Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik had ze gelijk al gezien:)! Mooie foto's hoor! Die met die knuffel is leuk! De rest ook;)

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Thnx :D
    Mijn moeder heeft die knuffel gemaakt. Leuk he?!

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    #823 Moon77, 21 okt 2011
    Laatst bewerkt: 21 okt 2011
    Haai ladies,

@Inge: Nee, mijn to-do-list is nog niet klaar. Moet de hal en keuken dweilen. De keukenkastjes van buiten afnemen en de koelkast van binnen. Zou allemaal niet zo heel veel tijd in beslag moeten nemen, maar ik krijg het gewoonweg niet voor elkaar ;). Ga zo eerst de hal dweilen, da´s tenminste iets.
    En ja, als dit gedaan is kunnen we weer beginnen met de rest opnieuw te doen (bijhouden dus :))....zucht.
    Ah, da´s wel heel lief van je szusje :). Ik heb ook niet zoveel kleertjes, mag ook niets meer kopen heb ik gehoord ;). Zijn het wel unisex kleertjes?
    Rommelt het bij jou niet meer?? Idd een bescheiden buikje hoor :)! Ik met mijn 1.63m al 18 kg aangekomen :$:(. Is een groot kindje en houd veel, heel veel vocht vast.

@Marrr: Jaja, foto´s van de babykamer volgen nog hoor! Eerst mijn to-do-list afwerken hihi. Enne, waar blijven jouw foto´s :p??
    Jij dus ook al aan de opruiming/schoonmaak...hihi. Leuk hè ;)? Blegh...wil eigenlijk maar 1 ding en da´s slapen.
    Jij komt trouwens ook al aardig dichtbij...al aan het aftellen?

@Suzy: Bij mij is het gelukkig nog rustig :D! Eerst mijn to-do-list afwerken haha. Idd geeft het wel wat rust nu de babykamer klaar is.
    En wat naar dat je nog steeds misselijk bent. Had je met N ook hè?! Mss toch een teken dat je bevalling snel komt....hmmm vandaag was D-day. Dus ben je al bezig, voel je al wat borrelen ;)?

@Lemi: Jeej, je bent weer terug :D! Hoe gaat het nu met L? En hoe vindt M het om grote broer te zijn? Is ie wel lief voor zijn kleine broertje? Zag op hyves dat je het best zwaar hebt...pfff. Hoe was het bij het cb?

@Caruli: Mooie buik hoor! Met hoeveel weken krijg je een ks? Wat vervelend dat het met Mitch weer niet goed gaat :(. Gaan ze nu verder kijken?

@hier: Gisteren weer naar de vk geweest. Nu geen eiwitten in mijn urine (volgens stagiaire) en mijn bloeddruk is nu 130/85. Mijn onderdruk begint wel op te lopen. Heb weer een bekertje meegekregen voor volgende week. Beeb werd nu op 3500 à 3700 gram geschat ;).
    Inge, ik moet ook de 27e voor controle. Ben benieuwd of wij dat gaan halen :D!!
    Had woensdag gebeld naar drukker ivm de kaartjes, waren ze al binnen dus konden de enveloppen komen halen....was toen te laat dus gisteren gedaan. Maar wat ik dan niet kan uitstaan is dat we gebeld zouden worden, nou niet dus en ik maar nerveuzer worden hier thuis :x. Nu kunnen we dus eindelijk de enveloppen gaan schrijven.

Tot zover ff een reactie, ga nu echt dweilen. Had al klaar kunnen zijn....zucht.

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: ja, das het leuke aan het huishouden. Denk je klaar te zijn, begint het weer overnieuw :)
    Het rommelt niet tot nauwelijks meer hier :(

Ik mocht ook niets meer kopen, ben blij dat ik geluisterd heb :)

Ik ga was nr 3 ophangen...straks alles strijken blegh

Heb nog 1 was te draaien, dan alles nog strijken, stofzuigen, dweilen, stoffen, agenda heb ik inmiddels ingevuld (2012)...meterstanden doorgegeven...zucht...zo blijf je bezig he ;)

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Ja, ik had last van achterstallig onderhoud omdat ik al maanden lichamelijk niet in staat was het hh bij te houden :(. Ja, heel globaal maar nu moest het dus grondig gebeuren (boven en beneden) om het vervolgens vanaf nu weer bij te kunnen houden.
    Zo, jij bent ook al lekker druk bezig vandaag. Waar haal je de puf en energie vandaan? Kun je niet wat energie deze kant op stralen :D??
    Hè, had gedacht dat jij toch stiekem wel langzaam begonnen was. Mss komt het alsnog heel snel hè?! Jij bent er wel aan toe, toch?

