Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Uhhh Blije doos zit iets meer in dan in de felicitas.. Dus dan zal die leuker zijn.. ;)

Vind t idd wel raar dat ze dan de afspraak 3 dgn verplaatst.. Maar mss dat t zo dicht mogelijk bij de 30 wkn moet zitten?

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: Knuffel voor jou! Ik zou alles proberen te verhalen op de fabriaktn via de winkel. Potje janken en schreeuwen aan de balie doet wonderen!

@Moon: He, balen dat je die spuit moet krijgen :( Ook een knuffel voor jou!

Ik heb net het ledikantje opgemaakt, had het beter niet kunnen doen. In het hoeslakentje zit een weeffout en 2 vlekken en in mn mooie dure dekentje 2 weeffouten die eruit zien als vlekken. Daar kan ik zo de balen van krijgen he! Heb meteen een pest humeur :(

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Morgûh dames,

Nou dat wordt dus een flinke groepsknuffel :D! Het gaat wel lekker met ons....pfff.

@Marrr: Ja, ik denk ook dat ik zo dicht mogelijk bij de 30 weken moet zitten.

@Inge: Snap dat je daar ontzettend van baalt :(. Kun je er niet mee terug naar de winkel?

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey dames.

Ga wel alles lezen, maar even niet op alles reageren dit keer. Verbinding is erg slecht en ik ben beetje moemoe...

Moon
    Ohja, je had het over een wipneusje op de gewone echo's he. Bijna alle ukkies hebben op 2d echos een wipneusje werd mij verteld. Die van ons iig ook beide! En in het echt heeft M niet echt n wipneusje. Meestal lijken de neusjes wat breed doordat ze bewegen en het vruchtwater het wat vertekend. Don't worry:)

Marrr
    M is volgens de echos op de uitgerekende datum geboren, maar de vk's hielden een andere datum aan. Die gingen uit van een gemiddelde cyclusduur (daar gingen mn gratis geboortekaartjes:p). Dus dan was het 40.3 weken
    Wat balen vh behang zeg! Gelukkig ben je iig ruim op tijd begonnen! Het is vervelend, maar het kan nog opnieuw:). Ik heb de kamer geschilderd en helaas is het ook niet geworden zoals ik heel graag wilde...blauw is te blauw...

Inge
    Heb je kamertje gezien, leuk hoor!

Moon
    Mooi buikie heb je hoor! Hier kwam kraamzorg ook langs geloof ik en wij hadden nog NIKS af toen. Deden ze helemaal niet moeilijk over. Ze vertelden gewoon hoe t moest en vertrouwde erop. Wij alleen niet haha:p

Blije doos
    Kreeg ik pas met 30-31 weken

MArrr
    Oh jee...wat klote...kunnen jullie het niet makkelijk weg schuren de ongelijke stukken? Echt irritant als je weer opnieuw moet beginnen he:(

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; thanks voor je knuffel! Potje janken en schreeuwen klinkt nog als een optie, maar denk niet dat ik er wat mee opschiet.. Maar mss is frustratie uiten wel een opluchting.. ;)

Lottie; Erg balen idd.. Gaan jullie nog wat doen aan de kamer? Of laat je m zo?

Verder; bedankt voor jullie felicitaties op hyves! :D Ik ga verder met taartjes eten! ;)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Marrr
    jarig?? Gefeliciteerd dan:D!!
    Irritant hè als t niet gaat zoals je wilt!? Wanneer kan je sm opnieuw beginnen? Hopelijk gaat t allemaal dan wel goed! Welke
    kleur had je nou?
    Als we tijd over houden wil ik t misschien wel veranderen ja, alleen beetje gedoe weer allemaal dan. Denk dat t ook niet meer haalbaar is. Iedereen vindt t overigens mooi, dat scheelt weer;)

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Ja, ik ga zeker wel terug naar de winkel. Maar is gewoon irri. Niets lijkt in 1 keer goed te kunnen gaan!

@Marr: Gefeli!!!!!

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Hee :D!! Nou, daar gaat mijn hoop op een mooi wipneusje ;). Ikzelf heb ook een beetje een wippertje, dus vandaar dat ik het wel leuk zou vinden :D.
    Wel foto's gaan spammen van het kamertje en buikkie als het weer kan hè?!
    Hoe was het bij de fysio?

@Inge: Kan me heel goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat alles verkeerd gaat. Ben benieuwd wat wij tegen gaan komen als wij gaan beginnen aan de kamer ;). Zowel jij als Marrr hebben tegenslag, dus....

@Marrr: Waren de taartjes (zelfgemaakt?) lekker? Ik wil ook wel een taartje hihi. Heb je een leuke dag gehad?

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lottie; Thanks! Schoonmama is nu op vakantie. Volgende week wil ze verder en die week daarna gaan wij weer weg, dus hoop dat t aan t begin van volgende week kan en ik t nog af heb voooooor mijn vakantie.. :) onze kleur is grijs.. Lekker neutraal.. :)

Inge; dank je!

