Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: Dat was wel schrikken zeker dat je minder leven voelde? Gelukkig was alles in orde!
    Ja, heb van alles gekregen met de shower! Boek, een spel, kleertjes, een omslagdoek voor in de maxicosi, sokjes, positieshirt, buikcreme, boxtas en knuffelkonijn (beide zelf gemaakt door mn moeder!!!). Was echt zooo leuk!

@Suzy: We hebben veel gelachen en gepraat met de babyshower. Er waren allemaal lekkere hapjes en een taart met een foto van mij met dikke buik :) Vond het zooo lief dat ze dat hadden georganiseerd.

@Moon: Irri van die box! Je controles zijn wel erg netjes hoor!!!
    Ons kaartje is helemaal standaard, alleen de foto en tekst moet erbij. Dus kan nu wel een proefje vragen, maar voegt weinig toe....

Ik heb heel veel steekjes bij m`n baarmoedermond/hals. Echt een rotgevoel. Zal wel het dalen zijn...toch nog niet aan het verweken?!?!?!
    Ik heb sterk het gevoel dat ik de 25ste oktober ga beginnen en de 26ste beval. Vraag me niet waar ik die wijsheid vandaan haal haha

2. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hi,

@ Lottie: Voor jou wordt t nu weer spannend he>? Echt een mooie ( maar vooral dikke ;)) buik heb je!
    Vervelend dat jullie nog steeds twijfelen over de namen, ik heb t ook een beetje hoor, maar heb ook niets leukers kunnen verzinnen! ;)

@ Moon: M'n meissie is weer helemaal de oude gelukkig! T was zo sneu! Maar ze kletst me weer de oren van het hoofd en is weer lekker bijdehand! ;) Ze moest naar de orthopeed omdat ze "gecorrigeerd doorgezakte voetjes" lijkt te hebben. Maar gelukkig vond de orthopeed t niet zorgwekkend en zijn we weer naar huis gestuurd!
    Wat balen van je box zeg!
    En wat fijn dat je kinsje al is ingedaald! Hier nog niet volgens mij!
    Ik hoorde gister ook op de zwangerschapsgym dat dat bij de 2e meestal wat later gebeurd, wist ik niet!

@ Inge: Wat leuk zeg! Ik heb tijdens m'n vorige zwangershap ook een babyshower gehad van m'n vriendinnetjes! Ben benieuwd of dat dit x weer gaat gebeuren! ;)

@ navelstrengbloed, daar heb ik die cassette voor gekregen, incl brief. Zodat we t na de bevalling gelijk kunnen posten!

@ (proef)geboortekaartjes: De vorige x hebben we voordat we wisten wat t werd een proefdruk gekregen, met de tekst en naam erop en de kleur, afhankelijk van jongen of meisje.. Hebben gewoon een datum en tijdstip ingevoerd die we later konden aanpassen! Wel fijn dat t zo kon!

Jeuj, morgen aan m'n laatste 3 werkdagen beginnen! Leef echt zo naar m'n verlof toe!

3. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hey meiden!

Moon; wat kl*te van de box en wat eng van die buikpijn.. Ik vind af en toe een steekje her en der al erg genoeg.. ;) Bizar dat die vks allemaal zo anders werken.. Snap alleen niet zo goed waarom jee navelstrengbloed moet opsturen.. Ze weten de bloedgroep van de beeb nu toch al? Volgens mij krijg ik alleen nog een spuit en is t daarmee klaar...

Inge; Wat gaaf zeg, een babyshower! Volgens mij kennen ze dat begrip hier in de buurt niet eens.. ;) Ben iig niet bang dat ik ook verrast ga worden.. :p (Al leek me dat wel erg leuk hoor)

Suzy; gelukkig alles okee met je meisje! :) Lekker dat je verlof al zo dichtbij is.. Ik moet nog even..

Lottie; het is de 15e! Al bezig?

Caruli; Hoe ist met M intussen??

Hier; Werd vanmorgen wakker en de hele wereld draaide.. :( schrok me kapot.. Leek wel dronken.. Ben na een roosvicee ferro en bouillonnetje nog maar een keer in bed gesprongen.. Nu is draaierigheid wel weg, maar heb een beetje een brak gevoel nu.. Net een wegtrekkende kater oid.. :( Blijf vandaag dus ook maar lekker thuis.. Hopelijk is morgen alles weer normaal..

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: Voel je je al wat beter?

