Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    #541 suzy, 18 sep 2011
    Laatst bewerkt: 18 sep 2011
    Hey Chick's!

Wat hebben jullie ineens veel getypt! Gezellig!

@ Marr: Fijn dat je je weer wat beter voelt! Jij nog 2 weekjes werken? Hou je t nog vol?

@ Inge: Jij ook gefeliciteerd met je verlof! :) Heerlijk he? Al voelt t voor mezelf nog een beetje als weekend! ;)

@ Lottie: Wat slordig van de huisarts, voel je je nou beter? En vervelend dat je slecht slaapt!
    Wow, wachten ze echt zolang? Das toch niet normaal?

@ Moon: Jij ook gefeliciteerd met je "officiële" verlof! Ik ben al heerlijk aan t genieten! Al voelt het nu nog gewoon als weekend, en ik merk aan mezelf dat ik een beetje onrustig ben!
    Vervelend dat je je zo moe voelt, ik herken t wel! Misschien slaap je juist teveel? Daar heb ik denk ik last van af en toe!

Bevalkledij: De vorige x droeg ik een japonnetje (jurkje), volgens mij van de zeeman! Ik draag nooit pyama's en dacht dat ie na de bevalling gelijk de container in kon ivm met bloedvlekken! ;) Maar het japonnetje deed t erg leuk op de foto's en na zo'n bevalling zit er wel emotionele waarde aan, met gevolg dat ie nu weer in de kast ligt te wachten op de aankomende bevalling! :D

@ Poes: Onze kat komt niet boven, vind t niet zo fris met haren enz.. En de vorige x was ik erg alert met de kat en baby... Onze kat moest niet zoveel van N weten, tis ook niet zo'n knuffelkat, maar t schijnt gevaarlijk te zijn omdat katten vaak warmte opzoeken!

Wasmiddel: Ik zou pas aan Neutral gaan beginnen als je twijfelt over een allergie.. Wasverzachter heb ik nooit gebruik voor dochterlief.

navelstrengbloed: Ik dacht dat t is om te checken of er tijdens de bevalling bloed van mama en baby met elkaar in aanraking is gekomen, maar ik weet t eigenlijk niet zeker!

@ Foto's: Ik wil ze ook zien! Van jullie buikjes, en van de kamers! ALLES! :D

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: Whaha, je doet er idd al veel aan! In sperma zit idd een stofje dat de rijping van je BMM kan versnellen dacht ik!

@Moon: Ik heb in het begin van mn zwangerschap een zw.shirt bij de LIdl gekocht. Nooit aangehad, staat niet leuk. Die ga ik dragen bij de bevalling. Heb wel 2 big shirts gekocht voor erna en eventueel tijdens als ik dat andere shirt toch niets vind.
    Koffertje staat nog niet klaar ;) Maar heb wel spulletjes voor in het koffertje op een stapeltje klaar staan :)
    Onze katten komen niet in de slaapkamers. Zeker niet in de babykamer. Ze kunnen beneden lekker naar buiten kijken. De box staat vol met ballonnen om ze er weg te houden :)

@Hier: Met mij gaat het best goed. Heb al redelijk wat gedaan. De box staat op zn plek en ik heb al 1 kast opgeruimd en schoongemaakt in de woonkamer. Komende week heb ik best wel een redelijke 'to do' lijst :)
    Heb ook de enveloppen voor de babykaartjes klaar...alleen mn vriend moet nog steeds achter wat adressen aan (soms word ik echt gek van die makkelijke houding van 'komt wel')...maar de belangrijkste zijn allemaal geprint. Alleen dus familie in Spanje nog niet....

Morgen ga ik de camera ophalen, die is weer gemaakt als het goed is. En mn mams gaat mn haar verven...'savonds weer naar Samen bevallen. Dinsdag ga ik het badsetje ophalen en moet ik naar de VK en laat ik mn wenkbrauwen epileren bij de schoonheidssalon. En 's avonds worden we geknipt. Woensdag hebben we een zwangerschapsfotorepotage en donderdag ben ik jarig :)
    Vrijdag taarten bakken en zaterdag verjaardag vieren. Deze week kom ik wel door dus, want ik wil ook nog schoonmaken enzo...heb ook nog genoeg strijkwerk liggen.

Meiden, ik ga mn bedje in. Slaap lekker!!!

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: O, dacht dat het standaard was om een groei/liggingsecho te krijgen. Mss toch eens navragen bij je vk?
    Ja, ik zal ook proberen vandaag eens een buikfoto te maken en plaatsen.

