We moeten om 10:30 in het zh zijn, en dan maar hopen dat we optijd aan de beurt zijn. We moeten om 12u weer terug zijn om Casey van school te halen... Dus dat word al krap aan. Aangezien het dik 20min rijden zeker is naar ons toe.. En mocht vrijdag alles goed zijn dan zet ik het ook op hyves. Ik word nu zo dol van tegen wie ik het wel verteld heb en tegen wie niet... Dus dacht laten we het dan maar gewoon zeggen, dan zijn we er vanaf he
@ Moon: Ik heb m'n haar eigenlijk wel alle lengtes gehad, maar voorlopig blijft t even zo! En jij dacht vast dat ik donker haar had door mijn rockband verleden! Hihi! Maar had jou ook anders voorgesteld! Maar ziet er leuk uit! @ Caruli: Ik duim voor je! Laat je even weten hoe het in het zh was?
Moon; Ik wil jou ook zien! Ga wel even bij Suzy snuffelen of je er tussen staat!! Caruli; Ik ga je toevoegen! Succes vrijdag!! Suzy; Ik had jou echt compleet anders verwacht!! Dacht dat je eruit zou zien als een ontzettend braaf meisje! Whahaha! Mooie meid ben je! Leuke foto's! (Ik ga nu voor je op zoek!)
Suzy; Pffff wat heb jij veel mensen in je lijst! Zo vind ik Moon toch nooit!!! (Dacht: ben slim, zoek op mensen die beginnen met Mo.. Maar dan heb je er nog een stuk of 7.... Zucht!!!)
Leuke meid ben je Moon!! Ik heb 2 fotoos (rare, ga nog even verder op zoek....) tussen mijn fotoalbum op hyves gezet.. Kunnen jullie daar snuffelen!
@Marrr: Hahaha....jij ziet er ook anders dan verwacht uit ! Ook heel leuk hoor ! Mooie witte jurk . Is dat lang geleden?
@Marrr: Haha, dank je ! Je had al een berichtje voor me geplaatst...hihi. Wat is jouw woonplaats....pb die maar want ben wel benieuwd hoor ! Mjammmiieeeee, taaaaarttttjessssssssssssss!
Whahaha, grappig dit! @ Marr: Ikke een braaf meisje! Hahaha... Valt mee hoor! Ik had jou ook heel anders in gedachte! Laat ik t ook maar braaf noemen! Owja, en Marr.. Die hyves"vriendjes" dat krijg je als je in de plaatselijke kroeg werkt! Nice chicka's op dit forum zeg! Hihi!
@Suuske: Idd hè ! Mooi kindje heb je trouwens...kon de foto's pas zien nadat we vriendjes zijn geworden. Dat Suus niet braaf was dat wist ik al wel...onze kroegtijger .
Hahaha, tja dat kroegtijger verhaal had ik nog niet meegekregen... Maar erg leuk om jullie te zien!!! Die witte jurk is inmiddels 3 jaar geleden.. Ik zal even tussen de vakantiefotoos kijken of daar nog wat duidelijks tussen zit.. Heb nooit zoveel fotoos van mezelf.. Moon; pb onderweg..
@ Marr: Wat gaaf zeg! Je ziet er prachtig uit in die jurk! Ik ben trouwens ook wel benieuwd waar je vandaan komt! @ Moon: Thnx! Ben ook erg trots op m'n meisje! Ze is zo leuk! (Al zeg ik t zelf! )
Hoi meiden. Heb jullie nu net pas toegevoegd Alleen moon heb ik nog niet Vandaag de crematie van omatje gehad.. pff is altijd best heftig. Nu hopelijk de komende jaren geen begravenis of crematie als het goed is. Nu is het weer aftellen naar vrijdag
Haai kennen jullie me nog!? Moon aahhh 20 weken echo al gehad zie ik!! Fijn dat alles goed is! Onze ukjes waren even zwaar hihi las wat je had gegeten en vind het helemaal niet als weinig klinken. Maar kan voor jou natuurlijk wel te weinig zijn! Caruli nog gefeliciteerd!! Inge whaaaa gefeliciteerd!! Babynaam hopeloos!!! Pendels klopten allemaal niet deze keer!! Waren er 10 ofzo!! Angelsound gebruik m niet meer sinds ik de kleine voel! En deze kan schoppen!!! Ik hoorde t hartje voor t eerst met 8w5d Rittjuh monnikspeper schijnt goed te zijn en hielp mij ook! Je moet er wel mee stoppen als je eisprong is geweest! Etos zwanger worden hielp mij niet. Suzy gefeliciteerd voor je vriendin!! Leuk! Moon/huis haai!! Ben zo druk in m'n hoofd dat bijlezen in alle topics me niet lukt! Dan wil ik niemand overslaan en dat is dus eigenlijk ff te veel nu haha. 16e krijgen we 1 sleutel en mogen we vast de spullen daarheen verhuizen. De 18e gaan we dat dus ook doen. Verder kunnen we pas beginnen als ik 31 weken zwanger ben. Het hele huis is kaal dus knijp m wel.... Hyves heb ik!! Caruli sterkte nog met het verlies!
@Caruli: Succes meid en ik hoop dat alles goed is! @hier: Sinds woensdag toestand met de poes, dus ben weer ontzettend . Heb ook niet echt teruggelezen, mss dat ik dan later nog effe reageer.
Jeetje wat zijn jullie allemaal weer rustig Moon; hoe is t nou? Hoop dat alles goed komt met poessie..!! Caruli; Hoe ging t vrijdag?