Wij zijn vandaag op kraambezoek geweest bij vrienden. Zo'n schattig dochtertje hebben ze! Ze is nu een maand uit en past in maatje 50. Zo klein!!!

Gister laatste werkdag gehad. Het was een rotdag, super zwaar en druk en ze hebben me ook nog aan het huilen gekregen doordat een neuroloog me liep op te fokken. Mn collega's waren wel super lief :)
    Ach, het zit erop! Ik heb VERLOF!!!!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    ah jammer dat t een rotdag was! Nu genieten v je verlof!!

Marrr
    hoe ist nu?

Moon
    en met jou?

Hier
    huisarts bleek een fout te hebben gemaakt met m'n bloeduitslag;). Had een te laag hb (ijzer!). Moest gelijk medicijnen halen. Heb nu prachtige pikzwarte ontlasting:p

nog niet bevallen dus:(. Beebje wil nie:(. En mama houdt t nog amper vol ivm pijn en bijna nie slapen. Zit wel echt te wachten nu;)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suzy
    ook lekker van je verlof aan het genieten:)?

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Arme Lottie! Nog een paar daagjes meis! Met hoeveel weken werd M geboren? Ook nog geen voortekenen?

Inge; Wat flauw zeg zo'n laatste dag.. Wel heerlijk dat je al verlof hebt! Ik moet nog even... :(

Hier; alles inmiddels weer prima.. Volgende dag werd ik weer helemaal normaal wakker.. :) Morgen hebben we een eoa bevallingsvoorlichting hier.. Hopelijk schrikt t mn mannetje niet teveel af.. ;)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Marrr
    40.3 was ik toen. Had toen geen enkel voorteken;) Nu ook niet.
    Paar daagjes? Hoop het;). Als t aan t ziekenhuis hier ligt dan krijg je pas een overtijd contole (vruchtwater en placenta) met 42 weken!!
    Daarna pas inleiden..heel slecht dus.. Strippen pas na 41.5:$
    Fijn dat het weer goed met je gaat! Veel succes morgen en sterkte voor je man haha:p

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: Trek gewoon alles uit de kast: Flinke vrijpartij met veel heftige hoogtepunten, eet het hart van een ananas, drink thee die de baarmoeder prikkelt (venkelthee, ontbijtmelange van zonnatura) of drink bitterlemon/tonic, massage van je hiel/voet maar dan aan de binnenkant van je enkel precies tussen de enkel en de hiel. (in die deuk) (stevig en lang!), bruine bonen eten, wonderolie nemen....

Hopelijk helpt het iets ;)

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    haha seks durft manlief niet, hij vindt het raar;). Drukpuntmassage heb ik drie dagen gedaan (gisteren niet) en dan een uur verdeeld over de dag!! Wonderolie doe ik niet, kan gevaarlijk voor beebje zijn.
    Die thee moet ik maar gaan halen dan:p. Heb ook n fles bitterlemon staan, eigenlijk voor de visite haha. Van de week 2x Chili con carne pizza gegeten en gisteren mac! Zou ook kunnen helpen;). Maar ja wat ik hoor is seks t beste! Vanavond maar n poging wagen m te verleiden:p heb t niet eens meer geprobeerd eigenlijk. Maar ook door m'n bi hoor;). Heb overigens wel zelf voor hoogtepunten gezorgd whahaha:p Das hier blijkbaar niet genoeg:p

Hoe is t nu met jou??

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hello ladies,

@Marrr: Fijn dat je weer beter bent :)! Duizelig zijn is he-le-maal niet fijn :(. I know. Ben benieuwd naar je info-avond. Wij zouden er één op 30 sept hebben in zkh maar die is helemaal volgeboekt (100 stellen ofzo) :$. Dus nu na die datum nog eens bellen en dan zouden we info 1 op 1 krijgen ;).
    Is je mannetje trouwens nog meegeweest met jouw cursus? En wat vond hij daarvan?

@Suzy: Fijn dat jouw meisje ook weer helemaal de oude is :). En jippie verlof :D! Lekker genieten dus.

@Inge: Balen dat je laatste dag zo verlopen is, maar ach laat ze lekker de rambam krijgen. Nu is het jouw tijd....VERLOF! Lekker genieten nu :D. Nog last van die steekjes gehad? Mss idd indalen??

