Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik maak binnenkort een foto.

Hij is witgoud, met 2 diamantjes in een prinsessenfacet ofzoiets geslepen en ik denk 5 mm breed.

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Wauw, klinkt goed.. Ben benieuwd!!

Hoe heeft ie je gevraagd?????

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Whaaaaahaaaa Inge!!! Gefeliciteerd!!!!

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hij wilde het in Italie doen, op een bootje. Maar hij was bang dat
    a. hij de ring onderweg kwijt zou raken
    b. de ring overboord zou vallen
    c. het bootje zou kapseizen
    d. hij niet wist waar ie de ring moest verstoppen

Dus uiteindelijk heeft ie me na het boodschappen doen en het boodschappen opruimen in een stoel gezet. Wilde een mooie speech houden, maar zn stem brak bij het 2de woord. Dus uiteindelijk werd het: Lieverd, we krijgen in oktober samen een kindje. Ik hou ontzettend veel van je en wil je met me trouwen. Hij ging wel op 1 knie zitten hoor dames!!!

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Awww.. Wat lief!!! Top meis! Ben heel blij voor je! Gaan jullie trouwen na baby?

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Bedankt voor alle felicitaties. Voel me nu weer een beetje normaal haha. Was gister echt helemaal van slag, misselijk, duizelig, bibberig haha.

We trouwen op zn vroegst volgend jaar zomer. Ik denk dat we gaan voor begin sept. 2012. Ik wil iig niet in 2013 trouwen :D

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    De foto's van de ring staan in mijn album!!!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Inge: Gefeliciteerd meid :D
    Dus niet voor de beeb trouwen maar erna ;)
    Geniet ervan meid, heel veel plezier en succes straks met alle voorbereidingen.
    (wow dat ik weer kon hihi)

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Zie dat er alweer een deel 2 is geopend :) Is wel een succes topic dit he Lottie ;)

@ Inge: Zie dat je ten huwelijk bent gevraagd! Wat leuk meid! GEFELICITEERD!

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Thnx meiden :)

Ja, we trouwen na de baby. A. te veel geregel nog voor die tijd. B. Mijn vriend is Spaans, wrs hebben we nooit op tijd alle papieren hier om te kunnen trouwen. C. Ik wil champagne drinken op mijn bruiloft! Haha

Ik ga nu lekker mn bedje opzoeken!

@Rittjuh: Hoe is het met je????

11. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Mooie ring Inge!!!!! Krijg je dan ook zo'n mooie Spaans klinkende achternaam? Vind het echt helemaal super voor je!

Vandaag lekker vrij genomen.. Wordt zulk lekker weer... :D

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: WOEHOE :D!! Gefeliciteerd meis! Wat ontzettend leuk nieuws :)! Ik kreeg traantjes in mijn ogen toen ik de tekst las van wat hij gezegd heeft....nog steeds trouwens...sniffff. Oh, spaans....jammie....benieuwd naar jullie kindje dan :D. Mooie ring ook!

@Marrr: Wij willen ook behang. We zijn alleen nog maar bij praxis en karwei geweest, maar vond het ook niks. Wordt ws dan toch een speciaalzaak denk ik.

@Rittjuh: Hoe is het met jou meid?

@Caruli: Hoe gaat het met jou?

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moon: Hi, ja hier gaat het redelijk. Vind het doodeng dat de klachten gaan en komen. En tel alweer af naar de volgende echo. Maar verder gaat het goed ;)

Ik zie dat jij ook al bijna de 20 weken echo hebt, spannend hoor.

Ik wou dat ik al zover was, dan weten we ook gelijk als het goed is of dit kindje ook de afwijking heeft die Mitchell heeft.
    Ben echt benieuwd, maakt mij niet uit hoor, maar dan weten we het alvast van te voren.

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Caruli: Ja, lastig is dat hè? Heb/had ik ook als hetgene wat je dagen voelt opeens weg is, dan maak je je toch zorgen ;). Terwijl het toch normaal is dat klachtjes komen en gaan? Nu had ik van de week opeens buikpijn die ik niet herkende en dan ben ik ook weer bang....blijft dat tot het einde zo??
    Ja, volgende week de 20 weken-echo en daar zie ik best een beetje tegenop hoor. Toch bang dat er iets uitkomt.
    Kunnen ze de afwijking van Mitchell al op de echo zien? Wow, die techniek van tegenwoordig hè!? Is die afwijking geslachtsgebonden of dat niet? Ik hoop natuurlijk dat jouw kindje gewoon lekker gezond is en die van mij ook :)!

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik kan me ook al zenuwachtig maken voor de 20wk echo hoor.. Hihi.. Zit nu met smart te wachten tot ik beebje voel.. Is ook redelijk zenuwslopend en kan ik me ook heerlijk druk om maken... Zucht.. Benn bang dat t na de zws nog niet ophoudt Moon.. Er zijn steeds nieuwe dingen om je zorgen over te maken..

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Ja, ik ben ook bang dat dat een levenslang proces gaat worden :D. Ik voelde (denk ik) beebje met 16 weken, maar mijn placenta ligt ook gunstig. Aan mijn rugzijde met nog een klein kwabje (zei de vk, vind ik toch ietswat viezig klinken ;)) rechtsvoor. Maar in eerste instantie had ik het niet zo in de gaten, totdat ik opeens doorhad dat ik al een paar dagen zo'n soort inwendig zenuwtrekje voelde recht van voren. Gisteren voelde ik het veel duidelijker, maar dan echt geflubber zeg maar.
    Spannend hè?! Wanneer heb jij je 20 weken-echo?

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik denk dat ik er juist teveel op let.. Hihih.. Vooral omdat mn moedrt en zus zeiden het al met 14 wk te voelen... Dat maakt me dan weer onzeker...

Ik mag 20 juni voor de grote keuring.. :) maar eerst 9 juni nog een gewone controle.. Hartje luisteren maakt mij ook altijd blij.. :)

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @echo: Ik zit ook zo te stressen voor de 20wkn echo!

@Voelen: Ik voel de baby nu denk ik sinds 2 weken ofzo. Maar eerst voelde ik het elke dag en dan vaak. En ineens voelde ik het helemaal niet meer! STRESS!!! Gelukkig kon ik met de echo op mijn werk ff kijken, bleek dat ie helemaal omgedraaid was :) Ja, logisch dan he... Mijn placenta ligt rechts...
    Sinds gister en vandaag heb ik het kindje alweer een paar keer gevoeld gelukkig :)

@Naam: Ja, ik heb straks 3 achternamen!!! Mijn eigen naam als laatste en dan de 2 achternamen van mijn vriend...past niet meer op de formulieren dan denk ik haha. Het kindje krijgt ook een dubbele achternaam. In Nederland gewoon die van mijn vriend en in Spanje eerst de eerste achternaam van mijn vriend en dan mijn achternaam als 2de achternaam.

@Caruli: Ik duim heel erg voor je dat alles goed gaat!!!!

Weten jullie waar je sjablonen kan vinden om met een spuitbus figuurtjes op de muur te maken????

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Mss bij een bouwmarkt?

20. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hey Ladies!

@ Inge: Fietfiew! Leuk hoor! Ik wil ook (nog een x) trouwen!

Hoe is t met de rest van de dames? Al flink aan t brainstormen over babynamen? Hier is dat een lastig verhaal!
    Er moet hier in huis ook nog veel gebeuren voordat beeb nr 2 komt..

Deel Deze Pagina