@Lottie: Busted ! Ja, ik loop over van de nieuwsgierigheid ! Het is iig wel op gang aan het komen dus....pffff....je krijgt het niet voor niks hè!? Ik ga nu wel naar bedje toe. Als ik jou was ook maar een beetje proberen te rusten nog zo tussendoor, want je weet het nooit hè!? Hoe lang ben je nu dan bezig, zeg maar? Blijft hubbie vanaf nu wel gewoon thuis?? Succes meis! X
het is wel begonnen nu echt...om de 7 minuten en duren 45 sec ongeveer... hij blijft vanavond iig wel thuis ja... het begon om 16:00 al
@ Lottie: Spannend zeg! Ik denk aan je! En duim voor je dat t snel gaat en niet al te veel pijn doet! T einde is iig in zicht! Leuk, nog een jongentje! @ Moon: Ik kan idd overal over meepraten! Ook over ontharen Heb vanmiddag ff aan m'n verloskundigedinnetje gevraagd wat t kan zijn en zij denkt ook dat t indalingsweeën zijn! Heb ze nu weer.. Grrrr... Jij mag ook klagen! Ben je verdrietig van de pijntjes of zijn t de hormonen? In ieder geval een hele dikke knuf voor jou! @ Inge: Ik ben benieuwd naar je foto's! Ik mag over 2 weekjes ook met m'n dikke buikje op de foto! Joehoe! Ademhalingstechnieken: Ik ben ze de vorige x ook helemaal vergeten.. Maar je lichaam verteld je wel wat je moet doen! Mooi is dat!
@Lottie: Het is begonnen! Weer een vrijdagbeebje wordt dit voor jou Ik hoop dat je wat aan mn tips hebt. Blijf je trouwens thuis om te bevallen of ga je naar het zkh? Wanneer mag je de VK bellen? Als je 2 uur lang elke 5 min een wee hebt die 1 minuut duurt toch? Sterkte meis! Ik denk aan je
Jaaaaaa onze "kleine" dikkert is geboren!! Naam is na de geboorte gekozen door paps. ***L.evi*** Hij is om 1:55 geboren en ik heb geen hechtingen of wat!! Vk was er verbaasd over rest horen jullie nog als jullie willen
Lottie; VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!! Leuke naam! Is nog lekker vlot gegaan dus! Super joh! En super dat je zelf ook heel gebleven bent!! Geniet ervan meis!!! Hoop snel een fotootje te zien!!! Dikke knuff!!!!!
Oja, van t enthousiasme de rest vergeten.. Moon; denk ook dat ik alles spontaan weer vergeet hoor.. Heb nu al moeite met onthouden.. Dikke knuffel voor jou meis! Hoop dat je je snel weer goed voelt! Suzy; Vervelend zeg, die pijntjes.. Hopelijk trekt t snel weg... Volgens mij is die van mij ook aan zijn of haar reis naar beneden begonnen... De trapjes zijn iig ineens een stuk lager.. Pfff vannacht totaal niet geslapen en moet vanavond nog tot half elf werken.. Zo eerst maar es in beweging komen en hondje uitlaten... Heb trouwens gisteren eindelijk een schommelstoel gevonden! Praxis heeft ze in de folder van volgende week staan.. Heb direct maar gebeld of ze er al waren en 1 opgehaald, voor ik weeeer achter t net vis... Dus heb m! yaaaayyy! Zo blij!
@Lottie: Wauw, das snel gegaan! Gefeliciteerd. Ik wil graag alles horen, maar pas als jij eraan toe bent hoor. Hele leuke naam ook! Had ik ook op mijn lijstje staan, maar VL vond m niet leuk Ga genieten meid @Marr: Leuk een schommelstoel Heb er ook 1
@Lottie: JOEHOE GEFELICITEERD MET L.EVI!! Heeft ie toch een beetje naar me geluisterd hihi . Fijn dat het toch nog zo snel gegaan is en ben zo blij te horen dat het ook zonder hechtingen kan ! Ben heeeeel trots op je ! Dus nu lekker gaan genieten met z'n viertjes! Hoe vindt M. zijn nieuwe broertje?? Hoe lang en zwaar is ie? En natuurlijk wil ik details horen . Je kent me nu toch wel een beetje hihi??! @Suzy: Was alles goed bij de vk? Toch indalingsweeën...ligt de kleine er ook goed voor? Bedankt voor de knuffel ! Jij ook een dikke knuffel hoor...jij hebt ook pijntjes ! Ik was verdrietig vanwege de pijntjes . Ik had echt zoiets, als dit nog weken zo door gaat dan wil ik niet meer. Vannacht nog behoorlijk pijn gehad (met op linkerzij en rug liggen) en opeens was het over, dus hoop dat het weer met indalen te maken had en ik nu weer een beetje mag genieten. @Marrr: Hihi, jij ook al enthousiast? Dacht vannacht (toen ik weer wakker lag) zal ik nog ff kijken of Lottie al zover is? Toch maar niet gedaan en geprobeerd weer in slaap te komen, maar merk dat ik er toch wel heel erg mee bezig was hoor . Leuk een schommelstoel . Ik wil er ook nog steeds ééntje, maar heb nog geen leuke gezien . Staat ie op de website van Praxis? Heb volgens mij nog geen nieuwe folder gezien?? Ben wel benieuwd natuurlijk ! Ga je hem nog schilderen, ofzo? Jij ook bedankt voor je knuffel . En ik knuffel je gewoon terug !