@Lottie: Nog niet bezig dus hmmm ;). M met 40w3d, als dat nu ook zo zou zijn komen we toch op een VRIJDAG uit :p. Oké, dan moet je toch nog effe een paar daagjes wachten helaas. Mss morgen toch maar eens drama houden bij de vk. En over "niet kijken voor de lol"....nee alsof wij het zo leuk vinden dat geloer en gerommel daar beneden. Nu heb ik het gelukkig nog niet gehad, vraag me ook af vanaf wanneer zij inwendig onderzoek gaan doen ;).
    Ik ben erg netjes gebleven mbt de box. Ik stond onder de douche toen die jongen kwam, komt mijn vriend naar boven met de mededeling dat beide boxen nagekeken zouden worden ;). Maw schiet op en help me...maar ja dat duurde toch nog effe (ben tegenwoordig niet meer zo snel :p). Die jongen was ook heel vriendelijk gelukkig.

@hier: Ben al paar weken zoooo moe (en ik doe geen reet ;)) dat ik overdag vaak ook al 2 uurtjes slaap :).
    Wat trekken jullie eigenlijk aan tijdens de bevalling? Ik heb 2 bigshirts gekocht voor een paar euro. Staat jullie koffertje al klaar (Lottie die van jou wel, neem ik aan :p)?
    Hoe doen jullie het eigenlijk met de katten en de babykamer? Vind het moeilijk hoor...ze zit namelijk altijd daar voor het raam de tuin in te kijken (mn 's avonds en 's nachts). Het was ook een beetje haar kamertje zeg maar....
    O ja, officieel heb ik nu ook verlof maar zal vast nog wel wat kleine dingetjes doen voor mijn vriend.

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Oh wat heerlijk dat jullie allemaal al verlof hebben! Wil ik ook!

Lottie; Ik heb es gehoord dat een tepelmassage heel goed moet helpen.. Vraag me niet wat t is en hoe t moet (google kan je er vast mee helpen) maar de resultaten waren bij de meesten verbluffend.. Mss t proberen waard? ;)

Moon; Arm poessie.. Wij hebben hondje wel even laten snuffelen op de kamer en dat zal straks ook nog wel een x gebeuren, maar daar houdt t denk ik ook mee op..
    Mannetje is nog niet meegeweest.. Over 2 wk moet hij mee, maar dat heb ik m nog niet verteld.. Laat m eerst maandag maar es doorkomen.. ;)
    Is de box nu wel goed? Koffertje wacht ik nog even mee.. :)

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Hahaha...tepelmassage ;):D. Vraag me ook af hoe dat in z'n werk gaat :(. Moet er zelf trouwens niet aan denken hoor....afblijven hihi.
    Nee, de box wordt de 30e weer omgeruild (3e keer), dus hopen dat ie dan wel goed is.
    Hoe is het met het kamertje? Al helemaal klaar? Fotoooooo's :)!! Ja, vind het zoooo zielig voor poessie. Heb er echt moeite mee hoor...echt een beetje verdrietig ook. Hondje is mss wel anders?? Kwam hij normaal op die kamer?

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Kamertje is bijna klaar.. Ik maak fotoos zodra de muursticker hangt en t bedje opgemaakt is etc..:) dus nog even geduld ;)
    Hondje kwam zelf niet op die kamer, heeft er niet zoveel te zoeken.. Dus is idd wel anders.. Kan ze niet een ander kamertje krijgen?

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Wie een ander kamertje...baby of poes ;)? Tja, op de voorslaapkamer staat de kattenbak en daar komt ze dus ook wel, maar naar buiten kijken is daar niet zo handig. Poezen zijn ook beetje eigenwijs hè. Als je een lekker nestje voor ze maakt, kiezen ze toch altijd een ander slaapplekje ;). Rare beesten, maar wel heel leuk hoor :D!
    Hihi, heb paar dagen geleden ook een muursticker besteld. Deze wordt binnen 3 weken verzonden, dus ben benieuwd :). Eén wand (waar scheur van onder tot boven zat, is toch uiteindelijk ook nog weggewerkt) moet nog een keertje gelatext (?) worden. Dan kunnen de meubeltjes verder in elkaar gezet worden en is de kamer wel ver klaar, maar word toch wel een beetje zenuwachtig hoor ;). Komt ook omdat ik het niet zelf in de hand heb...normaal pak ik zelf wel aan maar kan nu dus niet.
    Ben wel heel benieuwd naar jullie kamertje hoor :D! Wanneer verwacht je de sticker?
    Haha, ben ook benieuwd naar reactie van je hubbie morgen en na de cursus :p.
    Dinsdag alweer de laatste bijeenkomst van de cursus, dan nog een terugkomdag als iedereen bevallen is. Staat gepland op 13 dec geloof ik...klinkt ineens wel heeeeeeeel ver weg ;).

