@babynamen: Wij hebben de meisjesnaam helemaal klaar. Voor een jongen hebben we wel een eerste naam, maar nog geen tweede naam (en ik wil heel graag 2 namen geven, staat mooi ) Hoe is het verders met de dames hier???
@Inge: Leuk een naam ! Wil je hem hier delen of liever niet? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig hoor ! Wij hebben nog geen naam. We waren wel continue met meisjesnamen bezig (komt dus ook goed uit...hihi) en jongensnamen vind ik sowieso wel een stuk lastiger hoor! Vind weinig jongensnamen leuk . Tja, vandaag of morgen moeten we er echt eens serieus mee bezig gaan zijn. Nu heeft vriend het nog te druk met z'n werk .
@ Moon: Hier weer op het wachtbankje. Denk zondag ongi te worden (liever niet natuurlijk, maar heb nog geen klachtjes van een zwangerschap ofzo). Volgens mij is iedereen hier verder al zwanger he? Miss moet ik toch maar een keer gaan randjesfietsen. Het komt er steeds maar niet van...
Oei Moon, dat vind ik een lastige vraag of ik de naam wil delen! Op zich wel....maar toch ook weer niet haha. Misschien zijn er meerdere meiden die de namen willen delen? Dan doe ik wel mee Ik heb net zelf een poging gedaan tot pendelen. Volgens de pendel is het toch een meisje en wordt ze 26 oktober geboren. Maar het begint al op 25 oktober. Ik ben heeeeel benieuwd. Zal wel geen f*ck van kloppen haha @Rittjuh: Nee toch...niet iedereen is hier toch al zwanger? Ik heb wel ge-randjesfietst...maar of ik alleen daardoor zwanger ben geworden weet ik natuurlijk niet. Ken je het smeppen principe ook? Ik ga zo mn bedje in. Slaap lekker meiden!
Hé meiden, ben een tijdje ertussenuit geweest.....en zie hier, wat er gebeurd is!!! Vanochtend getest!
Nod gisteren en had maandag bloed, dacht dat ik ongi werd. Hield weer op. Gisteren ook nog beetje, hield weer op. En vanochtend dacht ik, ach er ligt er nog één, laten we maar eens kijken en knalpositief. Maar ben wel voorzichtig eventjes nog. Al denk ik dat zo'n knaller wel goed zit.
@Chicken: Ja, als je bloed hebt gezien dan verwacht je dit he-le-maal niet natuurlijk ! Maar voor 1 dag na nod is ie toch ook echt al heel duidelijk, toch? Ja, voorzichtig zijn is goed en nu elke keer testen en kijken of ie donkerder wordt zeker?! Ik heb van de week nog eens naar mijn testrijtje gekeken...waren er echt heeel veeel . Geniet ervan ! Al kwaaltjes, of (nog) nergens last van?
Ik denk niet dat ik nog ga testen. Ik ga er maar vanuit dat het goed is. Misschien dat ik volgende week ofzo een digitale doe. Oh, ik ben zo blij! Jij bijna 20-weken echo.leuk!..ben je zenuwachtig?
Verder trouwens geen kwaaltjes, helemaal niks. Maar had ik bij zwangerschap Milan ook niet, dus daar maak ik me geen zorgen over.
Oooohh Chicken!!! Wat goed!!!! GEFELICITEERRRDDD!!! Dit is zeker een plakkertje!!! Geniet ervan meis!!! Rittjuh; mn duimen draaien weer voor je!!! Hoop ontzettend op ook zo'n mooie test voor jou!!! Namen; Wij hebben al een jongensnaam (helaas helaas, ga ik niet delen... ) meisjesnaam echt geeeeeen idee.. Maar mijn gevoel zegt ook jochie, dus zal daar wel door komen.. Ik heb ons snoepje vanmorgen voor het eerst gevoeld.. Heel duidelijk! Werd r helemaal blij van!!!
Jaaaaaaaaaaaa dankjewel Marr!!!! We gaan zeker voor een plakkert!! @Rittjuh...jij bent nu zeker aan de beurt hoor!!!
Woohooo! Chicken gefeliciteerd!!!!!!! Je klinkt heel zelfverzekerd en rustig; en als je eigen gevoel goed is, dan moet je daarop kunnen vertrouwen. Een plakkertje dus! helemaal super!
@IngeG, ik voel me ook wel zelfverzekerd. Ik ben heel blij dat ik met de zwangerschap van Milan ook geen kwaaltjes had, had me anders denk ik meer zorgen gemaakt. @Florabella...ook bedankt!!!
Chicken; ik heb ook totaal geen kwaaltjes gehad hoor.. Moet je juist van genieten..! Vind t zo leuk voor je!! Wij gaan vanavond lekker uit eten! Zijn morgen 3 jr getrouwd, dus dat moet even gevierd worden...
Chicken: Gefeliciteerd Marrr: Leuk dat je je kleintje hebt gevoeld Gefeliciteerd met jullie trouwdag.
@ Inge: Ja, kan het smeppen wel. Hebben dat wel geprobeerd, maar is hem ook niet geworden Volgende ronde maar eens een keer randjesfietsen denk ik. @ Chicken: Ook hier nog ff gefeliciteerd Hoop dat ik snel mag volgen @ Marrr: Alvast bedankt voor het duimen! Hoop dat het helpt Gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk vandaag.