Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; nee de hele baan (wrs rol) wijkt af.. Zou idd niet mogen.. Die 5 nw rollen die besteld zijn zijn gratis hoor, ik ga echt niet daarvoor betalen! Laat ze maar goed spul leveren!
    Mijn buik gaat ook hard! :) Maar komt nog genoeg bij denk ik ;) Bips gaat ook hard, helaas.. Laatste 2 wkn weer 2 kilo gespaard.. :(

Inge; Netjes van babydump :) Denk niet dat er voor mij verder iets in zit...

Kriebels; volop aanwezig en met de dag aan t groeien.. Af en toe heb ik ineens zo'n helder moment waarin ik spontaan besef wat er allemaal te gebeuren staat en wat er gaat veranderen... IIiiieeehhh!! Kippevel!! ;)

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: O gelukkig dat je die rollen gratis krijgt. Dat is tenminste iets wat de pijn een beetje verzacht. Haha....ja, ik was afgelopen donderdag al precies 12 kg aangekomen en ik ben maar 1.63m, dus I´m huge.....vind ik zelf dan :D.
    Heb je fotootje van buik en bips :D?
    Ja, denk ook constant aan wat er straks allemaal anders is. Niet meer met z´n tweeën, niet meer even snel dit of dat.....whaaaaaaa :$.

@Inge: Leuk cadeau van Baby-dump :)! Jeetje, da´s wel vervelend dat je zoveel moet werken :(. Mss dat je die pijn in je rug krijgt door een verkeerde houding? Bij Samen Bevallen heeft leidster voorgedaan hoe wij moeten staan (echt heel onnatuurlijke houding) en die doe ik dus ook niet (sta er niet bij stil ;)). Rust je wel genoeg? Ook op het werk? En natuurlijk geen zware lichamelijke arbeid meer verrichten hè!? Mss toch aangeven bij je leidinggevende dat het niet gaat??
    Nou, ik wil er wel naar streven om het kamertje (ver) klaar te hebben want je hebt dus kraamverzorgsters die gaan controleren.

@rest: Waar zijn jullie gebleven?

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moon: Mooi buikje meid ;)
    Komen ze bij jou de kamer controleren dan van de kraamhulp?

Wij hebben de kinderkamer en kinderwagen al besteld, zullen ergens in Oktober binnen gaan komen.
    Nu langzaamaan bedenken hoe we de kamer aan gaan kleden, verven enzo.

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Caruli: Fijn dat jullie weer thuis zijn :D! En ook fijn dat je je nu een beetje meer bezig kan houden met de zw.schap :). Willen jullie trouwens het geslacht weten?
    Ik weet niet of onze kraamhulp gaat controleren, maar ik hoorde dat er wel kraamhulpen zijn die dat doen dus vandaar!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Tot nu toe houden we vol dat we het niet willen weten, maar heb geen idee of we nog zo sterk zijn als we straks de pretecho krijgen.
    Ik heb sterk het gevoel voor een meid, ben benieuwd of deze keer mijn gevoel dan weer uit gaat komen ;)

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Caruli; Succes met volhouden! ;)

Moon; Begin je nu alvast met behangen?? ;) Mijn kamer heeft inmiddels 3 wk vertraging opgelopen door dat gekloot!

Vanmorgen weer bij vk geweest.. Alles prima! :D Over 2 weekjes mag ik bloedprikken.. Maar dat vind ik altijd wel leuk.. :p

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Caruli: Wij waren veel te nieuwsgierig hoor :D! Ik had zelf ook vanaf het begin het gevoel dat het een meisje was en het klopte nog ook...hihi. Had je bij je vorige zw.schappen ook gelijk? Ben benieuwd hoor!

@Marrr: Gelukkig weer alles okidoki :)! Bloedprikken leuk?? Jij bent echt raar, hoor :p:D;)! Ik vraag me alleen af of het heel nauw komt qua 27 weken. Ik was dus 26w6d toen ik uiteindelijk goed geprikt was, maar dat is volgens de berekening van de vk. Zelf zou ik dus 3 dagen minder ver geweest zijn.
    Wat voor bloedgroep heeft hubbie? De mijne is positief en weet de bloedgroep van zijn vader (hijzelf ook niet ;)) niet. Kan dus nog alle kanten op.
    Tja, ik begin weer te twijfelen of ik behang wil ;). Lekker handig allemaal...ben het ook nog niet over de kleur eens. Dan denk ik ja, die kleur en/of behang wordt het en een paar dagen later ga ik weer twijfelen...pfff.

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Tja Moon; Ik ben raar ;) Als kind vond ik het al prachtig om prikjes te krijgen.. Lachte altijd om die hele meute jankende kinderen.. Haha.. :p Kan er ook niks aan doen.. ;)
    Bloedgroep van hubbie weet ik niet.. Hijzelf ook niet geloof ik.. Dus ben benieuwd wat mijn uitslag wordt..
    Ik had ook heel lang een andere kleur in gedachten hoor, maar hub wilde graag grijs.. En toen ik behang ging kijkeb werd ik verliefd op dit behangetje... Inmiddels liggen er weer 5 nieuwe rollen op tafel, dus kunnen we weer met frisse tegenzin beginnen.. ;) Hoop zooooo dat t nu wel goed gaat!!!

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moon: Ik had bij elke zwangerschap een voorgevoel en dat klopte elke keer dus ben benieuwd of het deze keer uitkomt ;)

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Yaaaay! Weer een mijlpaal! Vandaag nog precies 100 dagen!!! :D

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Gefeliciteerd :D! Ik heb ook een mijlpaal bereikt vandaag zie ik. Ik ga mijn laatste trimester in :$:D.

