Och Inge, wat een nare K situatie zeg!!! Kan me helemaal voorstellen dat je in de stress zit! Ik kan wel zeggen dat je je er niet te druk om moet maken, maar ik weet ook dat dat totaal geen zin heeft.. Ik hoop alleen van harte dat t loos alarm is in je hoofd. Ik duim keihard voor jullie dat t niks ernstigs is! Meis, heel veel sterkte met het wachten! Een hele dikke knuffel! En vanavond brand ik een kaarsje voor jullie!!!
De uitslag is goed!!!!! Ik ben zoooo opgelucht Sorry dat ik zo'n tut was de afgelopen dagen maar ontzettend bedankt voor jullie steun....
Hallo Dames! @ Inge: Wat fijn dat de uitslag goed is! Had t gelezen en m'n duimen hebben heel hard gedraaid voor jullie! Nu weer in de relaxmodus he?! Lottie: Hoe is het met jou? @ Caruli: Hoe is het met je "littekenpijn"? Hopelijk wat minder! Met schilderen begin ik altijd heel enthousiast maar ben er wel redelijk snel klaar mee! Haha.. En ik heb m'n nest zo goed als klaar, dus het aftellen kan beginnen! Geen nachtmerries meer gehad? @ Marr: Fijn dat je geen (buik)pijntjes meer gehad hebt! Ik slaap ook wel goed hoor! Heel af en toe kramp en last van maagzuur, maar das niet noemenswaardig! Knoop door kunnen hakken wat het geboortekaartje betreft? Ik ken t besluiteloos zijn! Begin nu ook opeens weer aan de namen te twijfelen! @ Moon: Idd een "groot/zwaar kindje"! Maar alleen maar goed toch! Bij een liggingsecho kijken ze voornamelijk of t kindje al met t koppie naar beneden ligt en meten ze de omtrek van het hoofdje, buikje en bovenbeentje! Bij een groeiecho kijken ze volgens mij naar de groei en volgens mij is die echo wat uitgebreider maar zien ze natuurlijk gelijk of t kindje al goed ligt! Hier: Heb eindelijk wat meer rust nu het schilderwerk erop zit! Ben nu de kasten een beetje aan het reorganiseren! Is niet echt heel erg nodig hoor, maar als we toch bezig zijn! M'n auto is schoon en m'n haar geverfd, dus ben er verder wel klaar voor geloof ik! Haha! Gisteren afspraak bij de vk en liggingsecho gehad! Alles prima, bloeddruk 110/70, baby ligt al voldoende ingedaald (voor een 2e kindje). Echo was ook leuk! Kindje wordt nu geschat op 2500 gram en had alles gemiddeld! Nu nog ff lekker van het weertje genieten! Heerlijk he!? Fijne dag dames! Liefs
Thnx meiden. Vanavond gaan mn vriend en ik samen met mn schoonouders uiteten. We weten nooit wat te geven voor hun verjaardag, dus we trakteren ze op een etentje En voor mij is het stiekem ook om te vieren dat alles goed is met mijn moeder De lampen die we besteld hadden zijn binnen, de vloerlamp gister al geïnstalleerd en de wandlamp heb ik net zelf opgehangen. Hoogzwangere vrouw gewapend met boormachine LOL Ik wil nog van alles doen....badkamer opruimen en grondig schrobben, keuken soppen...zucht, waar haal ik de tijd vandaan en op dit moment de energie. Ik heb echt last van de warmte. Normaal nooit! Ga zo eerst ff stofzuigen...moet wel na dat geboor en dan ff naar de supermarkt. Ben vandaag niet helemaal fit, dus poetsen doe ik verder maandag dan maar weer.
Ben nu aan t werk, dus reageer later uitgebreider.. Maar wou even zeggen Inge; wat superfijn dat alles goed was!!! Nu alleen nog maar genieten!!!! (Zegt ze streng!)
