Ze denken dat het een virusje is geweest, soort verkoudheidsvirus waar we dan niks van gemerkt hebben??? Morgen gaan ze de sonde eruit halen en moet hij zelf alles gaan eten en hopen ze dat hij het drinken weer oppakt omdat hij nu savonds dan geen aanvulling meer krijgt. Als dat gebeurd mogen we maandag naar huis en zo niet dan krijgt hij maandag weer de sonde... Pfff hoop echt dat we maandag naar huis kunnen dan zitten we hier al 4 weken, heb het echt gezien. En dan krijgen we videohometrainig via het cb.. bleh geen zin in hoor, maar goed wat moet dat moet he. En poliklinisch zullen ze zijn gewicht enzo goed in de gaten blijven houden en dan maar hopen dat hij het oude ritme thuis weer gaat oppakken. Maar dat zien we dan wel, eerst maar eens naar huis als het weekend goed gaat. Kan ik toch nog een paar weken van de zomervakantie van mijn dochter meegenieten.
Whahaha Moon! Dat moet jou net weer gebeuren he!! Arme ziel!! Hopelijk morgen meer geluk in t zkh.. Ik zal dit leer voor je duimen.. Die van mij voel ik ook door mn hele buik stormen hoor.. Gaat binnen no time van linksonder naar rechtsboven in mn buik etc. Komt wel goed hopelijk.. Caruli; fijne vooruitzichten! Ik ga keihard voor jullie duimen! 4 wk is idd wel genoeg!
@Moon: Wat irri van het bloedprikken! En logisch dat je BD wat hoger was... Tip voor bloedprikken: zorg dat je je arm heeeeeel goed strekt, dan zijn je bloedvaten makkelijker aan te prikken en rollen ze minder. Na het prikken heel lang en heel goed dichtdrukken. Dat verminderd de kans op blauwe plekken. In 80% van de gevallen komt de blauwe plek door niet lang genoeg of niet goed dichtdrukken van het prikgaatje en niet door verkeerd prikken (alhoewel ik bij jouw verhaal denk dat het wel door verkeerd prikken komt). Houdt na het prikken je arm ook een half uurtje rustig, geen kracht zetten, geen tas mee tillen, niet afzetten... Hopelijk gaat het vandaag beter! Succes meid! @Caruli: Leuk dat je gewonnen hebt! Hopelijk gaat alles nu berg opwaards met M! @Lottie: Bedankt voor je uitleg, klinkt erg logisch wat je zegt. Maar die moeheid is maar 2 weekjes echt weg geweest. In week 17 en 18 ofzo...Dus helaas al in het tweede trimester weer lekker aanwezig @Hier: Ik voel me herboren. Gister heeft me heel erg goed gedaan! Ik heb veel leuke spulletjes gekocht (en van mams gekregen). Matras gekocht, hoeslakentjes, mutsje van nijntje, zwitsal parfum , kussentje voor de schommelstoel, planken voor boven de commode. De planken, het kussentje in het groen wat we ook voor de lampen en gordijn hebben. We hadden eigenlijk een heel mooi wandrek met LED verlichting. Kregen we ineens een showmodel thuis! En dat was ook nog zwaar beschadigd Dus meteen hoofdkantoor gebeld. Zeiden dat het idd schandalig was dat we daar niet over ingelicht waren. Helaas was er nergens meer een model dat er nog netjes uit zag. En 49 euro voor een zwaar beschadigd model ipv 89 vind ik nog steeds te veel. Dus teruggebracht, geld terug gekregen en nu dus die planken ipv het wandrek. Ledikantje hebben we in elkaar gezet, vanavond de kledingkast en dan morgen de commode. Gister ook lekker een half uurtje geslapen overdag. Voel me nu ten minste lekker!
