Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: Gelukkig heb ik alleen plekjes aangestipt op de trap. Dus de schade valt mee :)

De krampen blijven komen en gaan. Maar met name in de ochtend. Tis nog niet echt iets aan het worden :(

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Jammer Inge! Ik hoop voor je dat t snel doorzet! Voel je je inmiddels al wel wat blijer?

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ja, ik voel me gelukkig wel wat beter. Alleen de verveling slaat nu toe. Huis is schoon, enveloppen zijn klaar, kamer is klaar...dus ja, blijft niet veel meer over.

Iedereen die ik ken werkt, tis but weer :(

Misschien ga ik morgen wel even op mijn werk langs, ff bijkletsen :)

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    hoi hoi,

Ben ik ook weer ff :). Voel me trouwens niet zo lekker...gistermiddag na het eten in ene misselijk en nu ook weer een beetje :(. Vannacht weer een slechte nacht gehad vanwege een continue aanwezige rugpijn (rechts) die ook deels uitstraalde naar buik. Voelde wel een beetje als ongipijn maar dan constant aanwezig en niet alleen onderin mijn rug. Ik ben echt als de dood dat ze vandaag of morgen al komt :$...ik wil eerst met alles klaar zijn. Dus vandaag weer een druk programma...huis opruimen en schoonmaken voordat er vandaag of morgen een kraamhulp plots moet komen ;).

Gisteren is mijn gordijnstof binnengekomen, dus als het goed is komt mams deze vandaag maken :).
    Proefdruk maandag gezien en gisteren wat aanpassingen doorgegeven, maar het is nog niet helemaal goed :(. Vond het wel apart om het zo te zien, met naam en alles :D.

@Inge: Goh, ik zou willen dat ik zover als jou klaar was...heb je geen leuke hobby´s die je nu kunt doen? Een beetje freubelen voor de babydecoratie?? Lekker een boek lezen of filmpje kijken? Mij helpen in de huishouding?
    Haha...katten zijn zulke leuke beestjes. Mss heb je te hard gevloekt en zijn ze daar wakker van geworden ;):D!? Maar het is altijd typisch dat ze net daar willen zijn (op willen zitten) waar jij mee bezig bent ;).

@Marrr: Ja, irritant hè zijn die handen. Ik heb ook slapende handen als ik ´s nachts wakker wordt. Bij mij zit het vocht ook echt in mijn benen en naja voeten was al een feit :(. Merk echt wel dat mijn lichaam het steeds zwaarder krijgt.
    Inmiddels al een keuze gemaakt mbt de tekst voor het kaartje?

@Suzy: Rommelt het bij jou nog steeds? Ben benieuwd wanneer jouw kleine gup zich meldt. O ja, jij had het over een beursgevoel...dat heb ik niet maar wel heel vaak steken in mijn euh je-weet-wel ;):). Lijkt wel in mijn urinebuis ofzo...het is iig niet prettig.
    Haha, die rode kater van jou is ook een leuke :D. Ik zag hem op hyves...hihi lekker ding.

@Caruli: Tja, hoop dat het na de zwangerschap snel herstelt. Ik weet ook waardoor het komt....je hersenen krimpen tijdens de zwangerschap ;).
    Hoe was de guo?

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Probleem met mijn hobby's is dat ik ze nu niet kan uitoefenen! Duiken, mag niet. Motorrijden, gaat niet, Les geven (ehbo/reanimatie) gaat niet meer....
    Ik hoop dat het zo ff droog wordt, dan ga ik een stukkie fietsen en ff wat boodschappies doen.
    Wat moet je allemaal nog doen in huis? Ik ben wel blij dat op zich alles klaar is. Nu is het alleen nog bijhouden. Straks maar weer ff een doekje door de badkamer halen.
    Ik heb ook heel veel steken in mn vagina! Echt diep van binnen. Komt doordat de baby heel diep ligt zeggen ze.

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Meiden, een vraagje. VL wil morgen met de motor naar het werk. Het wordt 1 van de laatste dagen dat het droog is, dus de laatste keer dat hij kan motorrijden (we zijn mooi weer rijders).
    Nu heb ik gezegd dat ik dat liever niet heb. Ik heb liever dat hij met de auto naar huis moet als het circus hier begint.
    Was ie helemaal beteuterd! Is het nou zo'n gekke gedachte van mij?

