Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik heb zelf al vanaf het begin af aan het gevoel dat ik de 27ste niet haal. Dacht zelf aan de 25ste of 26ste....
    Maar het rommelt nu al zo erg! Beebje was gisteravond wel weer druk. Kan ook door de massage komen (op cursus samen bevallen, was lekker!!!)
    Vorig jaar op 9 okt had ik de eerste posi test, op 18 okt begon ik te bloeden, de 20e ben ik denk ik het vruchtje verloren. Zou het wel bijzonder vinden als ik op 1 van die 3 data beval....

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Caruli; voor jou komt t anders ook al rap dichterbij!!!!
    Hoe is t met M intussen trouwens?

Inge; spannend hoor! Wil jij thuis bevallen?

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: nee, wij gaan in principe naar het geboortehotel in Purmerend. Tenzij het voor donderdag komt, dan gaan we naar het VU. En jij?

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; wij gaan een poging doen om thuis te blijven.. Lijkt me t meest relaxed.. Wel luxe, een geboortehotel! :)

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Het is zeg maar een tussenstap tussen thuis en zkh. Het geb.hotel zit wel in het zkh maar is een aparte vleugel. Je kan er ook je kraamtijd doorbrengen, maar dat wil ik niet.
    VL wil absoluut niet dat ik thuis beval, hij vindt dat eng. Dus dit is een mooie oplossing :)

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ik wil (nou ja liever niet, maar voelt wel veiliger) in het zkh bevallen. Zijn gisteren in het zkh gaan kijken. Heb een verlos- en rustkamer gezien. Daarnaast ook de afdeling, maar als alles goed gaat kom ik daar niet terecht. Wordt het wel weer een stuk enger en nog dichterbij ;):$.
    Vanmorgen niet zo fijn gedroomd...beebje leefde niet meer :(. En dan laat die kleine ook een hele tijd niets van zich horen...was dus een beetje van slag :(.

@Inge: Een geboortehotel klinkt idd wel fijn...een huiselijke sfeer maar toch de veiligheid van het zkh.

@Marrr: Ben benieuwd naar je muursticker en kamertje :D. Hier nog steeds niet klaar grrrrr.

Wat ik me trouwens afvroeg....wassen jullie het boxkleed ook uit??

7. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo meiden!

Daar ben ik weer! ;) Hoe is het met jullie?

@ Inge: Hoe is het met je? Alweer fit? Nog het 1 en ander kunnen poetsen?
    Champagne is ook een leuk idee!
    En het zou idd heel bijzonder zijn om op 1 van die data te bevallen!
    Wat gaaf, zo'n geboortehotel! En ideaal lijkt me! Ik kende t helemaal niet!

@ Moon: Hoe is het met jou? Wat irritant zeg van die box! Wel fijn dat je alles verder geregeld hebt! Geboortekaartjes enzo! Gek he, dat t zo dichtbij komt nu! Ik denk bij alles wat ik doe dat t misschien wel de laatste x is dat ik dat doe voordat spruit nr 2 er is! ;)
    En 500 gram lichter klinkt een stuk makkelijker, maar denk dat je niet zoveel verschil voelt hoor, met een paar honderd grammetjes meer of minder! Haha (lacht als een boer met kiespijn! ;))
    En t blijft natuurlijk een schatting! Ze zitten er best vaak naast hoor!

@ Lottie: Waar ben je toch?, druk aan t knuffelen met je mannen? En wat betreft t meeten: Lijkt me leuk!

