@Suzy: Leuk he zo'n babyshower! @Lottie: Kan me voorstellen dat het heftig is zo'n snelle ontsluiting! Wel fijn dat je helemaal geen hechtingen nodig hebt Ik blijf in een depri/chago bui...blegh...hoop dat ik snel ga bevallen en dat mn hormonen weer normaal gaan doen.
Arme Inge; K-dagen zijn dat! Snap ook niet wrom mensen altijd tegelijk moeten bellen.. Gebeurt hier nou ook altijd.. Dikke knuffel! Mijn humeur begint ook steeds minder te worden, niet handig als ml op t zelfde moment probeert te stoppen met roken.. Vooral als ik moe ben is t ernstig.. Vannacht gelukkig goed geslapen.. Suzy; Whahaha! Sorry! Denk ook dat dat op dit moment mn ergste kwaal is hoor.. En superleuk zeg, als die kadootjes! Had je t vorige kaartje ook zelf ontworpen trouwens? Ik moet morgen de tekst echt aan gaan leveren voor de proefdruk.. Maar IK WEET T NIETTT!!!!!!
@ Marr: Nee, de vorige hadden we via de drukker besteld! Hij staat wel op m'n hyves bij t foto-album van N! Twijfel je tussen meerdere "rijmpjes"? Misschien kunnen wij je helpen!
hoi hoi, Hier ook iemand die pissig is en een pesthumeur heeft, niet dankzij hormonen maar door vriendlief. Hij moet nog steeds (ja, nog steeds :x) de vensterbank en radiator op de babykamer lakken. Normaal doe ik dat soort klusjes, maar nu toch echt niet . Verf is ook op alkydbasis, dus mag ook niet . Hij ziet er tegenop....ja en?...ik normaal ook maar doe het toch ook gewoon. Daarnaast moet hij met muurverf nog een paar beschadigingen wegwerken....5 min werk dus....hoefde hij gisteravond van mij niet meer te doen maar de afspraak was dat ie dat dan vanmorgen zou doen voordat ie wegging. NIET DUS :x!! Hij had geen tijd meer...k*tsmoes en wederom zag hij er tegenop . Ik zie het dus vandaag niet meer gebeuren dat het lakwerk gedaan wordt. Enerzijds overweeg ik om het toch zelf te doen, maar ja beter is van niet natuurlijk en dan komt hij er weer mee weg....dacht het niet dus. En dan werkt dit kl*teweer ook niet mee . @Inge: Mbt pijnlijke gewrichten in mijn handen....vingers zijn wel wat dikker, maar dat is wel geleidelijk gegaan dus valt me eigenlijk niet zo op. Doet wel zeer als ik mijn vingers buig of een vuist maak . Jij voelt je dus ook nog niet happy?? Wel alles wat je wilde schoonmaken inmiddels gedaan, zodat je vandaag kan bevallen ? Het was ook wel een hele waslijst hoor....pffff. Mbt de was: ook zo herkenbaar. Staat de wasmachine al te lang aan of is net klaar en dan zie ik net wat van vriendlief ergens slingeren...net een hamster af en toe . Rommelt het trouwens nog steeds? En nog slijm verloren? @Lottie: Jaaaa, je bent er weer ! Hoop dat je weer wat vaker langswipt . Ik had je ook gekrabbeld . Hihi...da's ook niet geruststellend hoor...geschat 3500 gr en hij was 4570 gr . Ja, en hij is de tweede hè, dus M. had de weg al vrij gemaakt voor L. . Wel heel fijn dat je geen hechtingen nodig had en fijn te horen dat het ook zonder kan....al denk ik dat ik toch de l*l ben . Is idd heel snel gegaan, mss wel beter dan je eerste bevalling? Box is eigenlijk nog steeds niet goed...maar bellen (wat bezorgers hadden geadviseerd) heeft (nog) niet het gewenste resultaat opgeleverd. Box staat wel in elkaar en het boxkleed ligt er gewassen in . @Marrr: Haha, die vent van jou! Sorry, maar da's gewoon echt irritant en nee het ligt niet aan jou. Heb je hem wel binnengelaten gisteren, of mocht ie buiten blijven met zijn bacillen?? Heb je er nog wat van gezegd?? Waar twijfel je aan mbt het kaartje? Idd wat Suzy zegt, mss kunnen we helpen?? @Suzy: Ik heb wel lekker gegeten, maar zaten weer eens in de vergeethoek en daar kan ik normaal al en nu helemaal pissig om worden. Etentje kwam van mijn vriend