@Suzy: Onrustig omdat je ineens zoveel tijd hebt, of begint je nesteldrang :D??
    Ga jij bv geven trouwens? Ik bedacht me net, dat die bigshirts geen knopen oid hebben, wordt mss toch lastig dan hahaha :);)?
    Over de poes, die van ons knuffelt wel graag maar kan ook wel eens meppen. Maar idd, heb ook gehoord dat katten de warmte opzoeken en ze moet natuurlijk niet bovenop de baby gaan liggen ;):$. Ik wil sowieso het kamertje dichthouden als de baby er ligt, maar mss wel openlaten als de baby er niet verblijft....vind het lastig hoor. Er gaat natuurlijk zoveel veranderen straks, ook voor poessie, dus wil toch een paar dingen proberen te houden zoals ze nu zijn. Ben af en toe ook bang hoe ze zal reageren. Ook ivm haar ziekte...stress moet vermeden worden...hmmm hoe doe je dat als er ws in haar ogen een indringer binnenkomt ;). Naja, de tijd zal het ons leren...
    Ben ook benieuwd naar jouw buikkie, hoor :D! Hoe is het met buikkie? Heb jij al veel "schade" door de zw.schap opgelopen??

@Inge: Zo, jij hebt wel een drukke week voor de boeg. Word al moe als ik het lees...haha.
    Aha, is je nesteldrang begonnen??? Met het schoonmaken vd woonkamerkast ;)??
    Box: die tip hadden wij ook gekregen. Maar onze poes klimt nooit echt ergens in. De maxi-cosi en kinderwagen hebben echt weken in de woonkamer gestaan, ze snuffelt er een beetje aan en that's it. De katten van mijn ouders hadden er ws hun slaapplek van gemaakt :D.
    Jij bent dus ook al redelijk ver met de voorbereidingen? Ik begrijp wel dat je die houding van je vriend niet uit kan staan. Heb ik ook hoor ;). Die laksigheid af en toe...grrrr :x. En als ik zeg: nog 6 weekjes dan schrikt ie. En dan zeg ik erachteraan, kan ook nog 8 zijn maar het kan ook eerder komen hè!! Hihi...dan wordt ie ook wel nerveus, zeker met wat er nog moet gebeuren. Dus genoeg onrust in huize moon en moonman.

@Lottie: Je bent wel stil....toch stiekem al begonnen?? Hoop het voor je meis!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Hihi, zag je al meelezen bij n ander topic:p. 40.3 zou idd weer een vrijdag zijn;). Zat ik ook al aan te denken.
    Heb de afspraak naar 15:00 verzet vanmiddag, dan kan manlief mee, misschien heeft hij wat meer invloed;). We gaan er nog wel wat van zeggen van die opmerking dat ze niet voor de lol kijken. Idd, net of ik het leuk vind dat ze dan gaan loeren en graaien daarbinnen..tsss. Bij M gelukkig nooit inwendig onderzoek gehad, alleen op de dag van de bevalling dan:p
    Gelukkig was die jongen van de box wel vriendelijk, dat scheelt zeker! En waarschijnlijk kan hij er zelf ook weinig aan doen toch? Wbt de katten...ik zou ze niet op de kamer laten snachts en als de kleine in bedje ligt! Dat kan echt heel gevaarlijk zijn. Ze zoeken warmte op dus kunnen dan ook bovenop je kindje gaan liggen. Wat je zou kunnen doen is wat kleedjes neerleggen op de plekken waar ze normaal liggen, of van die hangmandjes aan de verwarming. Die nog even een paar weekjes laten liggen/hangen en dan verplaatsen en dat ze er dan niet meer mogen komen. Voelt misschien wel al fijner voor ze dan..Lekker dat je nu verlof hebt:D

Kleding tijdens bevalling
    Ik heb donderdag een lang pyamashirt gekocht met knoopjes van onder tot boven. Dan kan ik alleen de bovenste open doen als ik bv geef en dan lig ik dus niet helemaal bloot:p. Maar die bewaar ik denk ik tot na de bevalling...anders is t zonde haha...Ff over denken. Verder heb k nog een snoopy shirt die wel lang is en daar is M ook op geboren.

Koffertje
    Uhuh die staat sinds zaterdag pas klaar hoor haha...moet alleen nog een omslagdoek erin doen.

Marrr
    Vanmorgen denk ik 3 minuten die tepelmassage gedaan, vreselijk!! Heb al gevoelige tepels (niet op een positieve manier:p), dus het deed al snel zeer. Las ook dat je het dan wel 3 uur per dag moet doen minimaal...neeeehh dank je:p
    Je hebt sinds dit jaar RECHT op een liggingsecho rond de 35 weken! Dus die kun je eisen. Dan kijken ze of je kindje echt wel helemaal goed ligt.