@ Marr: Ik heb mijn Molton toen bij Leenbakker gekocht. Das al wel 2 jaar geleden en hij was daar wel wat duurder. Maar was er zo blij mee, zeker nadat ik 1 nacht op t "zeiltje" (lees: landbouwplastic) uit t kraampakket heb geprobeerd te slapen! Dat ding kraakt en je gaat er ontzettend van zweten!
    Ben je nog steeds zeker van je kaartje? ;) Leuk he, dat wisselvallende! Hahaha...
    Ben benieuwd naar je muursticker! Heb je er een foto van? Zoja, SPAMMEN!!! :D

Bedopklossen: Gaat hier zaterdag gebeuren, nouja klossen, bierkratjes! Wij hebben hier ook een boxspring met 12 poten eronder, dus we hebben 9 kratjes nodig! Ben vorige week al naar de supermarkt geweest om kratjes te "reserveren"! Vroeg ze of ik nog voorkeur had voor een biermerk! Whahaha... Humor..

Etenswaren: Hier zou ik ook wel weer een lekker roséetje lusten hoor! Een sigaretje lijkt me ook niet vervelend (hoe stom).. En ik heb al geregeld dat ik binnen no-time na de bevalling getracteerd wordt op een Broodje Carpaccio van m'n werk! Oooh, wat mis ik de carpaccio, de Filet American, een lekker rood biefstukje en gerookte zalm!

Koffertje: Staat hier ook al klaar! Ik moet alleen nog ff gauw m'n toilettas en wat ondergoed pakken als t zover is! En de tas voor m'n meisje, want die gaat naar Opa en Oma als t zover is!

@ Boxkleed: Ik heb m wel uitgewassen!

ZO volgens mij ben ik weer bijgekletst! :D Nu ff verder met verstandopnul en plaatsvervangendeschaamtetv..

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Inge: Kraamhotel is idd dan een goede tussen oplossing ;)

Bed op klossen: Hier ook nooit gedaan hoor, wij hebben een boxspring en is maar 5cm onder de maat dat het bed moet staan en gelukkig nooit een moeilijke kraamhulp gehad. Nu krijgen we onze oude kraamhulp weer :D

Marrr: Het gaat op zich heel goed met Mitch. Vandaag ook duidelijke afspraken gemaakt over zijn eten. Mocht hij een week onder een bepaalde hoeveelheid eten zitten dan moet ik de kinderarts gelijk bellen.
    En kwa ontwikkeling gaat hij ook met sprongetjes vooruit dus dat is ook heel mooi om te zien.

9. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Caruli: wat fijn dat t met Mitch goed gaat! Hoe is het met je zwangerschap?

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ***Attentie: ego bericht!***

Oh meiden, ik heb zo'n hel nacht achter de rug!
    Nadat ik eerst lang had wakker gelegen en toch in slaap was gevallen werd ik na een uur slaap weer wakker. Meteen harde buiken en later ook krampen (elke 2 minuten, duurde 50 sec). Maar ze namen niet in sterkte toe.
    Vervolgens heb ik tot 6 uur wakker gelegen. Af en toe een pauze van 30 à 45 minuten zonder harde buiken/'weeën'.
    Heb toen tot 8 uur geslapen, weer een half uur wakker, daarna nog wakker geworden om 9 uur, half 10 en 10 uur. Toen ben ik er maar uit gegaan. Ben helemaal gesloopt nu!

Beebje beweegt heel anders dan normaal, veel naar beneden. Heb gekke steekjes bij mn bmm en af en toe t idee dat er wat 'openspringt' daar binnen (sorry hoor voor de details).

Hoop dat ik vannacht weer wat beter slaap. Zucht...

@Boxkleed: ik heb het niet uitgewassen...mss ga ik dat nog wel doen. Maar niet vandaag!

Straks naar de notaris, VK en BV voorlichting...ik wil gewoon SLAPEN!!!!!

***einde ego bericht***

@Caruli: Fijn dat het beter gaat met Mitch! En ook dat er nu duidelijke afspraken zijn

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee t begint dan al wat voorwerk te doen zo te lezen.
    Hopelijk gaat t slapen vannacht wat beter.

