Ja was simpel. Moest eerst een infoboekje lezen over waar je op moet letten pf hij nog goed zit enzo. En wat je moet doen als t fout gaat en de reacties van je kind enzo. En daarna moesten we een vragenlijst invullen met ook vragen die niet in t boek stonden maar t antwoord logisch denken is Dus we zijn met vlag en wimpel geslaagd hihi. Je moet altijd voor je iets gaat geven controleren en alert blijven op je kind.
Hey meiden, Suzy; Zet m op! Ik ga even ego doen hoor.. Zit nu in t zkh met mn vader. Hij had een soort mega puist op zn adamsappel en wil nooit naar de dokter (bang) Nu ivm baby hem toch met harde hand heengestuurd.. Nou dikke mik dus.. Die 'puist' is blijkt een tumor op zn stembanden die er nu dus via zn keel uitkomt.. Hij wordt vandaag of morgen (zodra t kan) met spoed geopereerd. Geen idee wat de eventuele toekomst bengt, maar t was wel duidelijk dat t er niet goed uit ziet... Probeer nu zo goed en zo kwaad als t kan mezelf rustig te houden, maar merk wel dat dat met de minuut moeilijker wordt... Sorry, ik reageer later wel verder, maar krijg mn hoofd er nu even niet zo goed bij..
@Marrr: O jeetje! Meis wat erg!!! Kan het nog een goedaardige tumor zijn? Pfff...zit hier met tranen in mn ogen. Is er nog iemand bij jullie of kan je iemand bellen? Logisch dat je nu even niet verder reageert. Heel veel sterkte lieverd. Krop je emoties niet op he, da's ook niet goed voor je kleine!
Wat is het ineens stil hier, ligt iedereen te puffen of zijn jullie ook aan t uitbuiken van het eten?
Hoeveel slijm(prop) kan een mens verliezen?!?! Ik heb nu al 4x gedacht dat ik m verloor. Waarvan 2 keer vandaag. Tis echt te ranzig (sorry) dikke klodders heel taai slijm.... Ben nog niet aan het puffen hoor! Heb wel weer redelijk wat krampen, ook in mn onderrug...we wachten geduldig verder
Inge; Dank je wel Volgens de doktoren was de kans zeer klein dat t goedaardig was.. Ze dacht ook al uitzaaiingen te voelen in zn nek bij zn klieren. Volgens hun zag t er niet zo goed uit helaas.. Morgen wordt hij met spoed geopereerd en gaan ze proberen wat weefsel weg ta halen zodat hij iig weer normaal kan ademen, daarna moet ie onder de scan door om te kijken of en waar de uitzaaiingen zitten.. Ik moet zeggen dat ik hier al een tijdje bang voor was, omdat hij nou niet echt gezond leeft en altijd vertikt om naar de dokter te gaan, maar nu gaat t wel ineens heel hard.. Ik heb mezelf redelijk geblokkeerd nu merk ik, weet nog niet zo goed wat ik ermee aanmoet en wil eigenlijk niet van t ergste uitgaan.. Bij jou inmiddels al meer krampen? Hoop dat t snel doorzet.. Anders word je donderdag weer gestript? Caruli; dank je wel Idd behoorlijk geschrokken.. Gelukkig waren manlief en mijn zus er ook de hele dag.. Ga me nu even lekker douchen, zkhgeur wegwassen.. En dan nog even proberen te relaxen voor ik in mn bed ga malen... Suzy; Hoe gaat t bij jou? Beeb al bijna in je armen? Al wat bekend van Moon?
ff snel een berichtje, ben kapot. heb sinds zondag half 3 's nachts t/m nu nog maar 1 uur slaap gehad . onze dochter is vanmorgen om 6.02 uur geboren. ze heet E.line. t was een hel, uiteindelijk met flinke knip en vacuumpomp. moeten sowieso n nacht in zkh blijven. @suus: kom op meid! je kan t en hoop op een vlotte bevalling . @inge: klinkt goed hoor, bij mij ook veel slijm dus ws ben je ook al bezig. jij natuurlijk ook n vlotte bevalling. vruchtwater was ook slijmerig. @marrr: wat ontzettend rot en naar . hoop dat t meevalt. @caruli: fijn dat jullie geslaagd zijn . nu hopen dat t snel goedkomt.
