Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lemi: Hij hoeft van mij absoluut niet thuis te blijven! Maar ik wil niet dat ie nu op zn motor naar werk gaat. Ik weet namelijk zeker dat zodra ik bel hij helemaal in paniek is en dan zit je in een auto toch ff wat veiliger dan op de motor.

Het rommelt niet meer...alleen wel heel emo en labiel :-/ is weer iets nieuws...zucht

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ohh zo! Sorry! Dat snap ik wel ja:)
    en hij als je het uitlegd?

All
    heb m'n naam veranderd;). Moest ff;)

3. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lemi; Had al zo'n vaag vermoeden dat jij het was.. :p Ben bang dat ik straks in mn eentje overblijf, omdat iedereen dan al bevallen is en dus ook te druk... :( Hopelijk heb jij dan weer een beetje meer tijd.. ;) (en Caruli of course!!)

Caruli; Getsie! Beterschap meis! En veel plezier morgen..

Inge; Arme jij! Ben je er al helemaal zat van?

Hier; Vandaag nog even gespiekt naar ons beebje.. Vk bleef angstvallig bij t hoofdje.. Hihi.. Dus niks per ongeluk gezien gelukkig..! :) Was wel ontzettend leuk hem of haar nog even te zien.. En een raar idee dat de eerstvolgende keer dat we hem of haar zien, hzij in onze armen ligt :D
    Hier druk aan de opruim nog steeds, vandaag de trapkast uitgemest.. :) nu alleen huis nog een keer schoonmaken.. Dan ben ik er ook klaar voor.. Vandaag de bekleding ook weer deels in het wiegje genaaid (had ik uitgewassen) pfff.. Wat een rotklus..

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Marrr
    ik kom eigenlijk nog wel regelmatig op zp maar doordat er dan zoooveel geschreven is weet ik niet waar ik moet beginnen en reageer dan maar niet:). Anders kom ik gewoon wat vaker weer, maar dat ik niet overal op reageer:)!? Dan kan ik wel meekletsen! Anders ben ik namelijk zo lang bezig met reageren en dan is t weer tijd voor de kids enz;)

is niet echt duidelijk meer hè zo'n echo nu;)!? Ben benieuwd of het een hij of zij is!!! Wat denk je?

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lemi: Hij begreep het ook wel, maar vond het toch niet leuk :p Jammer dan :p

Zo, nieuw gordijn gekocht, goedkopere versie, en die hangt. Tis zo'n rolgordijn wat uit 2 lagen bestaat, met lichtdoorlatende en niet lichtdoorlatende banen. De vorige was lichtgrijs en op maar gemaakt. Nu hebben we een witte en standaard maat. Iets minder mooi, maar ruim 3x zo goedkoop!

Ik ga nu naar mn szus, ze is jarig vandaag. Misschien tot vanavond!

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lemi; Dat lijkt me een goed idee! :)
    Ik heb werkelijk geen idee wat het wordt. Ik was er zo van overtuigd dat het een jochie was, dat ik er weer van overtuigd was dat het dan wel een meisje moest zijn.. (Snap je m nog? :p) Nu weet ik t gewoon niet meer.. Neig denk ik nog steeds naar jochie.. De schopjes voelen gewoon als van een kereltje.. ;)

Inge; waar heb je t gordijn hangen? En waren die anderen niet goed dan? (Sorry, als ik iets gemist heb.. Gelukkig hebben we allemaal dezelfde vorm van dementie! ;))

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lemi: leuke naam :D

Marr: ik beval hopelijk nog lang niet ;)

Inge: gefeliciteerd met je zus :D

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Marrr
    haha de schopjes voelen als n kereltje:p vertel, wat heb jij op te biechten? Stiekem al ergens n dametje rond lopen;):p
    ik dacht ook jochie bij jou;)

caruli
    idd nog niet bevallen jij;) Laat dat ukje maar ff flink groeien en bloeien nog:)

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: Dat andere gordijn is gister nacht gesloopt door 1 van de katten. Grrrr. Maar die kostte bijna 400 euro omdat ie toen op maat was gemaakt. Heeft 2 jaar gehangen. Heb nu een kant en klare gekocht bij de Leen Bakker. Scheelt behoorlijk in de kosten! Het gorsijn hangt in de keuken...
    Ik moest wel heel erg lachen om jouw beredenatie haha. Overtuigd van het 1, dus het moet het ander zijn LOL

Gisteravond bij Szus was zowaar gezellig. Heb vannacht ook eindelijk weer eens lekker geslapen! Voel me nu een stuk opgewekter :)
    Tis alleen nog wel heel erg vroeg he...Ga zo eerst maar eens de was strijken en opruimen en dan zie ik daarna wel weer verder.