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Ja, dat zijn lastige hobby´s in deze situatie :p. Je kijkt er zeker wel heeeeeel errug naar uit om ze weer te kunnen gaan beoefenen!?
    Ah, jij ook al steken? Onprettig gevoel is dat hè?! Rommelt het niet meer?
    Babykamer is nog niet klaar...kasten schoonmaken en laten luchten zodat de kleertjes erin kunnen.
    Slaapkamer beetje opruimen en stoffen/zuigen. De badkamer dweilen. En dan beneden dweilen/zuigen/stoffen en wat opruimen.
    Maar ik ben zoooo moe en alles doet zeer, dus het gaat allemaal niet zo snel...ben sinds maandag al bezig en er is nog weinig gebeurd :(. Vriend komt dan ook nog eens laat thuis zodat hij ook de puf niet meer heeft om ff mee te helpen. Wilt hij wel hoor, dus hoop gewoon dat ik zo dadelijk ff een boost krijg zodat het vanavond ver gedaan is ;). Zucht......

8. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik heb ook van die dagen gehad hoor! Ik had me voorgenomen elke dag 1 ruimte te doen: zolder, slaapkamer, babykamer, badkamer, wc's, keuken, woonkamer.
    Maar heb ook een paar dagen niets gedaan omdat ik me gewoon te moe voelde!
    Dit is nu week 4 dat ik thuis ben en sinds zaterdag (dacht ik?) is alles dus klaar. Heb er 3 weken over gedaan haha.
    Maar goed, heb echt alle kasten uitgemest en schoongemaakt, de hele keuken in- en uitwendig geschrobt. De badkamer is volgens mij nog nooit zo goed schoongemaakt als een week geleden...

Vanavond wordt de gordijnrails in de babykamer opgehangen, dus morgen wil ik de babykamer weer poetsen :)

9. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Inge: Leuk he, katten! ;) Ik heb er hier ook zo-1!
    Ben je nog op je werk geweest vandaag? Of heb je je dag een andere (leuke) invulling kunnen geven? Tis ook niet erg om gewoon een dagje te relaxen he?! ;)

@ Marr: Heb je geen goed gevoel over de kraamzorg? Of ben je sowieso benieuwd hoe die week verloopt?

@ Moon: Vervelend die misselijkheid! Ik heb t ook! Ben na de lunch misselijk en tril als een rietje, en als ik vervolgens m;n middagslaapje ga doen word ik daarna weer misselijk wakker! Als ik eenmaal weer in de beentjes ben gaat t wel weer!
    Gordijnen mooi geworden?
    Hier is t nog steeds beurs en heb veel harde buiken! Kindje is ook erg druk! Ben benieuwd, ik hou t nog steeds bij 21 oktober! :D

@ Caruli: Ik ben ook benieuwd naar je GUO

hier: Vanmiddag heeft m'n vriendinnetje buik (&tieten) foto's gemaakt! Heb er ook een paar waar N bij opstaat! Ze zijn zo gaaf geworden (op de camera te zien!). Ze zou er vanavond gelijk mee aan de slag gaan! Als ik wat binnen heb en ik er tevreden over ben post ik er hier een paar! ;)
    Ik heb de geboortekaarten ook binnen en ben er nu zeker van! Ze zijn gaaf, alhoewel ik t meisjeskaartje mooier vind als t jongentjeskaartje!

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Suzy: Ik ben gister 'lekker' op de fiets even wat winkels afgegaan. Was drijfnat haha. Had gelukkig wel mn petje op gedaan, dat scheelt :)
    En daarna ben ik idd even langs mn werk geweest. Ze verklaarde me allemaal voor gek dat ik 'zomaar' met de trein even naar mn werk ging haha. Ach, ik mis mn werk en collega's. Vond het leuk om er weer even te zijn.
    Het gordijn in de babykamer hangt!!! Tis zoooo gaaf nu het af is allemaal.
    Mn moeder en haar vriendin gaan van de gordijn stof nog een nekkussentje maken voor aan de schommelstoel en een vierkant kussentje voor in de schommelstoel. Heb gister ook een hittepit kussen gekocht, die zijn in de aanbieding nu. En van de gorsijnstof gaan ze daar ook nog een hoesje voor maken.
    Straks weer even een beetje schoonmaken en bloembollen in de grond stoppen...tis volgens mij lekker buiten vandaag :D

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Meiden, het kindje beweegt bijna niet vandaag...moet zo naar het ziekenhuis voor controle. VL komt nu van zn werk.

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Och Inge; lekker in de stress.. :( Komt vast helemaal goed meid! Mijne heeft er ook hele rustige dagen tussen zitten.. Voelde hem/haar eergisteren ook pas om een uur of 3.. Gisteren gelukkig wel weer actief.. Heel veel succes! Laat je t weten als je terug bent! :) dikke knuffel!!!

Moon; heb eerst maar eens een noodtekst opgegeven.. Verzinnen wrs op het laatste moment pas hoe t kaartje moet worden, zolang t lettertype en kleur maar goed is.. Mijn huis is 1 gore bende :( en heb pas zondag of maandag tijd om iets te doen ben ik bang... Ga maar eens beginnen met de rommelkamer uitruimen en auto schoonmaken.. Haha.. Hoop dat beebje nog minstens 2 weken blijft zitten...