@Caruli: Hopelijk doet Mitchell het goed en mogen jullie maandag weer lekker naar huis. Is voor jullie dochter natuurlijk ook lastig....verblijft zij ook in het zkh of is ze uit logeren? Duimen draaien. @Marrr: Tja, dat dacht ik dus ook hè...moet mij weer gebeuren...word ik gestraft ofzo?!? Hoe is het behang geworden? Nee, ik moet vragen hoe is het behangen? Kan je smoeder dat goed? Die van mij denkt van wel en da's dus echt niet waar...heeft een verkeerd zelfbeeld . Fotootje spammen? Ben benieuwd hoor ! @Inge: Bedankt voor je tips ! En wat fijn dat je je wat beter voelt. Mss toch meer rust nemen. Heb je het meer nodig dan je zelf mss denkt. Enne je hebt alle recht om gewoon overdag te gaan liggen slapen hoor . O, het kamertje is dus al deels in elkaar gezet....ik wil het ZIEN . Schandalig van het wandplankje, maar fijn dat je je geld terug hebt gekregen. Jullie hebben het ook bij Baby-dump gekocht hè? Ik denk dat gewone plankjes net zo leuk zijn hoor. Ik heb ook voor het wandplankje gekozen, maar nu denk ik ook...tja, hebben we dat wel nodig en is een gewoon plankje niet afdoende maar ja we zien het wel. Wat voor matrasje heb je gekocht? We hebben voor de aerosleep gekozen. Ik ga maandag, nadat de kinderwagen met toebehoren bezorgd is, met mijn moeder shoppen. Hebben eigenlijk nog niets in huis, dus we hebben beiden (vriend en ik dan hè) een beetje stress . Ik vind het ook wel raar om nu al kleertjes te kopen...ze wordt in een heel ander seizoen geboren en tja de maat vind ik ook nog een uitdaging....hihi. Nou, gisteravond in bed kon ik natuurlijk niet slapen, was alleen maar bezig met dat bloedprikken. Vannacht toen ik wakker werd hetzelfde verhaal. Vanmorgen dacht ik...IK WIL NIEEEEETTTTTTT! Uiteindelijk te voet naar het zkh (vrij dichtbij) zijn we (moeder meegesleurd) er bijna ben ik iets vergeten...konden we weer terug ...haha. Nou ja, ik was de enige in het lab dus meteen aan de balie aan de beurt. Hele verhaal uitgelegd, zeggen beide verpleegkundigen...een vk moet geen bloedprikken, want dat doen ze te weinig. Ja, vertel mij wat. Zeggen ze dat moet je ook niet doen, dus ik zo nou ik had geen keuze. Ik had ook een box meegekregen, waar mijn buisje bloed in zou gaan en wat ik zelf op de post moest doen. Zeggen zij weer, ja da's niet zo handig op vrijdag. Ik denk bij mezelf en wat nu?? Ik ga niet weg om maandag weer terug te komen hoor. Toen hebben ze dus een prikformulier van hunzelf gepakt en ingevuld (hoop dus dat dat ook werkt en niet dat ik weer een keertje moet) en ik mocht meteen plaatsnemen. Ahhhh, een lief vrouwke was het....het deed geen zeer (YES) en ik ben zelfs lachend het hokje weer uitgekomen . Dames, bedankt voor jullie steun! Nu op naar het weekend....JEEJ! Fijn weekend allemaal en lekker tot rust komen!
Moon: Fijn dat het bloedprikken goed gegaan is. Mijn dochter is thuis bij mijn man, die had de eerste 3 weken van de vakantie toch al vrij gepland. De dagen ervoor heeft hij vrij erbij genomen. Hij moet maandag weer werken.
@Caruli: Hoe doet Mitchell het? Ach, da's wel zeur dan...hadden jullie vakantieplannen eigenlijk? Het heeft iig wel een hele impact op jullie gezin, neem ik aan?
