Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Caruli: Wat fijn dat er een thuistraject is gestart. Wel vervelend dat het eten niet op gang komt, maar nu kunnen jullie het straks lekker in jullie eigen omgeving doen. Scheelt denk ik veel druk, omdat je dan niet heen en weer hoeft te reizen!

@Lemi: Ja, bijna...nu maar hopen dat de baby zich iets van die datum aantrekt LOL

Zucht, net even naar de winkels geweest op de fiets. Kennen jullie dat: Alles wat in de aanbieding is en jij wilt hebben is uitverkocht. Ik kan daar zoooo slecht tegen! Tis verdorrie pas dinsdag en de schappen zijn al helemaal leeg. Snappen ze dan niet dat ze van een aanbieding meer in moeten kopen?!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Carlo
    Fijn dat het thuis mag!! Mijn reactie nog gelezen;)??

Inge
    Ja dat is zoo irritant!! Ik kan daar ook zo niet tegen!! Kruidvat is daar ook goed in!

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lemi: Nou, de Etos wordt er dus ook steeds beter in! Mondverzorging 2+2 gratis. Dus ik wil Parodontax tandpasta en dan de groene (gel) of de whitning...hebben ze nog 1 tube gel, 1 tube whitning en verder alleen maar fluride vrij. Zelfs de 'normale' was op. Ik door naar de mascara, want de max factor mascara was 2 halen 1 betalen. Uiteraard, ook bijna leeg. Iig niet degene die ik wilde hebben...grrrrrr
    Vervolgens bij de Hema; Sokken schap giga leeg. Daarbij was ook mij internetbestelling er nog steeds niet (had er al wel moeten zijn).
    Normaal vind ik het niet erg om morgen weer naar de winkels te gaan, maar ja, nu is het niet meer ff op de fiets. Kost net ff wat meer moeite en voor het zelfde geld ben ik morgen druk aan het puffen LOL

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; Thanks voor je ideeen! Zal er eens naar kijken! Hier niet zo'n last van de etos, maar we hebben er ook 5 ofzo.. Dus altijd wel ergens ;) Maar is idd vervelend!

Caruli; Oh fijn zeg! Nu hopen dat jullie natuurtalenten zijn.. ;)

Lemi; Jouwe ook al :( Word er zelf zo verdrietig van af en toe.. En jahoor, uiteraard wil ik wel mee! Alles voor mn mannetje.. :)

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Mooi buikje hoor :)! Is karten mss een idee? Of paintballen? Blijft ook lastig als het dit weer is om buiten iets te doen, denk ik. Ben wel benieuwd wat Lemi in gedachte heeft ;).
    Mijn vriend zit er ook een beetje doorheen. Tja, eigen baas zijn heeft z'n voor- en nadelen. Beeb mag nog niet komen van hem, omdat hij dan in de problemen komt op het werk...pfff...stress dus. En hij is de hele zw.schap al heel veel ah werk, waardoor ik het gevoel heb niet samen zwanger te zijn of ervan te genieten :(. Nu ook dus niet vd tijd met z'n tweetjes zijn ;).
    Haha, ben je net klaar met poetsen kun je weer opnieuw beginnen. Is je gipsbuik wel goed gelukt? Ga je hem ook nog bewerken?

@Lemi: Nou, ik ben weer fris en fruitig hoor ;):)! Ahhh, die M :). Maar is natuurlijk ook niet niks, eerst alleen en alle aandacht voor hem en nu moet ie dat delen. Maar met L gaat het nog niet beter dus :(?
    Lastig hoor! Mss toch eens de hap raadplegen?
    Ben ook benieuwd hoe lang en zwaar onze druif is ;). Zie toch steeds meer tegen de bevalling op :$;).

@Inge: Tja, herken het wel van die aanbiedingen. Hier heeft kruidvat daar ook een handje van. Echt heel irri. En als je op de fiets moet in deze situatie en met dit weer....grrrrr.
    Bij jou rommelt het dus weer? Ben benieuwd wanneer het een keer doorzet. Hier is het vrij rustig ook qua harde buiken...heb ze bijna niet meer :cool:. Wel is beeb heel bewegelijk en dat zorgt voor veel pijn in onderbuik en down under.

@Caruli: Wat ik niet begrijp is dat er niet gekeken wordt naar de oorzaak hiervan??? Maar wel fijn dat het in je eigen vertrouwde omgeving mag, mss dat het dan sneller beter gaat.

@Suus: Meldplicht :D!

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; ja gipsbuik is wel mooi gelukt :) Vanmorgen weer heerlijk staan schrobben, maar alles is weer spik en span... :D
    Getsie, jouw mannetje ook al.. Niet leuk he.. Ben ook ERG benieuwd naar Lemi's idee (hint hint ;)) Karten kan helaas niet, aangezien meneer daar ooit zijn stuitje mee gebroken heeft..