Fijne dag allemaal!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    fijn dat t gezellig was! Uhh nu al strijken? Pfff...

Hier
    lig met n klein mannetje aan de borst en M roept me. Help!! Hihi.
    Ga m zo snel uit bedje halen..

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lemi: Ja, strijkwas is weg, er zit een was in de machine en de vaatwasser is net klaar.
    Straks nog ff hele huis stofzuigen en dan heb ik weer alles gedaan wat ik vandaag wilde doen. Wat een nacht goed slapen al niet met je doet he?!
    Snapt M het wel als je niet meteen kan komen??

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ff spammen :)
    Deze zijn gemaakt met 34wkn4dgn. Let niet op hoe ik er verder uit zie. Was een beetje brak die dag :)

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Waarom laat ie nou de afbeelding niet zien?! :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
    Als je [img ] en dan de url doet en dan [/img ] (zonder de spaties) dan moet ie toch de foto laten zien ipv de link???

k*t systeem :x

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Inge: Mooi bescheiden buikje zeg :D
    Bij antwoord moet je via de paperclip een afbeelding toevoegen en dan doet ie het wel ;)

Hier controle gyn geweest.
    Bloeddruk weer iets hoger als de vorige keer nu 112/70
    gewicht -1kg, urine een spoor eiwitten. Verder had de gyn nog de baarmoederhals opgemeten en was nu 43mm dus netjes.
    Wel ligt beeb heel laag, ligt nu zo goed als tegen de baarmoederhals?? Vandaar dat mijn blaas het moet verduren pfff af en toe loop ik gewoon krom van de druk onderin.
    Maar kon geen kwaad zei de gyn tis alleen onhandig.
    Ook hebben we 3 data gekregen voor de ks, nu moet de gyn alleen nog even nakijken welke van die dagen hij zelf ok dienst heeft.
    Ben benieuwd ;)

Nu over 3 weken terug komen.

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Caruli: Mooi toch, je bloeddruk? Gaan ze nog wat doen met dat spoortje eiwit in je urine? Wel vervelend dat je zo'n last hebt van de druk :(
    Met hoeveel weken krijg je de ks???

Ik weet idd dat het via t paperclipje kan. Maar moet ook met een link kunnen...maar dat doet ie dus niet :(
    Nou ja, als je nu op de link klikt doet ie t ook LOL

Iedereen zegt dat ik een kleine buik heb...vind het zelf groot genoeg haha

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    Idd een mooi bescheiden buikje! Geen idee waarom maar dacht dat jij blond was haha

Caruli
    Spannend die datum! Tjee wat gaat het snel!

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Inge: Ja een datum is heel maf om te horen, maar heb zelf de angst dat de beeb zelf eerder komt... En dan kan onze gyn het niet weer zelf doen.
    Een geplande ks word altijd vrij laat gepland dus daarom krijg ik de kriebels dat ik het niet haal..
    Maar goed we zullen zien.
    Ik vind je buikje ook bescheiden hoor.
    Hier mijn buik van vorige week.

18. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Mooie buikjes dames! Ik zelf ben ook vrij bescheiden hoor. Zal straks weer even spammen.. ;)

Lemi; Nee geen meisje rondlopen nog hihi.. Maar tja.. Ze voelen gewoon mannelijk en knokkelig.. Kan niet echt uitleggen :p

Inge; Leuke katten heb jij zeg! ;) Ze werken je wel hard tegen he.. :( ik moet nog even gordijnen halen (of luxaflex) voor onze slk.. De gordijnen die hangen, schijnen nl nogal door.. Niet echt handig als ik thuis wil bevallen hihi..

Caruli; Spannend zeg! Kun je gericht aftellen! Maar als jouw weeen eerder beginnen, dan moet je gewoon halsoverkop naar t zkh voor een ks?

Sh**!! Wil net hond uit gaan laten, begint t weer te plensen :(

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Caruli
    Maar wel n mooi buikje!

Marrr
    Het is niet echt lekker weer vandaag:(

Hier
    Aha heb als cadeautje voor de geboorte een pandora armband gekregen met twee bedeltjes:) die moeten dan M en L voorstellen. Van mijn vader en zijn vrouw:) voor M had ik toen al een ring gekregen met zijn naam en datum er in

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Marr: ja als het begint moet ik gelijk zh bellen en dan roepen hun alvast een ok team op. Mocht t te vroeg zijn dan zullen ze t eerst proberen te stoppen.

Lemi: wow wat een lief kado zeg :D

Deel Deze Pagina