Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Bij deze voldoe ik even aan de meldplicht! Alles nog rustig hier....

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik ben er ook! ;)

Inge; Dat strippen lijkt mij dus helemaal niks he.. Denk dat ik liever af zou wachten (niet dat inleiden een betere optie is)
    Jammer dat je ze niet kan lokken met een lekker snoepje ofzo.. Alhoewel, om die nou in je giechel te drukken.. ;)

Moon; Hij heeft er niet echt meer last van, maar het blijft een zwakke plek.. Dus als we nu samen de hele avond op een houten bankje zitten, zijn we allebei aan t einde van de avond aan t kreunen om een zere kont.. Hihi..

Suzy; Jeetje wat zijn jullie allemaal sloom zeg.. Jij bent ook al bij de 40 wkn.. Wel lief dat jullie mij de kans geven in te lopen op jullie.. Straks gaan we wel alle 4 op dezelfde dag.. :p

Caruli; Al goedgekeurd voor de test? Nog wat opgestoken van de operatie? ;)

Hier; Vanmiddag mag ik ook naar de vk (zitten we allemaal geloof ik :p) Zal es vragen hoe groot beeb is..
    En ik moet NODIG mn vluchtkoffer in gaan pakken.. Heb alleen geen flauw idee wat ik er in moet stoppen.. Lang leve de besluiteloosheid... :p

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal

Marrr
    Ik was aan het zoeken via Google naar een romantisch uitje en zo kwam ik daarop. Het was echt heel bijzonder! Eten was ook lekker:).

Inge
    Jaa je uitgerekende dag!!

Moon
    De ha heeft een doorverwijzing naar de kinderarts gegeven. Kunnen pas 9 november terecht:$. Vond het belachelijk, maar schijnt nog snel te zijn... Ik heb het tegen de ha gezegd van de venkelthee, maar hij vond het onzin. Vroeger was het niks, toen zweerde iedereen erbij en nu kan het ineens weer niet. Hij had in al zijn jaren niks negatiefs ermee ervaren. Opzich is ht ook wel zo dat het altijd onduidelijk is met dit soort dingen...
    L zat de afgelopen 3 dagen en nachten gelukkig beter in zijn velletje:). Dn ga ik ook weer twijfelen of ik wel moet gaan, maar ja het gaat om een baby en niet om mezelf;)
    Hoe gaat het nu met de druk in je onderbuik?

Inge
    Nee ik had het hier helemaal niet verteld over L:). Alleen op Hyves.
    (zie stukje aan moon)

Strippen
    Bij mij ook gebeurd! Voelde helemaal geen pijn en was schijtbang!!! Nou was alles ook al erg soepel. Het voelde alleen n beetje vreemd;)

Vluchtkoffer
    Lijstjes kun je op Google vinden:)

Suzy
    Whahaha Wordfeud is leuk!! Doe het nu sinds een paar dagen:) maar dat had je vast al gemerkt:)? Oh ben ik te langzaam? Zal sneller zijn bij jou ok;)? Wachten de andere 10-12 mensen maar:$!! Hahaha. Bij mij zijn er veel langzaam, maar als jij er tempo in wilt dan gaan we dat regelen:)!!

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ben ik ook weer :). Beebloos.

@Inge: hoe laat moet je bij de vk zijn? Ah, een kort bezoekje dus. Ben benieuwd wat de procedure nu bij jou gaat zijn.

@Marrr: hahaha, ja van een houten bankje krijg ik ook een zere kont :D. Hoe laat moet jij bij de vk zijn?
    Vluchtkoffer: pyjama, bevalkledij, (grote) slips, bh, badjas, pantoffels, dikke sokken, toiletspullen, kleding beeb, dekentje, maxi-cosi, luchtige snack voor jou en vriend, drinken (sportdrankje), fototoestel + batterijen, boekje, muziek, lipbalsem, zoogkompressen, massageolie. Verder weet ik het ff niet meer hoor.
    Heb je al een ideetje voor je vriend?

@Suus: houd jij het nog vol? Ik ga steeds meer tegen de bevalling opzien :( Ik dacht dat het hoe dichterbij het komt, hoe minder erg het zou zijn maar niet dus (bij mij dan).