@Moon: Fijn dat het bloedprikken goed is gegaan! Mijn vk's prikken ook zelf, dat gaat gewoon goed. Maar die doen het dan ook bij elke zwangere minimaal 2 keer... @Hier: Meubels staan in elkaar! Kreeg vandaag ook mn kraampakket binnen met een tummytub. Vanmorgen moesten we alleen nog de commode in elkaar zetten; alles uitgepakt: geen handleiding! GVD ^&(^@(*^@ Dus ik weer naar de winkel...om een lang verhaal kort te maken: het hoofdkantoor had 3 pogingen gedaan om het te faxen, maar geen 1 keer een complete handleiding...die hadden ze dus ook niet :-s Uiteindelijk heeft VL `m zelf met de halve handleiding in elkaar gezet. Gelukkig was het begin net zoals de kledingkast en die handleiding hadden we natuurlijk wel... Krijg nu van baby dump een leuke attentie toegstuurd vanwege al het ongemak. Wel netjes, want had een mega klacht gestuurd per mail rond half 1. Om 16 uur belde ze terug, ze was er inmiddels 2 uur mee bezig geweest. Ze had me de handleiding van 2010 toegestuurd, die was compleet en het meubel was nog hetzelfde en dat ze me dus die attentie ging sturen. Op zich prima service dus...
Moon: Heeft idd inpact. Wij hadden centerparcs geboekt maar dus nu geannuleerd. Maar nu gaan we kijken om evt in de herfstvakantie nog even weg te gaan als het met mij en Mitchell lukt.
@Caruli: Hopen dat jullie de vakantie lekker in kunnen halen. @hier: Om 8 uur is de kinderwagen bezorgd . Nu wordt het toch steeds echter whaaaaaa.
@Caruli: Mogen jullie vandaag naar huis? @Moon: Leuk he?! Welke wagen heb je? Die van ons komt ergens in september Hier kunnen jullie foto's vinden van het kamertje! Staan ook op mn hyves. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/252681-2011-zwanger-willen-worden-clubje-373.html
@Inge: Ziet er leuk uit hoor ! Bij ons komt ie over 4 weken en we moeten het kamertje nog aanpakken, dus dat wordt weer aanpoten . Weet nog steeds niet welke kleur ik wil . Wij hebben de Mutsy 4-rider single spoke met luchtbandjes in de kleur team carribean. Welke wagen hebben jullie gekozen? p.s. Ik zag ook nog een foto van jou voorbijschuiven . Buikkie is ook al aanwezig hè!?
Buik is heel erg aanwezig! Wel erg he, in dat topic dik 1,5 pagina met foto's van de kamer LOL Wij hebben ook de mutsy 4 rider, maar dan de 'gewone' velgen. Volgens mij hebben we de kleur active black.
Inge; Mooie kamer! En mooi buikje! Caruli; wat fijn dat jullie nu weer thuis zijn! Hopelijk gaat t allemaal snel weer als vanouds Moon; Iiiieeeehhh!! Leuk! Wandelwagen in huis!!! ik moet nog tot oktober wachten... Strakjes verder met behangen en moet nu heel rap gaan bedenken wat ik met t kleurverschil wil.. Of alles er weer uittrekken en opnieuw (pffffrrrrttt...!!) Of er mee leren leven (zucht...) Moeilijk moeilijk moeilijk...!!!
@Marrr: Ja, hij staat (in elkaar) in de woonkamer en zit er de hele tijd tegen aan te kijken...vind het nog steeds raar hoor. Lijkt nu wel heel dichtbij te komen ineens, terwijl het toch nog zo'n 13 weekjes wachten is. Gisteren voor het eerst ook wat spulletjes (volgens de lijst) en wat kleertjes gekocht. Net trouwens ook weer...hihi. Vind het ook lastig omdat er zoveel zomerse kleertjes hangen en ze wordt pas in oktober verwacht, is een heel ander seizoen, en qua maat . Is ze groot of gewoon...pffff. Kleurverschil in je behang??? Zijn de kleurcodes niet hetzelfde dan? Zit het kleurverschil op één wand? Is moeilijk . Ik ben echt pietje precies, dus weet dat ik me daaraan zou en blijf storen....ook omdat ik het dan weet. Valt het erg op? Tja, komt schoonmoeders dan nog een keertje, als het eraf gehaald zou worden, of moet je het dan zelf doen? En is het behang duur? Succes met kiezen!