Suzy
    Ben de laatste dagen juist nog moeier dan eerst haha. Lijken wel slaappillen:p. Volgens mij duurt dat ook wel n paar weekjes voor het werkt hoor. Ja, ze wachten echt zo lang...belachelijk toch?? Zegt mn schoonzusje tegen mn moeder dat het onzin is wat ik vertel en dat t normaal is (zelf bevallen met 39 weken 3 jaar terug). Maar het beleid is allang veranderd. Vind na 42 weken echt niet normaal en zeker niet omdat t kindje nu groter geschat wordt!
    Grappig he, zo'n shirt krijgt idd een emotionele waarde na de bevalling!!!

Inge
    Heb toch maar seks geprobeerd gisteren haha. AUWWW heerlijk met BI;). Ach ja, man durfde nu gelukkig wel na mijn uitleg dat t geen kwaad kan enz enz. Maar helaas...heb alleen nog meer harde buiken die amper gevoelig zijn en verder nog niks.
    Gelukkig gaat het goed met je en wat leuk dat de box al staat!

5. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Heb in zekere zin wel nesteldrang maar ben bang dat als ik teveel doe ik de dag niet echt doorkom (met oog op m'n dochtertje)! En er moeten hier en daar nog wat dingetjes in huis geschildert worden, maar dat red ik niet in de anderhalf uur dat m'n meissie slaapt! Manlief wil er zaterdag mee beginnen!

Ik ga wel weer proberen om bv te geven! De vorige x lukte het helaas niet, maar dat lag niet aan mij of aan m'n bv.. Dus vind het wel weer t proberen waard!
    Wil jij bv geven?

Wat je kat betreft, ik snap dat je t vervelend voor haar vindt, maar ik denk dat t voor haar alleen maar verwarrend is als ze de ene x wel, en de andere x niet op t kamertje komen mag! En die beestjes voelen alles wel aan hoor! Komt vast goed!

En met m'n buikkie gaat t goed, zal zo nog even een foto proberen te plaatsen! Maar ik ben er niet zo handig mee! Ik heb geen schade in de vorm van straie oid, wel een gigantische plopnavel, hahaha.. En m'n buikspieren schijnen erg uit elkaar te liggen! Iedereen zegt dat ik zo'n bescheiden buikje heb, en daar word ik dan weer een beetje onzeker van...
    Ik heb 29 september een liggingsecho en misschien willen ze dan ook even kijken naar de groei van die kleine.. Al hebben ze niet aangegeven dat ze een groeiecho nodig vonden.. N was ook maar 3100 gram bij de geboorte..
    Hoest met jou buikkie?

@ Inge: Jij hebt idd een druk programma! Wel een beetje kalm aandoen he?! ;)

@ Lottie: Vervelend van je vermoeidheid! Slaap je smiddags nog wel met M mee? Gewoon "proberen" te pakken aan slaap wat er te pakken valt!
    En anders lekker op t bankje! Rust je ook wel van uit toch? Idd belachelijk! Ik hoop dat je vanmiddag bij de vk wat voor elkaar kan krijgen! Volgens mij is NL ook het enige land waar ze een kindje zolang laten zitten!

hier: Vanavond weer partnerles van de zwangerschapsgym! Ik ben benieuwd!

Ik ga ff proberen de foto erbij te plaatsen, als t niet lukt kun je ze wel in m'n album vinden!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suzy
    Als M een slaapt dan ben ik elke keer druk geweest met ons huis. Hij slaapt ook maar 1x en meestal een uurtje. Ligt nu trouwens ook te slapen:p. Maar vrijdag en zondag heb ik voor het eerst sinds weken even een uurtje rustig gelegen/gehangen op de bank:). Kon ook echt niks meer. Hmm...denk dat ie zo wakker wordt:( Er komt een vliegtuig echt belachelijk laag over:$:$ Wat een lawaai joh!! Yep, hij is wakker........
    Veel plezier vanavond:)

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: Hopelijk komt het voor vrijdag en kan je iets bereiken bij de VK vandaag!

@Liggingsecho: Ik krijg er ook geen...heb er ook geen behoefte aan. Kindje ligt al zover naar beneden.

