Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    #581 Moon77, 21 sep 2011
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
    @Marrr: Heb je er een foto van dan :p;):D? Testen voor een tweede :$? Laat ik eerst deze maar eens afwerken....De hele zw.schap roep ik al dat het bij deze blijft.

@Lottie: Ooooo, zo spannend! Ik moest vannacht om 3.30 u naar de wc en lag vervolgens een tijdje wakker, dus om 4.00 u de iphone van vriend gepakt en effe gespiekt hier. Kan er alleen niet mee typen ;).
    Mss valt die onaardige vk tijdens de bevalling wel mee?? Is hij/zij daar veel beter in dan de controles!?
    Oh, ben zooooooo benieuwd. Zit een beetje onrustig te wezen hier ;).
    Zet hem op!

@hier: Gisteren laatste cursus gehad. Het eerste stel (ook op de lijst) is paar daagjes geleden bevallen en was er dus niet bij. Ook een beetje een raar idee hoor ;). Was 3 weekjes te vroeg, maar alles wel goed geloof ik.
    Pfff, ben zoooo moe en mijn buik doet onderin (boven schaambeen) zo'n zeer. Als ik van de bank op wil staan....auw. Als ik in bed draai....auw. Met lopen ook al auw. Mss dat het bolletje nog verder ingedaald is, maar jeetje.

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    voor nu gebeurd er nog weinig dus misschien redden we het tot de volgende vk haha. Alleen dacht dat ze zei dat ze morgen ook dienst had:(. Weet t niet meer.

Marrr
    wij zijn ook benieuwd naar de naam whahaha. Ik twijfel eigenlijk nog steeds erg:( waarschijnlijk wordt t toch n andere. Baal ervan dat ik niet zeker ben!!

Moon
    ja misschien valt ze dan wel mee;) Die andere zijn allemaal ongeveer mijn leeftijd, erg leuke meiden. Die nu dienst heeft is een beetje nep aardig..brrr;)
    oehh zou best kunnen dat ze verder is ingedaald ja!
    Lekker gevoel;). Ahh laatste cursus alweer! Straks nog n keer na de bevallingen zeker??

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Nog niet zoveel aan de hand dus? Maar mss is de ontsluiting wel gevorderd!?! Komt ze morgen wel controleren hoe of wat?
    Ben benieuwd tussen welke namen jullie twijfelen. Ook nog eens spannend. Mss ff kijken als hij geboren is, welke naam je bij hem vindt passen??
    Ja, in dec hebben we terugkomdag met alle baby's. Klinkt zo ver weg ineens.

Ik ga afsluiten en verstandig zijn.....m'n bedje opzoeken. Had afgelopen ook al een slechte nacht, dus wil proberen een beetje bij te tanken.

Trusten, slaap lekker allemaal! En ben benieuwd wat de dag van morgen brengt (Lottie ;)).

4. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hoi hoi!

Hoe is t hier?

@ Moon: Jij hebt ook een mooi buikkie zeg! Ook best bescheiden! Van boven lijkt ie bij mij ook groter! Haha, en hij lijkt nu zelf een beetje te gaan hangen! ;)

@ Lottie: Wow, ik hou je ook in de gaten hoor! Vind t veel te spannend allemaal! ;) Weet je trouwens wat t wordt (is)?
    Was t strippen pijnlijk? Ik duim voor je dat je beeb er snel is! :)

@ Inge: Ik wil jouw buik ook zien! Foto, foto, foto! trek je t nog een beetje met je volle programma voor deze week?

@ Marr: T bevallingsshirt wat ik toen op de kop heb getikt zou ik anders ook niet dragen hoor! Maar hij doet t goed op de foto's! Hij is wit, met zwarte stipjes en een strikje! ;)
    Hoe bevalt de yoga jou? En ik ben benieuwd wat jou hubby ervan vindt! Die van mij vond t niks, maar dat moet je natuurlijk niet zeggen! ;)

zwangerschapsgym; We hebben as maandag de laatste les alweer! Afgelopen maandag de laatste partnerles gehad! Was erg lachwekkend! We moesten een pop meenemen om t oppakken enz te oefenen! Dat was al lachwekkend, de 1 had een peuterpop, de ander een pop met een bos haar van heb ik jou daar.. Whahaha..Verder wat massagetechnieken doorgenomen! Fijn! :D En de verschillende fases van de bevalling in theorie!

