Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Caruli; scheelt niet veel aan.. ;) heb ontzettende last van mn buik vandaag.. Ben benieuwd of t doorzet..

Moon; wat ik jou nog vragen wou: Was jij nou wel of niet je slijmprop vooraf verloren?

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Het is idd heel stil hier ineens :(.

@Marrr: Nee, ben mijn slijmprop pas verloren nadat de vliezen al gebroken waren. Het was bij mij niet echt een "prop" maar echt veel doorzichtig slijm met wat bloed erin. Daarnaast is vruchtwater ook heel slijmerig. Gaf de hele tijd een heel goor gevoel :):p.
    Bij jouw rommelt het dus al? Mijn weeën voelde niet aan als ongikrampen. Mijn vk had het erover dat het als heftige darmkrampen voelt (was nog voordat ik zelf de ervaring had). Hoop voor je dat het doorzet en je een snelle voorspoedige bevalling krijgt. Dat je de ellende, die ik heb gehad, bespaard blijft...dat wens ik echt niemand toe.
    Ik zag dat je in een ander topic (jaja ik ben nieuwsgierig ;):D) over de Mac had. Ik heb zondagavond McDonalds gegeten en 's nachts is het begonnen...haha...zou het :p:D??
    Hoe is het met je vader? Is er al duidelijkheid?
    Hier gaat het iets beter. Pijn in arm is weg, maar de kracht is nog niet terug. Kan inmiddels ook al een beetje zitten.

3. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Blij dat t wat beter gaat met je! :) Hier heeft t nog niet doorgezet.. Gisteravond laat zakte t alweer af en vannacht heb ik ongeveer een uur wakker gelegen met vlagen buikpijn.. Was beetje branderige pijn over mn hele buik overigens.. Niet wat ik me bij een wee voorstel iig..
    Zal vandaag de mac dan maar even proberen whahaha! Wie weet.. Heb t donderdag wel gehad, maar toen leverde t niks op (alhoewel, vanaf vrijdag rommelt t..) Ach een extra poging kan geen kwaad.. ;)
    Hoop wel dat t snel komt.. Heb er wel zin in! :)
    Met paps gaat t nu redelijk.. Met dat adembuisje in zn keel is t allemaal een stuk makkelijker en gedraagt ie zich weer als de oude.. Zonder praten dan.. Vandaag of morgen moet ie een ct scan en als alle uitslagen bekend zijn en hij kan zijn keelding zelf schoonmaken mag hij eerst naar huis met een speciaal dieet om aan te sterken en zo'n 10 kilo aan te komen.. Eerder kunnen ze de bahandeling niet starten.. Ik denk dat de uitslagen morgen of woensdag komen.. We wachten weer af....

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Even een kleine update: hier weinig verandering. Gister weer gestript. Meteen heel veel pijn en kramp. 2 keer (met 11 minuten pauze) iets gehad waarvan ik echt dacht dat het een wee zou zijn. Maar helaas. Alles is weer weg.

Ben nog steeds depri en voel me zwaar kut. Vanmiddag naar de gyn.

Kon niet echt een onderwerp vinden waar meer meiden met mijn gevoel kampen. Dus ben zelf een topic gestart. Vind het namelijk niet fair om hier alleen maar te mopperen en gal te spugen: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/313377-de-hel-overtijd-gaan.html

@Marrr: Ik duim voor jullie dat het meevalt met je pa.

@Moon: Fijn dat het wat beter gaat!

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; Ik had je topic gezien idd.. :) Wat kl*te zeg dat t nog niet doorzet!! Ik las iets over dat ze je vliezen ging breken? Wanneer gebeurt dat dan? Och meid, ik gun t je zo!! Wou dat ik iets voor je kon doen! :(

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Alles is afhankelijk van de controle zo meteen.

Als daaruit komt dat de placenta/kind het niet meer trekt word ik direct opgenomen en ingeleid.

