X ook, maar bij stereoprikken doen ze het tegelijk. Bij X deed ze eerst de 1 en toen de ander....dat vind ik gemeen en onnodig. In het zkh doen we er 2 tegelijk....
O zo! Vond t al gek,want vond juist 2 prikken zo zielig! Maar nu snap ik m en ben het idd met je eens als het gewoon in 1 kan!
Hoi hoi, @Marrr: dat vroeg ik me ook af. Hier nog steeds hetzelfde. Meisje spuugt nog steeds. Gisteren heel veel . Al 2 avonden niet willen slapen, vanavond wordt weer zo'n avond ben ik bang. Met mij gaat het ook nog met ups en downs. Ben echt nog elke dag wel een keer verdrietig . Vind het zelf ook niet leuk. Hoe is het met jou en je meisje? En hoe is jouw herstel? Al helemaal genezen en als vanouds? @Inge: hoe is het nu met jou? Al een oplossing gevonden met het kdv? Is idd ook klote hoor! Ik had hier nog niets gezegd over mijn overgebleven schade, dus je bent het niet vergeten . Heb ook mijn bevallingsverhaal niet gedeeld met jullie. Buiten mijn borduurwerk down under, heb ik door het langdurige persen mijn anus uit z'n fatsoen geperst ofzo (het zijn volgens mij geen aambeien). Maar ik heb dus nog steeds geen volledige controle over mijn anus en dat vind ik zooooo ontzettend erg en ook daardoor ben ik zoooo verdrietig. Zo jong en dan dit, als dit niet vanzelf weggaat zal ik toch naar de ha ofzo moeten. Mss dan operatief ofzo laten fixen...geen idee, maar daar wil ik dus (nog) niet aan denken. @hier: zijn dinsdag naar de osteopaat geweest met E. Hij voelde een onefffenheid bij d'r linkersleutelbeen (mss toch breukje gehad en zou verklaren waarom ze haar linkerarmpje de eerste 1,5 week liet hangen ), een spanning bij d'r maagje en een stukje schedelbot was hard en gespannen. Moeten nog een keertje terugkomen, maar denk niet dat de reflux hierdoor overgaat helaas. A.s. donderdag weer naar cb, ben benieuwd hoe lang en zwaar ze is. Ook krijgt ze weer entingen, denk ik . Het wordt hier wel steeds stiller hè ?!
@Moon: Lieverd, wat doe je jezelf aan! Met dat soort klachten hoef je echt niet door te lopen. Bel alsjeblieft morgen een bekkenbodem fysiotherapeut. Die kan je waarschijnlijk heel makkelijk en snel van je probleem afhelpen. @Hier: X is ziek geweest, maar is gelukkig weer beter. problemen met het kdv zijn gelukkig opgelost!
Moon; hier alles nog steeds prima! Ik ben redelijk weer als vanouds.. Dat wil zeggen; Ik kan de veranderingen voelen, maar heb er weinig tot geen last meer van Dat probleem vanachteren herken ik wel een beetje.. Ik heb ook erg mn best gedaan zeg maar Maar heb me daar maar gewoon bij neergelegd.. Het is niet anders.. Nou weet ik natuurlijk niet hoe erg t bij jou is en deel ik liever ook geen foto's ter vergelijking.. maar kan me voorstellen dat t je dwars zit.. Ik heb ook mn momentjes als ik t 'voel' zeg maar... Ik hoop dat de OP wat voor jullie kan betekenen verder... Inge; fijn dat alles opgelost is!
He meiden!! Dat is lang geleden! Ik kwam Marr tegen bij de felicitaties, dus dacht eens kijken of dit clubje nog bestaat! Hoe is het hier?
@Chicken: Hee je bent bevallen ?! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Alles goed gegaan? Aan het genieten nu (als dat kan...niet als ik naar mezelf kijk )?? Zoals je ziet is het hier vrij rustig helaas . @Marrr: Hoe is het met jou en je meisje? Ben je inmiddels weer aan het werk? Of nog lekker thuis? Jij hebt dus ook nog schade daar . Vraag me af of het nog goedkomt...probeer wel elke dag bekkenbodemspieroefeningen te doen. @Inge: Bedankt voor je tip, lieffie ! Ik heb alleen nog niet gebeld . Wil nog even aanzien en oefeningen doen. Hoe is het met X? Is ze weer beter? Zielig is dat hè! Mijn meisje mag vrijdag weer naar de ka. Ben benieuwd. Ik heb vandaag weer een emotionele dag...ze spuugt weer heel veel vandaag. Mss krijgt ze ook wel heel veel voeding binnen, maar ik vind het zo naar...voor haar en voor mezelf. @Caruli: Hoe is het met jou en je meisje? En met Mitch? @Lemi en Suzy: Leven jullie nog ?!?!
