Ik ga (proberen) NIET voor NOD (te) testen clubje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Rittjuh; ik heb gisteren 2 ooievaars gezien en ze allebei naar je toegestuurd!! Hopelijk komen ze optijd aan!! :)

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Meiden, ik heb vandaag een Angelsound opgehaald (2de hands) en toen ik daarheen ging kwam ik langs een vogelopvang en daar waren 9 (!!) ooievaarsnesten. Ik moest aan alle meiden hier op het forum denken en heb een jonkie naar alle meiden gestuurd die nog niet zwanger zijn!

Die angelsound is overigens echt helemaal toppie!

Slaap lekker meiden :)

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Fijn hè een angelsound!! Ik heb er ook eentje!! Het is echt heerlijk ik voor het slapen even naar Bram te luisteren!!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Rittjuh: Ik hoop echt voor je dat je snel zwanger raakt. Had ook nooit gedacht me hier nog aan te kunnen melden.

Angelsound: Ik heb er ook een, kan haast niet wachten totdat ik kan gaan luisteren. Dat stelt me altijd wel gerust, ook al krijg ik veel controles en echo's. Zodra ik de deur bij het zh weer uitloop dan begint de onzekerheid weer, en zo kan ik dan thuis ook luisteren :D

Geniet ervan meiden, de tijd gaat zo snel. Voor je het weet is de beeb er ;)

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Inge & Marrr: Bedankt voor de ooievaars ;) Hoop dat ze doorvliegen en hier snel aankomen!

Vanaf wanneer (hoeveel weken ongeveer) kan je met een AS het hartje van je baby horen?

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dat ligt eraan waar je beebje ligt. Ik kon de vorige keer met 9.5 dagen het hartje al horen. Maar Mitch lag heel dicht tegen mijn buikwand aan, ik kon hem ook vrij snel al voelen.
    Het is in het begin goed zoeken omdat de beeb nog overal naar toe kan zwemmen. Maar meestal kan het rond 11-12wk zeker wel te horen zijn.

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Morrgûh dames,

Jeetje wat een hoop ooievaars in ene. Ik hoop dat het Rittjuh goed doet :)!

@angelsound: Is dat echt een aanrader? Ik wilde zo'n 10 weken geleden ofzo er ook ééntje, maar vriendlief niet ;). Vorige week was ik weer wat onzeker en toen zei ik ook met zo'n angelsound kun je iig luisteren of het hartje nog klopt. Zegt hij ineens dan neem je er toch één :(....grrr mannen :x. Zit nu dus in dubio: wel of niet aanschaffen?

@zwangerschapsyoga o.i.d: Zijn jullie van plan om iets van zwangerschapsyoga/gymnastiek ofzo te gaan doen? Zo ja, wat is jullie motivatie??

@rest: Verder alles goed met jullie? Ik heb gisterochtend weer overgegeven....niet misselijk ofzo maar gewoon met mijn mondspoelen na het tandenpoetsen (was er een tijdje vanaf)...grrr :x. Vanmiddag naar de kapper...lekker een flink stuk eraf. Mag ook wel, want het is geloof ik al 1,5 jaar geleden sinds laatste knipbeurt :):):).

Allemaal lekker genieten van het weer en de vrije daagjes :D!

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Angelsound; ik wou van de week ook 1 halen, maar manlief vonf t geen goed idee, omdat t ook onnodig ongerust kan maken.. Heeft ie wel weer een punt in, dus laat ik t lekker zitten..

Yoga oid; Ik wil wel.. Maar wanneer moet je je daar eigenlijk voor opgeven? Weet nog niet psies wat ik wil hoor..

Zal es even wat te eten opzoeken.. :)

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Ja, dat was dus ook de reden van mijn vriend. Euh opgeven voor yoga, als ik kijk naar mijn banner, dan ik nu dus zo rond 18 weken denk ik?! Heb me er ook nog niet in verdiept ;).