@Lemi: 9 november pas :$? Dat duurt idd nog even, het is zonde dat manneke :(. Mocht ik het niet vertellen hier :)? Kom jij nog wel aan je rust toe? Heb nog steeds veel last van mijn onderbuik. Vk zei laatst dat het ook de druk op bmm kon zijn en ik mss al ontsluiting daardoor kon hebben ;). Als ik naar de wc ga, heb ik ook zo'n druk op de onderkant :):(.

@hier: moet om 16.40 uur bij de vk zijn. Weer urine mee en geboorteplan (opdracht stagiaire).

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Jawel hoor:). Ben juist wel blij dat jij erover begon;). Ik wilde niet jullie "lastig" vallen met mijn babypraat hihi...
    Echt rust heb ik niet veel nee. Nu toevallig allebei de kids op bed:) M is nu Net wakker dus die ga ik ff halen.
    Die druk hoor je vaker ja. Wel vervelend.
    Succes bij de vak straks:)

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik moet om 18.50u bij de VK zijn.

Strippen lijkt me ook niet echt je van het, maar inleiden wil ik echt niet! Ik wil niet medisch worden en zodra je de 42 wkn aantikt ben je medisch. Dus ik word liever maandag gestript, zodat we dat nog 1 of 2 keer kunnen herhalen als het niet helpt. Als we wachten met strippen tot 41,5 en het helpt niet, dan heb je helemaal geen tijd meer.

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Ik ben al bij de vk geweest inmiddels.. :) Alles weer goedgekeurd. Alleen was er weer een stagiaire en daar heb ik zoooooo'n hekel aan.. Snap best dat ze t ook moeten leren, maar liever niet op mij.. Zul je zien dat er straks als ik aan het bevallen ben er ook 1 binnen komt wandelen.. Nou, daar zit ik dus echt niet op te wachten he.. :(
    Ben nog niet helemaal uit over dit weekend, maar denk dat t richting strand gaat...

Inge; Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in.. Hopelijk zijn ze een beetje snel daar bij jou.. Ik zal volgende week eens navragen wat hier de procedure is.....

Wordfeud: Wil ik ook graag spelen, maar heb een Blackberry :(

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Marrr
    Dat kan je gewoon aangeven hoor bij je vk! Heb ik toen ook gedaan bij M, want wilde niet nog meer pottenkijkers/poezenkijkers haha

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lemi; Ja, maar vind t zo lullig zeggen als ze erbij is.. ;) Zal t idd volgende keer wel even aangeven.. Want zie dat echt niet zitten.. Ben ook gewend dat ze dat soort dingen van te voren vragen, maar dat doen ze hier dus niet mee..

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lemi: gekkie, da's toch niet lastigvallen. Wordfeud is echt verslavend hè :)!

@Marrr: hier ook een paar keer stagiaires gehad. Nu eentje die t/m 16 dec blijft. Ik wil ook niet meer mensen dan noodzakelijk aanwezig bij de bevalling. Zij heeft ook een briefje op de deur hangen, dat als wij niet willen dat ze tijdens het spreekuur/bevalling aanwezig is we dat moeten melden bij de vk. Opdracht van haar was geboorteplan opstellen, dus kon het daarin vermelden hihi :D. Nu was ze er vandaag niet bij, maar de vk weet het dus wel. Ik zeg ook dat het niets met haar te maken heeft, maar het is de eerste keer en is al spannend en heftig genoeg....toch!? Gewoon zeggen hoor!
    Fijn dat alles weer goed is :D. Gaan jullie saampjes naar het strand? Hopen dat het weer een beetje meewerkt :).

@Inge: jij ook weer goedgekeurd? Weet je al iets meer over procedure?

@hier: mijn bloeddruk was weer 130/85. Toch weer een spoortje eiwitten in urine en ook van suiker :(. Volgende week, 3 nov, weer terug en wordt dan gestript :$. Zij doen dat 3x met tussenpozen van 24 uur, dus da's donderdag, vrijdag en zaterdag. Tevens wordt er as maandag door de vk al een afspraak met de gyn gemaakt voor de week erna. Pffff, wordt wel echt nu :$. Hopen dat ze besluit om eerder te komen ;).

