Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suus: Leuk kamertje :D! Heb je er niets aan veranderd? Ik voorspel ook een meid ;):)! Ben benieuwd :p.
    Hoe was de modeshow? Mss nog wat mogen houden ook?
    Is jouw kindje ook positief? Gek idee dat ze dat gewoon kunnen bepalen adhv mijn bloed ;). Ja, die stomme vk wilde het zelf doen en dan lukt het niet en krijg ik de schuld :x....bitch.

@Inge: Al wat beter? Ik heb destijds bij de apotheek tijmsiroop gehaald (deze mag wel, niet alle tijmsiropen mogen tijdens zw.schap) en desinfecterende tabletjes. Mss anders morgen even bij de apotheek langsgaan en je goed laten informeren!
    Ik hoop natuurlijk dat het niet meer nodig is, maar mss ook handig om gewoon op voorraad te hebben ;).

Ahhhhhh donderdag komen de meubeltjes :$...echt een raar idee.

2. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Thnx! Nee in principe hebben we er niets aan veranderd! We pimpen de kamer straks wel weer op als we weten of we er een meisjes of jongetjeskamer van moeten maken! ;)

Dit kindje heeft idd ook een positieve bloedgroep! Heeft N ook! Alleen toen konden ze het nog niet in het bloed van de moeder zien. (of dat wisten ze toen nog niet!) Heb 2,5 week met een blauwe arm gelopen van het bloedprikken ,haha!

Ik krijg vanmiddag Naviva (kraamzorg) op visite! Ben benieuwd, als het goed is krijgen we dezelfde kraamverzorgster als de vorige x. Zij heeft ons opgegeven als voorkeursgezin!

Modeshow was leuk, maar erg vermoeiend zo'n hele dag! Kon de setjes die ik showen moest kopen met 25% korting, maar aangezien ik 3 weken geleden voor zo'n €300,= aan kleding heb gekocht daar, vond ik t wel prima.. En eigenlijk vond ik de kleding die ik showen moest een beetje te tuttig voor mij!
    Heb wel een tas met een shirtje voor de baby, een positietop en een paar kortingsbonnen gekregen!

Wat spannend dat je donderdag de babykamer krijgt Moon! Leuk hoor!

@ Lotte: Wat gezellig dat we hyvesvriendjes zijn! En wat een mooie buik heb je!

3. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Inge: Trachitol mag volgens mij ook! Helpt ook goed!

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden!

@Moon: Ieee!!! De meubeltjes! Leuk!!!

@Suzy: Trachitol mag helaas niet :(

Heb idd nu tijmsiroop gehaald. Maar dat doet weinig, is wel lekker verzachtend, zeker snachts :)
    Ik ben nu giga aan het snotteren, hoesten, pruttelen en niezen...zucht.
    Vanavond zwemmen, dat zal de luchtwegen ook wel een beetje klaren :)

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suus: Hoe was het met de kraamzorg? Heb je dezelfde kraamverzorgster? Bij ons komen ze volgende week dinsdag :$...ben benieuwd ;).
    Jeetje, voor 300 euro aan kleding geshopt :$. Is dat positiekleding of gewone kleding? Kan me voorstellen dat je denkt...heb voorlopig genoeg gekocht hihi.
    En toch leuk dat je nog wat gekregen hebt :).

@Inge: Balen dat het nog niet over is :(. Ik weet wel (ook nog van mezelf in het begin, toen 5 weken lang verkouden) dat het tijdens de zw.schap sowieso langer duurt ivm je weerstand. Mss dat het zwemmen wel wat doet en anders mss stomen? En zorgen dat je genoeg vitamientjes binnenkrijgt. Beterschap!

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: In het zwembad had ik nergens last van, maar toen ik eruit kwam begon ik meteen weer te hoesten en weer een loopneus :(
    Ik slik braaf dagelijks gravitamon en visolie...eet veel fruit...ach, het gaat vanzelf weer over.

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    #467 Moon77, 30 aug 2011
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
    @Inge: Ja, over gaat het wel maar het lastige is nu gewoon dat je zo weinig mag hè?! Je hebt me aangestoken ;). Ik had zaterdagavond een feestje en kreeg wat last door het forceren met praten (harde muziek). Zondag en maandag heeeeeel lichtjes wat keelpijn en vannacht bingo :(. Ook maar aan de tijmsiroop en keeltabletjes nu....zucht.
    Succes bij de vk!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai dames

Moon
    ja is best eng met een dreumes in je armen de trap af als je geen leuning hebt;). Maar nu hangt ie. Niet gelakt, maar dat komt wel. Geen idee hoe zwaar uk met 30 weken was, heb geen echo gehad toen. Gelukkig viel de spuit je mee!