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    marr: Het scheelt voor mijn man wel heel veel gereis, al zullen we straks wel vaker naar de poli moeten komen.
    Ik ben hier de hele dag en nacht he ;)

Lemi: Oorzaak is waarschijnlijk toch iets neurologisch en zal de toekomst uit moeten wijzen of het nog vaker gaat gebeuren.
    Er valt weinig tegen te doen behalve wat ze nu doen hem met sonde weer opgang brengen.

Ik hoop echt dat nu alles snel geregeld kan worden, wil nu echt naar huis:(
    over ruim 2.5maand lig ik zelf weer 5-6dagen in het zh dus.. Ik kan het zh nu al niet meer zien. en al die afspraken met de kinderarts, gyn enzo nog...

8. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden!

Nou, mijn voorgevoel was dus niet juist :( Ik dacht dat ik de 25ste zou beginnen en de 26ste zou bevallen. Tis gister niet begonnen :(:(:(
    Wel weer veel gerommel even na 12-en. Heeft een uurtje aangehouden en daarna stopte het weer.
    Heb mezelf nu aan de kruidenthee gezet. Echt elke thee waar ik ook maar enigszins van denk dat het zou kunnen helpen drink ik. Straks ga ik weer een stuk wandelen.
    Gister heb ik al 750ml bitterlemon gedronken...Oh, ik denk echt dat ik overtijd ga en daar heb ik zoooo geen zin in.
    Kunnen jullie wat oxytocine deze kant opsturen please?!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    Ja idd, nu is het helemaal niet fijn als je weer terug moet. Beetje jammer dat ze niet zo snugger zijn genoeg op voorraad te nemen;)

Marrr
    Ik werd en word er ook altijd heel verdrietig van ja:(. Doet pijn hè!? Ik hoop echt voor jou dt het straks beter zal gaan als de kleine er is. Hier was dat eigenlijk niet zo en dat doet nog veel meer pijn:(. Vooral bij M was dat erg.. Het is geen goedkoop ideetje wat ik heb hoor hihi. Ik heb dat toen geregeld voor Valentijnsdag en zijn verjaardag nog. We hadden nog nooit wat samen gedaan door omstandigheden (daarna ook nooit meer;)). Dit is het Candlelight
    Er zat dan ook een diner bij. Echt heel bijzonder om te doen!

Moon
    Gisteren nacht en vannacht ging best goed met L en dan ga ik steeds weer twijfelen wat te doen. Op advies van mijn ma toch maar de ha gebeld voor een verwijzing naar een kinderarts. Die heeft er natuurlijk veel meer verstand van en dan krijg ik misschien iig wat beter advies. Mijn ha zei namelijk dat ik venkelthee moest geven en toen ik naar het cb ging moest ik gelijk stoppen want ze zijn erachter dat het slecht is voor een babylijfje:$!!! Moet vanmiddag eerst weer bij de ha komen, dus dan zal ik dat gelijk even melden!

Caruli
    Zag toevallig gisteren op tv dat sommige kinderen een soort anorexia ontwikkelen door een angst voor eten. Is dat niet iets wat het kan zijn of wil hij wel eten? Lastig hoor:(

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lemi: Jeetje wat lees ik nou? Heb ik iets gemist? Wat is er aan de hand met L? Groeit ie niet goed???

11. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo dames!

Ik meld me bij deze even (nog steeds zonder baby)! ;) Ik ga vanavond even uitgebreid reageren! Ga nu ff tukkie doen! ;)

Liefs Suzy

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Suzy: Wie van ons gaat winnen denk je?!

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik ben vandaag zo extreem moe. Snap er niets van. Heb nauwelijks iets gedaan vanwege de vermoeidheid. Ging wel ff een stukkie wandelen, maar ook dat viel vies tegen...

Vanavond maar lekker op tijd naar bed...

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lemi; word er idd erg verdrietig van.. Vooral omdat ik er gewoon niks aan kan doen om het te veranderen.. :( Maar wat een ontzettend leuk en origineel idee zeg! Hoe kwam je daar zo bij? Het is voor ons wel erg uit de richting, zal es kijken of er eventueel een hotelletje bijgeboekt kan worden.. :)

Arme Inge; Ik duim voor je dat je beeb ineens haast krijgt.. Maar ben bang dat je idd overtijd gaat (wat ik vooraf niet verwacht had bij jou..) Vandaag was mijn buik ook heeeel licht onrustig.. Mss dat ie eindelijk snapt dat dit ook niet voor eeuwig gewoon door kan groeien ;)

Suzy; Goed zo!

