@Suzy: Ik hoop hetzelfde voor jou natuurlijk! De krampen komen en gaan...trekken ook naar mn rug....we wachten af
Helaas, het heeft niet doorgezet. Tot een uur of 3 wel veel krampen gehad. Heb eerst tot 2 uur geslapen, toen uurtje wakker gelegen en daarna weer in slaap gevallen tot vanmorgen de wekker ging van mijn vriend. M`n buik voelt wel een beetje anders aan, maar echt pijn is het niet meer....
Ik hoop dat die inmiddels haar dochtertje lekker vastheeft! Hier rommelt mn buik nu weer een beetje, maar ik denk dat het met name m`n darmen zijn Heb ook een hele gekke pijn net onder m`n rechter schouderblad...straks lekker naar de voetreflexmassage. VL wilde thuis blijven, maar ik heb m naar z`n werk geschopt. Kan nog wel dagen duren...
Jammer Inge; Hopelijk komt t na die massage goed op gang en zet t een keertje door! Suzy; Jammer dat t bij jou ook weer gestopt is.. Jullie maken t wel spannend zeg! Mijn buikpijn, tja.. Af en toe es een vlaag.. Maar geen pijn waarvan ik denk: Oeh jippie er gebeurt iets... Moon; Melden!!!
Hallo meissies! Hoe is het met jullie? Hier is t ook spannend! Heb de hele nacht geen oog dichtgedaan.. Vanaf 2 uur buikkrampen gehad.. T zijn nog geen echte weeën maar hoop dat t doorzet.. Ze lijken wat regelmatiger te komen nu. M'n mams komt dochterlief zo ophalen, kan ik nog ff rustig op bed gaan liggen!
Suzy: spannend. Moet niet rusten maar rondjes lopen hihi anders zakt t misschien weer af Hopelijk zet het door.
Ik heb al weeën om de 7 minuten en ben hondsberoerd! En ik verlies veel slijm! Lijkt t dus toch te gaan gebeuren vandaag! Ik ga toch ff in bed liggen nog! Hou jullie op de hoogte! Liefs!
@Suzy: Jeetje meis, gaat ineens snel bij jou! @Hier: Krampen gaan niet meer weg, maar komen niet in vlagen...geen weeën dus. Voetreflexmassage was lekker, ze denkt niet dat het vandaag al gaat gebeuren, maar ze denkt ook niet dat het nog heel lang gaat duren. Ben op de fiets naar de massage gedaan, meteen daarna boodschappen gedaan. Ik merk dat ik niet meer weg wil... Ik wilde nog naar 2 andere supermarkten, maar die zijn verder weg. En ik had heel duidelijk het gevoel: ik wil daar niet naar toe gaan. Dus ben maar naar huis gereden... Ik heb ook de neiging om in bed te gaan liggen, maar dat ga ik niet doen. Ga nu een cake bakken en daarna mss ff een tukkie doen. Iemand al iets van Moon gehoord?
Er komt hier straks een babyboom Moon is denk ik al wel bevallen en suzy en jij gaan ook snel Wat gaat de tijd toch snel he, zo test je positief en zo ben je straks bevallen..
Hmm, ik moet eerst nog zien dat het doorzet. Het blijft bij continu kramp gevoel onder in m`n buik....
Ok, ik weet niet wat ik eerder ben verloren, maar ik ben net echt mijn slijmprop verloren. Mega veel! Zat wederom geen bloed bij... Heb een cake gebakken, sinaasappels geperst, fruit gegeten, aardappels alvast geschild, was gedraaid, andere was opgeruimd, gestoft en hele huis stofgezogen...nu zit ik aan een bakkie thee, glaasje sap en eierkoeken O ja, weer iets nieuws: mn boobs beginnen harder te lekken Moon en Suzy, hopelijk gaat alles goed bij jullie. Ben echt blij voor jullie dat jullie je baby binnenkort hebben. Maar merk ik ook dat ik toch wel een beetje jaloers ben
Slijmprop kun je in meerdere keren verliezen, dus dat van eerder kan ook al wat van de prop zijn geweest Ps er hoeft niet perse bloed bij te zitten.
Ja eigenlijk wel. Bij de een begint de bevalling vlak erna en bij de ander duurd t nog weken... Weeen die om de 3-5min komen betekend wel dat de bevalling begonnen is Maar hoe meer t rommelt komt t eind wel in zicht meid.
Hoe was de toets trouwens die jullie moesten afleggen voor de sonde voeding geven? Was het een beetje te doen?