Moon; Taartjes waren/zijn lekker.. Ben bang dat dit me wel weer wat cm's vet gaat kosten.. ;) Leuke dag gehad ook hoor! :) Ben alleen nog steeds moe nu..

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    haha, je meisje kan heus nog wel een wipneusje hebben hoor:D. Heb je al foto's van de echo laten zien hier?? Ik wil dr zien!!!!!!!
    Hopelijk krijg ik de kans nog om voor de bevalling mn buik en de kamer te showen haha.
    Fysio ging wel goed. Ze heeft van alles bekeken en gevoeld. Ze vond het jammer dat ik niet eerder ben gekomen en zo lang ermee heb doorgelopen;). Er is van alles geïrriteerd in mn bekken. Ze heeft nu mn rug ingetaped en vrijdag moet ik alweer terug komen. Heb oefeningen meegekregen die ik moet doen..Ben nooit zo goed in dat soort dingen, maar moet me er nu maar eens aan houden:p
    Ik ga zo je pb nog even beantwoorden;)

Marrr
    Hoop echt voor je dat het voor je vakantie weer in orde is, dan kan je met een iets geruster gevoel weg:).
    Grijs kan heel mooi zijn! Zeker met gekleurde accessoires straks! Is het een groot kamertje? Hier een kamertje van 6.1 vierkante meter. Geen idee of de meubels wel passen;). Zit namelijk ook nog eens een onhandige hoek in:p Zie wel...

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden!

@Lottie: Wat naar dat er zoveel al geirriteerd is, hopelijk geeft de fysio wat verlichting. Heb je al verlof? Dan heb je tijd zat voor je oefeningen ;)

@Marr: Grijs kan echt heel mooi zijn!!!

@Hier: Gister geboortekaartjes uitgezocht. Degene die we het mooist vinden en eigenlijk willen is heel duur :(
    Hebben ook nog een tweede optie uitgekozen, maar die is echt veel minder leuk/mooi...dilemma!!!!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    haha ik werk niet nu;) maar tijd zat is er niet bij hi

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    ik werk niet nu;) maar tijd zat is er niet bij hier. Zijn het hele "nieuwe" huis aan het verbouwen;). En slaap op n luchtbed waarin ik de oefeningen niet mag en kan doen. Bank is te klein, dus moet nog ff wat verzinnen:p.

Leuk hoor geboortekaartje uitzoeken! Hopelijk kun je een keuze maken:). Wij moeten nog beginnen als we weer n pc hebben.

Hier
    beetje down dus ga weer..xxx

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: oh, das druk idd! Wat naar dat je nu op een luchtbedje moet slapen :(
    Beetje down, dikke knuffel voor jou dan!

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Haaai dames,

@Lottie: Haha...nou dan houd ik nog maar een beetje hoop :D! Nee, ik heb nog steeds geen foto´s gespammed hier. Moet ze nog even scannen enzo en tja de printer staat op zolder en dan moet ik met de laptop he-le-maal naar boven....pfffff :). Komt goed, ga ik echt wel vandaag of morgen doen want anders komt het er ws niet meer van.
    De fysio heeft dus wel mogen baten? En nu wel je oefeningen doen hè ;)!!?
    Ben je al uit je dipje? Knuffel!!

@Marrr: Heb nog steeds geen taartje op :(...is niet helemaal waar trouwens....bij Ikea gisteren een marsepeinen-frambozen-ding op :D.
    Al bijgekomen van je verjaardag? Heb je nog leuke cadeautjes gekregen? Kun je nog foto´s spammen?

@Inge: Haha....je/jullie hebben een dure smaak (ik meestal ook :D). Doe je het via internet of een drukker? Scheelt het veel tov het andere kaartje? Tja, ik denk dat als jullie helemaal verliefd zijn op dat dure kaartje...waarom niet. Als je het doet, moet je het ook goed doen toch? En achteraf spijt krijgen is natuurlijk ook niet alles, dus gewoon het dure kaartje nemen :). Zo dilemma opgelost...hihi :p.

@hier: Gisteren bij prenatal nog wat dingetjes gekocht, was een stickeractie dus scheelt nog ook :D! Toch maar een voedingsbh gekocht, weet nog niet eens of ik bv wil gaan geven, maar het was niet meer te doen met een gewone bh ;). Hij is gelukkig wel padded...haha...anders had ik hem niet genomen hoor :p.

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    #416 Moon77, 12 aug 2011
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
    @Lottie: Ik ga nog wel reageren op je pb hoor, maar moet er even de tijd voor nemen hihi :p;).

Net gebeld door Baby-dump....kamertje komt 1 sept...:$.

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon/Lottie: Niet fluisteren in gezelschap! ;)

Lottie; Lekker, een luchtbedje.. Zal t ook allemaal niet beter van worden..