Net lekker mn haar geverfd, sta ik tenminste mooi op foto's mocht het kindje eerder komen :)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    inge
    Dat hoop ik ook;)
    Oehh mijn haar ziet er ook niet uit, maar geen zin om het te verven:p

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    #549 Moon77, 19 sep 2011
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
    @Lottie: Haha, ja ik zat jou en ander zp-dinnetje (MC) in de gaten te houden ;):p. Zij loopt precies 4 weekjes voor op mij, dus het is allemaal spannend :D! Ik vond je zo stil, dus dacht toch eens ff checken...hihi.
    Haha, gesekst....pfff moet er niet aan denken hoor :p:).
    Fijn dat hubbie meekan naar de vk en hopen dat jullie idd duidelijk kunnen maken dat je het niet meer trekt. Gooi er maar een extra schepje bovenop....dreumes rondlopen, niet slapen en je BI. Moet toch wel voldoende zijn, zou je denken??!?
    Is mss wel speciaal om deze bevalling ook in snoopyshirt te doen??
    Succes straks bij de vk en laat je het nog even weten?

@Suzy: Idd een mooi bescheiden (niet negatief bedoeld ;)) buikkie hoor! Ik zal zo ook eens proberen zelf een foto te maken...ben ik ook niet zo handig in (vraag het altijd aan vriend :)). Ik vind de mijne zo groot ;), maar ik ben maar 1.63m en denk dat beeb vrij groot is (adhv alle echo's en metingen) dus mss niet zo raar dan. Buikkie staat strak en mijn navel is nog steeds niet geplopt. Ik dacht met 23 weken dat het niet lang meer zou duren en nu dus nog steeds niet. Vraag me af of het dan nu nog wel gaat gebeuren?!?
    Ik twijfel eigenlijk nog steeds mbt bv, maar ga het denk ik wel proberen.
    Hoe vindt hubbie de cursus??

Heb weer eens een intieme vraag :). Hoe doen jullie het eigenlijk met je bikinilijn (als je die hebt tenminste ;))?? Ik kan er zelf al weeeeeken niet meer bij en vriend is ook geen optie. Wel geprobeerd, maar lukte ook niet ;). Op gevoel werkt ook niet echt en een spiegel is ook alleen maar lastig. Wil er natuurlijk wel een beetje verzorgd bij lopen en straks met de bevalling er bij liggen hihi :p.

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hier dan buikkie van vandaag. Vind het zo eigenlijk helemaal niet zo overkomen zoals ik hem zelf zie ;).

34w2d

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey hey

Hier dikkertjedap weer. Ben dus bij de vk geweest en manlief was mee. Wel fijn. We hadden nu een hele begripvolle vk (die andere die ik had is ook aardig hoor;)). Ze dacht goed mee en begreep dat ik t zwaar heb. Ze belt me woensdag ochtend op voor 10:30 (anders moet ik zelf even bellen) en als ze dan tijd heeft komt ze hier langs om te kijken of ze me kan strippen!!! Ze moest het wel nog even overleggen, maar dacht dat het in mijn geval wel goed zou komen:). Hopelijk kan het ook, want dat weet je natuurlijk nooit;). Maar ja, dan weten we dat iig. Spannend hoor! Hoop natuurlijk dat ik vannacht gewoon alvast ga beginnen met bevallen:p

Moon
    Haha, van mij mag je meelezen hoor:D.
    Pff ja die bikinilijn...HELLL. Ik duw mn buik met mn ene hand opzij en met de andere hand probeer ik te redden wat er te redden valt;). Weinig dus denk ik. Woendag ochtend maar even een spiegeltje erbij houden voor de vk komt;). Ga dat echt niet door iemand anders laten doen:) Te preuts:p
    Mooi gelijkmatig buikie heb je! Die van mij is echt een punt;).

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Ah, mannetje erbij heeft toch een beetje effect gehad?! Strippen kan alleen als je al ontsluiting hebt toch? Maar dat weet je nu dus nog niet?? Hopen dat het niet nodig is iig...lijkt me namelijk ook geen pretje ;). Mss dat de gedachte eraan idd ervoor zorgt dat het vannacht of morgen begint en dat het dus gewoon niet meer nodig is :).
    Haha...krijg jij je buik opzij :$:(. Ikke niet hoor, die is hard(nekkig). Moet er wel om lachen hoe je het beschrijft :D. Kan je mannetje het ook niet doen?? Of ben je zelfs voor hem te preuts :p:):p??
    Hoe heb je dat vorige keer gedaan? Ik ben elke keer bang als ik naar de vk ga, dat ze inwendig onderzoek wil doen en ik net niet goed genoeg voorbereid ben (als je begrijpt wat ik bedoel ;)). Maar als ik het te vroeg onthaar, dan lig ik er met de bevalling niet netjes bij :D.
    Trusten! Hoop voor je dat je een beetje kan slapen :)!