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik bedoelde de poes, maar is maar net wat jij makkelijker vindt.. ;) Onze muursticker zou binnen 10 werkdagen na betaling verzonden worden, maar die komt vanuit Belgie of Luxemburg, dus geen idee hoe lang alles onderweg is.. Ik heb m iig vorige week donderdag besteld... Kan me voorstellen dat de zenuwen aan beginnen te slaan.. Heb ik ook al last van en ik loop 2 wk achter jou aan.. Zit nu heel erg te tobben over wanneer ik begin met wassen.. En ook hoe ik dat ga doen.. 6 okt komt de kinderwagen en daar zitten ook lakentjes bij, dus denk dat ik tot dan wacht, dan kan alles in 1x.. Heb ik ook nog een paar weekjes om nog wat te kopen.. ;)

Hoe is t met je buik inmiddels? Kun je je veters nog strikken en heb je al een mooi tijgervelletje? Hier worden de veters steeds minder ;) maar mn buikje is nog wel mooi egaal qua kleur (klop klop (afkloppen)) Navel begint al aardig strak te staan. Hihi..

17. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Hahaha...heb serieus overwogen om de voorslaapkamer tot babykamer te maken hoor ;):D!
    O, da's wel lastig dat je niet weet hoe lang die sticker onderweg is. Zal dan toch wel vandaag of morgen moeten komen, denk ik!?
    Ik weet ook nog niet wanneer ik met wassen begin, hoor! Moeder vroeg het gisteren ook al aan me. Weet ook niet waarmee ik moet wassen. Weet dat wasverzachter niet mag, maar gebruik ik gewoon hetzelfde wasmiddel asl voor onszelf of moet ik bijv. Neutral aanschaffen!??!
    En als jij al wilt wassen dan doe je het toch alvast?! Die paar lakentjes kunnen dan later ook nog wel. Enne, dat jij 2 weekjes achterloopt zegt niets, voor hetzelfde geldt ben jij me toch voor :p:D:p, dus die zenuwen kunnen best hoor!!
    Nee, heb nog geen striae op mijn buik (hoop ook dat het wegblijft) maar wel op boobs en bovenbenen :x. Buik is wel weer gegroeid hoor de laatste paar weekjes...echt een groeispurt gehad weer.
    Kan me schoenen nog wel aankrijgen, maar vraag niet hoe :D.
    Baby werd 12 sept op zo'n 2500 gram geschat :$ (obv voelen hoor) en 22 aug nog op 1659 gram met de groeiecho, dus ?????

18. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lekker dik poeperdje op jullie meisje dus.. ;) Geen idee hoe groot die van ons is inmiddels..
    Denk dat de poster nog wel een week of 2 kan duren hoor.. Maar heeft ook niet heel erg veel haast..
    Qua wassen vind ik neutral persoonlijk een beetje onzin.. Vroeger bestond neutral ook niet en je moet ze ook niet overal tegen willen beschermen.. Wasverzachter ben ik nog niet over uit.. Volgens mij mag dat ook niet ivm eventuele overgevoeligheid.. Maar daar ben ik niet heel bang voor.. Zal de vk es navragen hoe t nou zit..
    Jij zou theoretisch zelfs 2 weken later dan mij kunnen bevallen en dan nog zijn we allebei netjes op tijd.. Haha.. Raar idee eigenlijk..

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Hahaha, ja een kleine buddha :D! Wanneer moet jij weer naar de vk? Heb jij dan geen groeiecho gehad met 30w? En hoe is het met jouw buikkie? Ook aardig aanwezig?? Fotooooo? Ik ben dol op foto's haha :D.
    Ik vind neutral ook best duur :);).

20. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Nee, heb geen groeiecho gehad... :( ik moet over 2 wk weer heen, maar volgens mij krijg ik helemaal geen echo's meer, tenzij beebje inb een stuit ligt oid.. :(
    Mijn buik gaat ook steeds harder.. Is al redelijk rond.. Zal morgen even kijken of ik een foto kan plaatsen.. Jij ook?!!!

Deel Deze Pagina