Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hoop t van harte! :)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zou inge al bevallen zijn?

3. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Ik heb ook whatsapp! Ga jullie m'n nummer ff pbén!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Je hebt een pb terug ;)

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hier sinds vannacht half 4 om de zoveel tijd heftige mens.krampen.. Heb nog even kunnen slapen, maar tijdens mijn dromen gingen de krampen vrolijk door.. Net op t toilet al wat bloederig (niet knalrood, maar gemengd met) slijm afgeveegd.. Zou het?????

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Oe spannend meis! En ja, het lijkt erop dat het feest is begonnen :). Veel slijm met bloed had ik ook toen vliezen al gebroken waren. Heel veel succes en ik hoop dat t voorspoedig en snel mag gaan. Je kunt het :). Toch de Mac ;)?

@Inge: Hoe is t met jou meis? Al lekker ah genieten van je beeb? Hoop t wel voor je :). Het is je zo gegund na alle "tegenslagen".

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; hoop t zo! Maar schiet nog niet echt op helaas.. Wordt niet minder,maar ook niet meer.. Mss dat de tonic en mac nu helpen.. Mac van de week heeft niet zoveel gedaan ;)

Hoe ist met jouw meisje? Spam je nog even een foto binnenkort (ook vd kamer!)?

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Nog geen beebies geboren? Ben benieuwd hoe t gaat met Inge, zou ze al mama zijn? Hoop t wel en niet dat t een marathon wordt net zoals bij mij.

@Marrr: ja als t wat rustiger is zal ik foto's plaatsen :D.

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik hoop dat Inge nu druk aan het knuffelen is ;)

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Dat hoop ik ook!

Ik heb af en toe nog vlagen.. Slijmprop is wel zeker weten weg nu..
    Maar nu heb ik een constante 'scheurende' pijn onderin mn buik wanneer ik sta.. Zijn dat banden of darmen of??? Kan bijnan niet rechtop staan daardoor...
    Hoop echt dat t snel doorzet nu!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Spannend hier!!!

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden!

8 november is onze dochter, Xe.nia Noy.ana, geboren. Ze weegt 4910gr en is 53 cm lang.

Om 8.30u werden mijn vliezen gebroken om de bevalling in te leiden. Ik had toen al 2cm ontsluiting. Om 8.50u kreeg ik kramp, om 9 uur de eerste wee. Om 9.45u had ik 4cm ontsluiting en mocht ik toch naar het kraamhotel om onder mijn eigen verloskundige te bevallen.

Ik ben toen in bad gegaan en kreeg een weeënstorm. Om 11.45u had ik een soort van persdrang, mijn verloskundige was toen nog niet onderweg. Die arriveerde om 12.30u. Om 12.40u kreeg ik te horen dat ik 9.5cm ontsluiting had. Het laatste randje is toen onder een lichte pers weggemasseerd. Daarna verdween de persdrang.

Ik heb toen op oerkracht ons meisje in 40 minuten eruit gewerkt. Ik heb een klein barstje, maar dat is alles. Hoefde niet gehecht te worden.

X.enia doet het vanaf de eerste seconde perfect! Een maximale Apgar score had ze!

Helaas kwam de placenta niet los en begon ik hevig te bloeden. Ik ben 2,8 liter bloed verloren en de placenta is er op de operatiekamer uitgehaald (met de hand).

Ik ben sinds gistermiddag weer thuis.

De BV komt alleen niet goed op gang, Ik ben natuurlijk snel van mn dochtertje gescheiden na de bevalling en ze snapt het niet zo goed. Ook door het bloedverlies wil mn melk nog niet echt komen. Maar ik heb een topper van een kraamverzorgster, dus het komt goed!
    Ze krijgt nu donormelk van mijn collega :)

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :D
    Mooie naam!
    Hopelijk komt de bv snel op gang.
    Wisten jullie tijdens de zw dat ze zwaarder zou zijn?
    Laat je maar lekker verwennen en geniet van je kraamtijd.

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    Gefeliciteerd!! Wat n flinke meid!! Dacht echt dat jij n jongen zou krijgen!! Enne echt n perfecte manier v inleiden dus! Toch nog wat positiefs;).

Waarom geef je geen melk van jezelf;).... Kan toch kolven??

Geniet ervan, liefs

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Gefeliciteerd met jullie meisje :). Wist je dat ze zo groot was? Het is gelukkig wel snel gegaan, jammer vd complicatie. En toch nog n beetje zoals je t zelf wilde, toch? Nu lekker gaan kroelen :).

@Marrr: Hoe is t met jou? Al bezig? Of mss zelfs al klaar ;):)!

@hier: Kraamhulp was gister voor t laatst :(, was ff n emomomentje. CB was op dat moment ook aanwezig, vond ik niet fijn omdat we geen momentje hadden om goed afscheid te nemen.
    Vandaag is de knoop vd hechting verwijderd, maar heb nog steeds veel pijn :(. Meisje doet t goed :D. BV gaat buitengewoon goed. Gister zat ze 10 gram onder t geboortegewicht hihi, dus ze groeit als kool :).

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moon; jammer dat je niet even rustig afscheid kon nemen.
    Balen dat je nog zo'n pijn hebt..
    Maar wel super dat het zo goed gaat met je meissie :D

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; Van harte gefeliciteerd met jullie meid! Ik had ook een jochie verwacht hihi.. Mooi dat ze t zo goed doet en jammer van de complicatie, maar komt vast allemaal goed! :D Geniet ervan!

Hier; bij vk geweest en verteld van de krampen. Ze bood aan om te strippen (ook ivm mn pa die nu nog even thuis is) en toen bleek ik al 2cm ontsluiting te hebben, waar zij moeiteloos en puur door t strippen 3cm van maakte.. :) heb nu een ongeloveloze pijn onderin mn buik met af en toe extra krampen, dus ben benieuwd.. :) Ze had zelf goede hoop iig.. Vliezen stonden echt op knappen zei ze en bmm vast heel erg soepel.. :) We wachten af..
    Toen door naar zkh voor uitslag van paps.. Mocht ik vrolijk mn gezicht in de plooi zien te houden voor paps en zus.. Hihi.. Maar ook die uitslag kon niet beter.. Het is keelkanker, maar dat was dus al wel duidelijk en geen schock.. Hij krijgt een zware operatie waarbij zn stembanden worden verwijderd en daarna bestraling, maar hij heeft goede kansen!! :D en geen uitzaaiingen verder!! :D dus ben zooo opgelucht..

Ik ga even puffen.. ;)

18. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hoi dames!
    Wilde jullie even snel meedelen dat wij gisteravond om 20.28 ubertrotse ouders zijn geworden van het perfecte dametje N.o.m.y. M.i.c.h.e.l.l.e.. :D Ze is 53 cm en 3600 gram en zoooooo mooi...

Rest volgt nog, maar ga nu even genieten! :D

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jaaaa gefeliciteerd! Geniet lekker van jullie meisje!

Ehhh ik ben weer de enige met een jongetje geloof ik:D haha

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Wow, dat heb je nog snel gedaan :)! Gefeliciteerd met jullie dochter :D! Nu lekker kroelen :)! Alles goed gegaan? Zonder kleerscheuren ;)?

@Lemi: Haha, mss dat Caruli ook n jongen krijgt?!

Deel Deze Pagina