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Mooi buikje hoor!!! Mijn vrien dheeft gister weer foto's gemaakt. Camera is nl weer terug!!!!

@Lottie: Je houdt het wel spannend he???

Ik ga ervandoor, moet naar de VK :)

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    kan idd alleen als je al ontsluiting hebt en een verweekte bmm geloof ik. Dus t is nog steeds spannend!!
    Neeeh zelfs manlief mag dat niet scheren hihi. Vind dat zo raar om te vragen, erg hè:). spiegel lukt hopelijk ook:p. Ik kan m'n buik ook niet opzij doen eigenlijk maar hang dan half scheef over de douchekruk haha. Alleen krijg ik bultjes volgens mij, jeukt zo de dag erna! Vorige keer deed ik t maar op gevoel, denk ook niet dat t er erg netjes uitzag;). Ze zijn wel wat gewend. Vond t veel erger dat ik moest poepen tijdens de bevalling:(. Maar dat schijnt ook erg vaak te gebeuren.

Inge
    veel succes bij de vk!

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Blijft dus idd spannend! Ben benieuwd of het toch spontaan begint, of dat het na het strippen (als dat lukt) begint ;).
    Haha, ja allerlei posities aannemen om maar iets te kunnen doen :D. Zo herkenbaar. Heb dezelfde dag al last van irritaties....rood, pijn en daarna gaat het ook nog eens jeuken idd. Mss toch maar eens denken aan definitief ontharen....laser. Niet dat ik daar nu wat aan heb ;).
    Ja, snap wel dat ze wat gewend zijn hoor en op dat moment interesseert het me ws helemaal niets maar nu dus wel :p. O, poepen of scheetjes laten tijdens de bevalling ben ik ook bang voor :). De cursusleidster zegt ook dat poepen heel normaal is en je er niet voor hoeft te schamen....maar ja :cool:.
    Vannacht is er nog niets gebeurd begrijp ik dan maar?

@Inge: Dank je! Wanneer komt jouw buikkie weer eens voorbij? Ben altijd nieuwsgierig hihi. Hoe was het bij de vk?

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    haha idd je moet toch wat hè om t netjes te krijgen daar:p.
    Haha moet ff lachen..M kust z'n appel en stukje banaan;). Nou, zelfs tijdens de bevalling schaamde ik me echt wel voor
    t poepen hoor. Waren ze met 2 de poep aan t afvegen:). vreselijk!!

Vannacht niks gebeurd nee haha;). Maarrrr net op de wc
    een stuk helder dik slijm verloren! Slijmprop?? Niet eerder gehad. Las dat als t weken van te voren gebeurd het anders is dan wann je al ver bent. Schrok zo dat ik van de wc ben gevlucht dus weet niet of er meer was of nog komt haha.

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lottie: Vandaag uitgerekend meid :D
    Ik had je poll op hyves ook al ingevuld.
    Hopelijk begint het spontaan.
    ps. poepen bij de bevalling gebeurd heeel veel, vaker wel dan niet hoor.
    Ze zijn wel wat gewend ;)

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Oe, spannend! Heb effe zitten googlen op slijmprop en foto's ervan ;). Heb jij dat ook al gedaan, mss herken je wat?? Ben je inmiddels nog naar de wc geweest? Ik zou het nog eens checken hoor :p.
    Moet altijd wel lachen om jou :D. Ik zie het ook helemaal voor me ;).

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Caruli
    hee lieverd! Hoe is het met je? Las dat het met Mitchell in ieder geval goed gaat! Super!
    Jaja vandaag uitgerekend;).

Moon
    mij n beetje uitlachen tsss! Haha met wie moet
    ik t anders bespreken:p. Heb n tijd geleden 2 plaatjes gezien maar hoorde op t forum dat de slijmprop daar meestal niet op lijkt dus heb ik weer niks aan. Jij iets moois en helders gevonden? Haha.
    Nope ga zo naar de wc als M op bedje ligt;)

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Nee, joh ik lach je niet uit ;). Ik herken wel wat in jou...heb denk ik wel dezelfde soort humor enzo :D. Jaja, we zijn hier om elkaar te helpen hihi :p. Ik ben toch nieuwsgierig hoor, zou zo naar je toe komen om te kijken :D. O, dat klinkt wel heel fout :). Nee, ik heb nog niets gevonden...is maar goed ook denk ik ;).
    Nou, hup naar de wc jij. Ik wil het weten :p:D.

Deel Deze Pagina