@Inge: Nou is toch leuk dat je zoveel foto's geplaatst hebt. Je bent er gewoon heel trots op en dat mag ook . Ik ga effe spammen hoor, heb eindelijk een buikfoto. Gisteren gemaakt door vriend dus ook niet heel goed gelukt (veel te dichtbij). 27w2d:
Mooi buikje Moon!! Groeit al goed!! Behang heeft op een aantal plekken kleurverschil, maar het is niet duidelijk welke banen precies afwijken.. Sommige zijn donkerder of sommige zijn juist lichter.. Een van beide.. Het grootste verschil zit oo k nog eens op de lange wand waar ook de sticker komt, dus baal er wel van.. En als klap op de vuurpijl, bleek in de laatste rol, bij het op maat snijden, er ook nog eens allemaal butsen in het papier te zitten.. AAAARRRGGGHHH..!!! Nou toen was ik echt flauw!! Heb sm de winkel maar laten bellen en er zijn direct 5 nw rollen besteld.. Nu mag alles dus weer vrolijk opnieuw.. Zucht... Gelukkig vindt sm het geen probleem.. Ik moet alleen weer 2 wk langer wachten voor de kamer in elkaar kan Hopelijk gaat t straks wel in 1x goed.. Anders sleep ik ze aan hun haren (als ik in een goed bui ben) naar die kamer en mogen ze zelf zorgen dat die kamer perfect wordt!! Behang was ruim 20 euro per rol, dus zeker niet de goedkoopste.. :'( snik...
@Marrr: Hihi...ja buik is goed gegroeid (vrij snel al) maar heb het idee dat het nu wat rustiger gaat. Mss toch een (langdurige) groeispurt geweest. Zitten er op 1 baan behang dan plekken, of wijkt de hele baan af? Als de kleurcodes hetzelfde zijn zou er geen kleurverschil mogen zijn. En 20 euro per rol is idd wel veel geld. Ik zou nu al gaan reclameren bij de winkel, want voor dat geld mag je toch wel wat verwachten. Maar da´s mijn mening hoor . En niet geschoten is altijd mis, toch?! Mss dat je het vergoed krijgt. Het is jammer van de tijd die er ingestoken is en je moet dan nog even wachten, da´s zuur. Hoe is het met jouw buikkie?
Hallo dames, Maandag is dus de kinderwagen met toebehoren bezorgd. Daarna belde kraamzorg voor een intakegesprek (lichte paniek ivm kamertje, wordt in week 35 bezorgd en kraamzorg komt week 36 op dinsdag) moet lukken . Vervolgens ben ik met mijn moeder wat inkopen gaan doen en heb mijn felicitasbox opgehaald. Vandaag is mijn kraampakket (iewwww, na de inhoud gezien te hebben wil ik sowieso niet meer bevallen ) bezorgd. Het komt allemaal zo dichtbij ineens. Het lijkt nu ineens heel snel te gaan...pfff. Hebben jullie ook al last van wat (angst)kriebels?
@Moon: Maakt toch niet uit als de kamer nog niet klaar is als de intake van de kraamzorg is? Jouw buik is ookal flink gegroeid zeg! @Marr: Balen van je behang, zou idd proberen of je enigszins gecompenseerd kan worden voor dit gelul. Wij hebben een hele leuke mooie knuffelbeer van de Tiamo collections gekregen van baby dump als compensatie voor al het gedoe. Ik ben helemaal gesloopt. MOet deze week weer 5 dgn werken (pfff...nog maar 2 weken te gaan waarin ik 5 dgn moet, gelukkig volgende 2 weken maar 4dgn). Pijn in mn rug is spontaan ook weer terug gekomen