Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; Super dat alles goed was! :D hopelijk kom je die dame nog tegen op de verloskamers.. ;)

Suzy; Wauw! Mooie foto! Wil volgende week ook even fotoos maken.. :)

Caruli; Wauw! Jij gaat echt hard! Mooi hoor!

Moon; Fijn dat alles weer goed was.. Wel wat minder van die eiwitten.. Hopelijk is er niks aan de hand!

Ik ben vanmiddag ook weer bij de vk geweest.. Bevalling even doorgesproken.. :) IIIEEEHHH!! Ik krijg volgende week nog wel een liggingsecho :) hoop alleen dat ze niet per ongeluk tussen de beentjes kijken.. Mijn ijzer is nu ook weer goed (7.9) en bloeddruk ook prima (105/65) dus ben weer blij..! :)
    Slaap vanavond bij mn schoonouders omdat bij ons de trappen geverfd worden.. Hoop dat ik morgen weer veilig het huis in kan, want kan nu nog niks voorbereiden :( Ach, is ook wel gezellig hier.. :)

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    #742 LIX, 14 okt 2011
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
    @Moon: Ja, VL heeft geluisterd! Gelukkig maar, want hij moest dus gister stel op sprong naar huis komen :)
    Wat betreft het indalen, het kindje kan altijd weer ff een stukkie omhoog komen...Ook een eigenwijs kind? ;)
    Balen van de eiwitten. Let je wel goed op jezelf?
    @Marr: Dat had ik gister dus ook! Er werd 2x een echo gemaakt en ik elke keer maar wegkijken als ze bij het gebied in de buurt kwamen LOL

@Hier: Baby beweegt weer gelukkig :) Tis nog steeds niet super druk, maar ik voel hem/haar in ieder geval :) M'n vriend was er van overtuigd dat het afgelopen nacht zou gaan beginnen. Niet dus LOL

3. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; heb je inmiddels zelf al een idee wat t wordt? Fijn dat ie weer beweegt.. Nog steeds geen teken van t begin?

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: Ik heb gedroomd over een vuurtorenrood harig meisje :-s was meer een nachtmerrie, zo lelijk was het kindje in de droom!!!
    Heb wel veel harde buiken, maar verder nog niets. De katten doen wel raar. Zijn mega aanhankelijk en ineens schootkatten terwijl ze dat normaal nooit doen...zou het wat betekenen???

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Er word hier snel een beebje geboren ;)

fijn weekend alvast meiden.

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; tja, zou een voorbode kunnen zijn, je katten.. :) Heb je roodharogen in de familie? ;) Arm kind :p

Caruli; hihi..!

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: Nee, geen roodharigen in de fam. Maar verder wel alle kleuren haha

@Hier: Ik dacht vannacht dat het begonnen was. Had giga harde buiken die ook zeer deden en het voelde al meer als een golf met piek dan anders. Maar helaas is het toch weer gestopt.
    Een vraagje aan de meiden die al een baby hebben: als je weeën hebt, heb je dan tussen de weeën door een soepele of een harde buik?

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    De buik trekt samen tijdens een wee en ontspant weer als de wee afzakt.

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hier een rustige nacht gehad....verveel me nu al en de dag is nog zoooo lang. Huisje is weer schoon, VL is nu F1 aan het kijken en gaat straks mss een uurtje motorrijden. Geen idee wat ik ga doen vandaag.

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; Jammer dat t niet doorzette.. Ik ga vandaag maar es beginnen met de grote schoonmaak.. Je mag me wel helpen.. ;)

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Vond net weer een hele klodder (sorry voor de details) dik taai wit/doorzichtig slijm in mn onderbroek...zat geen bloed bij.

Eergister wel seks gehad, maar lijkt me een beetje laat voor zoveel restant sperma (sorry hoor)...misschien nu dan toch slijmprop?

VL gaat zo weg om te rijden, heb gezegd dat als ie om 14.30u niet terug is ik echt heel pissig wordt (klok kijken is niet zn sterkste kant). We zien elkaar nauwelijks...hij heeft 6 dgn gewerkt, morgen moet ie weer werken en zaterdag ook. Dus na vandaag hebben we pas volgende week zondag weer met zn tweetjes...of drietjes natuurlijk :)

12. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo meiskes!