Scheren/bikinilijn: Das idd een lastig verhaal.. Ik doe t een beetje op goed geluk! Tijdens m'n vorige zwangerschap vroeg manlief toen ik bij m in bad stapte wat voor figuurtje het voor moest stellen! Hahahaha, beschamend! ;)

poepen tijdens de bevalling: Deed ik de vorige x ook! Haha, en toen ik zei "Oeps, volgens mij ben ik aan t poepen, had de vk t al opgevangen! *schaam*

Hier: Ik heb nu al een paar avonden achter elkaar pijnscheuten die naar m'n lies uitstralen! Lijken wel stroomstootjes of beknelling van een zenuw! Iemand een idee wat dat kan zijn? Indalingsweeën ofzo?

@ Moon slaap lekker meid!
    @ Lottie: Heel veel succes! ;)

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ff snel...

@Lottie: Succes vanacht!!!!

@Suz: Ben nu gesloopt, maarverder gaat het goed :)

Fotoshoot net gehad, was erg leuk en gaaf, maar vermoeiend! Ga snel mn bedje in nu :)

Slaap lekker!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Aaargh nu toch echt ff een mega dip... Gunde manlief wel ff vrij
    Nee serieus...ben t echt zat...kom de dagen amper door (niet door verveling) en hoopte dat t vannacht zou beginnen
    Lichte kramp onderin m'n buik, maar zal wel weer naar de wc moeten. Hopelijk gaat deze dag snel om... Heb nog kans, want overal staat binnen 24-48uur, maar denk t niet. Hoop wel dat de vk morgen weer komt dan. En dan maar wat harder roeren
    blughhhh

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suzy
    strippen was gelukkig niet pijnlijk! Viel me erg mee! Kwam wel doordat ik al ontsluiting had en alles al erg zacht was zei ze.
    Jaa wij weten wat w krijgen;)

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lottie's baby; Hup! Eruit! Opschieten!

Lottie; Heb m even streng toegesproken hoor.. Nu moet t goedkomen.. ;)

Suzy; Die ik zag was gelig met hele foute bloemen.. Beetje jaren 80 oma stijl.. Die pijntje klinken bekend.. Had ik vorige week heel erg.. Ik gooi t op banden of pingelende vingertjes...

Moon; Helemaal voorbereid dus? ;)

Inge; Leuk fotoshoot! Kun/wil je foto plaatsen? Ben erg nieuwsgierig... :)

Hier; Net thuis van mn werk.. Duik nog even mn bed in.. Pffff

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lottie: Jee spannend hoor, hopelijk zet het toch snel door. Jammer dat jullie nog niet helemaal uit de naam zijn.

Suzy: Die steken kunnen idd wel van indalingsweeen zijn.

Wat gaan jullie hard meiden, nog even en er worden hier beebjes geboren :D

10. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Lottie: Gelukkig dat t niet pijnlijk was! Ik duim echt voor je dat je gauw je kindje vast mag houden! En ik neem aan dat t voor ons nog een verrassing moet blijven of het een jongetje of meisje is! ;)

@ Marr: Dat klinkt idd best fout! Hahaha, pingelende vingertjes? Zo voelt t niet echt hoor! Meer als boksende vuistjes dan! Tik 'm an! Slaap lekker! ;)

@ Caruli, denk ook dat dat t is! Nog ff afwachten, heb donderdag liggingsecho en afspraak bij de vk! Dan zal ik wel horen of t beebje is ingedaald! Hoe is het met jou? En Mitchel? De tijd vliegt idd! Jij bent ook al ruim over de helft! Spannend! ;)

Ik ga zo maar eens ff doen waar verlof voor bedoelt is, lekker theeleuten bij m'n dinnetje! ;)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey dames

Ben nog niet aan het bevallen:(. Sinds het strippen zijn de harde buiken (voorweeen??) wel pijnlijk en trekken ze meer door naar mijn rug. Als ik loop heb ik af en toe echt gigantische steken onderin mn buik en kan dan niet meer bewegen voor even.
    Morgen voor 10:30 zou de vk me weer bellen en als het kan dan komt ze weer langs voor een nieuwe strippoging.

Marrr
    Dank je:D Hopelijk luisterd hij wel naar jou! Als dat zo is dan moet je maar af en toe ff langskomen:p
    Truste!!

Caruli
    Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?