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Gefeliciteerd met de mijlpalen meiden! Ik ben ook in het derde trimester aangekomen :D

Ik moest afgelopen week 5 dgn werken, volgende week gelukkig 4, de week daarop ook en dan weer 5 dgn. Begin het echt steeds minder goed te werken. Het was afgelopen week ook mega druk op de CT....ach, nu lekker weekend :)

@Marr: Fijn dat je die rollen gratis hebt gekregen.

@Kraamzorg: Ze wilden bij mij langskomen voor de intake, maar ze kon alleen op maandag en donderdag ochtend. N9u, ik werk, dus dat kon niet! Na lang discussiëren mocht het telefonisch. Ookal was ze langsgekomen, controleren mag, maar doehet toch op de manier zoals wij het willen :)
    In de map staat ook dat je commode minimaal 70cm diep moet zijn; jammer, die van ons is 60cm

Tot snel meiden!

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Jij ook gefeliciteerd met je mijlpaal :D. Haha, gewoon je poot stijf gehouden tegen de kraamzorg :). Maar jullie kamertje is natuurlijk al (ver) klaar, dat scheelt wel. Wij moeten nog steeds beginnen :$:). Dat van de commode wist ik niet eens....hmmm.

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Onze kamer was al grotendeels klaar. Alleen meubels erin, plankjes e.d. ophangen enzo. Dat scheelt natuurlijk wel :)
    Maar ookal was de kraamzorg langsgekomen, toen was het nog niet klaar. Kamertje is pas vorige week gedaan en intake was al een paar weken terug.
    Ja, dat van die commode weet ik ook pas een paar weken en de kamer was al in maart besteld. Nou, ze zoeken het maar uit. 60cm voldoet ook prima!

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Nou, nou, nou Inge.. Niet zo onverschillig... ;)
    Heb nog nooit gehoord dat kz ergens moeilijk om deed hoor.. Ze mogen alleen bepaalde dingen weigeren als t arbotechnisch niet klopt.. Dus als je weigert klossen onder je bed te zetten, zullen ze je bed niet opmaken.. Denk niet dat ze met meetlintjes alles op gaan meten.. ;) Ik hou er iig ook geen rekening mee.. Wil gewoon een prettige kraamweek.. Prettig voor mij welteverstaan.. ;)
    Ik heb nog niks van ze gehoord, zal wel na mijn vakantie komen.. Heb dan kamer nog lang niet af.. :(

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Wanneer ging jij ook alweer op vakantie? Heb je wel verteld, maar ja ben het weer vergeten hè!?!
    Ik kreeg de brief van kraamzorg toen ik 26 weken was, volgens mij. Ik heb nog steeds niets gehoord van prenatal. Ik wil mijn blije doos :(:p.
    Hoe is het met het kamertje? Schoonmama niet meer behangen in de tussentijd?

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hou ajb op over dat kamertje! Zit nu volledig gefrustreerd te janken op de bank door dat stomme achterlijke k*t behang!!! Net die verkeerde banen eruit wezen trekken, trekt dat spul gvd de halve onderlaag saus mee!!! Nu zijn dus bovenop al t andere extra werk, de muren ook nog eens ongelijk en kunnen we eerst daar weer eens wat mee gaan doen! Ik zet geen stap meer in die kamer tot die af is!!!! Arrrgghhh!!!

Blije doos kreeg ik vorige week een mailtje van.. Dus die heb ik al binnen.. En de 23e gaan wij weg.. Ohhh ik heb t er zoooooo aan toe..!!!

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Ach gossie meis, een dikke vette knuffel!! Ja, dat je daar niet blij en gefrustreerd van wordt dat begrijp ik wel. Maar dat gaat he-le-maal goedkomen hoor...geloof me maar :).

Ik ben zojuist gebeld door de vk, mijn afspraak van 25 aug moest verplaatst worden. Ik moet een anti-D spuit....JIPPIE!! Nu afspraak op 22 aug (maakt dat nou zo'n groot verschil :() en ben ik ook nog eens vergeten te vragen WAAR ik hem krijg ;). Tja, had gehoopt dat ik hem niet zo hoeven, maar dat zou dan weer betekenen dat dochterlief dan hetzelfde lot staat te wachten en dat wil ik natuurlijk ook weer niet....dus zucht dan ik maar weer de l*l.

Jij had de blije doos toch 2x gehad?? Ik ben benieuwd wanneer ik hem mag gaan halen. Wil toch weten wat erin zit ;).

O, nog effe en dan mag je lekker met buik en bips gaan relaxen in Rhodos :D.

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Och arme Moon! Jij ook alvast een dikke knuffel! Wel lief van je dat je er blij om bent om het je meisje te besparen.. :) Zal vast helemaal meevallen..

Blije doos heb ik niet 2x gehad, maar die felicitas doos van de etos... :) Al zou ik ook nog best een extra blije doos willen hebben hoor!! :p

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Ja, ik zei toch al dat ik dat geluk niet zou hebben. Maar goed, ik dan maar liever dan mijn meisje :);). Shit, dat betekent ook dat ik na de bevalling nog een spuit krijg toch?? Nou ja, dat zal vergeleken met de bevalling wel peanuts zijn :D.
    O, was dat Felicitas...hihi...welke box vind jij leuker qua inhoud?

Deel Deze Pagina