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden
    Heb vanmorgen voor een week een ab kuur voorgeschreven.
    Heb bronchitis in/op mijn longen? En toch iets van een blaasontsteking.
    Nu maar hopen dat t snel aanslaat.
    De ks word eind zwangerschap gepland dus ben benieuwd of beebje zolang blijft zitten.
    De ka van mitch belt straks even terug om te kijken hoe t nu met hem gaat.

Moon: mooi gewicht van de beeb :D

Wat zijn jullie druk met nestelen ;)
    Als de beeb er is staat de wasmachine nooit meer stil ;)

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
  8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Oja, jullie hebben de primeur trouwens! Zelfs manlief heeft m nog niet klaar gezien.. :)

Bekijk bijlage 192091

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Zo! Eten weer binnen en weer beetje uitgerust.. ;)

Caruli; pff, wat K zeg! Beterschap! Al wat bekend over M?

Moon; zodra beneden schoon en klaar is, mag ik aftellen van mijzelf ;) Bovenverdiepingen zijn klaar nu :D Schiet dus al lekker op..
    Wij hebben gister ook een proefdrul gekregen, maar lijkt echt nergens op! :( Ze hebben 1 zinnetje op de andere kant gezet en dat lijkt echt idioot.. Zal morgen of maandag nog maar een x heengaan...
    Blij dat je geen eiwitten meer had.. Hoop dat t zo blijft!

Inge; heb je fotoos nog niet bekeken.. Doe ik zo even, dus reactie volgt.. ;)

Suzy; En????

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Marrr: Mooi kamertje zeg :D

Hier lig ik met Mitch weer in het zh..
    De arts wilde hem toch weer gaan opnemen en sondevoeding gaan geven. Hij zal waarschijnlijk deze keer sneller opgeknapt zijn omdat hij nu niet zo ver afgetakeld is als de vorige keer...
    Pfff tis weer vakantie hoor, er rust echt een vloek erop bij ons.
    De vorige keer ook al net voor de vakantie en nu dus weer..

Maar goed, wel fijn dat ze nu optijd ingrijpen en dan slaat de behandeling ook sneller aan.
    Heb nu trouwens wel een echt zh bed gekregen ipv een stretcher.. Dat scheelt hopelijk wel iets ;)

Ik ga weer even bij hem kijken, hopelijk tot snel weer meiden.

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Caruli: He wat naar meid Eerst zelf in de lappenmand en nu toch ook weer met M. Sterkte en ik hoop dat alles nel beter wordt!

@Marr: Wat een mooie kamer!!!! Wauw, super leuke muursticker ook!!!

@Moon: ik heb er eigenlijk ook niet de energie en puf voor. Maar als ik dan bedenk dat ik elk moment kan beginnen en de kraamzorg hier dan in een puinbak terrecht komt vind ik de motivatie om toch maar te beginnen :)
    Ik ben er wel aan toe ja :D

@Hier: Heb alle strijkwas ook weer weg, kleertjes liggen weer allemaal in de kast :)
    Kindje is super (beetje te) rustig vandaag....twijfel of ik nu weer de VK moet bellen. 1,5 week was het natuurlijk loos alarm...

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Caruli: Wat vervelend :(! Maar gaan ze nu ook een keer kijken naar de oorzaak? Hoop dat er snel verbetering in zit. Succes meis!

@Marrr: Leuk kamertje :)! Is die lieve beer de muursticker? Schattig hoor :D! Jammer van het kaartje. Jij doet het ook via een drukker, toch? Komt wel goed schatje :)!

@Inge: Ja, die angst vd vk en kraamzorg hier nu heb ik ook maar toch lukt het me niet om datgene te doen wat ik wil doen...grrr :x. Ben te moe, alles doet zeer en kan gewoon niet lang staan ed. Tja, toch die 18 kg denk ik ;). Maar vandaag komt het af, want vriend helpt weer mee.
    Als je het niet vertrouwt de vk bellen hè! Die zijn ervoor en beter een keertje voor niets dan een keer te weinig.

@Suzy: Jij bent weer stil. Toch stiekem aan het bevallen :p?

@Lemi: Ja, nu ben ik er weer en dan ga jij er weer vandoor ;). Stink ik dan :D!

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Het is opvallend stil hier! Vindt er momenteel een groepsbevalling plaats :p:)?