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Oh hahaha Moon, ik zie het staan.. :p vraag ook weer beantwoord ;)
    Ik ben nogal een stresskip, dus denk dat ik bij elk vreemd geluidje (van bijv mn darmen) volledig in paniek raak.. En als ik t hartje niet 123 kan vinden, is ook niet goed voor mijn bloeddruk denk ik.. Dus laat maar lekker zitten.. ;)

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Moon: Succes bij de kapper. Ik ben er zelfs eens een keer 3 jaar niet geweest :p En toen had ik zelfs nog niet eens dooie puntjes... Wil het nu nog 1x lang laten groeien denk ik. Maar het is ook altijd wel weer leuk als het een stuk korter is.

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Wat naar dat je weer gespuugd hebt :)

@Yoga: Ik heb me opgegeven voor yoga dus. Ik heb alle zwangerschapscursussen in de buurt bekeken en degene die me het meest aansprak begint komende week. Wel een beetje vroeg, maar de cursus daarna start te laat, die kan ik dan niet afmaken. Ik heb ik het verleden Hatta yoga gedaan en vond het altijd erg ontspannend. Met deze cursus weet ik iig dat ik minimaal 1 uur per week echt ff voor mezelf en het kindje heb.

@Angelsound: je hoort ook heel veel geluidjes die niet van het hartje zijn. Zoals schopjes, hikjes, elke beweging eigenlijk. Mijn vriend schrok heel erg gister. Ineens zwom de beeb weg en hoorde we mijn hartslag heel duidelijk, maar die is natuurlijk veel langzamer! Dus hij schrok heel erg, maar toen ik het had uitgelegd was ie weer gerustgesteld.

@Hier: Lekker bezig met voorbereiden vakantie. Net allemaal leuke uitjes uitgezocht en een mooie route gepland om het meer heen. Sinds gister kan mijn vriend (verloofde hihi) het kindje ook voelen bewegen. Echt heel speciaal. De kracht neemt echt giga toe per dag! We luisteren nu eigenlijk wel elke dag even naar de hartslag idd :) Bij de vk was gister ook alles goed gelukkig. Bloeddruk is ietsjes gestegen. Van 110/60 naar 115/65. Kan net genoeg zijn om me niet meer dizzy te voelen. M`n BM komt al tot mn navel, maar het kindje ligt lekker helemaal onderin.

Meiden, mocht ik jullie vandaag niet meer spreken. Tot over een week!

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Een hele fijne vakantie en geniet ervan :D! Fijn dat je bloeddruk iets omhoog is en dat alles weer okidoki was :)!
    Hahaha...ik zie dan echt voor me hoe je beeb zich met zijn/haar voetjes afzet tegen je bmwand en wegzwemt :D.
    Wat leuk dat je verloofde ook de beeb kan voelen....bij mij worden de bewegingen (voor mezelf) ook iets duidelijker, dus ik hoop dat vriendlief binnenkort ook getuige mag zijn :).
    Brrrr.....maandag 20 weken-echo ;)!

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Inge: Fijne vakantie!!!

@ Moon: Geniet van je 20 weken echo maandag. Willen jullie weten wat het gaat worden?

Helaas zijn de ooievaars niet op tijd aangekomen. Had vanochtend een tempdaling en bijna gelijk daarna mn ongi. LF is weer een dagje korter geworden helaas. Misschien ga ik toch maar overschakelen naar de Etos zwanger worden tabletten. Heeft iemand daar ervaring mee?

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Rittjuh: Hè balen meis :(! Wil niet zeggen dat je lf korter is geworden, kan ook zijn dat je ei eerder is geweest. Je lf blijft dan gelijk en je cyclus wordt korter. Je hebt geen ovutestjes gebruikt hè? Ik heb geen ervaring met de etos pillen, dus kan je daar niet mee helpen helaas. Je moet nu echt eens gaan randjesfietsen hoor!
    O ja, 3 jaar kapper is ook wel errug ja :D. Ik heb er weer een stuk af laten halen en dat voelt toch luchtiger...hihi. Gelukkig ook mijn oude vertrouwde kapster (wist niet of ze er nog werkte ;)) per toeval toegewezen gekregen :).

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Rittjuh: Balen meid dat je weer ongi bent geworden...
    Ik heb ook geen ervaring met de etos pillen. Maar hier op het forum zijn de meningen verdeeld. Wie weet doet het wel iets bij jou..
    Dikke knuffel!

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Rittjuh; Balen zeg!!! :( Qua etos: niet geschoten, altijd mis....

Inge; Fijne vakantie!!!!