@ Lottie! GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE! Erg leuke naam ook! Ik ben ook erg benieuwd naar je verhaal, maar geniet eerst maar eens even lekker van alles! T eerste wat ik vanmorgen heb gedaan is checken of je al een beebje had! Maar ik keek in bed met m'n telefoon en daar kan ik niet mee reageren! @ Marr: Spannend he, t zit er bij ons nu ook echt aan te komen hoor! Vervelend dat je slecht geslapen hebt, mijn laatste nachten zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven, pfff... Lig ik zelf niet wakker, is dochterlief t wel! @ Moon: Ik moet volgende week pas naar de vk, en heb daarna de liggingsecho! Gisteren was ik bij m'n vriendinnetje op de thee, zij is vk!
@Suzy: O, haha heb met mijn neus gelezen ! Zie het nu idd staan....verloskundigedinnetje. Ben benieuwd hoe jouw beeb ervoor ligt. Meten ze dan ook de lengte en gewicht?
Lottie en Lottieman: Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Levi Leuke naam zeg. Wat fijn dat je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen. Geniet van je gezinnetje en de kraamtijd! Ik wil ook weer die weeen... Zou er alles voor over hebben, maar helaas hier nooit meer. Hopenlijk bevallen jullie net zo vlot als Lottie Hier gaat het op zich goed, wel veel last van littekenweefsel in mijn baarmoeder.. Die plek doet veel pijn als de beeb er ligt. Maar goed daar is niks tegen te doen. Dinsdag mogen we weer naar de gyn op controle, ben nu wel wat aangekomen.. Heb vreetbuien de laatste 2 weken
Inge; Jij nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens! Leuke dag gehad? Moon; weet niet of ie online staat, maar is een witte, dus hoef ik niet meer te verven.. Kost 39 euro trouwens, dus wel de moeite om even te bekijken Suzy; Heb sowieso een rotdag vandaag.. Hele dag ook al buikpijn, over mn hele buik.. Normaal gesproken zou ik t gooien op pijn in mn darmen, zo voelt t ook zeg maar, maar nu weet ik niet zo goed wat t is en word ik er ook een beetje onzeker van.. Word er iig niet zo blij van.. Wel bijna misselijk daardoor.. En dan moet ik ook nog de hele dag werken Hoop dat t snel morgen is...
@Marrr: Als je het niet vertrouwt moet je de vk bellen hè!! Beter 1x teveel omdat je onzeker bent en nog geen ervaring hebt, dan 1x te weinig hoor! Maar gezien je termijn, zou het best met indalen te maken kunnen hebben. Voelt het een beetje als messteken, of alsof er iets op openscheuren/klappen staat?? Klinkt goed, die schommelstoel. Kan hem op internet nog niet zien, folder is geldig t/m 25 sept. Knuffel voor jou! Succes met werken en als het niet gaat, gaat het niet. @Caruli: O ja, dat littekenweefsel deed zeer. Pfff, lijkt me ook niet fijn . Hoe gaat het nu met Mitch? Al weer wat beter, of nog steeds aan het jojoën(?)??
@Marr: Thnx! Ja, heb een leuke dag gehad hoor Morgen vieren mn vriend en ik tegelijk onze verjaardagen. @Pijn: Vanmiddag hier mega buikpijn. Helemaal onderin echt menstruatieachtige pijn!!! Is gelukkig nu weer minder. Heb vandaag de taarten gebakken voor morgen. Een choco taart, citroenkwark taart en appeltaart..hopelijk smaken ze!
@Inge: Nog gefeliciteerd idd ! Fijne dag morgen saampjes hihi. Jaja, maak me maar lekker met je taarten....het water loopt me al in de mond . Hé, je gaat toch nog niet beginnen hè!? Aangestoken door Lottie zeker? Nog maar ff wachten hoor ! Mss al oefenweeën, of het indalen?!?!?
Moon; kan niet echt uitleggen hoe t voelt, maar over mn hele buik verspreid, een beetje alsof t in de brand staat ofzo.. Niet heel fijn iig... Weet niet wat t is, maar hoop dat t snel over is... Vanavond nog een paar keer gehad, maar werken ging wel.. Hoefde niet zoveel te doen behalve het buffet bij de chinees leegeten Inge; klinkt goed! Doe mij maar choco Veel plezier morgen! En hopelijk ook jij geen rare pijntjes meer! Weltrusten!
@Marrr: Oe, dat klinkt idd niet fijn. Maar is het dan uitwendige of inwendige pijn? Als het uitwendig is, is het mss het oprekken van je huid? Smeer je die ook in? Maar als je het niet vertrouwt de vk bellen hè (zei ze streng )!? Fijn weekend allemaal !