Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Volgens mn zus was die pijn t laatste stukje.. Ze vroeg me toevallig vanavond of ik daar al last van had.. :) Heb zo'n voorgevoel dat jij een roerig nachtje tegemoet gaat.. :)

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suus: nou da's lekker dan ;). In urinebuis voelde voorheen ook als stroomstrootjes, daarna alsof er met een satéprikker in geport werd en nu kan ik het niet echt omschrijven. Ik vind het alleen wel heel erg irritant. Had je dat bij N ook?

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: o jee :$. Hoe lang van tevoren had jouw zus daar last van? Euh, tja morgen D-day maar geloof niet dat ze komt hoor ;):).
    Hoe is het met jou?

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; en??? Zij had dat dus een dag ofzo van te voren.. :) Maar zegt niet zoveel hoor.. Hihi.. Had alleen bij jou sowieso al een voorgevoel.. :) Dus ben benieuwd wat je vannacht gedaan hebt.. :D

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: haha, helemaal niets. Was vrij rustige nacht :). Maar de dag is nog niet voorbij hè ;).
    Gaan jullie nog saampjes iets doen? Zo ja, have fun en ik hoop dat hubbie ervan opknapt :).

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Ja, we hebben afgesproken dat we vandaag even hard aan t werk gaan met dingen waar hij tegenop ziet, zodat we morgen wat leuks kunnen doen waar hij ook echt van kan genieten dan.. Zitten nog in twijfel of 2 of 3 dingen, maar dat gaan we in de loop van de dag bedenken.. :)

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: o da's ook een idee idd. Wat zorgen wegnemen. Hier moet dat dus ook gebeuren ;). Ben benieuwd wat het worden gaat, maar dat horen we vast wel :D.
    Fijn weekend!

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Jij ook! En pufse als je t er aan toe hebt... ;)

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Nee, nog niks hoor ;):p!

Inge en Suus: Meldplicht :D!

10. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Ja ik meld me gauw bij deze! Alles nog kalm! Ga ff naar een verjaardag van een dinnetje zo! Heb t gevoel dat ik morgen ga bevallen! En ik hoop t ook! ;)

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Het begint nu wel spannend te worden hier ;)

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik meld me bij deze ook! Nog steeds wee- en babyloos....

Er is hier nog niets gebeurd/gaande. Vandaag een drukke dag gehad. Moesten naar Apeldoorn en Svader was jarig. Ben dus amper thuis geweest!

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Nou dames,

Ben benieuwd wat ons morgen zal brengen?! Mss wel 3 beebies :D!

Trusten en denk eraan: de klok gaat een uur terug! Lekker een uurtje langer slapen :)!

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Slapen...wat is dat?

Ik merk dat ik echt met het uur chagrijniger word...Dit is de meest kwellende periode in zwangerschapsland...echt niet leuk.

Lichamelijk is het prima te doen. Tuurlijk wel wat klachtjes...maar het niet slapen, de onzekerheid en het wachten zijn voor mij echt killing..

Suzy, moon en Marr....gebeurd er bij jullie al iets?

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Hier wel redelijk geslapen (een keer) maar geen gebruik gemaakt vh extra uurtje helaas. Vannacht om 5 uur (nieuwe tijd) naar wc geweest en daarna wat last van onderrug. Ook net bij het wakkerworden, maar nu niets. Ben benieuwd. Ik word ook gek vh feit dat je gewoon niet weet wanneer, hoe en wat. Ik wil ook niet gestript worden, dus hoop echt dat ze zelf snel komt :(:).

Jaja dames,

Het is een feit,
    Inge, Suzy en ik zijn overtijd!

Hoe is het met de rest?

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nog ff en dan komen de beebjes :D

Hier vannacht weer gedroomd... Dat ik bevallen was en nog niks klaar had. We moeten nu maar snel eens gaan beginnen denk ik. Kamer uitruimen, kaartje uitzoeken enzo.. Pfff

17. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Caruli: Kan ook nog 2 weken duren :$....pfff. Jaja, bij jou gaat het ook al opschieten :D. Je had toch ook al een beetje angst dat beeb niet tot de ks zou blijven zitten??!

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Haha Moon, dat klonk heel grappig!

Heb net mn frustraties losgelaten op de badkamer en wc's. Die zijn weer helemaal van onder tot boven glimmend schoon. Geen bacterie meer te vinden volgens mij LOL

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja dat kan moon, casey kwam met 42.1wkn ;)
    De beeb komt wanneer die zelf wilt, of word gehaald hihi.
    Nog even volhouden meiden en genieten van je buik, voor je het weet is de beeb er ;)

20. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik meld mij ook!! :D

Net even lekker in t bos gewandeld met man en hondje.. Was erg leuk, tot we de weg kwijtraakten.. :( Een uur lang rondgedwaald voor we de auto weer vonden.. Geen aanrader als je hoogzwanger bent ;) Maar we zijn weer thuis! Nu lekker op de bank met de beentjes omhoog en warme chocomelk :D

Heb sinds gisteren al een bijna constante buikpijn.. Niet heeel erg, maar zeker aanwezig.. Indalen? Heb iig mn mannetje vanmorgen weer verleid tot een weeen opwekkend spelletje..;) Gisteren ananas gekocht en tonic staat in de koelkast.. Boswandeling zal ook wel wat goeds gedaan moeten hebben, dus als t nu nog niet loskomt.... ;)

Deel Deze Pagina