Hallokidoki, @Inge: Heel fijn dat de uitslag goed is ! Ga je toch met een heel goed en opgelucht gevoel het weekend in ! Weten ze nu ook waardoor de pijn veroorzaakt wordt? We zijn ervoor om je hart te luchten hoor . Je moet zo af en toe toch ook je ei kwijt en dat kan hier gewoon . Haha, jouw nesteldrang is ook al ingeslagen of niet hihi?? Alles op het gemakje hoor. @Suzy: Ja, groot en zwaar is mss beter, maarre ik moet het wel naar buiten werken hè . Dan is kleiner mss toch wel wat fijner ! O, maar dat hebben ze bij de 30 weken al gedaan bij mij. Omtrek hoofdje en buikje gemeten en de lengte van het dijbeentje....hmmm dan zal ik wel geen echo meer krijgen denk ik . Jij bent dus al ver klaar? Fijn dat alles weer goed was bij de vk ! Jeetje, die van mij is dus al 500 gr zwaarder...pfff. @hier: ledikant en kast staan al in elkaar. De commode deels en dan moeten de radiator en vensterbank nog gelakt worden...pfff ik voel tijdsdruk. Vandaag klossen en ondersteek gehaald...dan wordt het ineens weer echter en komt het dichtbij. Ook de geboortekaartjes geregeld...tenminste deels. Wij hebben een kaartje gekozen, waarbij nog een extra handeling verricht moet worden. Maar daar zit ca. 10 werkdagen levertijd op ...ben bang dat we dat niet gaan redden . Wederom is er een nieuwe box geleverd en daar ook weer iets beschadigd, dus nu maar kijken wat we doen. Zo laten of nog een keer aan de telefoon gaan hangen, wat de bezorgers wel aangeraden hebben. Ik heb de laatste dagen echt veel harde buiken, ook als ik niks doe dus....? En zo ontzettend veel vocht in mijn voeten....echt niet charmant meer . Ga zo maar weer mijn bedje in en morgen weer eens wat in huis doen. Trusten allemaal en een fijn weekend !
Hey lieverds!! Ben jullie niet vergeten hoor!! Alleen lukt bijlezen in alle topics me amper. ik probeer vandaag nog te reageren hoor! Zo eerst eten! Mis jullie kus van mij! Ps: gaan we n keer meeten als de beebjes er zijn of als iedereen er aan toe is?? Lijkt me wel leuk, we zijn zo'n gezellig groepje!! Vind ik dan
@Lottie: Goed idee zo'n meeting!!! Hoe is het met je en de kleine???? @Moon: Hoezo ga je 10 werkdgn extra niet redden??? Je moet nog 4 wkn toch? @Hier: Het rommelt flink. Veel harde buiken, ook regelmatig buikkramp. Soms ook om de 5 minuten en dan weer ff niets...ben benieuws hoe lang het nog duurt
Zeg dames, doen we wel rustig aan! Met al die harde buiken en pijntjes ed..!!! Wacht nog maar een paar weekjes hoor!! Suzy, vanmiddag hebben we besloten welk kaartje t wordt.. Nu nog bij die keuze zien te blijven.. Lottie; goed idee! Lijkt me erg gezellig zo'n dagje!
@Marrr: Ja, ik ben wel van plan nog ff te wachten hoor ! Maar ja, een groot kind in een te kleine ruimte zorgt er mss wel voor dat het eerder komt . Ook een geboortekaartje gekozen dus? Ik heb ook elke keer weer gekeken of ik hem nog steeds leuk vond hoor . En toevallig vond mijn vriend hem ook leuk zonder dat hij dat van mij wist, dus ja dan moest het die maar worden....hihi. Jij verder nog nergens last van? Nesteldrang? Harde buiken? Of iets anders? @Inge: Ja, ik weet het maar ik heb ook al de hele week (mss langer) harde buiken. Doen geen zeer, maar prettig is anders . Ook regelmatig een soort menstruatiepijn in mijn rug. Daarnaast roep ik al vanaf het begin dat ik de 40 weken niet ga redden. Ik had zelf ook een datum in mijn hoofd en als we die nog steeds willen (en het zou lukken ) dan komen we denk ik wel in tijdnood...zucht. En ik baalde al enorm vrijdag, omdat Baby-dump tussen 9-13 u zou komen, maar om half 2 nog steeds niets. Dan gaat er toch een hele ochtend voorbij waar je niets aan hebt. Bij de drukker moet het voor 12 u doorgegeven worden, dus wij waren veel te laat. Nu wordt het morgen pas doorgegeven en gaat vanaf dan die ca. 10 werkdagen in, dus ik baalde daarna nog veel meer. Hoe is het met jouw gerommel?? @Lottie: Mis je ! Kom je hier weer wat vaker langs? Mss wel een leuk idee (als dat met die afstanden te regelen is) om elkaar in het echie te zien .
@Moon: Ach, afspreken doen we gewoon ergens in het midden van het land, dan is het voor iedereen wel te regelen toch qua reistijd? Hier is het gerommel iets rustiger, maar kindje is ook erg rustig! Zou die zich aan het voorbereiden zijn op de grote reis???