Inge; Ik zou ook voor de dure gaan (mits ik ml zou kunnen omkletsen.. ;)) Ik heb nog helemaal niet rondgekeken voor kaartjes.. Zou ook niet weten waar ik moet beginnen.. Weet alleen dat ik wel boeken wil en niet van eoa website wil bekijken en bestellen.. Wil ze wel eerst in handen hebben en niet alleen een plaatje..

Moon; Zal binnenkort weer even spammen.. Maar laptop is naar zn groootje.. Dus even wat lastiger nu..
    Verder al wel bijgekomen hoor (en aangekomen ;)) Wel blij dat we t weer gehad hebben.. Mannetje is 1 week voor mij jarig, dus hier altijd 2 wk drukte.. :( Heb van mannetje een heel leuk pakketje gekregen om je buik in te gipsen.. Gaan we na de vakantie mee aan de klooj.. :D
    Verder ben ik gister ook naar prenatal geweest.. :) Hebben alleen maxi cosi gekocht.. En nu staat ie me zoooo aan te gapen.. :p
    Wat is het voordeel van zo'n voedingsbh dan? Ik heb nl alleen wat maatjes groter, maar merk verder geen verschil hoor.. Ook niet met of zonder beugel..

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Dat heb ik dus ook met die internetsites, dan wil ik zien hoe zo´n kaartje eruit ziet maar op de een of andere manier wordt het voor mij nooit echt duidelijker. Wil het ook in reallife zien ;).
    Waarom vieren jullie jullie verjaardag dan niet in 1x? Dan heb je maar 1x die "ellende", toch?
    Hahaha, ook aangekomen :D....tja, maar nu heb je ook een ecxuus hè?! Komt wel goed, hoor :)!
    Ooooo, leuk zo´n gipsbuik. Willen wij ook nog gaan doen, maar ik weet niet wanneer het het mooist is. En ben benieuwd of we dat zelf kunnen idd...hihi.
    Had jij ook korting bij prenatal? Scheelt toch zo´n 15% op alles. Die van mij staat ook nog steeds :) in de woonkamer. Heb gisteren pas voor het eerst gekeken of het zonneschermpje er wel aan zat ;):).
    Tja, een voedingsbh....ik weet het eigenlijk ook niet. Ik had een padded bh waar ik de beugels uitgesloopt had, maar daardoor zat ie toch niet zo goed en mooi ;)...was ook maar € 5,= hoor. Ik dacht dan toch maar investeren in wat beters en in deze termijn heeft een meegroeibh niet zoveel nut meer zei de verkoopster (dat hoop ik dan maar :D) en ben voor een voedingsbh gegaan. Mocht ik wel bv gaan geven heb ik er toch ook (minstens) één nodig.
    Weet jij al of je bv of fv gaat geven?

@all: Fijn weekend!

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Ik zal hier maar es op zoek gaan naar waar je nog zulke boeken kunt haleb..
    Wij vieren onze verjaardag normaal ook in 1x, maar je hebt altijd van die ouders etc die vinden dat ze op de dag zelf ook moeten komen.. ;) Die gipsbuik is 100% failure proof zegt ie.. Dus dat zou voor jullie ook goed moeten komen.. ;)
    Ik wil bv gaan geven.. Dus zal binnenkort ook wat van die voedingsbh's gaan halen.. Zucht.. Ik moet nog zooooveel hebben.. Daar gaan mn eerstkomende 3 maandlonen alweer.. ;)
    Wij hadden ook van die 15% kortingstickers idd.. Ik heb los zonneschermpje gekocht, omdat die er niet bij zat volgens verkoopster.. Maar nu hebben we er dus 2.. Kan ik weer terug om te ruilen haha..

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden!

op Mercard :: Bestel online geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen of zakelijke kerstkaarten en www.geboortekaartjes.nl kan je heel veel collecties kaarten bekijken. Dat hebben wij eerst gedaan en zo bepaald welke boeken we wilden halen. Ik heb op de site van buromac en belarto gekeken naar de verkooppunten en daar hebben we boeken geleend. Er zijn namelijk heeeeeeeel veeeeeeeeeel boeken!

We hebben besloten om voor de dure kaartje te gaan. Je krijgt maar 1 keer je eerste kindje he :)

Ik heb vandaag nog wat spulletjes gekocht: hydrofiel luiers en washandjes (bij de wibra hele leuke en goedkope. Bij de Hema nu 4 gekleurde voor 5 euro), navelbandjes en monddoekjes gekocht.
    Ook nog wat zwitsal mamma cremetjes :)

Ben ook teruggegaan met het dekentje en hoeslakentje. Dus dat is ook weer geregeld. Nu weer druk aan het wassen.

O ja: de jersey hoeslakens van baby dump (merk 'Jollein' ofzo) kan ik echt AFRADEN! Niet zulke mooie kwaliteit en veel draadjes van andere kleuren door de stof....

Pfff...voedingsbh's moet ik idd nog achteraan. Die wil ik gaan kopen in mn verlof. Merk dat mn borsten nog steeds wel veranderen/groeien nu....

@Moon: Tijd zat om het kamertje helemaal spik en span te krijgen toch???

Deel Deze Pagina