Als alles nog goed gaat is mijn voorstel donderdag CTG/echo. Als alles nog goed gaat wachten tot zondag avond. Als het dan niet op gang is gekomen vliezen breken door VK. Als dat niet werkt maandag inleiden. Maar dat wil ik alleen als mijn eigen VK dan de bevalling nog mag doen (eventueel in zkh).
    Als dat niet kan, dan wil ik vragen of mijn vk donderdagavond de vliezen mag breken en dan, als er niets gebeurd, vrijdag inleiden.

Ook wil ik vragen of de gyn niet nu een ballonnetje in kan brengen om mn bmm te prikkelen. Maar dat wil ik alleen als ik nog wel naar huis mag daarmee.

Als de gyn geen ballon wil inbrengen en niet wil strippen mag ze ook geen inwendig onderzoek doen. Dat vind ik dan namelijk de grootste onzin. Dan kan ze gewoon het verslag gebruiken wat de VK gister heeft geschreven.

3de keer strippen is nu officieel ook niet effectief geweest. Want dan moet je binnen 24u beginnen en ik ben gister om 11.35u gestript...

Merk gewoon dat ik echt pissig begin te worden op de kleine. Die bepaald immers wanneer het tijd is. Tegelijk begin ik me af te vragen of er mss iets mis is met de bijnieren...dat ie geen cortisol kan aanmaken ofzo....ik zou echt willen dat ik een ander karakter had.
    Leer GVD eens loslaten! denk ik dan.....

Trek jij het allemaal nog een beetje Marrr? Met je pa, je zwangerschap enzo?

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Jeetje Inge, hopelijk is de gyn een beetje behulpzaam.. Welke optie hoop je zelf op? Kan me voorstellen dat je niet staat te springen om ingeleid te worden..

Ja, hier is inmiddels de rust weer een beetje teruggekeerd. Mn pa is nyu stabiel en kan wrs in de loop van de week even naar huis.. Dat lucht al 300 % op.. Wil wel, als t donderdag hier nog steeds rustig is en paps idd thuiskomt, vragen of vk me eventueel alvast kan strippen zodat de kans wat groter wordt dat ik beval als mn vader gewoon thuis is..
    Verder zijn mijn hormonen niet zo hard voor mij gelukkig.. Dus voel me wel okee.. :) Manlief heeft maanden tegen de bevalling opgezien, maar is er sinds gisteren ook ineens klaar voor en loopt de hele dag de baby te roepen.. :) dus dat vind ik ook wel fijn..

Kom maar op baby's!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Inge: hopelijk komt de beeb nog uit zichzelf.

Marr: fijn dat t wat beter met je vader.

Hier in t weekend kamer leeggehaald, vloerbedekking en gordijnen besteld.
    Geb kaartje vanmorgen ook. Schilder komt van de week kijken voor een offerte.
    Vannacht is mijn man met mitch naar de ehbo geweest. Hij spuugde ineenseel bloed. Echt schrikken joh!

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Jeetje Caruli; das idd schrikken!! :O Hoe is t nu met t mannetje? Niks ernstigs?
    Lekker hoor, huisje decoreren.. :) Ga je t allemaal redden voor de beeb komt?

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden.

@Marr: Fijn dat het nu stabiel is!

@Caruli: Jeetje, dat is schrikken zeg! Hoe gaat het nu?

@Hier: Helaas niet zulk goed nieuws. Het CTG was prima, maar er is weinig vruchtwater. De gyn wil niet langer wachten. Ik moet morgen om 7.30 in het zkh zijn en word dan ingeleid.
    Ik ben net nog flink onder handen genomen door een acupuncturiste. Ik heb nog 1 strohalm: dat is dat het binnen nu en max 11 uur begint. Alleen dan kom ik onder inleiden uit.
    Ik baal echt gigantisch. Ik heb nog geen een keer tegen de bevalling opgezien en nu doe ik dat ineens wel...
    Voorlopig zal ik hier dus ff niet komen...ik zorg dat het geb. nieuws hier wel zsm bekend is. Maar ajb geen reacties plaatsen op hyves!!! Wil het een beetje rustig houden de eerste dagen...