@Marr: Jeetje meis, wat heftig. Kan weinig anders doen dan je heel veel sterkte te wensen. Zorg je wel goed voor jezelf nu??? Donderdag idd weer strippen om 18.50uur... @Moon: Wat een drama meid! Hopelijk kan je vannacht even bijtanken. Maar natuurlijk wel onwijs gefeli met je dochter!!! Ga maar lekker aansterken nu en genieten van je meisje. Ik heb niet het idee dat ik weeën heb. Maar verlies dus (wederom sorry) dikke klodders taai slijm. Vanavond zijn we nog een stuk gaan wandelen, maar merk dat het moeilijk wordt. Moet heel langzaam lopen (ik loop normaal volgens iedereen heeeel snel) en doet vaak pijn. Maar goed, buik krampt dus nog af en toe, maar verder gebeurd er weinig...ja, af en toe ineens rugpijn...
Moon; VAN HARTE GEFELICITEERD!! Ondanks de zware bevalling, hoop ik dat je lekker kunt genieten van je meisje en de aandacht.. Inge; Hoe is het bij jou nu? Ik probeer wel aan mezelf te denken.. Geen keus ook, want beebje gaat voor alles.. Ik hoop gewoon dat de ellende wat afzakt zodat we weer een paar weekjes zo goed als stressvrij doorkunnen..
Moon gefeliciteerd!!! Balen dat de bevalling zo heftig was! Maar wel aan het genieten van jullie dochter?? Dat lees ik niet. Nou hopelijk gaat het snel beter knuf Suzy gefeliciteerd met jullie dochter nogmaals!!! Hier kom snel weer terug lezen, ben moe moe en druk druk
@Marrr: Ik hoop met je mee. Mijn duimen draaien hoor!!! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Hier is alles helemaal rustig geworden. Geen kramp en slijm meer.
Hey, is Suzy dr baby dr ookal?! Heb ik iets gemist??? @Suzy: Gefeli met jullie dochter Hopelijk heb je een goede bevalling gehad!
Inge in je eigen wereldje zitten is juist heel normaal nu!! Moon whaaa het begon dus gelijk na de gebroken vliezen! Caruli tuurlijk blijf je niet alleen over.. Ik ben ook al bevallen en ben ernog. Fijn dat Mitchell zo opknapt!! Inge ik had ook een hele soepele baarmoedermond en bijna 2cm ontsluiting. Volgens mijn vk moet het binnen 12 uur werken. Bij mij begon het later dan die 12 uur, dus we weten niet waar het nu door kwam uhhh ze denkt niet dat t lang gaat duren die de massage deed? Haha kon ik je ook wel vertellen slijmprop met dit termijn verliezen zegt meestal WEL wat hoor! Ik verloor m vanaf twee dagen ervoor in grotere delen Marrr jeetje wat heftig!!! Wat goed dat je m "gedwongen" hebt... Sterkte lieverd!! Inge jaaa staat op Hyves!!
@Lemi: Die massage mevrouw denkt dat ik wel voor de 42 wkn spontaan ga bevallen. De VK was ook voorzichtig optimistisch omdat er al flink wat voorwerk is gedaan... Gisteravond was ik bij mn ouders en ik liep heel moeilijk en had veel pijn. Dus mn moeder weer: Oh, dit is echt de laatste keer dat ik je met dikke buik zie. Morgen is het er! Ja hoor mam....dat zegt ze al een week of 3 Heb gelukkig vannacht weer goed geslapen. Maar baal gevoel is weer helemaal terug nu de krampen helemaal weg zijn. Had zo gehoopt morgen niet meer naar de VK te hoeven. Kan natuurlijk nog steeds...I know Ga zo eerst maar eens lekker warm douchen. Wat gister trouwens heel goed werkte bij die onderrug krampen (nog geen weeën denk ik) was een hittepitkussen in mn rug. Wat is dat fijn! Hopelijk werkt dat ook bij eventuele rugweeën!
Inge haha dat zei mijn ma ook elke week wel n keer minimaal. Meeste kindjes komen voor de 42 weken dus heb goede hoop voor je. Denk idd wel dat jij rugweeen gaat krijgen...daar helpt weinig tegen. Ik heb jouw tips toen uitgevoerd maar lukte echt niet toen t zo heftig was! Heb vooral m'n man keihard laten duwen! Echt keihard!!
Moon: hoe groot was je meid bij de geboorte? Klopten de groeiecho's? Suzy: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meid Ben benieuwd naar de naam