Lottie: hoe is het met jou en de kids? Inge: zou kunnen vaak is de beeb wat rustiger voor de bevalling.
Inge; hou je op!!! Je moet nog MINSTENS 2 weken wachten! Anders heb je een te grote voorsprong op mij! Moon; gelukkig maar! Ik heb t idee dat ik de 40 makkelijk ga halen.. Maar we zullen zien! Nog niet zoveel last.. Af en toe een ietwat hardere buik.. Maar niet noemenswaardig.. Ben je al uit over de box? Zit nu te kijken naar een dubbele handtransplantatie.. Wist niet dat dat ook kon.. Hihi.. Yummie..!
Haai haai, Hier gisteren het bed op klossen gezet....pfff heb een springplank nodig om erin te komen . Daarnaast moet ik 's nachts wel opletten als ik naar de wc moet...eruit moet nl ook met het opstapje . Vond het niet echt prettig slapen trouwens...was me er heel bewust van en ben bang dat het bed het gaat begeven. Dus met elke beweging (van mij of vriend) houd ik mijn adem in . Het wordt het wel heel echt hoor! Ik ga vandaag beginnen met mijn koffertje al deels in te pakken.....whaaaa . De afgelopen dagen ook begonnen met de babywas, dus het begint steeds meer door te dringen dat het elk moment zover kan zijn en dat het nog max. 6 weken duurt. Echt een rare gedachte hoor ! Hoe is het met jullie? @Inge: Is beeb nog steeds zo rustig? Of heeft ie zich al wel lekker laten voelen ?? @Marrr: Een dubbele handtransplantatie?? Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen . Over de box weet ik eigenlijk nog niet zo goed. Het was box nr 3 en als ze allemaal zo slecht zijn dan denk ik dat nr 4 ook niet veel beter is. Mss wel bellen en het sowieso doorgeven, mss krijgen we wel wat terug ofzo?? Ah, jij hobbelt ook gewoon lekker verder. Welke datum ben jij precies uitgerekend?? Heb jij al een datum in gedachten waarop je zo willen bevallen? Hebben jullie etenswaren of dranken die je nu echt zooooo ontzettend mist?? Ik ben absoluut geen alcoholist, maar ik krijg toch steeds meer zin in een glaasje . En wat is het eerste wat je gaat eten/drinken als je bevallen bent?
Hey meiden! De baby is nog steeds wel rustiger, gisteravond was het kindje even mega druk, maar dat was echt heel even. Vannacht weer flink gerommel...maar nu heb ik ook veel last van mn darmen :-s Haha Marr, vanaf donderdag mag het komen! @Moon: Mijn bed gaat niet op klossen, mn vriend maakt het bed wel op. We hebben een boxsping, als we die op klossen gaan zetten gaat ons bed naar de kl*te... Wat een gedoe met de box he.... Mijn koffertje staat nu helemaal klaar!!! Ik ga een fles champagne kopen, voor als de baby er is
Moon; Tja, t was een man met 2 misvormde handen.. Die gingen ze amputeren en vervolgens 2 donorhanden erop zetten.. Brrrrr.... Zal er zeker wat van zeggen van die box.. Belachelijk dat t zo vaak mis kan gaan.. Heb ook bij action gekeken voor een waterdichte molton, maar hier hadden ze alleen nog de 1 pers. variant.. En we hebben een 2 pers matras, dus dat schiet niet op.. Klossen heb ik achter in de auto liggen.. Die gaan er volgende week onder.. Inge; heb je zelf t idee dat je beebje vroeg komt? Maar als jij al gaat bevallen dan wordt t zo eng.. Want naar mijn idee en gevoel liep Lottie heel erg op ons voor en jij, Moon en ik redelijk dicht bij elkaar... Dus voor mijn gemoedsrust; rustig aan! Ben wel heeeeel benieuwd overigens.. Vandaag de muursticker opgeplakt! Is heel mooi gelukt.. Heeft me wel wat zweet gekost.. Vond t doodeng zo'n mega grote en dure sticker op te plakken.. Hihi.. Maar is gelukt, zit maar 1 heel klein mini kreukje in.. Daar zal ik dan maar mee moeten leven.. Ik heb geen datum in mn hoofd.. Af en toe denk ik 11 of 9 ofzo en soms weer 23.. Maar dat duurt wel erg lang.. Ik zie t wel.. Ben de 14e uitgerekend iig...
Word echt al spannend hier meiden. Ben benieuwd wanneer er weer beebjes geboren worden. Hoop dat die van mijn nog zeker 12wk blijft zitten hihi. Dan zitten jullie al zeker in de luiers