en mij (dus nee niet verrast met iets leuks) voor mijn ouders, omdat ze zoveel (en nu zeker) voor ons doen. Waren er om 19.15 u en pas om 0.15 u weer thuis, voor een 3 gangenmenu :x. Geen amuse gehad...ws vergeten door een grote groep achter ons. Brood heb ik zelf om gevraagd en kwam tegelijk met voorgerecht. Hoofdgerecht van zus en mij was niet conform de kaart...heb ik dus ook wat van gezegd. Vervolgens was het 22.15 u (al een tijdje na het hoofdgerecht dus) en om 23.15 u was het dessert er nog steeds niet...ja die grote groep achter ons wel. O, foutje...miscommunicatie met de keuken. Krijgen mijn vriend en ouders (die hadden het dessert) een dessertwijn aangeboden en mijn zus en ik hadden het nakijken. Ja, zegt ze: jij mag niet.....dus kun je toch een ander drankje aanbieden, of zie ik dat verkeerd?? Daar scoorde ze ook geen punten mee :x. Maar goed, jij bent dus lekker verrast. Leuk hoor! Veel leuke en bruikbare dingen gekregen dus. Een babyshower is wel helemaal van nu hè!!? Ik heb het hier nu al regelmatig voorbij zien komen. Haha...naar Plopsaland . Gelukkig is er niets uitgeplopt . Rommelt het bij jou nog steeds? Ook al problemen met het kaartje?? Heb je zelf iets ontworpen? Ben benieuwd ! Oh o, zou die misselijkheid weer een voorteken zijn? Jeejjj, jij ook een mijlpaal bereikt ....ik dus ook, maar dat maakt niet uit als ik in het zkh ga bevallen . Nou een groepsknuffel lijkt me wel weer op z'n plaats: KNUFFELLLLL!
Suzy; we zitten te twijfelen tussen zinnetjes, maar ml moet eigenlijk t knoopje doorhakken, want telkens als ik denk; 'ja! Dit is het' kraakt hij t weer af Moon; Heerlijk he, kerels.. geef die van jou maar gewoon een schop onder zn kont van mij! En beslist niks zelf gaan doen jij! Ik heb nog wel even overwogen meneer hier buiten te sluiten, maar hij zal er toch een keer weer in moeten, dus leek me ook niet de oplossing.. Groepsknuffel doe ik graag aan mee!! KNUFFELLL!!
Ik doe ook mee aan de groepsknuffel! Mss vrolijken we elkaar dan op Hier rommelt het nog steeds, geen slijm meer verloren. Wel gewone afscheiding. Heb mn lijstje redelijk klaar, alleen de was nog niet. Ga ik morgen doen We komen er net achter dat onze inbouw RVS zeeppomp in de keuken stuk is! Het reservoir is gewoon gescheurd. Uit het niets! Nog geen 2 jaar oud, kostte echt een vermogen en nu is het gewoon stuk! Ben echt meteen weer pissig.....
@Marrr: Lastig dat jullie niet op één lijn zitten qua tekst . En ik dacht dat jij het mocht bepalen? Dan mag hij het ook niet afkraken hè ! Ja, mannen grrrrr. Vriend kwam pas om 16.00 u thuis (had hem een uur eerder verwacht) maar ging zich meteen in zijn kluskleren hijsen om de radiator en vensterbank te lakken . Dus die schop van jou houd ik nog effe achter de hand hihi . @Inge: O, da´s ook kl*te :x. Heb je daar geen garantie meer op? Naja, het blijft natuurlijk toch irri omdat je dat dan weer moet gaan regelen. Alsof we nu niets beters aan ons hoofd hebben . Ah, het rommelt nog steeds dus. Ben benieuwd hoor, wanneer die kleine zich gaat melden. @hier: Vlak nadat vriend thuisgekomen was, moest ik plassen maar kreeg ineens pijn linksonder in mijn buik. Kon amper lopen en herkende de pijn niet. Ik naar bed gestrompeld...vriend (in zijn kluskleding ) in paniek en begon meteen mijn tas in te pakken. Het duurde gelukkig maar een min of 5 à 10, maar vond het wel eng. Sindsdien voel ik de kleine ook anders en zit volgens mij wat lager. Ik heb nu ruimte net onder mijn borstbeen en dat had ik niet . Maar beeb was al ingedaald, dus ben benieuwd wat dit nu betekent. Ik wil nog niet hoor....er moeten nog een paar kleine dingetjes geregeld worden voordat ze mag komen.....whaaaaa .
