Moon; 20 juni mag ik.. Ook om 16.00 uur.. Spannennnnndddd!!! (Maar wel zin in!!) Suzy; leuk dat je beeb het nu ook van buitenaf doet.. Wist niet dat dat ook zo snel kon btw.. Qua werk zou ik r toch wat van zeggen hoor.. Pfff... Moet r niet aan denken...!!! Hier alles kalm en rustig.. Beebje heb ik 1 dag heel duidelijk gevoeld en nu zit ie verder op de achtergrond lijkt wel.. Herkenbaar?? Of mag ik weer stressen?
@ Marr: Ik wist ook niet dat dat kon! Maar toen ik eergisteravond in bed lag voelde ik t zo duidelijk, en manlief kon t dus ook voelen! Das niet constant zo hoor! Bij m'n vorige zwangerschap lag m'n baarmoeder ook erg naar voren dus kon alles erg goed voelen! En wat jij hebt is heel herkenbaar hoor! Heb ik ook weleens! T kindje heeft nu ook nog erg veel ruimte dus misschien is ie naar achter gezwommen! No panic!
@ Moon: Ik heb afgelopen ronde getemperatuurd, dus ik weet wel wanneer mn ei is geweest. Ga het deze ronde niet doen. Gewoon om te kijken of het minder 'druk' geeft. Die pillen heb ik gisteren gekocht, dus ben er maar gelijk mee begonnen. Kwaad kan het vast niet. En idd randjesfietsen Geniet morgen van de echo!! @ de rest: Bedankt voor jullie lieve woorden! Hoop idd ook snel op die roze wolk te mogen klimmen!
Oooohhhh dames, vanmorgen weer gewogen en 7,1 kg ....pffff....ik heb ook vocht in mijn voeten (en wie weet waar nog meer). Jeetje, ik ben nog niet op de helft . @Suus: Mijn kapsel, tja...het is eigenlijk hetzelfde als voorheen alleen nu staat het raar vind ik (ws omdat mijn gezicht dikker is ) maar het is niets speciaals hoor. Gewoon een stuk korter (in lange lagen) en een soort pony/lok. Hoe is het met jou? Wanneer heb jij nou je 20 weken-echo? Heb ik vast al eens gevraagd, maar ja jullie kennen het probleem hè!? Jeetje, zo veel en lang werken?? Dat mag toch niet, joh? Ik moet er ook niet aan denken, hoor. Als ik nu al iets te lang sta word ik whappi. Zou er zeker iets van zeggen ! @Marrr: O, maar 20 juni is ook al snel hè!!? Ik vind 16 uur best een rottijd, maar ja. Ik heb nog wel wat te doen, dus kom de dag ws wel door . En nu hoef ik me niet te haasten enzo, is ook wel lekker...hihi. Heb jij nog een controle tussendoor of is 20 juni pas weer de eerstvolgende afspraak? Spannennnnddddddddddd hèèèèèè?!?!?!? @Rittjuh: Ik hoop ook dat jij snel op een roze wolk mag kruipen en dat ie ook roze is natuurlijk , want da's niet altijd zo hoor (maar dat weet je al wel van mij)! @Lottie: Meis, waar ben je gebleven?? Alles okidoki? Hoe is het met het nieuwe huis? Weet je daar inmiddels al iets meer van?
Moon; nog een paar uurtjes..... Spannennnndddd! Ik heb donderdag nog een controle.. Dus kan ik hartje nog even horen als t goed is.. Hihi, ik had jou echt voorgesteld met kort donker haar.. Zat best raar te kijken toen er blonde lange lokken op jou foto verschenen.. Ik ben nog steeds niet aangekomen..
@ Moon: Ik heb 14 juni (dus volgende week dinsdag) de 20 weken echo om 10.15! Vind t heel spannend! Ik had je, net zoals Marr, ook met een kort koppie verwacht hahaha! Grappig dit! Laat je even weten hoe je 20 weken echo was? Heel veel succes! Ik duim voor je! Geniet ervan! Liefs Suzy!
@Marrr: Ja, nog effies...pfff. Zat net een aflevering van babyboom terug te kijken...tranen. O, da's wel fijn dat je donderdag nog een keertje mag. En dat komt helemaal goed ! Heb je beeb nog gevoeld? Ik voel de bewegingen nu wel iets duidelijker, maar heb het idee dat het minder is dan toen ik ze voor het eerst voelde...vreemd hè? Haha, grappig is dat je toch een voorstelling van iemand maakt hè?! Ik ben ook zo benieuwd hoe jullie er allemaal uitzien...hihi. Die "blonde" lokken zijn wel iets lichter dan mijn eigen haarkleur...ik ben donkerblond van nature. Nog steeds niets aangekomen ...pfff ben jaloers. Ik schrok vanmorgen wel hoor! En vocht...is toch meestal pas op het einde?? @Suus: O ja, da's ook al snel ! Vind het ook spannend hoor ! Ik laat het zeker effe weten, zodra ik weer thuis ben. Haha...jij ook al?? Ik wil ook weten hoe jullie eruit zien.....
