Ja echt sneu he.. Vorige keer zag hij er erger uit.. Gelukkig is hij nu aan de betere hand en actiever. Ben benieuwd of het strippen morgen effect zal hebben bij je
Wel fijn dat het weer beter gaat met hem! Ze zeggen dat de eerste keer strippen het meest effectief is, maar ik hoop en hoop en hoop dat dat voor mij niet geldt!
@Hier: Net nog eens 1,5u gewandeld met VL (eerst tijdens eten weer giga huilbui gehad...zucht). Maar de krampen/pijnlijke rug/harde buiken zijn echt verdwenen Morgen gaat mn zw.yoga docente me een zwangerschapsmassage geven...schijn je mega van te ontspannen...let's hope so
Hallo meisies! Hier een blije Suzy! Zoals jullie al wisten ben ik gister opnieuw mama geworden van een prachtige dochter T.e.s.s ze weegt 3360 gram en is om 17.30 geboren! Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden gisteren, maar dat ging echt niet lukken! Haha! We zijn nu heerlijk aan t genieten! Ik probeer morgen tussen al het knuffelen door even een verslagje te doen van m'n bevalling en te reageren op al jullie verhalen! @ Moon: Jij gefeliciteerd met je dochtertje! Ik hoop dat alles goed gaat! Liefs
@Suzy: Gefeli hoor! Zo te horen is het dan lekker vlot gegaan @Hier: Dacht net vruchtwater te verliezen, maar was gewoon weer slijm.... Vannacht heel goed geslapen, kindje is nu wederom heel rustig. Verder geen pijn en kramp. Straks lekker massage en vanavond weer naar de VK om te strippen... Voel me down en depri en wil alleen maar huilen. Ik baal ervan dat ik me zo voel. Tis nog maximaal een week, waarom kan ik daar niet aan vasthouden en me gewoon nog ff lekker voelen?
Suzy: nogmaals gefeliciteerd! Hoe vind je andere dochter het? Geniet van je kraamtijd Inge: ik wil je even een dikke digi knuffel geven. Tis ook niet makkelijk met al die hormonen en wachten op je beeb. Ik hoop echt dat het snel gaat beginnen.
Suzy; VAN HARTE GEFELICITEERD!! Geniet van je mooie meisjes! Ben benieuwd naar je verhaal.. Moon; Heeft ze nou ook een punkhoofd?? Inge; Dikke knuffel voor jou! Ik duim dat ook jouw poppetje zich heel snel aandient!! Caruli; Wat een snoepie, die stoere zoon van jou! Leuk dat je die foto met ons deelt! Ik hoop echt dat ie snel weer de oude is! Hier; Zo naar vk.. Eindelijk weer even hartje horen.. Heb ik t zooooo aan toe nu.. Daarna weer naar zkh, want paps heeft een afspraak en gaat wrs allerlei uitslagen krijgen, dus wil dat mn zus en ik daarbij zijn... Nu maar hopen dat t meevalt en er nog enigszins een lichtje schijnt in alle duisternis.. Ben kapot, maar kan ook niet slapen.. Hoop dat t allemaal snel weer rustiger wordt..
Marr: spannend meid, heel veel sterkte en hoop ook dat er nog een lichtpuntje zal zijn. Veel succes ook bij de vk
@Marrr: Heel veel succes en sterkte! @Hier: Het gaat echt niet lekker met me. Ben echt de hele dag aan het huilen. Ik wil jullie er niet mee belasten, wil geen stempel drukken op het topic. Dus ik trek me ff terug. Vanavond maar bespreken met de vk... Ik kom hier echt weer terug als ik me wat beter voel.... Vind jullie overigens wel allemaal super schatten zoals jullie me steunen en proberen te helpen...
Goedemorgen meiden. Hoe is het hier? Al iemand aan t rommelen? Hier is vannacht de sonde van Mitch eruit gevallen, hij heeft t wel goed iit gekient zeg. Gelukkig moeten we al naar t zh hihi. Ben echt benieuwd wat de arts gaat zeggen.