Suzy
    Nee hoor, het is een klein kereltje:D
    Veel plezier bij je dinnetje, als je daar nog bent:p

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: Balen dat het niet doorgezet is :( Hopelijk gebeurd er vanacht wat!

@Fotoshoot: Over 2 weekjes krijg ik de foto's :) Ben zoooo benieuwd...

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    Wat leuk! Ben benieuwd naar de foto's!!

Hier
    Sinds mn moeder weg is worden de harde buiken meer en echt pijnlijk (kan t geen harde buiken meer noemen)!!! MAar zit wel nog veel tijd tussen...hopelijk zorgt het iig voor meer ontsluiting als het niet doorzet

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: Jeej!!!!!!! Wordt het toch een vrijdag misschien :) Bedoel je met 'geen harde buiken meer noemen' dat het echt weeën zijn????? Vind het zooooo spannend. Dat wordt was als ik zelf moet gaan bevallen LOL

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    gelukkig lukt typen nog wel met soms een pauze;).
    Denk wel weeën ja! Alleen hopen dat ze doorzetten en regelmatiger worden!! Moet echt goed op m'n ademhaling letten als er nu eentje komt! Weer rugweeen helaas;). Bij M
    ook toen.
    Haha kan je vast oefenen of je de spanning aankan;):p

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: Een tip die ik kreeg op cursus: Op handen en knieën zitten en je hoofd laten hangen als je rug weeën hebt. Dat schijnt verlichting te geven.
    Of je billen op je voeten laten rusten (voeten bijna tegen elkaar en knieën uit elkaar) en dan helemaal voorover leunen met je armen gestrekt voor je uit. Hopelijk kan het wat verlichting geven.

Succes meid! Je kan het, zet m op!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Thanks voor de tips! Alleen bij die laatste, moet ik dan m'n handen recht voor me uit maar wel op de grond leggen? Of echt in de lucht houden?

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi hoi,

Heb wel teruggelezen maar ben het een beetje kwijt, denk ik ;).

@Suzy: Haha, jij bent ook al zo'n kunstenaar als het op ontharen aankomt ;):D! Ben blij dat ik iig niet de enige ben haha.
    Ik vind mijn buik niet zo groot van bovenaf, maar wel van de zijkant. Lijkt of ie 's avonds weer groter is, dan overdag ;).
    Die pijnscheuten kunnen idd bij het indalen horen, denk ik. Heb je dat vorige zw.schap niet gehad? Ik blijf pijn houden onderin. Ook weer van die stroomstootjes in mijn kruis. Lijkt wel een beetje of er met een satéprikker in mijn urinebuis geprikt wordt....nee niet dat ik uit ervaring weet hoe dat voelt :p.
    Daarnaast vandaag weer die enorme pijn onderin gehad, zodat ik bijna niet kon lopen. Hoop dat dat snel minder wordt, want ik merk dat ik het niet trek tot 40 weken op deze manier. Ben al 2 dagen verdrietig :(. Sinds gisteren ook een verkrampt gevoel in mijn rechterarm en dat maakt het er ook niet gezelliger op. Klaag klaag klaag.

@Marrr: Voorbereid?? Euh, ben bang dat ik de ademhalingstechnieken straks spontaan vergeet. Vriend denkt ook dat ik op het moment niets aan hem heb ;). Zijn jullie al voorbereid :D?

@Inge: Ben benieuwd naar de foto's! Ben je je week een beetje goed doorgekomen?? Vond het een druk programma, hoor :)!

@Lottie: Tja, beeb wil gewoon vrijdag komen :D....precies zoals ik het "voorspeld" heb :p. Ik hoop dat het nu wel snel mag gaan hoor! Kan me voorstellen dat dit ook niet alles is....dus ukkie begin maar aan je grote reis en kom eruit!!
    Sterkte meis! En ik hoop heeeeel snel te lezen dat die ukkepuk er is en natuurlijk ook zijn naam :D.

@Caruli: Hoe is het met jou? Jij gaat ook snel hoor :)!

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: Je moet je handen dan plat op de grond leggen :)

Heb nu visite, dus spreek jullie snel!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    thanks moon.

nog steeds weeen. echt heel pijnlijk. nog steeds niet om de 5min alleen. mannetje is gewoon in slaap gevallen op de bank toen ik ging douhche:( ligt er nu nog...:(...
    lees maar lekker mee bij dec mama;s hoor, zag datze je gespot hadden. :)

kus

Deel Deze Pagina