Suzy: ja met de zwangerschap gaat t goed. Volgende wk weer een hersenscreening... Blijft toch elke keer weer eng, elk moment kunnen ze evt gaan zeggen dat t toch niet goed gaat...
    Maar ja ik blijf goede hoop houden want een kind krijgen met zo'n afwijking is de kans al heel klein dus ik verwacht niet dat wij er dan 2 ermee gaan krijgen.
    Maar goed een kans is een kans

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Arme Inge! Inmiddels al een beetje bij kunnen slapen? Hoop niet voor je dat t zo doorgaat tot 40wk.. Dan maar wat eerder, vooruit maar weer.. ;)

Caruli; fijn dat t beter gaat! Hopelijk blijft t zo!

Suzy; ja, kaartje weet ik nog steeds zeker (toch?) ;) Ben idd echt zo wispelturig als een zeemeeuw tegenwoordig! Word gek van mezelf! Kan zelfs niet beslissen wat ik wil drinken of op brrod wil oid... Zucht.. Maar goed, vind bij de kaartjes t gewoon jammer dat DE perfexte er niet tussenzat.. Al is deze ook erg mooi!
    Ik ga morgen of overmorgen wel even de zeeman en wibra etc bij langs om een molton te zoeken.. Anders bestel ik wel 1 op internet dit weekend..

Klossen; staan hier op t aanrecht te wachten tot ze naar boven worden vervoerd.. Weet alleen niet of ik er wel genoeg gehaald heb.. Anders moet ik nog maar een paar bijhalen..

Morgen komt de kinderwagen! Yaaaay!!!

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden, kon het niet laten om deze foto niet te showen.
    Mijn BUIK met 24.5dagen.
    Pfff gaat echt hard deze keer, is maar goed dat dit de laatste word haha.
    Ik wil niet weten hoe snel de volgende keer dan mijn buik zou gaan groeien ;)

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Wauw! Jeetje Caruli! Succes met de overige weken! Haha! Mooie buik hoor! :D maar volgens mij heb je mij al ingehaald! ;)

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Wauw Caruli! Mooi hoor :D

@hier: vandaag niet meer geslapen. Voel me brak, maar kan weer niet slapen zucht.
    Aanvulling op onze testamenten bij notaris zijn getekend, BV voorlichting is geweest...morgen gordijnen maken...
    Vrijdag ga ik echt de keuken soppen en dan lijkt het me een leuk plan om van het weekend te bevallen LOL

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; beetje geslapen vannacht? Succes dit weekend dan.. ;)

Hier t volgende dillema.. Wat zetten we OP t kaartje????? :( Zucht..!!!

17. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Goedemiddag dames,

@Caruli: Mooi buikkie hoor :)! Ben benieuwd hoe groot ie wordt :D!! Naja, bij mij heeft ie wel een rustpauze gehad gelukkig, om vervolgens weer te gaan groeien rond week 29 ;)...was ook een beetje bang voor het eindresultaat :D.
    Voel je je, buiten pijn aan dat littekenweefsel, wel goed? Geen kwaaltjes? Ben wel benieuwd of het een jongen of meisje is ;):p!

@Inge: Heb je nog steeds gerommel? Het lijkt erop dat er wel iets gaande is. Het is zo kl*te als je zo'n nacht hebt...pfff...en verder dus niet meer bijgeslapen??
    Hoe was het bij de vk? Weer helemaal goedgekeurd?

@Marrr: Hahaha...klossen op het aanrecht :D. Ik zie het al voor me...proest! Tja, teksten voor op het geboortekaartje....wij hebben die van ons gisteravond doorgemaild naar de drukker.
    Ik heb gewoon gegoogled op geboortekaartjeteksten en dan krijg je verschillende sites...mss daar eens snuffelen (als je dat al niet gedaan hebt)?? Hoe lang moet je nog voor je verlof?

