Ik ga rustig aan doen, kan ook niet anders, heb weer trekkend gevoel in m'n buik! Toch iets te fanatiek geweest met stofzuigen denk ik.. Inderdaad heel hard aan t aftellen! @ Moon: Ik ben nog niet zo ver gevorderd voor jouw 2e Brabantse zin! Ik ken alleen de "versiertaal" . En ik blijf er nog steeds bij dat t een meisje wordt hoor, maar t wordt wel verwarrend zo! En ik denk dat t de 21ste van Oktober geboren wordt! Jij een voorgevoel? Jij ook al aan het aftellen? En jij al wat opgeknapt en meer zin kunnen kweken om de boel af te krijgen? Ik heb echt nesteldrang in vlagen maar tis een beetje tricky om erop te gokken dat t wel op tijd goed komt! @ m'n meiske: Ze is nog steeds erg hangerig maar is sinds een half uurtje van m'n schoot af! Heb heerlijk geknuffeld! (Ze kan anders nooit zolang op schoot tegen me aan liggen dus probeer er nu maar van te genieten! )
Hey patientjes! En bijna (weer ) mama's!! Ik is er ook weer! twee heeeerlijke weken gehad met superveel zon en lekker eten! En daarna een heerlijk warm welkom terug op het vliegveld met regen en windstoten.. Ach, ik heb iig de zon gezien dit jaar.. Ik heb alles al teruggelezen, maar weet niet of ik alles onthouden heb.. Zo niet, sorry! Lottie; Oehhh!! Bijna bijna bijna!! Succes morgen!! Suzy; Ik denk juist een jongetje (bij mijzelf dan) en droom alleen maar over meisjes.. Dus ben erg benieuwd wat er bij ons uit komt.. Inge; Arm ding! Wat weer een ellende! Hopelijk voel je je snel weer beter! Moon; Jij ook al trammelant met de kamer?! Zucht! Hopelijk is snel alles opgelost! Caruli; Jeetje, jij ook al over de helft! Wat gaat dat super snel zeg! WIJ: Ik heb m nog niet open gescheurd, maar zal zo es kijken wat er op blz 11 staat... Hier; De kamer is eindelijk behangen!!! SM is bezig geweest tijdens onze vakantie! Ziet er super mooi en strak uit!! Vandaag meubeltjes in elkaar gezet! Staat zoooo leuk!! En net ook de wandsticker besteld, maar die moet uit Belgie komen, dus dat kan nog wel even duren... Ga wrs morgen winkelen met mijn moedertje en alle overige dingetjes kopen!! Verder vandaag weer bij vk geweest.. Alles prima! Bloeddruk nu 120/70, dus netjes.. Oja, en ook ik mocht zo'n heerlijke megaspuit in mijn bovenbeen.. Pfff, wat een ding zeg... Moest daarna ook nog een half uur blijven zitten, ivm mogelijke bijwerkingen.. (dusssss....) Maar was niks aan het handje... Hopelijk zijn jullie allemaal snel weer beter!! En Lottie, ik hou je in de gaten morgen!!
@Suzy: Ahhh, het is zonde dat meisje . Aftellen qua zw.schap nog niet echt....moet ook echt nog wel wat gebeuren voor die tijd haha. Aftellen qua werk ook niet, want ik doe toch al niet zoveel meer en wat ik doe doe vanuit huis dus lekker relaxed. Zelf had ik het gevoel dat ik de 40 weken niet zou halen ivm een snel groeiende buik, maar een paar weekjes is ie amper gegroeid (begint nu weer sinds een week of 2) dus nu weet ik het niet meer . Nee, nog niet fit...dacht gisteravond weer keelpijn te krijgen en vandaag lijkt dat nog steeds zo....blegh. @Marrr: Hè, welkom terug ! Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! En lief van sm dat ze verder is gegaan tijdens jullie vakantie...is toch leuk thuiskomen. Ahh, jij ook een spuit? Moest jij een half uur blijven zitten?? Ik moest meteen (terwijl het bloed en vloeistof nog uit mijn been kwam) mijn broek weer aantrekken en stond zowat meteen weer buiten. Gek hè, dat het zo per vk kan verschillen!? Heb je verder last gehad van de spuit? Ik vond het wel veel vloeistof hoor, wat er ingespoten moest worden . Gaan jullie beebies ook zo lekker te keer ? Echt een golfslagbad...haha.