Moon; Heeeeeeel veel succes maandag!!!!!

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Succes met de echo maandag! Ik duim voor je.

@Rittjuh: He balen :( Ik heb geen ervaring met de etos pillen. Wel met een Agnus Castus complex tinctuur van de kruidenshop in Beverwijk (zij maken volgens mij de homeopathische tincturen zelf). Ik was over dat tinctuur heeeeeel erg tevreden! Heb daarnaast ook vit. E complex van NOW foods geslikt op het advies van de klassiek homeopaat die daar werkt. De eerste keer was ik in ronde 2 zwanger, helaas mk. En toen ben ik alleen het tinctuur gaan gebruiken. Omdat het toen na ronde 3 nog steeds niet raak was ben ik de vit. E weer gaan gebruiken en die ronde was het raak.
    Daarnaast gebruikte ik ook de Prenatal nutrients van Solgar.
    En idd....randjesfietsen :)

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Rittjuh: Ja, wij willen weten wat het is :D. Maar dat weten we al sinds de echo met 15w3d....een meisje. Dus ben benieuwd of we dat maandag bevestigd gaan krijgen.
    Ik zie er wel weer naar uit om beeb te zien, maar het blijft elke keer toch spannend en nu dus extra. Toch bang te horen dat er iets mis is...

@Marrr en Inge: Bedankt...het zal maandag een lange dag gaan worden, want we moeten pas om 16 uur daar zijn ;). Weten jullie eigenlijk of je dan een volle blaas moet hebben?? Nu toch niet meer zeker?
    Marrr, weet jij al wanneer je je 20 weken-echo hebt?

20. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo dames!

Daar ben ik weer! Wat hebben jullie een boel gekletst zeg! Ik pas Lottie's theorie maar weer even toe om bij te kletsen!

Hoe is het met jullie? Hier gaat t goed, heb wederom een aantal overuurtjes gemaakt en merk dat ik het nu toch heftiger vind wat werk betreft! Moet erg veel sjouwen en tillen en werk gemiddeld 10 uur non stop, staand (dus zonder pauze). Zit nog een beetje in dubio met wat ik ermee aan moet!

Verder gaat alles prima! Gisteren kon manlief voor t eerst het kindje voelen! Supergaaf!

Ook is m'n vriendinnetje vannacht bevallen! Helemaal super! Ga morgen haar nieuwe prinsje bekijken!

@ namen: Wij hebben ze (geloof ik) allebei! Meisjesnaam ben ik helemaal happy mee, jongensnaam vindt mijn man helemaal te gek, ik vind m leuk maar heb nog geen wauwditidhethelemaal gevoel! Nu heb ik dat bij geen enkele jongensnaam btw!

@ Angelsound: Ik heb m ook en ben er erg blij mee! T blijft leuk om zelf te luisteren, maar m'n man, moeder, schoonmoeder en vriendinnetjes vinden het ook super om af en toe te luisteren!

@ zwangerschapsyoga: Ik heb me nu ingeschreven voor actief zwanger! Een modernere vorm van zwangerschapsgym.. Vorige zwangerschap heb ik yoga gedaan, maar ik vond het (ondanks dat ik t een heerlijk rustgevend uurtje vond samen met m'n baby) een beetje zweverig en tijdens m'n bevalling heb ik er niets aangehad. Ook jammer vond ik, dat er na de bevallingen geen lessen meer waren en we alleen via hyves een beetje op de hoogte konden blijven van de ontwikkelingen!

@ Moon: Hoe is het met jou? Wat vervelend dat je weer moest overgeven? Hoe is je nieuwe kapsel geworden?

@ Inge: Een hele fijne vakantie! Njoy (en ook genieten dat jullie nog lekker met z'n 2tjes zijn! ;))

@ Rittjuh: Grrrrr, wat sh*t zeg! Ik hoop echt zo dat jij snel op die roze wolk komt te zitten!

@ Chicken: Wauwie zeg! Gefeliciteerd! Echt te gaaf!

@ Marr: Wat gaaf dat je jullie "snoepie" gevoeld hebt! Fijn is dat he! Dat gekriebel in je buik!?

@ Caruli: Hoe is t met jou?

@ Lottie: En hoest met jou?

Dikke knuf Suzy

Deel Deze Pagina