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    LOL, of je stinkt echt Moon ;)

Heb mn deadline van afgelopen week gehaald! Had alles op zondagmiddag schoon! :D Maar hebben gisteren een gipsbuik gemaakt in de badkaner en nu is dus de heeeeele badkamer wit van t gips :( Kan ik daar straks eerst weer met de schrobber door...

Hoe is t verder met iedereen? Al nieuwe wereldburgers? Ik mag nu ook officieel :D Ben benieuwd wie t eerst knapt..

Caruli; hoe is t met jou en Mitch?

Kunnen jullie mij helpen denken..? Mijn mannetje zit er een beetje doorheen (werk niet leuk, klote studie en thuis nog vanaales te doen + de spanningen van nu is niet de beste combi) dus ik wil heel graag dat hij dit weekend wat leuks gaat doen waardoor hij de rest even vergeet.. Nu heb ik al een kameraad geregeld die vrijdag middag en avond vrij houdt en die dezelfde interesses heeft, maar zat of zon mag ook.. Ik wou m laten zeevissen oid, maar dat is een hele lange dag en nu mss niet heel handig aangezien je van zee niet zo makkelijk terugzwemt als er wel wat is... Hij vindt eigenlijk alles wel leuk.. Buiten iets, mag sportiefachtig (niet te) of avontuurlijk.. Hij is gek op water (boten, vissen e.d.) Cultuur is ook prima, zolang het maar ECHT een dagje uit is. Iets bijzonders, geen bioscoopje oid... Oja en t liefst ergens in de noordelijke helft van NL.. Enig idee?????????????

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
  16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Hier nog geen bevalling hoor :)

@Marr: Wat goed en lief dat je dat voor je mannetje regelt! Misschien is een slipcursus dag iets? Ik weet dat er een slipschool in Lelystad zit. Of anders iets van quad rijden???
    Bedrijfsuitje organiseren? Een geslaagd bedrijfsfeest organiseer je met Traffic Control heeft heel veel aanbod van dit soort dingen en zitten verspreid door heel NL.
    Of deze: Total Outdoor Events - Avontuurlijke outdoor activiteiten
    En je kan ook eens hier kijken: www.quadrijden.biz » Quad rijden op uw bedrijfsuitje of vrijgezellendag ?

@Hier: Vannacht weer wat gerommel, harde buiken, maar niet pijnlijk, kwamen wel duidelijk als een golf.
    Ook een paar keer gekke pijntjes gehad heel laag in m`n rug en bij m`n BMM. We wachten af :)

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Mooie buik hoor Marr! Trouwens gefeli met de 37 weken! Je mag ploffen :D

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik heb gister bij Babydump een snoozebaby trendywrapping gekocht, dat is zo`n wikkeldeken en een Snoozebaby Sweet dreaming; dat is een tutteldoekje met van die labeltjes. Echt helemaal leuk!
    Heb ze net meteen in de was gegooid, die is nu klaar, dus ik ga ff de was ophangen :)

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Ja ga eens douchen joh! Anders kom ik niet meer hoor;)
    M moet wel wennen aan zijn broertje, maar is heel lief voor hem!! Kusjes geven en aaien over zijn buikje als ie huilt:). Je merkt wel dat hij meer aandacht van ons probeert te trekken en niet altijd positieve aandacht haha.
    Ben echt benieuwd hoe zwaar je meisje uiteindelijk zal zijn!

Inge
    Bijna uitgerekend!!

Caruli
    Lijkt me dat er nu wel meer onderzocht gaat worden of niet?? Is toch niet normaal dit voor zo'n kleintje?? Sterkte voor hem!

Marrr
    Wauw!! Strak, lief en mooi kamertje!!! Oja en groot! Krijg de mijne niet op de foto:(
    Herkenbaar hoe je man zich voelt:( die van mij heeft dat ook al heel lang. Niet leuk hè:(?? Ik weet iets heel bijzonders, maar dan moet jij mee...wil je dat??

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Marr: Mooie buik meid :D

Jammer dat er nog niemand verder bevallen is ;)

Hier gaat het redelijk, het eten wil nog niet opgang komen. Dus hebben we nu thuistraject aangevraagd en dat heeft de arts goed gekeurd :D
    Nu moet ik leren voeding geven en word alles spullen besteld enzo en dan hopelijk eind van de week naar huis maar dan met sonde :D

Morgen moet ik met de zuster erbij de voeding geven enzo en dan manlief ook en als we dat kunnen en de toets goed gemaakt hebben zijn we goedgekeurd. ben benieuwd hihi.

Deel Deze Pagina