Moon; Ja schrok ook wel even van de hoeveelheid.. Heb er ook behoorlijk lang geleden, en omdat het dan ongemakkelijk kon worden.. spuiten omdat het dan ongemakkelijk kon worden.. Tja.. wat een verschil idd.. Ze gaf aan het nog nooit meegemaakt te hebben,maar dat je in het allerergste geval van die spuit in een shock kunt raken, en dat ze niet wilde dat dat op straat zou gebeuren, omdat dan niemand wist wat er aan de hand zou kunnen zijn.. wel netjes.. Kreeg een hele stapel boekjes om door te bladeren.. Net even gekeken naar kaartjes.. Maar pfffffffff.. Dat wordt niets... Veel te veel keus, maar totaal niet mijn smaak.. Ik stuur wel emails en smsjes...
@Marrr: O, dat is mij helemaal niet verteld. Mss maar goed ook . Wat ze wel zei toen ik mijn broek weer aanhad, dat mijn been kon gaan tintelen . Is niet gebeurd hoor, maar toch. Tja, geboortekaartjes...lastig hè? Vind ik ook hoor. Gaan we voor kleurrijk, beetje kinderlijk of toch voor wat sjieker?? En idd veel is ook niet echt mijn smaak. Denk wel dat we één kaartje allebei heeeel mooi vinden, maar is dat straks nog steeds zo??
@Marr: Welkom terug!!!! Fijn dat je het zo lekker hebt gehad. @Kaartje: wij zijn er gelukkig uit! Op de site van mercard en geboortekaartjes.nl staan echt heeeeeeeel veel collecties. Succes!
Marrr; Welkom back. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Suzy: Jee sneu voor je meissie zeg. Maar idd even genieten van het knuffelen. Inge: Super dat je urinekweek er goed uitzag Moon: Doe het maar rustig aan meid. Hier gaat het redelijk, veel last van mijn littekenweefsel.. Maar helaas niks aan te doen he. Gelukkig is het maar goed dat dit de laatste zwangerschap is. Medisch gezien ook niet meer verantwoordelijk. Met Mitchell gaat het weer wat minder. Heb al overleg gehad met het zh en moet dit weekend nog aankijken en anders maandag weer bellen.. Dinsdag mogen we weer terugkomen voor de herhaling van de GUO, ben benieuwd of het beebje er dan wel goed voor ligt.
Dat is een soort 20wk echo. De gewone 20wk echo noemen ze SEO, en een uitgebreide versie noemen ze GUO
Inge; Dan heb je dat snel gedaan, kaartje uitzoeken.. Ik zie inmiddels door de bomen t bos niet meer en heb besloten van de week maar gewoon wat mappen op te halen.. Moon; Ach, je leeft nog toch.. Zullen ze bij jullie niet te zwaar tillen aan die spuiten wrs.. Moest jij ook zo'n registratie brief op de bus doen? Enig idee waar dat voor was? Gisteren heerlijk wezen shoppen met mn moedertje.. Werkelijk bijna mn hele rekening geplunderd, maar ben wel bijna compleet.. Matrasje en alle beddengoed is binnen, alles voor t badderen, standaard dingen die je nodig bent aangeschaft en nog een partij kleertjes meegenomen.. Daarna lekker naar huis, waar mijn allerliefste mannetje heeeeeerlijk voor mij en mammie gekookt had... Life's good!!
@Marr: Wij hebben op internet gekeken welke collecties we leuk vonden. Vervolgens hebben we bij de drukker die mappen geleend en thuis rustig een kaartje uitgezocht. Vandaag de kaartjes besteld, volgende week kunnen we de enveloppen ophalen Leuk dat je nu alle spulletjes hebt!