Hoe is het hier? Thnx voor de reacties op de foto's! Ik ben er erg blij mee! ;)

@ Inge: Heb jij ze al? Had je ze bij een professionele fotograaf laten maken?
    Ik kan me goed voorstellen dat je wil dat ie niet zo lang wegblijft! En je wil natuurlijk nog even genieten van de tijd die je nu met z'n 2-tjes hebt!
    Manlief hier had van de week nog een paar fijne afspraken, 1 in Terneuzen (zo'n 2,5 uur rijden hier vandaan) en in Veghel en Tilburg (1,5 uur..). Ik vond t wel spannend maar gelukkig is alles hier rustig gebleven! ;)
    Jij verveelt je he!? Geniet daar nog maar even van! Mocht je nog een x zwanger kunnen/willen worden is t wel anders! ;) Haha!
    Jij bent vast (een deel van) je slijmprop verloren!

@ Moon: Hoe is het met jou? Voel je je goed ondanks de eiwitten in je urine? Wat moet je nu doen als je vliezen breken?Eigenlijk is die navel van mij te lelijk, maar hij kenmerkt deze zwangerschap wel en hoort er gewoon bij! Ik heb maar 1 streepje straie en die loopt precies over mijn navel! Als die van jou nog niet geplopt is gaat dat vast niet meer gebeuren!

Marr: Hoe is het met jou? Druk aan het poetsen? Is je trap mooi geworden? Je hebt je toch wel even flink laten verwennen met een ontbijtje op bed toen je van de week bij je schoonouders he? ;)

Hier: Ik ben vrijdag bij de vk geweest! Bloeddruk was goed 70/120. Beebje ligt ingedaald en ik hoef dus niet te gaan liggen als m'n vliezen breken!
    Ben alleen vergeten te vragen wanneer ik dit x moet bellen, aangezien een 2e bevalling vaak veel sneller gaat en ik bij m'n 1e bevalling zulke onregelmatige weeën had! We zien wel!
    Verder was alles prima! Heb thuis alles wel klaar nu, gisteren de schuur nog opgeruimd en de boompjes in de tuin gesnoeid!
    De kat hier doet weer megavreemd.. Gaat 's nachts op "mijn plekje op de bank" liggen!
    Ook is het wcpotloeren weer begonnen! Haha!
    En verder heb ik giga last van m'n bekken en rug! T zullen vast de laatste loodjes zijn!

Dikke knuffel voor jullie!

13. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Ow Marr, ik had nog even gevraagd bij de vk waarom ze nu nog navelstreng bloed afnemen na de bevalling aangezien er al bekend is welke bloedgroep je kindje heeft, maar het is puur ter controle, omdat ze dat dit jaar pas voor t eerst doen! ;)

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Suzy: Nee, heb mijn foto's nog steeds niet :( Heb de fotografe gemaild, maar nog geen reactie. Ik ga d'r morgenmiddag maar eens bellen. Tis idd een prof. fotograaf.
    Fijn dat je huisje klaar voor de start is :)

VL was netjes om half 3 thuis :) We gaan zo nog ff naar de bouwmarkt en ik wil nog raamfolie op een raam boven de deur (tussen hal en woonkamer) plakken.

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi hoi,

@Inge: ik begrijp je helemaal qua vriend. De mijne heeft ook nooit tijdsbesef en dan word ik ook altijd pissig. Daarnaast moet hij nu gewoon niet te ver weg gaan en bereikbaar zijn.
    Je maakt het wel spannend hoor! Mss idd je slijmprop of restant ervan. Ben zoooo benieuwd :)!
    Die dromen zijn ook herkenbaar, ben ik bevallen vind ik baby lelijk of is er iets mee :cool:. Hopen dat dromen idd bedrog zijn ;).

@Marrr: hoe is het met jouw grote schoonmaak? Vlot dat een beetje? En hoe is je trap geworden? Stinkt het nog naar verf? Geniet je al van je verlof?