@Suzy: Nou, 500 gram is wel een half pak suiker hoor :D! Enne, bij jou is er al ééntje, die de weg vrijgemaakt heeft :p:D. Ben benieuwd hoe of wat....gek idee hoor!
    Jij bent er al helemaal klaar voor?! Wij nog niet hoor...kamertje is nog steeds niet af....grrrrr.....kan het NIET uitstaan ;). Koffertje ook nog niet gepakt...wel wat klaarliggen maar ja.

@hier: Ook 2 slechte nachten achter de rug. Gisteren had ik het zo warm dat mijn voeten (en later ook benen) begonnen te jeuken (vd warmte en het vocht) daardoor ook heel lang wakker gelegen.
    Vannacht steeds golven van rug- en buikpijn....beetje menstruatieachtige pijn?? Ik dacht: nee, niet nu...kan nog niet ;). Sinds ik uit bed ben ook nergens meer last van gehad, dus :(.
    Vanmiddag weer naar de vk, dus het was weer feest onder de douche vanmorgen haha :D.
    Ik ga zo maar eens wat babykleertjes strijken :) en de kast schoonmaken.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moon: op zich weinig last van kwaaltjes, wel maagzuur..
    En de buik die begint wel zwaarder te worden, en Mitch erbij dus...
    jij ook al bezig met wat voorwerk/gerommel. Nog 2dgn en je mag gaan bevallen ;)

19. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo dames!

Hoe is ie?

@ Inge: Wat vervelend dat je zo slecht slaapt!
    Hier gaat t nog redelijk! Misschien helpt een lekker warm bad, een goed boek, een massage of een beker warme melk voor het slapen gaan!

@ Caruli: Kan me voorstellen dat t allemaal extra spannend is voor je! Hopelijk kun je ondanks alles toch lekker genieten! Je hebt al een prachtige buik! :D

@ Marr: Haha, tja wat zet je erin? Wij houden t simpel.. Naam, datum, tijd, gewicht, ons adres.. Maar we zijn niet zo van de gedichtjes! We hebben er wel in staan "Laat je ons even weten wanneer je beschuit met muisjes komt eten?" En dat om te voorkomen dat mensen onaangekondigd op de stoep staan! Das niet fijn!

@ Moon: Idd, ik heb makkelijk praten he?! :) 500 gram is niet niks, niet teveel over nadenken dan maar! Haha! Ja hier is alles klaar! En heb ook het idee dat t ieder moment kan gaan gebeuren! Heb al 2 avonden last van gerommel! Erge voorweeën en was gisteravond echt hondsberoerd!

We zijn gisteravond op kraamvisite geweest bij een collega van ml! Heeft een 4 weken oude 2-ling! Zo lief en klein weer! T meisje heeft een uur in m'n armen liggen slapen! Kreeg weer helemaal kriebels!
    En onze kat doet zo vreemd! Zou ie wat aanvoelen? Hij loopt de hele dag achter me aan, kijkt me constant aan en ligt overal te slapen, behalve op z'n eigen kleedje waar ie normaal gesproken altijd op ligt! Heel apart!

Woensdag komt m'n vriendinnetje (die bezig is met een opleiding fotografie) buikfoto's maken! Ik hoop dat t beebje dan nog in m'n buik zit! Haha!

Dikke knuf voor jullie allemaal!

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Ach, het idd blijft afwachten hè ;).. Ik weet ook niet of een tweede echt makkelijker gaat dan een eerste ;). Ben benieuwd wat ze vanavond zegt trouwens. Ik wil nl ook een liggingsecho :(.
    Bij jou rommelt het dus ook?? Hmmm, hoe ging dat de vorige keer eigenlijk? Ben wel heel benieuwd wie als eerste gaat bevallen hoor! En natuurlijk naar de geslachten en namen van jullie beebies :).
    Mss dat de kat idd aanvoelt dat er een bevalling nabij is.....spannend! Het zijn en blijven bijzondere beestjes hè ;)! Ging jij nou thuis of in het zkh bevallen (vast al eens gevraagd, maar je weet het)?

Deel Deze Pagina