@Caruli: Hè balen dat het met Mitch weer niet goed is. Hopelijk komt er snel verbetering in. Dinsdag een spannende dag dus? Was de 20 weken echo wel goed? Succes iig dinsdag!! @Marrr: Bedoel je die rode band brief? Die moet ik continue bij me hebben. Is pas van toepassing als de baby geboren wordt, want het gaat om het bloed van de navelstreng. Wel leuk dat je lekker hebt geshopt . Ik krijg morgen de nieuwe box en het ledikantmatrasje. Mss dat ik daarna ook nog ff de stad induik (ligt aan het weer), wil ook nog mijn blije doos ophalen en ben ook nog (lang) niet klaar . Kleertjes mag ik iig niet meer kopen heb ik begrepen van moeder en zus. Zelf heb ik nog niet zoveel gekocht, dus ben benieuwd...hihi. @Inge: Ja, ik heb jouw raad opgevolgd. Hebben ook bij de drukker boeken bekeken en een aantal mee naar huis genomen. Maar blijf het toch lastig vinden hoor ! Hebben jullie wel al een proefdruk van hoe het kaartje gaat worden, of kan dat niet?? Moet ik ook nog navragen bij de drukker. @Lottie: En al bevallen?? Ik heb de laatste dagen heel veel pijn in mijn onderrug. En als ik op mijn linkerzij draai doet ook alles onderin en rechts zeer...vraag me af of het mss met indalen te maken heeft ofzo. Morgen iig weer naar de vk en ben benieuwd hoe ze ligt.
Moon; nee, bedoelde echt op een registratiebrief, moest ook naar eoa ministerie toe.. (???) Rode band brief? Kijk die heb ik dan weer niet.. Ik heb nu steeds van die scherpe zenuwpijn steken in mn liezen, zullen mn banden wel zijn.. Inge; ga hier ook maar gewoon boeken halen.. Weet alleen niet waar ik zijn moet.. Caruli; Hoe ist nou met Mitch? Lottie; En? je bent wel akelig stil...
Marrr: Leuk dat je compleet bent nu meid. Moon: De 1e GUO was op zich wel goed, hetgeen wat ze konden zien althans. Nu moeten we dinsdag terug komen en dan ligt de beeb er hopelijk wat beter voor Met Mitch gaat het weer even wat minder.... Had het zh al gebeld om te vragen wanneer ik nu actie moet ondernemen maar word er niet wijzer van. Zolang hij drinkt is alles goed??? Toen hij in Juli opgenomen werd dronk hij ook nog maar at hij niks meer.. En toch 1 maand in het zh gelegen. En nu drinkt hij nog steeds maar eten word weer met de dag minder.. Maar goed ze kijken blijkbaar niet naar het verleden..
@Moon: We krijgen een zetproef als we alle gegevens hebben aangeleverd en als we dan akkoord geven kunnen we een kaartje krijgen als proef en dan de rest laten drukken. @Caruli: Wat naar dat ze je in onzekerheid laten zitten Ik ben vandaag verrast met een babyshower! Echt zo leuk en ik ben gigantisch verwend
Hallo meiden! Hoe is het met jullie? @ Marr: Welkom terug! Ik ben benieuwd naar je babykamer! Heb je foto's? Zon = fijn he?! Heb je m niet meegenomen? En welke registratiebrief bedoel je? Ik heb wel een cassette meegekregen voor het navelstrengbloed straks, die ligt op de commode bij t kraamdossier! @ Moon: Hoe is het met je? Ben je alweer opgeknapt? Hoe was t bij de vk? Ik kreeg btw de spuit in m'n bil, wel irritant gevoel maar geen last gehad! @ Caruli: Wat vervelend voor Mitchell! Gaat t nu weer beter? Ik hoop t! Heel veel succes morgen! Hou je ons op de hoogte? @ Inge: Heb je nog wat speciaals gedaan met je babyshower? En goed verwend? Geboortekaartjes: Ik heb ze al klaar staan! Via kaartje2go Ik hoef alleen maar de datum, tijd enz aan te passen en dan kunnen ze gedrukt worden! Heb al proefdrukjes in huis! Vorige x hebben we ze echt bij een drukker besteld en ik wilde in eerste instantie weer dezelfde stijl, maar ik kon er niets leuks in vinden, ach vind het ook wel origineel om bij een ander kindje een ander kaartje te kiezen! Ik moet morgen met m'n meissie naar de orthopeed, ben benieuwd wat dat wordt! Liefs
Haaaai Bloedonderzoek Alleen mn ontstekingswaarden waren wat verhoogd, maar hoefde nu niks mee gedaan te worden gelukkig ctg en echo Vandaag doorgestuurd naar het ziekenhuis ivm 3 dagen minder leven voelen. CTG en echo waren beide super gelukkig Moon Nouhouuuu de vrijdag is om! Moet ik nu echt wachten tot het weer vrijdag is Marrr Jaaa kamertje behangen! Super!! Caruli Hoe is t nu met Mitchell? Naam Twijfelen nog steeds Inge Leuk zeg een babyshower! Leuke dingen gekregen? GEboortekaartjes Heb ze vrijdag eindelijk kunnen bestellen...
