Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hey Meiden!

Hier ben ik weer! Hehe.. Ik leef nog! Maar was net zoals jullie (te ) druk, en vond weinig tijd om achter de pc te kruipen en wat te typen!

Hoe is het met jullie allemaal? En met de kindjes?

Liefs Suzy

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Je hebt niet eens tijd voor een nieuw onderschrift ;)

3. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Caruli Heb ik gelijk aangepast! ;)

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Haha :D

Alles goed met je meiden?

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Caruli: Je gaat goed met de verkiezing! Gedeelde eerste plaats :)

@Suzy: Welkom terug!!!

@Hier: Pff, heb toch iets te vroeg gejuigd. Het is hier alweer sinds donderdag drama! Huilen, huilen, huilen en nog eens huilen. Ontroostbaar, niet in slaap kunnen komen. Ze kwam zelfs vannacht om 3.15 uur, daarna om 7 uur en vervolgens om 7.30 uur weer! Terwijl ze al zeker 2 mndn doorslaapt.

Begin me weer een beetje zoals in die eerste weken te voelen: zo machteloos, geen idee wat er aan de hand is!

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi hoi,

@Suzy: Zwaai zwaai :)! Geniet jij van je meisjes?

@Caruli: Jeetje, da´s niet mis wat Ziva heeft :(. Hoop dat het allemaal meevalt. Het is toch ook wat hè...pfff. Knuffel!

@Inge: Jeetje meis...daar word je ook niet blij van idd :(. Maar het kan zijn dat ze in een sprongetje zit, of een regeldag heeft. Dan kunnen ze huilerig zijn en meer willen eten dan normaal. Duurt meestal maar eventjes, maar ja op het moment zelf duurt lijkkt het dan weer een eeuwigheid te duren hè! Knuffel!

@hier: Voel me ook zo ontzettend verdrietig. Zijn vrijdag weer op controle bij de ka geweest. Ondanks dat meisje wel goed groeit, zit net boven de curve zowel qua lengte als gewicht, wil de ka toch verder gaan onderzoeken. Ze krijgt een pH-metrie, dan krijgt ze 24 uur een sonde ingebracht die de pH-waarde van de maagzuur meet en registreert.
    Eind februari krijgt ze dan een slikfoto om te kijken of er afwijkingen zijn aan de slokdarm etc. Mijn hart breekt...ze is nog zo klein :(. Hoop natuurlijk goed nieuws te krijgen en mss is het beter dat ze zo nagekeken wordt maar toch leuk is anders.

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Inge: dikke knuffel meid!

Moon: jee wat sneu voor haar. Aan de ene kant is het wel goed dat ze eens verder gaan onderzoeken maar idd leuk is het niet.

8. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Wat naar en dubbel allemaal meid!
    Wat bedoel je met een sprongetje??? Ze heeft ook ineens verhoging en diarree...zal wel een virusje zijn denk ik

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Een sprong is een plotselinge verandering in de mentale ontwikkeling. Moet je maar eens googlen. Tja, wat ik me nu ook bedenk....gezien de koorts....mss wel een tandje wat aan het doorkomen is?? Heb je haar bibbers al gecontroleerd?

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    bibbers gecontroleerd?!?! WTF is dat? Heb wel haar tandvleesje bekeken, op de plek waar denk ik de hoektand moet komen zie ik wel een bobbeltje, maar verder niets...

11. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo

Hier gaat t wel goed! In het begin vond ik het wel ff heftig allemaal! Tess heeft de eerste 2 maanden erg veel gehuild en daardoor vond ik het erg lastig met mn 2 dametjes! N moest ook erg wennen aan de nieuwe situatie met haar zusje!
    T had in het begin erg veel last van krampjes, unfacol en cinababy geprobeerd maar hielp niets, toen met bv gestopt en aan de comfort gegaan.. Vervolgens ab kuur gehad vanwege heersende kinkhoest in de familie.. Daarna kreeg T last van moeilijke ontlasting, eerst met probiotica aan de gang gegaan, maar nu iedere dag lactulose (en nog steeds niet iedere dag ontlasting..) Sinds 2 weken heeft T spruw wat weg leek te zijn na 2 kuurtjes, maar vanmorgen weer wat plekjes gevonden.. We modderen een beetje aan hier dus.. Verder is ze gelukkig wel heel vrolijk en makkelijk (inmiddels) en ze groeit goed!