Hey; Inge; Arme lieverd! Je drukt geen stempel op t topic hoor en wij zijn er graag om jou door de laatste loodjes te helpen.. Ook ik ben niet echt een zonnestraaltje de laatste dagen.. Hoop echt dat je beebje snel komt! Dikke knuffel! Caruli; hier alles nog redelijk rustig.. Verder dan de geregelde harde buik en krampje her en der gaat t nog niet... Harde buiken zijn nog niet eens gevoelig helaas... Hopelijk mag de sonde eruit blijven.. Blijkbaar heeft Mitch er zelf al genoeg van Hier; Gister toch niet een gesprek gehad, want paps was te benauwd.. In plaats daarvan is hij hals over kop weer geopereerd en heeft hij nou zo'n ademhalingsbuisje gekregen die uit zn keel steekt.. Een behoorlijk ingreep, maar hij voelt zich gelukkig stukken beter nu.. Nu maar weer afwachten wanneer we wel nieuws krijgen..
Marr: jee heftig hoor maar fijn dat hij zich nu wel wat beter voelt. Hopelijk krijgen jullie snel meer te horen. Hier minder nieuws, mitch was maar 100gr aangekomen. Gelukkig niet afgevallen, maar hij eet nog veel te weinig zelf en dus hebben ze opnieuw een sonde geplaatst... En die moet blijven zitten tot zeker 29nov. Dan hebben we weer een afspraak met de arts. Dus helaas hebben we nog even te gaan. Hoop echt dat hij in de komende weken goed gaat eten en aankomen zodat straks dan wel de sonde eruit mag.
He bah Caruli! Wat vervelend! Moet je nu wel de dosis sondevoeding aanpassen naarmate hij meer eet? Hoop echt dat t snel klaar is met die ellende!
Mitch krijgt eerst eten aangeboden en hetgeen wat hij te weinig eet word gecompenseerd met sondevoeding. Of als hij niks eet krijgt hij een heel portie sondevoeding.
@Suzy: jij ook gefeliciteerd met je meisje ! Heb je n goede bevalling gehad? Waren op dezelfde dag uitgerekend en zijn op dezelfde dag bevallen . Geniet ervan . @Caruli: jeetje wat n narigheid weer . Hoop dat er toch snel n lichtpuntje komt. @Marrr: jeetje meis, ik had jouw ene berichtje niet gezien wat je voor mij geplaatst had dus dan komt mijn reactie mss stom over. Maar wat heftig , ik hoop dat het allemaal goedkomt en je vader snel opknapt. Denk idd goed aan jezelf hè en die kleine spruit. Was alles goed bij de vk? Jij ook een dikke knuffel. @Inge: het zit je echt niet mee . Ik hoop dat jouw kleine spruit snel komt. Dat je eindelijk kunt gaan genieten en het hoofdstuk zwangerschap kunt afsluiten. Dikke knuffel! @Lemi: meisje was 3640 gram en 50 cm . Hoe gaat het nu met jullie? Gaat het al beter met L.? Hier gaat t nog niet zo lekker. Ben heel emo door de heftige bevalling...veel last vd enorme knip en hechtingen. Ben wel helemaal verliefd op mijn meisje . Vandaag leek t wat beter te gaan qua zitten, krijg ik een enorme pijn in nek, schouder en rechterarm. Ondragelijke pijn....grrrr.
Caruli; dan maar hopen dat je de sondevoeding niet meer nodig bent Moon; Hoop idd ook dat t snel allemaal wat beter gaat en alles weer wat rustiger wordt. Bij vk was alles goed gelukkig.. Heb haar verhaal ook maar verteld, en ik mocht haar dag en nacht bellen.. Ook bood ze aan dat, als het dreigt mis te gaan met mn vader, dat ze me ala minuut kan laten inleiden.. Vond ik wel een fijn idee.. Maar hoop natuurlijk ( en ga er ook van uit) dat dat niet nodig is.. Vervelend dat t bij jou nog zo stroef gaat.. Ben wel heel benieuwd naar je meisje, plaats je snel een fotootje? Formaat viel wel mee dus.. En de punkhaartjes? Heeft ze nog wat overgehouden van de 220v??