Suzy
    leuk een modeshow! Lees t zo vast wel hoe t was:)Leuk kamertje!

Trachitol
    zou t niet doen;) zit lidocaine in;)

9. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Inge: Ow sorry ik dacht dat trachitol wel mocht! Niet doen dan! En thee met honing? Of mag dat ook niet?

@ Moon: Ja schandalig he?! Maar m'n outfit voor m'n vriendinnetjes bruiloft zit erbij, nog een lekker spijkerbroekkie, een top en een voedingsjumpsuit! En eigenlijk alles is na m'n zwangerschap ook nog te dragen!
    Voor schor is Isla Moos en thee met honing ook fijn! Gebruikte ik vaak toen ik nog in m'n band zong!

@ Lottie: Modeshow was leuk! Maar wel zwaar (zondag de hele dag) en nat! (t was buiten)! Als de foto's er zijn knal ik ze wel ff op m'n hyves!

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suus: O, dan is het goed ;)! Ik had wel positiekleding bij H&M gekocht: 2 tuniekjes en 2 broeken en ook 100 euro lichter. Ik koop ook geen positiekleding meer hoor, draag voornamelijk gewone kleding. Ben benieuwd naar de foto's :D.
    Ik ben dus niet schor (dacht ik eerst van wel) maar vannacht heeft de keelpijn doorgezet :(. Loop ook te niezen, heb een loopneus en voel me niet goed helaas. Tijmsiroop, tabletjes en drinken helpt niet. Ook waterijsjes eten maakt niets uit....zucht. En ik moet zoveel doen vandaag...opruimen en schoonmaken voor donderdag. Heb ik nu dus totaal geen zin in en de puf voor.
    Vanavond weer naar cursus Samen Bevallen, morgenavond ws naar oma van vriend dus het moet echt gebeuren....blegh.

@Lottie: Ja, geen trapleuning is gewoon gevaarlijk....zeker als je een kindje van de trap draagt en ook nog zwanger bent.
    Jij hebt 26 aug je liggingsecho gehad? Hoe groot en zwaar was ukkie toen?
    Ja, gelukkig viel spuit mee hihi.

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden!

Ik slik idd nu de Isla moos tabletten, tijmsiroop en drink idd thee met honing of verse citroen met heet water en honing :)

Ik pruttel nu aan alle kanten, keelpijn is te hanteren. Hoofd zit echt helemaal vol met snot (sorry :))

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Ah bah, vervelend hoor die keelpijn en dan ook nog eens niet lekker!
    Ja, heb een liggingsecho gehad. Dat is geen groeiecho;). Dus ik weet niet hoe zwaar ie wordt geschat. Ze heeft alleen t buikje ff snel opgemeten, maar ze zei al dat t niet echt heel nauwkeurig is omdat t kindje nu te groot is daar voor. Zou dus anderhalve week voor lopen.

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden.

De Uk is ingedaald!!! Hoofdje ligt zo goed als vast in het bekken. Alles was verder ook prima in orde, bloeddruk alleen nog steeds laag (100/60). Verder vond ze mn hoest erg naar klinken en als het niet snel opknapt moet ik van haar naar de HA om te laten luisteren.
    Officieel moest ik nu in de week van 13/9 weer, maar ga 1 week later. Kon die week nl niet savonds en dat is mn laatste week werken. Vond het vervelend om er vrij voor te moeten vragen. Heb plechtig moeten beloven dat ik laagdrempelig bel als er iets is :)

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Haai,

Ben ik weer ff. Voel me gelukkig al een stuk beter. Dinsdag en woensdag echt heel belabberd. Gisteren al een stuk beter en vandaag weer iets beter, dus hoop dat het snel voorbij is :).

Gisteren de meubeltjes ontvangen. Hebben tot nu toe alleen nog maar de box uitgepakt en die mag omgeruild worden, dus hoop dat het daar bij blijft ;). Als de meubels beschadigd zijn komt er weer een levertijd van 3-5 weken bij :$. Ook is een deel (oa matrasje) niet meegeleverd, dus dat wordt samen met de box in week 37 geregeld.

In één muur zat een scheur die mijn vader netjes heeft weggewerkt, zijn er twee nieuwe voor in de plaats gekomen :x.
    Dus Inge en Marrr, ook hier pech met de kamer.

@Inge: Jeetje, is beeb al ingedaald? Is toch vrij snel? Heb je er eigenlijk iets van gevoeld?