Haha Moon, een baby kan heeeeel ver indalen he?! Dus misschien ligt het nu wel helemaal diep tegen je bmm aan! Spannend hoor Ik hoor ook van iedereen dat mijn buik nu nog lager is dan eerst...heb de hele ochtend al pijn in mn buik. Combi tussen darmkramp en menstruatiepijn. We wachten weer af. Van de zeeppomp is geregeld! Is een bekend probleem, dit jaar hebben ze er al 7 teruggehad. Krijgen nu een nieuw reservoir dat aan de binnenkant met plastic is bekleed Wordt deze week in orde gemaakt en komt gewoon met de post. Me so happy!
Moon: Kan idd nu vast liggen. Spannend hoor, het word aftellen. Inge: Nog steeds gerommel.. Ben benieuwd hoelang het nu nog gaat duren. Fijn dat het nu geregeld is met de zeeppomp Lottie: Wow 4500gr wat een flinkerd
@Caruli: Ik heb de hele tijd al af en aan buikpijn, maar alleen onder in mn buik...dat zijn toch geen weeën dan? Wordt hier wel een beetje onzeker van
Als er geen regelmaat in zit niet. Of dat ze langer gaan duren.. Maar kunnen wel heel goed voorweeen zijn. Ik heb ze bij Casey ook weken gehad, kunnen wel heel vervelend zijn.. Maar hopelijk doet het alvast wat voorwerk
Inderdaad...want als dit allemaal voor niks is, is het niet leuk! Vind het ook zo raar dat mn stoelgang ineens zo makkelijk gaat. Eerst had ik best wel last van obstipatie, de laatste week helemaal niet.
@Inge: Fijn dat de zeeppomp alweer geregeld is, is toch weer een zorg minder . O jee, zou het dan toch al stiekem begonnen zijn bij je? Of idd het voorwerk? Ze zeggen vaak dat je lichaam een opschoning (qua ontlasting) houdt zo vlak voor de bevalling dus wie weet . Alhoewel, in mijn geval hoop ik dat dus niet . Ben gisteravond 3x geweest en nu ook al 2x . Als alles klaar is en je hebt gedaan wat op je to do-list stond, dan zou ik zeggen: kom maar op kleine ! @Caruli: Hihi, ben zeker al aan het aftellen hoor ! Ze lag al wel vast in mijn bekkeningang...kan ze dan nog verder, of gebeurt dat pas tijdens de bevalling?? Jij gaat ook al lekker hè! Hoe zijn de testen gegaan? @hier: Ben zo bang dat ze snel komt en we moeten nog steeds wat dingetjes afwerken. Heb zojuist naar de drukker gebeld, want daar hadden we helemaal niets meer van vernomen, en krijgen als het goed is vandaag de proefdruk. Tenminste van de tekst binnenin. De tekst op de buitenkant duurt dus ca. 10 werkdagen. Zijn daar 30 sept voor geweest en waren te laat, dus die jongen zegt dat wordt maandag (vorige week dus) doorgegeven. Hoor ik nu van die muts dat ze dat dinsdag doorgegeven hebben....ja leuk, nog een dag langer wachten zeker :x. Ik hoop dat die ca. ook wel eens 5 of 7 dagen kunnen zijn ....zucht.