@Marrr: Heb bij vk gevraagd naar registratiebrief, die sturen zij zelf op. Die rode band brief (formulier) is puur voor het navelstrengbloed op te sturen na de bevalling naar Sanquin. Mbt kaartjes...bij mercard.nl kun zien wat de verkooppunten zijn . @Caruli: Vreemd dat ze toch niet verder kijken. Hoe was het vandaag? @Inge: Leuk een babyshower...lijkt wel of iedereen er één krijgt haha. Ikke niet hoor . Dus jullie krijgen pas een voorbeeld vh kaartje als de baby geboren is?? Ik wil zo graag van tevoren al zien hoe of wat (op een paar gegevens na, want die weten we pas na de bevalling). @Suzy: Hoe is het met je kleine meid? Al opgeknapt? Naar de orthopeed?? Waarvoor? Ik ben nog wel een beetje neusverkouden, maar redelijk opgeknapt . De tweede keer keelpijn was gelukkig niet door komen zetten. Heb jij een rode band formulier gekregen? Ik heb weer geen cassette gekregen haha, blijft toch apart om de werkwijzen vd vk's te zien. @Lottie: Tja, heb je alleen maar aan vrijdag 9 sept gedacht of ben je af en toe ook afgeweken? Dan helpt het niet meer hihi. Euh, je mag van mij wel eerder bevallen hoor ! Is a.s. vrijdag niet meer vol te houden?? Vreemd dat je dan nog niet weet wat je mankeert/mankeerde. Ai, minder leven gevoeld...da's wel even schrikken zeg. Maar gelukkig is alles goed . Mss was uk zich (geestelijk en lichamelijk) aan het voorbereiden op de reis die hem te wachten staat?? Aan welke namen twijfelen jullie? @hier: Gisteren de box geleverd gekregen en ook die was beschadigd :x. Dus de oude box is mee terug, de nieuwe is achtergebleven en de allernieuwste box komt 30 sept. Hopen dat 3x scheepsrecht is . Daarna nog effe de stad in geweest en wat spulletjes gekocht. En wat heb ik een pijn in mijn onderbuik gehad tijdens het lopen. Kon ook bijna niet meer lopen. De pijn straalde op een gegeven moment ook uit naar mijn rug. Moeder vroeg aan me, of ik mss wel bezig was . Bij de vk alles in orde: hb was 7,5 (30 juni 6,8) en bloeddruk 120/80. Dus allemaal netjes . Hebben het hartje weer gehoord en jawel beeb is ingedaald. Kan nog verder zakken, maar ze kan er niet meer uit zeg maar! Bolletje naar beneden, kontje links van mijn navel en rechts de voetjes in mijn zij .
Moon ik heb helemaal niet vrijdag 9 gedacht eigenlijk. Al vanaf t begin 15e maar is op donderdag. Maar t moest n vrijdag zijn zei je hihi. Ik denk nog steeds voor 40 weken. Nou ik heb onwijs veel pijn, dus liever zsm. En met n hele ondernemende dreumes erbij wordt t erg lastig nu. Ach ja vrijdag mag ook hoor, maar das niet wat in m'n hoofd zat qua focussen. Naam kan ik niet zeggen ivm meelezers. Ik pb je als ik eraan denk vanavond. Oja beep is nu juist weer super druk en doet pijn in m'n onderbuik! Die pijn kan t indalen zijn geweest!! Als je het houdt moet je even voor de zekerheid urine laten controleren. Wat irritant van die box zeg grrr! Was je boos of bleef je netjes?