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Wow Moon! Heftig dat het ineens nu zo snel gaat!

Hier strippen ze in principe bij 41 wkn, maar als ik maandag gestript wil worden doen ze het maandag. Heb dus voor maandagavond een afspraak staan :)
    Ik hoop gewoon dat ik voor die tijd spontaan begin!

Verder was alles hier weer prima in orde :)

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    DJEEZZZ wat spannend meiden! Krijg gewoon de kriebels van jullie.. Hihi..

13. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Haaaaaaaaaaaaaaaaai dames!

Hoe is t hier? Ik kom me weer even melden! ;)

Marr: Hoe is het met je kotslucht? T is/was vast erg vervelend maar moest wel lachen om hoe je t omschreef..
    Wat betreft t vluchtkoffertje, je kan zo een lijstje van internet afhalen! Net zo makkelijk! ;) En kun je je besluiteloosheid even aan de kant zetten! Hoe is t met de tekst van het geboortekaartje? Of rakel ik nu een gevoelig onderwerp op! :D
    En wij zijn gewoon allemaal supersociaal, we wachten gewoon op je! :D

Caruli: Hoe bedoel je live een hersenoperatie? Klinkt een beetje creapy nl..
    Hoe is het met M?

Inge: Nog steeds alles rustig? Hier wel.. Fijn dat alles in orde is! Voel je je ook goed?

@ Lemi: Vind t gezellig met je hoor! Het Wordfeuden! En t tempo zit er lekker in! Haha ;)
    En je moet ons gewoon lastig vallen met jouw probleempjes, daarom zitten we hier toch? Om elkaar er een beetje door te trekken? ;)

@ Moon: Ik hou t nog wel vol, (zal wel moeten :D).. Eigenlijk ben ik er stiekem wel klaar mee maar ik zie ook een beetje tegen de bevalling op, alleen wordt t bij mij gelukkig steeds minder erg omdat ik die dikke buik ( en zere kruis en rug) een beetje zat begin te worden! Ik wil knuffelen met m'n beebje en weer lekker met ,'n meissie over de vloer kunnen rollebollen! ;) Ach en af en toe ook wel met ml!
    Wat spannend voor jou, dat je al wat data hebt gekregen voor t strippen! Ik duim voor je dat t niet nodig zal zijn!

Hier alles nog rustig! Moet morgen naar de vk! Hou jullie op de hoogte! Nu manlief weer van zijn telefoon bestelen zodat ik verder kan Wordfeuden! :p

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hier veel harde buiken na bezoek vk en de hele dag al bewegelijk druk kind. Ook weer veel pijn onderin, o jee. Zit het er mss toch aan te komen?? De vk heeft ook weer flink zitten duwen en voelen onderin, scheelt ook wel denk ik. Bolletje zit nog steeds niet vast.
    Ja, ben blij dat deze vk zelf zei dat ik dan donderdag gestript ga worden, kan ik me daar wel op instellen...naja soort van :$:). Vriend is nu ook onrustig haha :D....ikke ook hoor ;).

@Inge: dus als jij voor maandagavond niet spontaan begint, wordt je al gestript? Kan jij vast vertellen hoe het is :D. Ach, ik hoop gewoon dat we beide niet hoeven hoor! Fijn lijkt het me niet namelijk :).

@Marrr: jij bent ons mss toch nog voor hoor :D. Had jij nu al wat gerommel?

@Suzy: ben benieuwd naar jou! Weet jij of ze al inwendig onderzoek gaan doen? Of wat de procedure is? Ja, ben het ook zat hoor maar heb het gevoel er nog niet klaar voor te zijn ;). Tja, wanneer wel...geen idee. Als alles weer gedaan is hihi :D. Vind het een beetje eng, ben benieuwd naar ons kleintje maar niet wat er eerst gedaan moet worden. En hoe zal het straks zijn?