Moon; Te stil!! Vind dat we (helemaal nu) minstens 1x per dag moeten melden.. Anders gaan we speculeren.. ;)

Hier; Ruik de hele dag al kots.. :( Snap niet waarom.. Zit trouwens gewoon in mn neus hoor, want rook t bij de AH ook al... Word er alleen niet heel blij van.....

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ik meld me :)! Nee, nog geen beeb.

Zal later nog ff reageren, nu eerst ff pastasaus gaan maken...jammmmie!

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: Gedver, dat is geen fijne geur om te ruiken...blegh! Ja, over de 40 wkn heen is geen uitzondering, I know.
    Ik hoop wel dat de VK een beetje op tijd wil gaan strippen. Bij 40,5 of uiterlijk 41 wkn. Als de eerste keer strippen dan geen effect heeft heb je ten minste nog tijd om het een tweede keer te doen...
    En ach, zo zielig ben ik eigenlijk niet. Ik heb de laatste maanden nauwelijks pijn gehad en me kiplekker gevoeld. Ik moet niet zo zeuren :)

17. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Wil deze pasta al dagen eten, maar maak hem niet klaar vanwege de lucht....redelijk wat knoflook namelijk....waardoor het hele huis ernaar ruikt en wij niet lekker uit ons giecheltje :D en stel dat dan net de bevalling begint ;). Dus....

@Suus: Hèhè, eindelijk ;):)! Rommelt het wel bij jou, of merk je nog helemaal niets? Nog steeds misselijk?

@Marrr: Oké, ouch. Heeft ie er verder nog last van (stuitje)? Inmiddels al een ideetje opgedaan? Tja, het blijft lastig met die mannen. Hoop dat er snel verbetering in komt, bij ons allen. Hoe kom je nou aan een kotsgeur?? Ik zou de hele dag boven een parfumflesje gaan hangen, denk ik :D.

@Inge: Jij doet er echt alles aan om de bevalling op te wekken hè?! Een hoogtepunt ook al geprobeerd :D?? Ik wacht gewoon rustig af, hoor. Ik had nooit verwacht dat ik (en zij) het zo lang vol zou houden ;). Gaan ze morgen ook al een inwendig onderzoek bij je doen?? Naja, mss begin je vanavond, vannacht of morgen wel voor je controle ;)!? Ik moet ook morgen op controle...ben benieuwd hoe of wat. Hier doen ze pas inwendig onderzoek bij 40 of 41 weken, wat de cliënt wilt.
    Goh, dan heb ik wat van jouw energie gekregen, denk ik, want ik heb eindelijk weer eens wat kunnen doen vandaag. Rust je ook wel genoeg?

@Lemi: En hoe was het bij de ha? Al weer wat wijzer geworden? Jeetje, daar wordt je ook niet blij van...denk je iets goed te doen blijkt het gewoon slecht te zijn :(. Slecht van die ha! Heb je er nog wat van gezegd?

@hier: Voel sinds gisteren beeb heel anders. Veel minder duidelijk...lijkt wel of er opeens een speklaag tussen zit :$:(. En ik heb nog steeds heel veel druk en pijn in mijn onderbuik. Gisteren kon ik zowat de hele dag niet zitten, staan of lopen. Liggen was de enige optie. Niet handig als je klusjes wil doen ;). Zo eerst maar eens lekker eten!

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Ik weet dat er morgen weinig tijd is bij de controle, dus ik reken niet op inwendig onderzoek. Maar bij 40wkn en 3 a 4 dgn wil ik wel gestript worden...
    Lekker toch zo'n pastaatje ;)

19. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo dames!

Hoe is het hier!

Sorry dat ik ff een tijdje weinig van me heb laten horen maar ik heb een nieuwe hobby, wordfeud! Whaha.. En was weinig achter de laptop te vinden!

Hier gaat alles wel goed.. Zit er wel echt op te wachten vanaf vrijdag merk ik, bij alles wat ik voel denk ik dat t begint! ;)

Misselijkheid heb ik de ene dag wel, andere niet.. En ik merk dat t slapen steeds minder goed gaat!

Hoe is het met jullie allemaal!

@ Marr: Wat een geweldige kamer! Ook helemaal mijn smaak! Leuk hoor!

@ Inge: Ik heb geen idee wie er gaat winnen! We shall see! Je buikfoto's zijn gaaf geworden zeg!

@ Moon: Hoe is het met jou? Ben je er klaar mee of gaat t nog prima?

@ Caruli: Hoe is het met M? Dikke knuf!

@ Lemi: Schiet eens op met dat wordfeuden! :D

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik weet niet meer wie het zei maar anorexia is het niet ;)
    Dit heeft te maken met de hersenafwijking die hij heeft.

Ps ze zijn hier vanavond een live hersenoperatie aan het doen :$ Ik wist dat helemaal niet joh..

Deel Deze Pagina