. Mn buik was erg gespannen (terwijl ik het vandaag mee vind vallen haha). Er werd zelfs geopperd om te stoppen met werken, maar dat gaat me echt te ver.

Ik ga nu mn bed in, wil er over 10 minuten in liggen :) Slaap lekker allemaal!

20. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; niet helemaal stuk hoop ik?! Wel goed luisteren naar de vk he!

Moon; hoe ist met jouw meisje? Manlief is nog niet meegeweest.. Nu zomerstop, dus wrs moet hij pas eind september mee :) heeft ie nog even om te wennen.. ;)

Caruli; hoe wast bij de gyn?

Hier; gisteren behang uitgezocht voor de babykamer! Word er zo blij van! Steeds een stapje dichterbij..! :D

Deel Deze Pagina