Wow marr dat heb je snel gedaan Super gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam. Fijn dat de uitslag van je pa mee viel, hoop dat de operatie en bestraling gaat lukken en hij nog heel wat jaren van zijn kleindochter mag genieten. Ps ben ik nu de enige zwangere hier?
Hallo vrouwkes! Hoe is het met jullie? Allemaal lekker aan t genieten van jullie wondertjes? Sorry dat ik zolang niets (op zp) heb laten horen, maar ik ben echt veel te druk met knuffelen, voeden, luiers verschonen, K3 dansjes doen & visite! Hoe is dat bij jullie? Hier gaat t verder super! Bv gaat als een tiet! N vindt haar zusje erg lief en is absoluut niet jaloers, maar laten we niet te vroeg juichen, want dat kan natuurlijk nog gebeuren! T heeft sinds gisteren wel ontzettend veel last van krampjes.. Heel sneu! Nu maar aan de Infacol begonnen, kijken of dat helpt! T groeit trouwens als kool! Was 4 dagen na haar geboorte al 380 gram boven haar geboortegewicht! Dinsdag komen ze van het CB! Ben benieuwd! Ik zou m'n bevallingsverhaal nog ff doen, maar was daar ook nog niet aan toe gekomen! Maandag op dinsdagnacht had ik al last van gerommel en had dinsdagnacht vanaf 2.00 uur redelijk constante harde buiken waardoor ik geen oog heb dicht gedaan! Vanaf een uurtje of 10 kreeg ik weeën die onregelmatig kwamen.. Omdat er om 15.30 uur niet echt schot in de zaak zat toch maar naar de vk gebeld gebeld. Ze vroeg of ik het fijn zou vinden als ze even langs zou komen, waaruit ik opmaakte dat ze dacht dat er nog niets aan de hand was.. De vk was om 16.00 uur hier en constateerde dat ik 4 cm ontsluiting had. Ze is gebleven, heeft om 16.55 uur m'n vliezen gebroken en om 17.30 was Tess er! T is uiteindelijk gigantisch snel gegaan! Binnen 10 minuten persen (3 persweeën) had ik haar al op m'n borst! Weeën kwamen nadat m'n vliezen gebroken waren ontzettend snel op elkaar! Maar vond deze bevalling ten opzichte van de vorige wel meevallen! @ Lemie: Dat wfén schiet me er ook een beetje bij-in! @ Caruli: Ik blijf ook bij je hoor! @ Marr & Moon: Lekker aan het genieten? Liefs Suzy!
Dag dames, wil jullie allemaal even feliciteren!! Lees dat bijna iedereen inmiddels is bevallen en dat het goed gaat, heel fijn! Geniet er lekker van allemaal
@Caruli: Nee, we wisten niet dat ze zo zwaar zou zijn. De VK dacht 3,6. Maar ze is ook erg lang, dus ze is niet super dik Ik krijg idd extra dagen hulp! @Lemi: Ik kon niet mijn eigen melk geven. Door het bloedverlies had ik geen melk. Ben wel druk aan het kolven gegaan en sinds vandaag lijk ik aan haar vraag te kunnen voldoen! @Marr: Dubbel gefeliciteerd Met de uitslag van je pa en de kleine! @Suzy: Fijn is dat he, dat de weeën zo snel komen na het breken van de vliezen? Ik ben dus ingeleid door vliezen breken en kwam ook in een weeënstorm terecht! Maar goed, het was het allemaal waard! X. snapt nog niet zo goed hoe ze aan de borst moet drinken. e was ook erg gestresst en geprikkeld door de snelle bevalling, het van elkaar gescheiden zijn in het eerste uur en de manier van BV begeleiding in het zkh (pak hoofd en tiet en duw naar elkaar). Daarom hebben we nu iom lactatiekundige 3 dgn niet aangelegd. Ik kolf me helemaal lam en lijk sinds vandaag aan haar vraag te kunnen voldoen (Jeej!). Morgen gaan we weer voorzichtig en rustig beginnen met aanleggen en hopelijk kan ik dan eind deze week stoppen met kolven en gewoon BV geven! Verder heeft ze 2 dgn heel erge krampen gehad, maar dat lijkt (voorzichtig gezegd) weer een beetje te verdwijnen. Ik ga echt proberen jullie op de hoogte houden! Hierbij ook een fotootje van onze kanjer!
@ Inge: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw! Wat een mooie foto! En echt een wolk van een baby!
Inge; Wauw! Blij dat t nu beter gaat! Suzy; ook lekker snel dus! Zwanger; Mag ik bedanken? Bevalling; Bij mij ging t zo; Om half 11 ben ik gestript en had direct wel krampen, maar meer gewoon non stop van t gepeuter denk ik.. Iig reed ik om half 2 nog in de auto 40km naar huis.. Hihi.. Om 2 uur/ half 3 begon de pijn in vlagen te komen.. En binnen no time kwam ik tot de conclusie dat ze wel erg snel achter elkaar kwamen, dus na een uurtje voor de zekerheid maar even vk gebeld, om te vragen of t uberhaupt zo snel kon.. Ze zou binnen een half uur wel even komen kijken... Toen ze kwam bleek ik al 5 cm te hebben.. Ze heeft toen rond 5 uur mn vliezen gebroken.. Om 20 voor 7 mocht ik persen, maar na een uur bleek haar hoofdje wat dwars voor de uitgang te zitten en was de kans dat ik t zelf kon doen aardig klein.. Dus toch maar in de auto naar t ziekenhuis met persweeen en een broek vol vruchtwater (t minste fijne stukje van de bevalling) Eenmaal in t zkh was de gyn er binnen no time met een kiwi (kleine variant vacuumpomp) en met 3 persweeen was madam er ook.. al met al, op een kleine complicatie na, een prima en supersnelle bevalling.. Ben wel een beetje uitgescheurd (heb zo'n 10 hechtingen) maar heb daar totaal geen last van.. Zal zo even een fotootje spammen van mijn trots.. Verder gaat t hier super! Ze is ontzettend relaxed, huilt bijna niet en laat ons ook snachts aardig met rust.. De bv spoot op dag 4 al tegen de muren omhoog en mevrouw is nog geen 150 gram afgevallen en nu alweer goed aan t aankomen.. Wederom geen klachten dus..
Marrr: Wow fijn dat het allemaal zo goed gaat En dat je geen last hebt van je hechtingen. Ben ook benieuwd naar jullie meissie!
Iris lief dat je een berichtje komt posten!! Hoe is t nu met jou? Marrr mooi verhaal. En prachtig meisje!!! Verhaal ben ook weer de enige die geen bevallingsverhaal heeft gepost......
Suzy oja dat jaloerse...was hier ook pas na twee weken dat dat langzaam n beetje kwam. Is ook meer dan normaal Inge had de foto's op Hyves gezien! Wat n heerlijk stevig meisje hihi
Wat een scheetjes, mooie foto's !! Met mij gaat het prima. Nog niet zwanger helaas, maar ik ben wel positief over het weer zwanger kunnen worden . Veel geluk allemaal!
Iris: Heel veel succes met zwanger worden meid, hoop echt dat het snel raak is en dat het dan goed blijft gaan!