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Hoe is het nu met de harde buiken???
    Ja, als ik maandag nog niet bezig ben word ik om 21uur 's avonds gestript. Op eigen verzoek dus. Ze bieden het standaard aan vanaf 41 weken.

@Suzy: Oh, ik herken het zo wat je zegt! Ben er ook echt klaar mee. Die dikke pens zit in de weg. Kan niet eens meer lekker op de bank hangen, die is net een tikkie te laag.

@Marr: Zou wel leuk zijn als jij nog als eerste van ons 4 ging bevallen LOL

@Hier: Wel weer wat krampjes en dergelijke gehad, maar niet echt waarvan ik denk dat het door gaat zetten...morgen mag het eigenlijk niet geboren worden, want dan is mn Svader jarig :-/

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Suzy; daar begint juist t probleem, bij die lijstjes.. Want welk shirt doe ik in de koffer? En welk babypakje? Etc.. ;) Geboortekaartje is zo goed als geregeld. Nog een paar op- en aanmerkingen, maar dat is wel door te geven zodra nodig..

Moon; heb sinds vannacht alleen een beetje mens.pijn onderin mn buik, maar kunnen net zo goed mn darmen zijn hoor ;) Mijne is ook nog niet geheel ingedaald hoor, ligt nu wel in bekken maar hoofdje is nog los hoorde ik gisteren..

Inge; whaha, zou leuk zijn! ;) Maaruh, nu moet je geen eisen gaan stellen he.. Dan laat dat kind straks helemaal op zich wachten... ;)

17. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hi,

Ben ik ff! Net bij de vk geweest! Alles was in orde, bloeddruk 130/70.. Maar ze dacht dat t nog wel ff kon duren aangezien ik nog niet echt signalen heb van een aankomende bevalling! Grr..

@ Marr: Whaha, ja das lastig.. Zeker als je veel keus hebt.. Ik heb 1 jongenspakje, 1 meisjespakje, 1 bevalshirt das om het mezelf makkelijk te maken!

O nog een tip die ik laatst kreeg, leg bij je 1e babykleertjes ook een leuke hydrofiele luier (bij de hema hebben ze hele leuke)! Das leuk voor de foto's! ;)

Ik reageer straks ff verder, ga ff een broodje met m'n meissie eten!

18. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Zoveel boterhammen hebben we niet gegeten hoor! ;)

Druk dagje gehad hier, eerst was schoonmams hier, vervolgens een vriendinnetje, tukkie gedaan, met mams de markt over geweest, schoonzus op de thee, en broerlief op de cola! ;) Genoeg visite dus! :D

Is er al iemand aan het puffen?

@ Moon: Ik wist eigenlijk niet wat me te wachten stond bij de vk, ik ben nl nog nooit zolang zwanger geweest! ;) Maar heb niets inwendigs gehad.. Kindje lag vast ingedaald.. Geschat op 6 a 7 pond en mijn volgende afspraak staat op donderdag 3 november, als ik dan nog niet bevallen ben word ik dinsdag 8 november overgedragen aan de gyneacoloog.. Heb niets over strippen gehoord! Lijkt mij ook geen pretje! ;)
    Hoest met jou?

En hoe is het met jullie allemaal? Staan alle vliezen nog?

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Puf puf puf, nee hoor :D.

De harde buiken zijn uiteindelijk gestopt. Heb zo'n pijn, nog steeds, als ze aan het bewegen is met schouders/hoofd. Krijg dan echt enorme pijnscheuten in onderbuik en urinebuis(?). Niet grappig hoor ;). Lopen wordt dus ook lastig...wil zo graag nog een stukje wandelen zelfs in huis lopen gaat dus amper :(.

Hebben jullie daar ook last van? Ik heb dus geen krampen of iets.

Suus, da's idd een duk dagje geweest...pfff.

20. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Dat heb ik ook! Alleen mijn pijnscheuten (ze voelen als stroomstoten) schieten via m'n liezen, m'n benen in! Heb t vanmorgen even aangegeven bij de vk, en ze zei dat dat de schoudertjes zijn, die de zenuwen beknellen... Maar er valt weinig aan te doen.. :S

Deel Deze Pagina