Moon; ik zal je van de week es een foto pb_en heeeeeeel veel succes straks! Ik duim voor jullie!!!! Vocht klopt wel.. Las ik laatst ook al ergens.. Ach, t is voor een goed doel!!! Suzy; oehhh das ook al snel!!!
@Marrr: Jaaaaaa, hier ben ik ! Ben net weer thuis vandaar. Alles was goed en het is nog steeds een meisje ! In het begin was ze heel rustig, maar op het einde was ze lekker druk (vind je het gek met al dat gepor ). Volgens de metingen zou ik weer 4 dagen verder zijn, dus 19w6d en kom ik nu dus in totaal op een week verder uit. Ze woog 322 gram . Ik ga effe eten nu, want ik heb hongerrrrr....heb wederom vanmiddag met tandenpoetsen overgegeven ...lekker een half uur voordat we weg moesten. Nee, het waren niet de zenuwen maar weer die stomme brok in mijn keel :x....grrr. I'am happpyyyyyyyyyyyyyyyyyy ! p.s. ben benieuwd naar je foto !
@ Moon: Wat fijn dat alles goed was! Nu onbezorgd gaan genieten! @ Marr: Ik wil jouw foto ook zien! Hahaha! Hebben jullie hyves? Dan pb ik m'n hyvespagina wel!
@Suuske: Ja, ik heb hyves ! Ben je ook zooo nieuwsgierig...hihi?? Ja, het is wel weer een geruststelling hoor ! Toch altijd fijn weer het hartje te zien kloppen en nu te horen dat alles (voor zover te zien natuurlijk) goed is. Jij nog een paar daagjes...heb jij nog een echo gehad in de tussentijd?
@ Moon: Ja ik vind t zo grappig dat je op een gegeven moment een beeld van iemand maakt in gedachte! Idd nog een weekje wachten! Ik heb tussentijds geen echo's meer gehad, hartje natuurlijk wel gehoord, maar ik vind het wel heel spannend!
Moon; super dat alles goed was!! Ben helemaal blij voor je!!! Ga je die drie dagen vooruit ook aanhouden of hou je t op de eerdere datum? Suzy; ja ik heb hyves! Heb er alleen geen foto van mij op staan hahaha! Maar je mag mn vriendje wel worden hoor! Pb ik jou ook wel een foto haha (maar wil ik ook 1 van jou zien! )
Hahaha, stelletje nieuwsgierigen ! @Suus: Ja, heb beide pb's ontvangen en ook al even gekeken . Jij ziet er ook anders uit dan ik me voorgesteld had. Je ziet er wel leuk uit hoor ! Ik had trouwens ook een andere woonplaats in gedachte...haha. @Marrr: Ik houd wel rekening met die 4 extra daagjes, maar laat mijn banner maar zo staan denk ik, of zou ik hem toch aanpassen ?
@ Moon: Whahaha, en nu ben ik heel nieuwsgierig hoe je mij had voorgesteld! En waar dacht je dat ik woonde? Stelletje aagjes hier! Maar wil je geen vriendjes met me worden op hyves? Hahaha..
Moon: Weet je trouwens waar dat ligt? Tis niet bij Almeloooooo en Enschedeeeeeeee in de buurt hoor! En zo klink ik ook niet!
@Suzy: Hahaha...ja errug hè!? Euh, had jouw met donkerder haar voorgesteld...hihi....wel lang(er) trouwens. Ik wil wel jouw vriendje worden hoor ! Meer richting maastricht dacht ik!
Moon: Fijn dat alles goed is met jullie meid Ps waar kan ik een foto van jou zien dan? Ik heb ook hyves, dus voor de meiden die mij willen als vriendje.. mama-van-casey
@Caruli: Ik heb (nog) nergens een foto van mezelf kenbaar gemaakt hoor, dus je hebt hem niet gemist . Jij nog een paar daagjes...hoe laat moet je? Ik ga vrijdag een paar daagjes weg en ben natuurlijk heel nieuwsgierig, dus wil wel weten voordat ik wegga hoe het met jou is.