Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Haha Marr, ik heb het allemaal geprobeerd...werkte bij mij overduidelijk dus niet.

Weten jullie het zeeppompje drama nog van mij? Nou, het pompje is nu zelf stuk! Eerst was het het reservoir. Nu dus het pompmechanisme...en geen garantie meer. En dit was dus een mega duur inbouwpompje. Ga morgen weer bellen en duimen dat ze me willen helpen. Huilen staat me nu echt nader dan het lachen.

Van de week was ons instrumentenpaneel van de auto al stuk gegaan (zeg maar het tellerpaneel van het dashboard). Hebben we gelukkig 'goedkoop' (208 euro) kunnen laten maken. Nieuw paneel zou dik 800 euro kosten!
    Verder doet de klok vaag. Die gaat elke keer achterlopen. De batterij was niet heel oud, toch maar vervangen...hopelijk is dat het.
    Vrijdag hadden 2 parkeersensoren van de auto storing...die deden het niet meer waardoor je continu een constante 'piep' hoorde als ie in zn achteruit stond.
    Donderdagochtend botste er een auto tegen onze auto aan toen mn vriend op weg was naar zn werk. Gelukkig zachtjes en geen schade (we hebben godzijdank een trekhaak!)

Ik heb het gewoon weer helemaal gehad, al dat gezanik en gezeik. Ga straks denk ik lekker douchen en dan lekker lang janken...

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Het zit je ook niet echt mee zeg...pfff. Dikke knuffel voor jou!

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Ik weet wel dat het op zich allemaal best mee valt, dat het alleen maar materieel is, dat ik blij moet zijn dat ik een redelijk makkelijke zw.schap heb gehad en blablabla. Maar ik voel me gewoon zo K*T!
    Heb het f*cking warm de godganze tijd, ben verkouden aan het worden, ben moe, ik kan niet slapen, niet 's nachts, niet overdag...

Zucht, sorry hoor meiden. Merk ook dat ik me steeds meer in mn eigen wereldje neig te verschuilen. Heb vandaag mn mobiel niet eens aangezet, als de huistelefoon gaat irriteert het me al voordat ik uberhaupt weet wie er belt...wil gewoon alleen zijn. Da's toch raar in zo'n periode?!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nee hoor meid, is normaal. De hormonen spelen nu flink op. Je bent nieuwsgierig naar de beeb enzo.
    Dit zijn de laatste loodjes.
    Dikke knuffel!

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Caruli: Ben blij te horen dat het normaal is. Begon me al een beetje zorgen te maken :)

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Dan mag het materialistisch zijn, het is toch niet fijn :(. En het zijn toch allemaal extra kosten. Het schijnt normaal te zijn, dat je op het einde niemand meer wilt zien en in je eigen wereldje gaat leven, dus ;). Hoop dat de bevalling snel begint en anders dat het strippen morgen (hmm vanavond) net dat ene zetje is. Het einde komt wel in zicht meis! Nog zo'n 1,5 weekje max voor jou :).
    Ik begrijp je wel hoor....ben het ook zo zat. Verga van de pijn en slaap momenteel ook niet veel. Morgen toch maar een dutje proberen te doen overdag. Verlang er zo naar mijn lichaam weer terug te krijgen :cool:. Weer kunnen doen en laten wat IK wil ;).

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Nieuwsflash:

Vliezen zijn hier gebroken. Merkte het zo rond half 3. Weeën komen vrij snel achter elkaar...lastig wegpuffen vind ik ;).

Dus ik denk dat er een beeb onderweg is :$:$:$.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wow moon als je vliezen gebroken zijn komt de beeb ;)
    Hopelijk ben je al bevallen.

SPANNEND!

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Jeetje meid! Spannend hoor, hopelijk gaat het allemaal lekker vlot! Succes...

@Hier: Geen nieuws :(

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Caruli: nee, nog niet bevallen. Krijg de weeën niet weggezucht/gepuft. En ze komen elke keer zo snel dat ontspannen ook niet kan. Moet vd vk proberen te slapen, maar zo niet weten hoe?

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Heb je een bad thuis???

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    De klok lijkt het trouwens hier weer te doen, maar kwam er gisteravond achter dat de kraan van het fonteintje van de wc boven lekt...dat was de druppel (stomme woordspeling). Heb zo'n mega huilbui gehad toen VL al sliep.
    Beebje was trouwens heeeeel erg druk vannacht, heeft me af en toe flink pijn gedaan...nu is ie rustig.

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Ja.

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Je hebt weeën, dus ookal zijn je vliezen gebroken, dan mag je toch in bad? (Weet het niet 100% zeker hoor!!!)
    Want dan zou ik dat proberen, lekker warm, mss kan je dan wat beter ontspannen en de weeën opvangen. Of als je niet in bad mag lekker warme douche...

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Douchen mag wel. Bad liever niet meer met gebroken vliezen..
    Succes moon ;)

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    WHOOOOO MOON!!!!!! Zet m op meid!!!! (Als ze er niet al is!!) Ik puf met je mee in gedachten!!!!

Inge; arme lieve Inge, dikke knuffel voor jou!!!

Hier; Niks bijzonders.. :)

17. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: WAUWIE! Zet m op! Je kan t! Dikke knuffel voor jou!

Ik reageer straks weer ff! Hier is alles nog rustig! Word er gek van!

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Heb mezelf net flink verwend!
    Gezicht gescrubd, maskertje, daarna heeeeeele lange heeeele warme douche. Mezelf een soort minimassage gegeven, bodyscrub, daarna van top tot teen ingesmeerd met bodylotion. Voetjes lekker ingesmeerd/gemasseerd.

Voel me wel iets beter nu...

Moon, hopelijk gaat alles goed en soepel. Ik denk aan je meid!!!

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Zullen we samen dan gek worden? Mn beste vriendin bedoelt het goed, maar krijg net een smsje: je moet er ook niet op zitten wachten en balen. Daar komt het echt niet sneller door. Je moet wat afleiding zoeken...

Grrrrr!!!!!! Nogmaals, ze bedoelt het goed. Maar verkeerde opmerkingen...

20. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; Lekker zo'n verwendagje! Hopelijk knap je er wat van op! Wel fijn dat er vanavond wat gaat gebeuren voor je.. Hoop dat t nut heeft!

Suzy; Jouw popje ook geen haast dus? :( Heb jij al iets gehoord over strippogingen e.d.?

Moon; Oeehh ben zo penuwachtig om jou.. Zoooo benieuwd hoever je nu bent... IIIIEEEHHH!!!

Deel Deze Pagina