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik snap dat t flink tegen valt meid, maar is het beste voor je kleintje. Hopelijk wil het inleiden lukken en bevl je voorspoedig.
    Heel veel succes en kop op ;)

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Sjongejonge Inge; het zit je niet mee! Ik ga KEIHARD voor je duimen dat t vannacht spontaan komt! En anders wens ik je alle succes voor morgen toe! Zet m op meid! Je kan het! En ook al gaat t niet op de ideale manier, je zult nu heeeel snel je beebje in handen hebben! :D
    Ik denk aan je en hoop snel goed nieuws van je te horen..
    Dikke knuffel!!!

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Voor iedereen een dikke knuffel!!

@Inge: Hoop voor je dat je een voorspoedige bevalling gaat krijgen. Je beebje gaat nu echt komen, kun je eindelijk gaan kroelen :). Weet dat je het graag anders zou zien, maar net als Caruli zegt het is voor de gezondheid van de beeb. Je wordt morgen mama :)...en je kunt het!!

@Marrr: Fijn dat het een beetje beter gaat met je vader. Is dat buisje blijvend? Heb je de Mac nog geprobeerd? Ben benieuwd wanneer jouw spruit gaat komen.

@Caruli: Jeetje wat heftig en schrikken is dat zeg. Gaat het nu weer goed met hem? Waar kwam dat bloed dan vandaan?

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Pff meiden, ik heb morgen echt een probleem. Kan totaal niet slapen.

Blijf maar malen en piekeren....

Ik begin echt zo'n hekel aan mezelf te krijgen...wou echt dat ik wat minder gecompliceerd was...

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Arme Inge; hoop dat je nog wat uurtjes hebt kunnen pakken..

Moon; als t goed is is ie tijdelijk, maar ik heb zo mn twijfels.. Gister mac menuutje gehaald.. :) Helaas geen effect :( Vandaag maar weer een nieuw ritueel bedenken.. ;)

16. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Inge: Ik denk aan je meid!

@ rest: aan jullie ook! Ik kom heel gauw reageren hoor! Ik mis jullie!

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Suzy; idd! Snel terugkomen! Je wordt gemist!

Ben zojuist een deel van mn slijmprop verloren.. Gatsiedarrie zeg... Best ranzig hahaha!

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Hier even snel een berichtje over de guo van vandaag.
    Alles ziet er goed uit, hersenen nog steeds netjes op schema :D
    Lengte allemaal netjes op termijn alleen beentjes iets langer, maar goed dat zal de beeb van papa hebben denk ik ;)
    Gewicht was nu 1400gr dus das ook netjes.
    Verder hebben we een echo meegekregen waar de haartjes al op te zien zijn, zo grappig om te zien :D
    Wel is het vruchtwater in de afgelopen 4weken flink toegenomen zei ze maar het zat nog binnen de norm 6.8 en mag max 8 zijn dus..
    Vandaar dat mijn buik zo vol voelt en strak staat.
    Nu morgen nog controle ass gyn en dan over 4 weken de laatste guo.. Wat is de tijd eigenlijk achteraf dan toch snel gegaan zeg :(
    Ik zal snel een keer proberen de echo met haartjes erop te plaatsen, maar mijn foon die maakt geen verbinding met de pc. Dus als iemand whatsapp heeft en wil hem zien kan ik hem ook via whatsapp sturen als je wilt ;)

Suzy: Alles goed met jou en je kleintje?

Marr: Vies he hihi, hoop voor je dat jij ook snel gaat bevallen.

Inge: hopelijk ben je nu volop aan het puffen.

Ps moeten jullie nu niet over naar een bevaltopic? kunnen jullie daar en ik straks ook verder kletsen over babypraat enzo?

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Caruli; ik heb Whats app :D ben wel erg schieuwnierig natuurlijk! :D

Fijn dat alles goed is! Die van mij is akelig rustig vandaag.. Heb er net een half uur over gedaan beeb wakker te krijgen en zelfs toen kreeg ik maar 1 lullig schopje :( Hoop dat ie zo even wild gaat doen..

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Marrr; Stilte voor de storm?
    Ps ik stuur je wel ff mijn nr, dan kun je me toevoegen en als je mij aanspreekt heb ik jou ook op de whatsapp ;)

Deel Deze Pagina