Idd...weer een zorg minder. Heb nog wel wat strijkwas en ik wil de vloer nog een keer dweilen. Die is nl zo slecht opgedroogd. Ziet er niet uit!!!! Maar goed, dat zijn geen grote dingen meer. Voor de rest is alles zo goed als klaar. Mn moeder heeft gister het gordijn afgemaakt. Woensdagavond komt mn vader langs om samen met VL de rails op te hangen. Maar dat kan ook als de klein er is. Hangt nl ook een rolgordijntje. En als ik nu ineens begin met weeen en zeg dat ze NU moeten komen ophangen doen ze dat wel Hebben jullie ook zo vaak dat de tekens op je keybord niet kloppen met wat je hier typt? Echt mega irritant en het gebeurd alleen op ZP!
Moon: Kan bij de bevalling nog of eerder ook hoor Welke testen heb je het over?? Inge: Je hoort vaker dat het lichaam opschoning houd voor de bevalling, ik had het pas tijdens de bevalling van Casey.. Maar goed elk lichaam is anders he.
@Inge: Dat zijn idd maar kleine dingetjes. Ik heb zaterdag gordijnstof besteld (hebben een rolluik op t kamertje dus ook niet echt prio) en hoop dat dat vandaag of morgen binnenkomt. Dan gaat mijn moeder het maken....spannend. Euh, nee mijn tekens zijn gewoon normaal. Ik heb dat wel regelmatig als ik ingelogd ben op het werk. @Caruli: Ah oké. Euh, je guo en je krijgt toch ook nog een hersenscreening?? Sorry, ik heb het wel gelezen maar weet het dan weer niet precies . Merk echt dat mijn hersenen niet functioneren zoals ze normaal zouden doen...soms best frustrerend .
Morgen hebben we weer een guo en dan elke 4 weken is die vanaf 20wk tot 34weken Haha komt door de zwangerschap meid
Haaaaaaaaaaaaaaaai. @ Moon: Wat irri dat je in het vergeethoekje zat met t etentje! Kun je er nu al helemaal niet bij hebben he!? En wat een slechte oplossing die desertwijn! Ze had jullie op z'n minst een nagerechtje kado kunnen doen! Qua rommelen lijkt t hier nu wel wat rustiger, alleen heb echt nog steeds last van zo'n beurs gevoel, ws bekkeninstabiliteit! Problemen met het kaartje niet hoor! Meer met m'n eigen wispelturigheid! Hahaha, hij is echt gaaf geworden! Als je je adres pb't krijg je er 1 van me! Denk idd dat je beeb nog verder ingedaald is! Spannend! Whahaha, grapjas met je uitgeplopt! @ Inge: Vind de hele situatie bij jou ook zo spannend! Blij dat t zeeppompjesgedoe is opgelost! Kun je er niet bij hebben nu! allen: dikke knuf terug!
Ik ga straks denk ik een 3-voudige moord plegen. De slachtoffers? Mijn katten! Ik moest nog een paar plekjes op onze trappen bijwerken (hout). De hele tijd liggen ze rustig in hun maandje, of op zolder. Dus ik denk ik ga het nu maar ff doen. Krijg ik eerst die pot verf niet open (oude verfpot). Na een half uur gevloek en getier is ie open. Dus ik ga schilderen. Ben ik bijna klaar: kat nr 1 naar boven op trap 1. Hij ook naar boven op trap 2. Gaat daar heerlijk languit op liggen. Kat nr 2 komt naar benden over beide trappen en jawel, met verf aan haar pootjes. Toen dacht kat nr 3: mwah, laat ik ook eens op zolder gaan kijken! En toen dacht ie, ik ga toch maar weer naar beneden.... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr Maar ze zijn wel lief hoor....
Inge; leuk he, poesjes De boel nog een beetje kunnen redden? Hoe gaat t met je krampjes? Wordt t al wat? Ik heb gister bijgelezen, maar weet echt niet mee wat ik allemaal terugzeggen wou.. Sorry Moon; oja, wou jou ook al een paar dagen zeggen dat die zere gewrichten hier ook zijn hoor.. Vooral in mn rechterhand.. Komt door t vocht, 's ochtends zijn mn handen ook helemaal opgezet... En snachts word ik wakker van slapende vingers... Hier; kraamzorg is net geweest voor een intake.. Ben benieuwd hoe die week gaat...