@ Inge: Klinkt gezellig, samen gek worden! Ja, best frustrerend die goedbedoelde adviezen van iedereen he?! @ Marr: Nee, niwts over gehoord.. Ik heb donderdag de volgende afspraak bij de vk en als er dinsdag 8 nog niets is moet ik naar de gyn! Wil ik niet! Vanncht volgens mij m'n slijmprop in deeltjes verloren en vanochtend veel krampen gehad! Hopen dat t doorzet! @ Moon: Ben je al aan t knuffelen???
suzy: Spannend meid, hopelijk begint het bij jou ook snel nu. Moon: Hoe is het? Ben zo benieuwd of de beeb er al is en hoe de naam is
Marr: geeft niks hoor Ik blijf hier straks als enige over... hihi. Met mij gaat het redelijk, buik begint nu echt flink te groeien.. Met Mitch gaat het op zich goed sinds hij thuis is Hij eet weer dingen en is vrolijk en actief. Hij krijgt nog wel bolussen sondevoeding bij, maar hopen eet hij voldoende om het zelf door te kunnen zetten en mag vrijdag de sonde er weer uit. Als de kinderarts ermee eens is dan he. Hoe gaat het met jou? Krijg jij ook al de kriebels? Ik wel hoor hihi, wil zo graag ook weer weeen enzo krijgen, maar helaas zal ik die niet meemaken.. Of het moet te vroeg beginnen, maar dan nog krijg ik een ks.. Gek he, moon zit zich vast te verbijten met al die weeen en ik wil ze graag haha. Hopelijk verlopen al jullie bevallingen voorspoedig
@Caruli: Fijn dat het beter gaat met Mitch! @Suzy: En en en??? @Hier: Nu sinds 15 minuten weer spanning in mn buik, menstruatieachtig gevoel in mn buik en onderrug...Maar ik merk dat doordat ik dit al zo vaak ik heb gevoeld ik het nu niet meer 'serieus' neem. Voel me wel iets beter na m`n verwen moment vanmorgen. Alhoewel de tranen nog wel heel hoog zitten. Er mislukte net een pannenkoek en ik zat alweer bijna te huilen. Tis te stom voor woorden, dat ik daarom ga janken...daardoor ga ik er weer bijna door lachen LOL
Caruli; Fijn dat t weer de goede kant op gaat! En snap je wel hoor, dat je zin hebt in weeen, maar wrs krabbel je op t moment zelf wel weer terug Ik kan ook niet wachten! Ben mn buik nog niet zat ofzo, maar zoooooo nieuwsgierig naar ons poppetje! Je bent straks wel de enige nog zwangere idd.. Kunnen we ons allemaal op jou storten! Inge; Ook voor jou duurt t niet lang meer! Mss dat de pijn na t stroppen wel overgaat in weeen Om 9 uur moest je toch? Suzy; en?en?en? Moon; en?en?en? MELDPLICHT!!!!
Klopt Marr, 21 uur....morgen een afspraak om 9.30u voor voetreflexmassage. Ik hoop dat ik die kan afbellen
Inge; Oeh lekker! Nah, mocht je die nou niet af hoeven zeggen, dan helpt dat je hopelijk over t laatste drempeltje heen..
ff snel, moest veel bijlezen . nog steeds geen beeb. ben om 13.15u zkh gegaan met 4 cm. meteen ad weeenopwekkers en om half 5 nog maar 5/6 cm. pijn vanaf begin niet te doen dus om 6 u ruggeprik op advies en ja da's fijn. nu hopen dat t vordert. @inge: succes straks! inwendig onderzoek von ik niet prettig, mss nu wel . knuffels terug! xxx
Hey Moon, wat balen dat het niet wil vorderen! Inwendig onderzoek is nooit leuk, maar zo doorlopen vind ik ook niet leuk...ik neem het dus voor lief Sterkte meissie, ik denk aan je!
Pfff Moon, wat K zeg dat t niet opschiet! Meis ik denk aan je! Zet m op! Voor je t weet heb je je mooie meisje in je armen! Knuffel!
Moon: Even goed uitrusten nu met de ruggeprik en dan kun je er straks goed tegenaan, hopelijk is je beebje er snel. Zet hem op meid
Hai hai dames! Heb zovaak geloerd hier vandaag, wel met m'n telefoon, want als ik de laptop aanzet moet ik de hele dag K3 op youtube kijken met dochterlief! Maar met m'n telefoon kan ik niet reageren, heel irritant! Hier is alles weer rustig.. Grr.. Ik wil ook zo graag... @ Moon: Wat vervelend dat t niet vordert meid! Ik duim voor je dat je snel met je prinsesje mag knuffelen! Heel veel sterkte! @ Inge: Hoe is het bij jou? Hoe was t strippen? Hoop dat t gauw op gang komt! @ Marr: Is jouw buikpijn over? @ Caruli: Tis idd wel de bedoeling dat jij als laatste bevalt! Maar we blijven je heus wel gezelschap houden hier hoor! Leuk dat je ook al bezig bent met babydingetjes, dat maakt t toch heel erg echt he?!
Ik kom net van de verloskundige en goed nieuws! De baarmoedermond is al verstreken en is dus rijp. Er is ookal een opening! Ze heeft me gestript en zij heeft het kindje al aangeraakt (zon gek idee!). Kindje ligt echt helemaal diep. Er is een score voor wanneer je bevalt. De score loopt van 0 tot 12. Bij 12 beval je a la minute, direct. Ik zit nu op een score van 6. Heb nu veel buikkrampen, maar dat maakt niet uit. Het begin is er! Als het strippen heeft gewerkt begint het binnen 24 uur. Donderdagavond word ik weer gestript als de bevalling dan nog niet op gang is.
Oh jee dan is het begin er idd. Spannend hoor, hopelijk gaat de buikpijn over in weeen Ziet er gunstig uit zoals ik het lees meid
@ Inge: Spannend zeg! Wat fijn voor je! Hoop ook dat t bij jou snel op gang komt en dat je snel met je kindje knuffelen kan!