Ego: WHOOOOHOOOO!!! Eindelijk VERLOF!!!!!! :D:D:D:D:D

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Inge: Hopelijk stilte voor de storm meid, kan omdat je zo aan het rommelen bent.
    Spannend hoor.
    Laat je even wat weten als het lukt?

Marr: Ga maar lekker genieten van je verlof :D

Hier mijn megabuik van vandaag...:$

14. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Inge: Hoe is het? Ben heel erg benieuwd! Ben keihard voor je aan het duimen!

P.S: Heb alvast een paar buikfoto's van gisteren in m'n foto-album gezet! Ben benieuwd wat jullie er van vinden! ;) Vind ze zelf erg mooi gelukt, maar de allermooiste staat op hyves! :D Wil ik hier alleen niet plaatsen!

15. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Caruli: Wauw meid! Jij hebt ook een mooie buik!

@ Marr: Wiewiewiewiewiewiew! VERLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Genieten nu!

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suzy: wow mooie foto en buik :D

Inge: hoe was het?

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden. Alles is goed!!! Wel een mega harde buik gehad toen ik aan de CTG lag, kindje reageerde er wel op, maar niet extreem.

Tis gewoon heel erg rustig. Vanmorgen was er ook een dame die kwam voor CTG wegens te weinig leven voelde en die ligt nu op de verloskamers :) dus wie weet!

@Suzy: Onwijs mooi!!!!!! Ik wacht nog steeds op mijn foto's van de shoot :(

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Super dat alles goed is.
    Hopelijk komt de bevalling snel op gang.

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Jij groeit al goed zeg Caruli! En jouw kindje is ookal levensvatbaar. Wat gaat de tijd snel he....

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hee dames,

Wel alles gelezen, niet alles onthouden :);).

@Inge: Schrikken is dat hè? Maar fijn dat alles goed is en wie weet is hij/zij zich idd aan het voorbereiden op de grote reis??? Spannend!!!
    Ik zag dat jij nog een berichtje had geplaatst gisteren wat ik helemaal niet gezien heb. Ik snap heel goed dat je niet wilt dat vriend op motor gaat hoor! Stel je toch voor dat hij met die spanning, stress en zenuwen niet goed oplet en er gebeurt wat??? Ben je met de auto toch ook veiliger lijkt me ;). Heeft ie naar je geluisterd trouwens???

@Caruli: Ook al een lekker aanwezig buikkie :D! Houd je het nog vol??

@Suzy: Mooie foto! Zal straks nog eens op hyves kijken, moet zo weer weg....pfff. Hihi, jouw navel is wel geplopt...de mijne nog steeds niet. Ben benieuwd of dat nu nog kan gebeuren ;)?!

@Marrr: JOEHOE verlof! Fijn meis :)! Nu lekker gaan genieten. Mijn huis is dus ook een gore bende :):(. Zeggen ze ahhh nesteldrang! Ikke nee, want da´s pas als alles schoon is en het moet nog schoner, maar da´s dus niet het geval :);). Vandaag weer zoveel schoonmaak/opruimplannen maar niet dus. Werd weer whappie als ik nog maar een stukje liep, dus dan gaat het echt niet :(.
    Ja, de tekst kun je vaak tot de dag van gewoon aanpassen. Als je maar op 1 lijn zit qua kaartje dan :)!

@hier: Voelde beeb vandaag ook minder dan anders, maar moest sowieso om 3 uur bij de vk zijn dus heb maar ff gewacht. Bloeddruk was weer goed 130/80, maar de stagiaire en vk schrokken toch wel van mijn opgezwollen voeten en enkels dat ik meteen in een potje moest piesen ;). Dat was echt persen...hihi :D....maar had blijkbaar toch wat eiwitten in mijn urine zitten. Moet het dus in de gaten houden en als ik me niet lekker voel meteen bellen ;). Meteen een potje meegekregen voor de controle volgende week en een lijstje met klachten die ik in de gaten moet houden ivm zw.schapsvergiftiging.
    Ook zegt deze vk dat beeb nog niet vast in bekken ligt en als mijn vliezen breken ik moet gaan liggen, terwijl de andere vk al weken roept dat het hoofdje vastzit en ik dus NIET hoef te gaan liggen. Lekker duidelijk ;).
    Beeb is sinds het flinke gepor (zeker bij het hoofdje....AUWWWW) weer lekker bewegelijk.
    Zo, weer lekker veel geluld....nu weer klaarmaken om naar de pedicure te gaan.
    Tot later!!

Deel Deze Pagina