Moon: hier gaat het op zich best goed. Nu met medicatie en andere voeding. Met Mitch gaat het goed, vorige week geopereerd aan zijn amandelen en buisjes. In april hebben we weer een afspraak voor hem en Ziva bij de ka. Ik mag wel eerder bellen als de voeding niet goed genoeg werkt met de nutriton bij Ziva. Verder moet Ziva op controle in Rotterdam bij het craniofaciaalteam omdat haar voornaad dichtgegroeid is. Nu maar hopen dat zij net zoals Mitchell een milde wigschedel heeft en niet geopereerd hoeft te worden.
Ha Moon! Ha Caruli! Hier alles goed! Ben inderdaad vorige week bevallen. Alles goed gegaan...beetje snel, maar zonder kleerscheuren en hechtingen. En dat voor een beebje van 4330 gram. En jij Moon? Niet echt genieten voor jou? @Caruli..wat is dat precies wat Ziva heeft? Vervelend zeg...nu ook met Ziva naar het ziekenhuis. Fijn dat het met Mitchell goed gaat.
Wow chicken, flink mannetje dan Ziva weegt nu nog geen 4 kilo haha. Mitchell heeft ook zijn voornaad dicht zitten maar die was toen ouder toen ze erachter kwamen en kon geen kwaad meer. Maar omdat Ziva nog zo jong is willen ze het toch weer na laten kijken. Ze noemen het wigschedel, dat is een vorm van craniosynostose. Trigonocephaly, kun je misschien eens googlen
@Chicken: Zo zo, flink knulletje idd en dan zonder kleerscheuren...ben jaloers!! Fijn dat je ervan kan genieten . Nu geniet ik op zich wel hoor! Ze spuugt alleen veel (reflux) en krijgt medicatie die het maagzuur minder zuur maakt maar niet het spugen tegengaat. De eerste 3 weken kon ik niet genieten...ben 27,5 uur beziggeweest (2 nachten overgeslagen) en uiteindelijk na ruim 2 uur persen is meisje met een behoorlijke knip en de vacuümpomp gehaald. Niet fijn dus en ook het herstel ging erg langzaam. Heb er ook (nog steeds) problemen mee met het verloop vd bevalling. @Caruli: Jeetje...Ziva ook al aan de medicijnen?? Heeft ze ook reflux? Jij blijft ook maar van de ene narigheid in de andere te rollen hè? Zal eens googlen op wat Ziva heeft. Heb er nog nooit van gehoord. Fijn dat het met Mitch beter gaat.
Moon: ach ja we zijn het zh in en uit rennen wel gewend Ziva heeft idd reflux en kan ( net zoals casey en mitch) niet goed poepen, daar krijgt ze ook wat voor. Moon: welke medicijn krijg jij voor je meissie voor de reflux? Ik weet nog dat bij mitchell een medicijn niet werkte maar in combinatie met e en andere erbij wel. Ook tegen het spugen hielp het iets. Spugen mogen beebjes wel zolang ze er maar geen last/pijn bij hebben
@Caruli: Hè bah . Meisje kan gelukkig wel goed poepen en plassen...geen gebrek aan zeg maar . Eerst kreeg ze Zantac...echt smerig spul bijna puur alcohol met een pepermuntsmaakje. Nu van de ka krijgt ze Nexium...10 mg . Dit neemt ze gelukkig wel makkelijk in, maar of het ook werkt. Ze huilt gelukkig niet meer voor, tijdens en na het spugen. Vrijdag weer terug naar ka, dus ben benieuwd. Weet wel dat baby´s meestal wat spugen, maar als het elke voeding (voor, tijdens en er tussenin) gebeurt word ik er wel eens moedeloos van....zo ook vandaag .
Ja dat kan ik best geloven dat je er dan moedeloos van word. Misschien is motilium erbij iets? Dat geef je een kwartier voor het eten. Wij kregen toen zantac maar dat werkte alleen niet en toen we motilium erbij kregen ging het goed. Je moet alleen soms optijd de dosis weer verhogen. Dikke knuffel meid!
Hey meiden, Och wat hebben jullie toch allemaal een ellende te verduren. Hier gaat het eindelijk eens lekker! Ik hoop dat jullie allemaal snel stukjes van mijn roze wolk ontvangen, heb het vandaag op de post gedaan!!!! Vorige keer bij het CB was X niet heel veel gegroeid en aangekomen, de vplgkundige maakte er toen geen probleem van, nu moet ik maandag weer. Ben heel erg benieuwd!
@moon...jeetje meid, 27,5 uur....kan me eel goed voorstellen dat dat er flink inhakt. Hoop dat het snel beter gaat met je meisje en met jou natuurlijk! @caruli...ik zal ook eens googelen.