Maar hoe is t hier? Ik lees veel vervelende dingetjes hier! Bah.. En wanneer gaan jullie een telefoon met App aanschaffen? :)

Liefs!

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    haha, ik ben echt niet van de smart phones!

Hier gaat het wel redelijk, ook een k*tstart gehad, maar gaat nu gelukkig beter.

Vandaag moest ik naar het CB. Ze vlakt wat af in hun curve, dus daar begon ze over te zeiken. Eenmaal thuis heb ik de online curve op borstvoeding.com ingevuld. Dat is de curve van de WHO en is gebasseerd op BV. Het CB gebruikt curve die m.n. ingesteld zijn op KV.

En in de WHO curve groeit ze fantastisch!!! Wordt zo doodmoe van dat hele consternatiebureau!

Wel vervelend hoor Suzy dat je ook zo veel gedoe hebt!

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Inge: laat ze maar zeuren hoor.
    Hier nemen we ook alles met een korrel zout wat ze zeggen.
    Hoe groot en zwaar is ze nu?
    Ik heb van alle kids bijgehouden hoe groot en oud ze waren ;)

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hoi hoi!
    Kom me ook weer even melden.. :) Wat gezellig dat hier weer een beetje opleeft..!

Chicken wat gezellig dat je ook weer even komt buurten!!! :) Hoe gaat het daar? Grote broer lekker trots?? :)

Moon wat zielig voor je meisje... Hopelijk krijg je goed nieuws... Knuffel van ons!

Inge wat leuk dat je een trouwdatum hebt.. Al druk aan de plan?? :) Hopelijk zet bij jullie de stijgende lijn door! Hoe is t nou afgelopen met het kdv drama?

Caruli waar ben jij op de app??????? :(

Hier gaat alles lekker zn gangetje... Ben aan t overstappen op kv.. Maar madam is zo'n ongeloveloze vreetzak.. Mss moet ik maar overstappen op voeding voor hongerige babytjes...Verder doet ze t super goed!! Poept, plast en kotst zichzelf er alleen onder als papa oppast hihi.. We zijn nu al een team ;)

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik zou van suzy een uitnodiging krijgen voor de groep maar nog niet ontvangen..

16. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Ik heb je echt 2x uitgenodigd hoor Caruli!

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik krijg hem echt niet aan via whatsapp :(

En als ik een bericht van jou zelf krijg, krijg ik die wel aan.
    Vaag hoor..

Heb nu mijn foon wel uitgezet net, ga zo Ziva en de spullen naar boven brengen. Zal wel weer een lange nacht gaan worden..

18. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Er staat wel gewoon dat je uitgenodigd bent, misschien komt t doordat je een paar x het groepje hebt gedelete...

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Xenia woog maandag 6465 gram en was 64 cm lang.

Ik heb het met het kdv maar losgelaten. Heb in het schriftje geschreven van de extra voeding, dat ze dan echt moeten bellen. Ik zie wel wat ze doen...

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi hoi,

Voor wie het weten wil.......

De onderzoeken zijn inmiddels achter de rug (gelukkig) en wat was het zielig :(. Meisje is al heel lang verkouden (iig verstopt, snotterig neusje) en met die sonde kreeg ze erg weinig zuurstof...ook tijdens het drinken :(....maar ging verder allemaal wel goed.
    Afgelopen maandag de uitslagen gehad van de ka en alles was goed :). Foto vertoonde een normaal beeld, dus geen afwijkingen ad slokdarm ed. PH-waarde is ook goed, ws wel door de nexium want dat moest ze gewoon in blijven nemen. Ben benieuwd hoe die zonder de nexium is en wanneer ze mag stoppen met die zooi.
    Ze spuugt wel nog steeds, de ene dag meer dan de andere maar het blijft :(.
    Afgelopen weekend voor het eerst een bananenhapje van olvarit geprobeerd....weet niet of het een succes was want ze trok steeds een zuur gezicht haha :D. Zo schattig!
    Ze groeit wel goed en verder is ze heel vrolijk, lief en zoooooo mooi :).

Hoe is het met de rest?

Deel Deze Pagina