@Suzy: jij en beeb weer helemaal goedgekeurd dus. Fijn hoor :)! En er al helemaal klaar voor ;). Tja deze week ga je ervoor hè ;)! Ben jaloers :).
    Ik voel me redelijk, heb veel rug- en buikpijn maar weet niet of dat door de eiwitten komt. 's Nachts als ik geplast heb, krijg ik vaak lage rugpijn en buikpijn...heel vreemd want overdag dus niet :(.
    De ene vk zegt dus al weken dat beeb vast zit in bekken en dat ik niet hoef te gaan liggen. De laatste controle weer de andere vk gehad en zij zegt nog niet vast, dus gaan liggen ;):$. Dus uit voorzorg dan maar wel gaan liggen :D.
    Jij was gisteren trouwens ook lekker actief :D.

Ben zooooo moe, heb net 1,5 uur geslapen :) samen met de poes :D. Ik ga zo echt weer wat doen, want ik wil RUST in mijn donder. Ik mag niets doen van vriend en moet met mijn voeten omhoog vanwege het vocht ;). Maar hij is nu weg dus wil hem ook een beetje verrassen :). Hoeft ie niet alles alleen te doen. Babykamer is op vloer dweilen na klaar :D. Van de week heeft mijn moeder de gordijntjes gemaakt en Suzy, ik vind ze leukkkk. Gisteren hebben vriend en mijn vader de commode op z'n definitieve plek gezet, het wandplankje opgehangen en de muursticker bevestigd :).
    Kamertje is wel leuk geworden, vind ik :):).

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Foto's!!!!! Ik heb ook met name 's nachts last van mijn buik en rug. Ik wijt het aan de voorweeën...ga er ook helemaal vanuit dat de bevalling 's nachts zal beginnen. Maar ja, welke nacht he?

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Suzy; trappen zijn mooi! :D ben heel blij dat die eindelijk klaar zijn! Helaas geen ontbijt op bed gehad, maar wel vetgemest met allerlei lekkers hoor ;)
    Tnx voor t navragen.. Hihi.. Ik krijg ook zo'n buisje zei vk van de week, maar ik was t alweer vergeten te vragen waarom.. Hihi..

Inge; Die van mij durft volgens mij niet verder dan een half uur van huis te zijn hihi.. Is helemaal gespannen de laatste dagen..

Moon; idd FOTOOOS!!! Ben heel benieuwd! Opgelucht dat t optijd af is?

Hier; Net onze rommelkamer helemaal opgeruimd! Heb er 3 vuilniszakken troep uitgehaald.. Oeps... Maar ziet er stukken beter uit! Nu op naar t volgende projectje.. :p

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai
    M wordt net wakker, dus ik kan weer niet te lang blijven grrr. hihi. Lees wel steeds mee;).

Suzy
    Eigenlijk vond ik beide bevallingen wel goed gaan eigenlijk:D. Beetje vergelijkbaar wel denk ik. Alleen was deze bevalling wel korter. En nu natuurlijk helemaal niet uitgescheurd! Toen ook maar een klein beetje.

Moon
    En heeft je vriend ondertussen de klusjes in de babykamer gedaan die hij moet doen?
    Hihi, ook bij een eerste kan het meevallen hoor het uitscheuren;). Was toen ook maar een klein beetje uitgescheurd!
    Hihi zie dat je steeds bang bent dat ze komt, maar ze zit er nog steeds zo te zien:D:D.

Opschoning
    Vaak pas tijdens de bevalling ja:p Was hier twee keer zo;)

Inge
    Beetje late reactie, maar ik zou mn man gewoon laten gaan. Je was net 38 weken haha. Kon nog zo 4 weken duren..
    Je vroeg nog hoe je buik tussen de weeen voelt...gewoon redelijk zacht:)

Buikspam
    Wauw mooi hoor dames!

Hier
    Ga snel de kleine man uit bed halen, zit al een half uur te wachten hihi. Speelt lekker in zn bedje hoor;)

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Lees nu dat de kamer klaar is:D Super! FOTO!!

All
    Sorry, doe mn best maar druk druk hihi

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden.

Hoe is het met jullie?

Inge: rommelt t al meer?

Lottie: je kleine man al bijna naar t cb, wat gaat t snel..

Hier: behoorlijk beroerd flink verkouden en misselijk al 2dgn niks gegeten maar heb ook geen trek..
    Morgen weer ff beebje kijken bij de gyn ;)

Deel Deze Pagina