@Lottie: Ik heb met 30w2d een liggingsecho (vrij vroeg vind ik) gehad en ze heeft omtrek hoofdje en buikje gemeten. Ook het dijbeentje heeft ze opgemeten. Toen kwam eruit dat ze 1659 gram zou wegen :$. De lengte heeft ze niet kunnen meten zei ze?!?!? Ben dus heel benieuwd hoe of wat...haha.
    Bij jou wordt het spannender en spannender. Heb je zelf een gevoel wanneer uk zich gaat melden?

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    dat is geen liggingsecho hoor;). Wat je omschrijft is echt n groeiecho! Ook het termijn klopt daarbij. Ligging kan echt pas rond 35-36 weken, want daarvoor draaien ze nog alle kanten op.
    Fijn zeg dat je weer opknapt:).
    Wel irri dat de box niet goed is:(. Zou maar gauw de rest nakijken;).
    Hopelijk geen gebreken meer!!
    Ik heb zelf 15 sept in m'n hoofd, maar zal vast fout zijn;). Hoop niet ver over tijd te gaan, want dan is je kindje al zo snel groot... En ze zijn hier erg laat met inleiden zei vk;).

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: O, oké. Ja, vond 30 weken al zo vroeg omdat het idd nog alle kanten op kan hihi.
    Op welke dag is M. geboren? Meestal worden kindjes op dezelfde dag geboren, vraag me niet waarom ;). Maar het klopt vaak wel.
    Hoezo wachten ze lang met inleiden? Je mag toch sowieso niet langer dan 2 weken overtijd gaan? Is natuurlijk ook wel lang daar niet van....pfff. Wil jij thuis of in het zkh bevallen?
    Hoe is het met je BI? Heeft de fysio nog iets voor je kunnen betekenen?

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Echt?? M is op vrijdag 23:07 geboren! Dan zou deze op 9,16,23 of 30 sept komen hihi. Ben benieuw;). Help me onthouden dat ik laat weten of t klopte:).
    Ze beginnen echt pas met inleiden bij 42 weken! Ook al
    heb je bijv heel erg veel pijn. Volgende x maar aan de vk vragen of ze wel al eerder strippen. Dat kan ook helpen.
    Sinds ik verhuisd ben heb ik nog geen afspraak met de
    fysio gemaakt. Kost me veel moeite om met M overal heen te gaan. Moet echt bellen:)... Doe smorgens wel oefeningen omdat ik anders niet meer uit bed kom. Dat helpt wel iets. Maar zodra ik ook maar iets te veel of verkeerd doe (tillen, lang staan, lopen enz) dan heb ik de volgende dag auwww;). Ach ja.
    Ik wil thuis proberen te bevallen:) jij zieknhuis toch?

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Oké, een vrijdag zal het worden ;)! Euh, als jij 15 sept in gedachten had, dan mss de 16e?? En als je je op een bepaalde datum focust, is de kans heel groot dat je ook die dag gaat bevallen. Dus welke dag wil je :p?
    Ben je trouwens lang bezig geweest van M.? Was dat een beetje een snelle/goede bevalling?
    Scheelt dat trouwens heel veel qua grootte als ze te laat geboren worden? Vind het nu al zo lastig qua maat...hihi.
    O o o, foei! Bellen naar de fysio jij...zegt ze streng! Kan je geen afspraak plannen in het weekend, zodat hubbie op de kleine kan passen?
    Ik wil (nou ja, liever niet maar wel voor de zekerheid) idd in het ziekenhuis bevallen. Ik zie er best tegen op, hoor, pfff. Jij wilt dus thuis...is het zkh ver weg?

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden!

@Moon: Balen van de box en die muur!! Hopelijk is de rest van de kamer wel in orde. Wat stom dat ze niet alles hebben geleverd zeg!

@Lottie: Mijn broertje en ik zijn idd op dezelfde dag van de week jarig! Grappig, wist niet dat dat vaan gebeurd haha.

@Hier: Ik zit ziek thuis: longontsteking :( Heb nu antibiotica en moet iig 5 dgn rust houden. Volgende week moet ik laten luisteren of het beter is...zucht

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Oi, da's niet zo best :(. Wel goed dat de vk je door wilde sturen, want zo zie je maar weer. Voel je je verder wel al wat beter, of nog steeds belabberd?
    Ja, idd balen van de kamer maar ja...iedereen hier heeft problemen dus moet ik ze ook wel hebben hè ;)!?
    Heb je het indalen gevoeld, of niet? Ben nieuwsgierig...Ik moet 12 sept weer terug, benieuwd hoe ze er dan bij hangt/ligt :D.
    Beterschap meid!

Deel Deze Pagina